nog een metertje?quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik onderbreek het feestgewoel even door een nieuw rondje te bestellen
Appelsientje heeft het acount van Golfer gehacktquote:
Tis een kwestie van geduld rustig wachten op den daag!quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
* Boez is het gezang nu al beu, springt over de tap, knalt een CD van Rowwen Heze in de installatie en tapt een aanzienlijke hoeveelheid bier
WooHoo
ik wil ook carnaval vieren, heb je hier gvd niet
quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Maar serieus, ik moet echt nog een keer dat carnaval "doen"
quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]moet je doen. Alleen jammer dat je geen bier lust
pas op waar je aan begintquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Maar serieus, ik moet echt nog een keer dat carnaval "doen"
inderdaad, na één keer ben je verkocht en wil je elk jaar terugquote:
Alleen je bankrekening is niet blij met je.quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, na één keer ben je verkocht en wil je elk jaar terug
Reden te meer om snel te gaanquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, na één keer ben je verkocht en wil je elk jaar terug
snel? wacht even tot eind februariquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Reden te meer om snel te gaan
Het is 11-11quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
snel? wacht even tot eind februari
quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:31 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Alleen je bankrekening is niet blij met je.![]()
hebben ze daar geen spaarrekening voor?quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]nee, 4 avonden en 3 middagen hakt er flink in
quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hebben ze daar geen spaarrekening voor?
Ik ga er op achteruit.quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:22 schreef golfer het volgende:
nog even naar video-opname van 2 voor 12 kijken.
wanneer ga je meedoen? Kunnen we van jou ook een band rondsturenquote:Op vrijdag 11 november 2005 02:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga er op achteruit.
Nog maar 19 van de 24 vragen wist ik uit mijn hoofd.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:17 schreef rubbereend het volgende:
ja prachtige avond, hier zie ik alleen nog maar hijgerige belreclames en herhalingen
dat is er niet meer door de weeks, gelukkig hebben we net Wytske gehadquote:Op vrijdag 11 november 2005 02:18 schreef popolon het volgende:
[..]ja dat is iets wat ik echt mis: Nachtsuite.
Met die blonde big Christine.
wie is wytske en is ze lekker?quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is er niet meer door de weeks, gelukkig hebben we net Wytske gehaddat maakt de nacht goed
Die vraag gaat in mijn omgeving al jaren rond.quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:17 schreef rubbereend het volgende:
wanneer ga je meedoen? Kunnen we van jou ook een band rondsturen
met het duo Golfer en Tong heb je volgens mij al die boeken niet nodigquote:Op vrijdag 11 november 2005 02:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Die vraag gaat in mijn omgeving al jaren rond.
Ik ben bang dat ik dichtklap als ik daadwerkelijk meedoe.
Ik heb zelfs al eens Tong gevraagd als opzoekmaatje, voor het geval ik het antwoord niet weet, om mee te doen.
Ik denk dat ik lekker gewoon anoniem achter de TV blijf meedoen.
Wie is dat domme blonde sletje?quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:25 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Rukze!quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:28 schreef rubbereend het volgende:
![]()
jij mag niet op onze bruiloft komen
dat is dus Wytskequote:Op vrijdag 11 november 2005 02:29 schreef popolon het volgende:
Ja wie is dat?
En ik zie het maandverband door het slipje heen.
oooww das die belspelletjes chick.quote:
Wat vroeg.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 07:52 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh
Wie over carnaval begint, krijgt een barkruk voor z'n harses.
Thee graag
deze Limburgse Brabanderquote:Op vrijdag 11 november 2005 07:50 schreef Eilanden het volgende:
Shit .... wie heeft dat bordje 'Verboden voor Brabo's en Limbo's op 11-11' bij de ingang weggehaald?
past wel bij deze dag eigenlijkquote:
wat was er gisteren dan als ik vragen mag ??quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:02 schreef Lionheaad het volgende:
past voor mij meer bij de dag van gisteren....
dat mag....quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:04 schreef dndiek het volgende:
[..]
wat was er gisteren dan als ik vragen mag ??
sjeesus lion dat is echt verschrikkelijk zegquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:10 schreef Lionheaad het volgende:
dat mag....
goede vriendin van ons heeft zelfmoord gepleegd......![]()
20 jaar![]()
Dan is dat inderdaad een klotedag geweest!quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:10 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
dat mag....
20 jaar![]()
da's kut, heel erg kut.quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:10 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
dat mag....
20 jaar![]()
geen flauw idee wat er met haar aan de hand was....quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:15 schreef DeTolk het volgende:
Damn, Lion
wat was er aan de hand met 'r?
quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:26 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
geen flauw idee wat er met haar aan de hand was....
2 weken terug was ze nog vrolijk en was er niks aan de hand...
nu is ze niet meer in ons midden...![]()
kut zegquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:26 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
ja, soms kun je echt niet begrijpen wat er in iemand's hoofd omgaat....quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:26 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Moeten jullie die arme man nu ook financieel uitkleden?quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:22 schreef dndiek het volgende:
Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker![]()
Ik snap ook niet hoe ze een fictief persoon belasting willen laten betalenquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:29 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Moeten jullie die arme man nu ook financieel uitkleden?
omg, sterkte, ook aan je vriendin.quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:10 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
dat mag....
20 jaar![]()
nu nog ergens een videorecorder vandaan toverenquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:47 schreef methodmich het volgende:
* methodmich heeft aan de heer P. Heister een videoband verzonden. Vloeken in de DVD-kerk.
studieADV kleutermiddag, mich ?quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:53 schreef methodmich het volgende:
Dat bedoel ik, gaat zwaar worden. Dan kijk je bij de buren. Het was toch Silvolde en niet Silwolde?
met een v inderdaadquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:53 schreef methodmich het volgende:
Dat bedoel ik, gaat zwaar worden. Dan kijk je bij de buren. Het was toch Silvolde en niet Silwolde?
quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:30 schreef rubbereend het volgende:
is het zo druk Bjoro?
Slaapverwekkend inderdaad.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:01 schreef rubbereend het volgende:Jenry Kaagman die het nieuws leest
quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:01 schreef rubbereend het volgende:Jenry Kaagman die het nieuws leest
* rilquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:01 schreef rubbereend het volgende:Jenry Kaagman die het nieuws leest
in het kader van 5 jr 3fm-nieuws !quote:
dat schept dan weer duidelijkheid....quote:
Dan zal haar partner ook niet veel in huis hebben...quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:08 schreef methodmich het volgende:
Kaagman kan toch haar mond niet verder openen dan 2 cm?
quote:Carnavalsseizoen officieel van start in Maastricht
Even na 11 uur is vanmorgen op het Vrijthof in Maastricht het carnavalsseizoen geopend. Dat gebeurde onder grote publieke belangstelling.
Duizenden Limburgers zijn van heinde en verre gekomen om de traditionele opening bij te wonen. De verwachte belangstelling was dit jaar zo groot dat het evenement is uitgeweken van het Onze-Lieve-Vrouweplein naar het veel grotere Vrijthof. Bij het aftellen ging dit jaar overigens iets mis: het startschot werd 10 seconden te vroeg gegeven. Het feest op het Vrijthof duurt nog de hele dag. Tot 8 uur vanavond treden er diverse artiesten op.
Bron: L1
Dat rijmt niet met die 2 cm. Maar ze is voor JK en David dus.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:12 schreef -Vaduz- het volgende:
En ze heeft een voorkeur voor zingende negers.
Dat moet je op de webcam hebben, zit ze het gehele journaal, inclusief al het klote nieuws, voor te lezen met dezelfde glimlach.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:08 schreef rubbereend het volgende:
Jerny las net het nieuws op 3Fm ter gelegenheid van het 5 jarig bestaan van 3FM nieuws
Nog niet genoeg liquidaties gehadquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:16 schreef Dylan Dog het volgende:
shoot Lion
* DIGGER gooit een barkruk richting Darkshinequote:
Er is weer een nieuwe delegatie dit jaar.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat rijmt niet met die 2 cm. Maar ze is voor JK en David dus.
MUZ user-reviews, deel 2 alweer.
Alaaf!quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:18 schreef DIGGER het volgende:
[..]
* DIGGER gooit een barkruk richting Darkshine
De artsen hebben haar uitdrukkelijk verboden ooit nog te pijpen, want dan brokkelt haar gezicht weer af.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:10 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dan zal haar partner ook niet veel in huis hebben...
quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:20 schreef Bluezz het volgende:
Bjoor hoelang heb je gisteren over de terugweg gedaan, ik hoorde echt een miljoen km file en moest aan je denken
Nog niet bekend, we hopen iig van niet want we vinden dat ze nog niet goed genoeg drinkt, ze laat nog te vaak te veel melk staan, heeft wat last van harde ontlasting wat veel kracht kost etc.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:19 schreef Bluezz het volgende:
Digger komt Kdy naar huis het weekend?
niet te druk maken op je vrije dag hequote:Op vrijdag 11 november 2005 12:26 schreef methodmich het volgende:
Zo, ga eens wat eten en dan vanmiddag eens even weg.
Moet nog wat spellen kopen voor in de keuzekist op school. Educatief, liefst.
Fijne middag allen!
* DIGGER pint Heineken van Bjoro afpakt en naar Darkshine keiltquote:
Ik zie het al, een Feyenoord DVD.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:26 schreef methodmich het volgende:
Moet nog wat spellen kopen voor in de keuzekist op school. Educatief, liefst.
* Bjoro "druk" aan het werk, dus heineken duurt nog een paar uurtjes (zal overigens wel Amstel worden trouwensquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:29 schreef DIGGER het volgende:
* DIGGER pint Heineken van Bjoro afpakt en naar Darkshine keilt
Opbokken met dat carnaval.
Zelfde pis, ander logoquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:30 schreef Bjoro het volgende:
[..]
* Bjoro "druk" aan het werk, dus heineken duurt nog een paar uurtjes (zal overigens wel Amstel worden trouwens)
als er maar alcohol in zit johquote:
hmm had ik best willen zien, maar helaas moet werkenquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als er maar alcohol in zit joh![]()
Kijktip:
vanavond om 20.30 op sbs6 Guido Weijers.
Dik inzetten....iemand inhuren....dik uitbetaald krijgen....quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:21 schreef methodmich het volgende:
Je kan tegenwoordig inzetten bij de bookies wie er geliquideerd gaat worden.
Best spannend, soort zaakwaarnemersspel.
proostquote:
Ziet er prima uit. Ik kijk pas uit naar de wedstrijd met Maradona, Dunga, Julio César en Bebeto.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:15 schreef DIGGER het volgende:
[afbeelding]
Pluisje gisteren in een potje voetbal tussen oud Boca spelers.
Ziet er niet slecht uit he?
volgens mij zit tie nog in z'n hol...quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:34 schreef Bjoro het volgende:
Vaduz.......sportfoto zoeken aub !
Oke, daar kom ik m'n hol wel weer even voor uit.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:34 schreef Bjoro het volgende:
Vaduz.......sportfoto zoeken aub !
zal tijd wordenquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oke, daar kom ik m'n hol wel weer even voor uit.
Slaapzak!!!quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oke, daar kom ik m'n hol wel weer even voor uit.
Zeker een tipquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Kijktip:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:18 schreef DIGGER het volgende:
[..]
* DIGGER gooit een barkruk richting Darkshine
Guido is oud-NHTV'erquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Kijktip:
Nationale Hogeschool voor Toerisme een Verkeerquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:14 schreef Lionheaad het volgende:
wat is NHTV nou weer???
zolang ze onder controle is in het ziekenhuis lijkt mij toch een prettige gedachte !quote:
ooohhhhh.... ik dacht iets van Noord Hollandse Televisiequote:Op vrijdag 11 november 2005 14:17 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Nationale Hogeschool voor Toerisme een Verkeereen HBO dus
héél bekend, in het toerisme dan
neu da's TVNH, zelfde letters ander volgordequote:Op vrijdag 11 november 2005 14:19 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
ooohhhhh.... ik dacht iets van Noord Hollandse Televisie![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:48 schreef DIGGER het volgende:
Bloes,
Wat heb je een k*tdag tot nu toe, je bent veel te weinig hier, kortom je hebt het of te druk en/of er zeiken te veelmensen aan je kop
Nou ja zeg, vaker de fles komen geven hallo....quote:De nieuwe Kady stats: Ze is inmiddels al doorgestoten tot liefst 2695 gram!
Ze groeit dus nu als kool, ondanks dat ze echt op het minimum schommelt qua hoeveelheid die ze dagelijks moet drinken.
Ook heeft ze nog steeds last van de ontlasting, is vaak veel energie kwijt aan het persen, wat soms resulteert in een harde keutel, en als gevolg daarvan is ze dan weer te moe om een hele fles te drinken
Derhalve, maar alleen omdat wij beiden duidelijk hebben aangegeven gezien bovenstaande het nog niet verstandig vinden haar nu al thuis te hebben, blijft Kady dit weekend nog in het ziekenhuis.
Ze zit echter wel op de 'schopstoel'.
Ook kwam de fijne opmerking "Als u nu eens wat vaker de fles komt geven". Alsof je er om 9, 12, 15, 18, 21 uur elke keer kunt zitten, We hebben ook nog wel iets anders te doen (nog een kind bijvoorbeeld) en zijn er al bij 3 van deze voedingen, vind ik toch zeker niet slecht/weinig.
Maar goed, ze denken dus dat we dan wat meer vertrouwen krijgen dat ze het nu ook prima thuis kan.
Dus dat spreken we dan maar ff niet in het begin van de week af, want waarschijnlijk 'moet' ze de dag zelf of erna naar huis, dus ik schat dat Kady nu op z'n vroegst op woensdag thuis komt.
16/17 December.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:18 schreef Bjoro het volgende:
wanneer zit ze eigenlijk op de "40 weken"(uitgerekende datum)
♪ de koeien hebben rokjes aan ♪quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:39 schreef golfer het volgende:
@Lion, wat een klote bericht. Sterkte ermee.
@DIGGER en EW. Kady voorlopig lekker nog even laten aansterken in een veilige ziekenhuis-omgeving.
@Clauwtje:terug.
En voor de rest: Sinte sinte Maarten, de koeien hebben staarten...
* lionheaad haalt koffie van beeldscherm af....quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
♪ de koeien hebben rokjes aan ♪
hmm miss moet ik vanavond zelf ook maar es langs de deuren gaan voor wat snoep![]()
you're welcomequote:Op vrijdag 11 november 2005 14:44 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
* lionheaad haalt koffie van beeldscherm af....
dank je, je hebt me aan het lachen gemaakt....![]()
o ja, dit topic moest nog volquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:47 schreef rubbereend het volgende:
moet ik het nogmaals herhalen Digger?CARNAVAL
carnaval => bierdrinken => heel hard werken dusquote:
Daarna wel vasten he?quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
carnaval => bierdrinken => heel hard werken dus
bakken met geld uitgeven dus....quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
carnaval => bierdrinken => heel hard werken dus
is dat ook een dilemma:?quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:01 schreef Lionheaad het volgende:
hmmm
Motorola Razr V3 of
Nokia 6230i
idd het kost een paar centenquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:57 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
bakken met geld uitgeven dus....![]()
spam spam spam spam spam....
topic nog niet vol?
netjesquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:04 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden slaat TB knockout met een barkruk
nog niet neequote:
buiten dat neukia's kut zijn natuurlijk de Motorola, ik heb die Razr zelf en hij isquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:01 schreef Lionheaad het volgende:
hmmm
Motorola Razr V3 of
Nokia 6230i
whyquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]
is dat ook een dilemma:?
nokia 6230i natuurlijk!
Die tijd heb ik toch wel gehad. Dat ik een maand aan het vakkenvullen was, alles netjes opspaarde en dan in 4 dagen alles verbrassen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd het kost een paar centen300 euro gaat er wel door tijdens de carnaval
Digger had iedereen al gewaarschuwd .... diegene die over carnaval begint, wordt neergeslagenquote:
ik vind dat toetsenbord van de motorola maar niks. daarnaast heeft nokia een ontzettend duidelijke menustructuur vind ik. verschil in opties weet ik niet zo trouwens...quote:
en dan denken...waar heb ik het gelaten....quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Die tijd heb ik toch wel gehad. Dat ik een maand aan het vakkenvullen was, alles netjes opspaarde en dan in 4 dagen alles verbrassen.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:47 schreef rubbereend het volgende:
moet ik het nogmaals herhalen Digger?CARNAVAL
een dag of 3 welquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:15 schreef Lionheaad het volgende:
hoelang kun je met de batterij van de motorola doen??
wat ben je leuk verkleed diggerquote:
Deze post zou ik eigenlijk moeten verwijderen. Maar dat wil een medemod weer niet vrees ik.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:24 schreef Lionheaad het volgende:
pssst....DIGGER....
Opening carnavalsseizoen 11-11
dan plaats ik die link gewoon opnieuwquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Deze post zou ik eigenlijk moeten verwijderen. Maar dat wil een medemod weer niet vrees ik.
mag ik geen interne FOK! link plaatsen dan??quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Deze post zou ik eigenlijk moeten verwijderen. Maar dat wil een medemod weer niet vrees ik.
Nee. Is Spam voor andere verderfelijke afdelingen binnen Fok. Brr. Niet buiten VBL komen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:36 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
mag ik geen interne FOK! link plaatsen dan??
yeah, mod-fightquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Niks over carnaval a.u.b.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:36 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
mag ik geen interne FOK! link plaatsen dan??
zo! da's echt hartstikke kort manquote:
ik wil naar huisquote:
maarja watheb je dr aan als het zo'n lelijke telefoon isquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:42 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zo! da's echt hartstikke kort man
nokia batterij kan soms wel een week mee (als je geen vrienden hebt dan he)
mijn huidige neukia batterij gat maar 2 dagen mee...dus das 1 dag winst...quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:42 schreef snellejelle het volgende:
[..]
die batterij moet oud zijn dan. ik heb/bijna had nokia 7600, batterij gaat met gemak 4 dagen meequote:Op vrijdag 11 november 2005 15:46 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
mijn huidige neukia batterij gat maar 2 dagen mee...dus das 1 dag winst...
ongeveer 2 jaar...wordt wel regelmatig mee gebeld...quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:48 schreef snellejelle het volgende:
[..]
die batterij moet oud zijn dan. ik heb/bijna had nokia 7600, batterij gaat met gemak 4 dagen mee
welk type is 't dan die je nu hebt?quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:49 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
ongeveer 2 jaar...wordt wel regelmatig mee gebeld...
haaiquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:49 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Mijn telefoon doet het al 5 jaar zonder batterijen.
6230i niet hoor....is ook maar een dag of 4 hooguit !quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:42 schreef snellejelle het volgende:
[..]
jaar daar gaat het fout. da's echt een zwak model (naar mijn mening dan he)quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:51 schreef Lionheaad het volgende:
6100
okee, apart. dan worden de batterijen van nokia steeds minder dusquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
6230i niet hoor....is ook maar een dag of 4 hooguit !
misschien wel, maar hij was goedkoop, simpel, met gratis DVD speler....quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
jaar daar gaat het fout. da's echt een zwak model (naar mijn mening dan he)
die met die draaischijf bedoel je waarvan dat draadje uit de muur komt !quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:49 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Mijn telefoon doet het al 5 jaar zonder batterijen.
nee, de batterijen worden niet steeds minder, maar de telefoons vragen steeds meer van de batterij...quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:54 schreef snellejelle het volgende:
[..]
okee, apart. dan worden de batterijen van nokia steeds minder dus
als die van de 3250 straks maar wel goed wordt
nee joh, deze:quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die met die draaischijf bedoel je waarvan dat draadje uit de muur komt !
[afbeelding]
ok, maar twee/drie dagen is gewoon te kort. dan is hij bijna geen mobiele telefoon meer te noemenquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:55 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
nee, de batterijen worden niet steeds minder, maar de telefoons vragen steeds meer van de batterij...
dan moet je maar een andere telefoon nemen...quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:58 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ok, maar twee/drie dagen is gewoon te kort. dan is hij bijna geen mobiele telefoon meer te noemen
da's inderdaad een hele andere insteek....ik denk dat ik binnen nu en 10 min ook richting huis ga, tis mooi weest !quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:58 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik was al thuis en dan moet de middag niet al te snel gaan
iddquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:58 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
dan moet je maar een andere telefoon nemen...
ik zou wachten op de nokia 3250quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:04 schreef Lionheaad het volgende:
ik denk dat het de Motorola gaat worden....met gratis blauwe-tand-hoofd-set...
met welke crimineel heb je afgerekend?quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:06 schreef Bjoro het volgende:
tja....de kogel is door de kerk.....
dat kan niet, moet m'n abbo zo verlengen en zo goedkoop mogelijk houden...quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:07 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik zou wachten op de nokia 3250
maar ja dat ben ik
ik kop 'm terug hoorquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:11 schreef DIGGER het volgende:
Gelul over een mobiele telefoon is zo niet interessant, ik zou bijna weer een barkruk pakken....
idd, ik kap er mee....quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:11 schreef DIGGER het volgende:
Gelul over een mobiele telefoon is zo niet interessant, ik zou bijna weer een barkruk pakken....
neequote:Op vrijdag 11 november 2005 16:16 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
idd, ik kap er mee....
zullen we het over carnaval hebben![]()
Dan ga je toch lekker na 1 (fles)ZA snel naar huis?quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:03 schreef Bluezz het volgende:
De tijd kruipt hier![]()
En we hebben straks een borrel bij een collega
Best leuk, maar eigenlijk wil ik gewoon lekker naar huis
mooi, kunnen we straks met een schoon topic beginnen!quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:23 schreef Lionheaad het volgende:
ik ga opruimen....
geen idee, ik heb totaal geen inspiratie.....quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:26 schreef Lionheaad het volgende:
wat wordt de volgende Topic titel??
begin maar vast te denken wat het is bijna zover....quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
geen idee, ik heb totaal geen inspiratie.....
denk.... denk.....quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:28 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
begin maar vast te denken wat het is bijna zover....
dat is mooi, want ik ga zo naar huisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |