maarja watheb je dr aan als het zo'n lelijke telefoon isquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:42 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zo! da's echt hartstikke kort man
nokia batterij kan soms wel een week mee (als je geen vrienden hebt dan he)
mijn huidige neukia batterij gat maar 2 dagen mee...dus das 1 dag winst...quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:42 schreef snellejelle het volgende:
[..]
die batterij moet oud zijn dan. ik heb/bijna had nokia 7600, batterij gaat met gemak 4 dagen meequote:Op vrijdag 11 november 2005 15:46 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
mijn huidige neukia batterij gat maar 2 dagen mee...dus das 1 dag winst...
ongeveer 2 jaar...wordt wel regelmatig mee gebeld...quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:48 schreef snellejelle het volgende:
[..]
die batterij moet oud zijn dan. ik heb/bijna had nokia 7600, batterij gaat met gemak 4 dagen mee
welk type is 't dan die je nu hebt?quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:49 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
ongeveer 2 jaar...wordt wel regelmatig mee gebeld...
haaiquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:49 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Mijn telefoon doet het al 5 jaar zonder batterijen.
6230i niet hoor....is ook maar een dag of 4 hooguit !quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:42 schreef snellejelle het volgende:
[..]
jaar daar gaat het fout. da's echt een zwak model (naar mijn mening dan he)quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:51 schreef Lionheaad het volgende:
6100
okee, apart. dan worden de batterijen van nokia steeds minder dusquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
6230i niet hoor....is ook maar een dag of 4 hooguit !
misschien wel, maar hij was goedkoop, simpel, met gratis DVD speler....quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
jaar daar gaat het fout. da's echt een zwak model (naar mijn mening dan he)
die met die draaischijf bedoel je waarvan dat draadje uit de muur komt !quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:49 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Mijn telefoon doet het al 5 jaar zonder batterijen.
nee, de batterijen worden niet steeds minder, maar de telefoons vragen steeds meer van de batterij...quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:54 schreef snellejelle het volgende:
[..]
okee, apart. dan worden de batterijen van nokia steeds minder dus
als die van de 3250 straks maar wel goed wordt
nee joh, deze:quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die met die draaischijf bedoel je waarvan dat draadje uit de muur komt !
[afbeelding]
ok, maar twee/drie dagen is gewoon te kort. dan is hij bijna geen mobiele telefoon meer te noemenquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:55 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
nee, de batterijen worden niet steeds minder, maar de telefoons vragen steeds meer van de batterij...
dan moet je maar een andere telefoon nemen...quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:58 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ok, maar twee/drie dagen is gewoon te kort. dan is hij bijna geen mobiele telefoon meer te noemen
da's inderdaad een hele andere insteek....ik denk dat ik binnen nu en 10 min ook richting huis ga, tis mooi weest !quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:58 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik was al thuis en dan moet de middag niet al te snel gaan
iddquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:58 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
dan moet je maar een andere telefoon nemen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |