je moet je voor stellen dat ik gisteren van ongeveer 2 uur tot half 7 alleen maar wakker gelegen heb in mijn bed en dan echt klaar wakker zijn. En wat je ook probeerd je komt niet in slaap.quote:Op maandag 14 november 2005 00:11 schreef BazzoS het volgende:
dat je niet kan slapen lijkt me zo kut
Gelukkig slaap ik meestal binnen een half uurtje tot 3 kwartier
stroh rum 80% ?quote:Op maandag 14 november 2005 00:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je moet je voor stellen dat ik gisteren van ongeveer 2 uur tot half 7 alleen maar wakker gelegen heb in mijn bed en dan echt klaar wakker zijn. En wat je ook probeerd je komt niet in slaap.
Ja mooi daar ga je de fout in. Ik ken 2 mensen die echt een burn out hebben. Die daar voor ook bij de dokter lopen en noem maar op. De 1 slaap alleen maar puur uit verveling inderdaad. Die heeft niet eens de kracht meer om uit zijn bed te komen zo erg is het.quote:Op maandag 14 november 2005 00:15 schreef hermandeperman het volgende:
Bij een burnout wil je juist alleen maar slapen Mark dus denk niet dat dat het is, maar wat wel weet ik ook niet.
ik zeg niks...quote:
Mja ik heb eens in de zoveel weken een slapeloze nacht, dus ik kan het wel begrijpen, maar dat je dat weken achter een hebtquote:
Klinkt leipquote:Op maandag 14 november 2005 00:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja mooi daar ga je de fout in. Ik ken 2 mensen die echt een burn out hebben. Die daar voor ook bij de dokter lopen en noem maar op. De 1 slaap alleen maar puur uit verveling inderdaad. Die heeft niet eens de kracht meer om uit zijn bed te komen zo erg is het.
Iemand anders die ik ken kan juist NIET slapen. Ondanks zijn burn out is hij zo bezich met alles en maakt hij van een mug een mega olifant waar door hij niet kan slapen. Ook dat noemt men kennelijk een burn out. Want wat hij ook doet hij maakt niks af en halverwegen denkt hij van. Fuck it ik heb er geen zin meer in.
En nee ik wist dat ook niet![]()
ja is echt erg als je dat hoord. De huisarts zegt dan ook gewoon van. Je mag de eerste 6 maanden niet werkenquote:
Tjha moet je voor stellen dat ik dit al ruim 3 maanden heb. Normaal kwam ik niet aan meer dan 5 uur slaap en de laatste 2 weken niet meer dan 2 tot 3 uur slaap. Ga maar na. De laatste 3 maanden ben ik ook veel minder aanwezich hier op fok. Puur omdat ik nergens zin in heb.quote:Op maandag 14 november 2005 00:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja ik heb eens in de zoveel weken een slapeloze nacht, dus ik kan het wel begrijpen, maar dat je dat weken achter een hebt
quote:
koop een boksbalquote:Op maandag 14 november 2005 10:28 schreef ook_gek het volgende:
bloeduitslag net gekregen. Niks kunnen vinden.
Advies is rustig aan doen en ga eens sporten zegt hij![]()
Neuken valt ook onder sport zegt mijn papaquote:Op maandag 14 november 2005 10:36 schreef Fugie het volgende:
[..]
koop een boksbalstress eruit slaan
Handig hè als ie op school geblokkeerd isquote:Op maandag 14 november 2005 10:44 schreef ook_gek het volgende:
handig die uitvinding he dat ze MSN hebben genoemd
ach ik had niks anders verwacht. Aan de andere kant ook wel beter dat er niks gevonden is. Alles was perfect wat dat betreft. We dachten al dat het gewoon oververmoeidheid was. En dat het tegen een burn out aan zit. Kreeg ook het advies om lekker vrij te nemen en rustig aan te doen.quote:Op maandag 14 november 2005 10:52 schreef Sandraugiga het volgende:
Sandraugiga [at] gmail [punt] com graag ijsmeis!
He, balen ook_gek... het was leuker geweest als ze iets hadden kunnen vinden. Dan wist je in ieder geval wat je hebt. Nu is het echt zo van: "Het zit in je hoofd... Ga maar lekker buiten spelen..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |