Den niet dat die man zulke kleine schroefjes heeft in zijn hummerquote:Op zondag 13 november 2005 16:30 schreef lipje het volgende:
misschien heeft de eigenaar wel een passend schroevendraaiertje
als je een hummer kunt betalen, kun je ook een duur horloge betalen. en voor dat doel heeft hij misschien wel een klein schroevendraaiertjequote:Op zondag 13 november 2005 16:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Den niet dat die man zulke kleine schroefjes heeft in zijn hummer
Goed punt. Maar ook in een goedkoop horloge zitten die zelfde schroefjes. Maar goed wij hebben ook niet zo een schroevendraaierquote:Op zondag 13 november 2005 16:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als je een hummer kunt betalen, kun je ook een duur horloge betalen. en voor dat doel heeft hij misschien wel een klein schroevendraaiertje![]()
ik ben slecht met gereedschap dus nop ook dat heb ik nietquote:Op zondag 13 november 2005 16:50 schreef Alexxxxx het volgende:
probeer het met je Dremel-voorzetstuk-monteer-hulpje, daar zit ook een ielig schroevendraaiertje aan.
of heb je ook geen Dremel?
ediT: opticiens hebben ook minischroevendraaiertjes
heb ik toch al een duizend keer gezegtquote:Op zondag 13 november 2005 17:40 schreef Fugie het volgende:
welk feestje dan mark ?
ps: verkapte peu pats opmerking die je maakt
Ja doe daar eens wat aan. Ben in en in teleur gesteld in jequote:Op zondag 13 november 2005 17:54 schreef Fugie het volgende:
oja mark, sorry dat ik jou agenda niet volledig uit me hoofd ken![]()
Ga ik ook doen. Ik ga binnen kort weer helemaal los denk ik qua stappenquote:en ga eens wat vaker uit, kom je ook eens onder de mensen
Ehm, Nederlanders kunnen een aardig stukje zeilen jaquote:Op zondag 13 november 2005 17:54 schreef Fugie het volgende:
lol al 3
het was toevallig op tv toen ik benee was. Ik zag al dat abn en ing even een gevecht uitvechten met zeilbotengaat ook nergens over, 3 nederlandse boten en dan had die pirates of the carribean boot ofzo nog een nederlandse kapitein
Alsof wij zo goed kunnen zeilen
ja weet ik maar volgens mij wil dat ing nog steeds met abn concurreren alleen durven het niet grootschalig te doenquote:Op zondag 13 november 2005 18:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ehm, Nederlanders kunnen een aardig stukje zeilen ja.
ABN heeft gewoon 2 boten, zijn Nederlandse schepen. Dat schip waar ING gewoon aan meesponsort is geen Nederlands schip en ING is geen hoofdsponsor.
Niet iedereen is fulltime bezig met concurreren. Maar wel leuk hoor, die complottheorieėn van een Zeeuwquote:Op zondag 13 november 2005 18:05 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja weet ik maar volgens mij wil dat ing nog steeds met abn concurreren alleen durven het niet grootschalig te doenOf zitten ze al dik in de zeilsport ? Ik heb daar geen verstand van daar ik een voetballer ben en zelfs daar geen verstand van heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |