kankerkachelquote:Op zondag 13 november 2005 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan ben je in ieder geval niet in een bouwmarkt
teringquote:Op zondag 13 november 2005 20:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
Thijs Bosma repareert m wel
MEESTERLIJKquote:Op zondag 13 november 2005 20:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
Thijs Bosma repareert m wel
quote:Op zondag 13 november 2005 20:17 schreef ook_gek het volgende:
man gisteren op een verjaardag een ouw mens van rond de 70. Die was al vrij grof in haar opmerkingen. En ik zit zo te dollen van ja zo dik lang is mijn lul zo dik en ik pak je 3X per dag. Met het idee dat ik haar wel zou afbluffen. Spucht ze opeens haar kunstgebit uit zeg. Dus ik zeg WTF anders hou je dat even binnen. Zegt ze droog. Hoezo, wil je niet gepijpt worden door een vrouw zonder tanden![]()
Nu kan ik veel heeel veeel hebben. Maar op dat moment wist ik even niks meer terug te zeggen![]()
ik vind hem goedquote:Op zondag 13 november 2005 20:17 schreef PeuRac het volgende:
Een 93 jarige vrouw, welke nog steeds maagd is, wil als laatste wens ontmaagd worden. Dus haar familie op zoek naar een geschikt persoon, heleboel gezoek en geregeld. Goed, alles rond, een jonge jongen gaat naar haar toe, en ze hebben sex.
Vraag de familie de volgende dag hoe het was, zegt ze: Ja het was best lekker, maar volgens mij was hij nog nieuw, want het plastic zat er nog omheen.
Die van jou was anders ook niet slechtquote:
flauwquote:Op zondag 13 november 2005 20:17 schreef PeuRac het volgende:
Een 93 jarige vrouw, welke nog steeds maagd is, wil als laatste wens ontmaagd worden. Dus haar familie op zoek naar een geschikt persoon, heleboel gezoek en geregeld. Goed, alles rond, een jonge jongen gaat naar haar toe, en ze hebben sex.
Vraag de familie de volgende dag hoe het was, zegt ze: Ja het was best lekker, maar volgens mij was hij nog nieuw, want het plastic zat er nog omheen.
Boeiend, we sloegen eerst achterover van verbazing en daarna van het lachenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |