da's inderdaad een hele andere insteek....ik denk dat ik binnen nu en 10 min ook richting huis ga, tis mooi weest !quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:58 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik was al thuis en dan moet de middag niet al te snel gaan
iddquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:58 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
dan moet je maar een andere telefoon nemen...
ik zou wachten op de nokia 3250quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:04 schreef Lionheaad het volgende:
ik denk dat het de Motorola gaat worden....met gratis blauwe-tand-hoofd-set...
met welke crimineel heb je afgerekend?quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:06 schreef Bjoro het volgende:
tja....de kogel is door de kerk.....
dat kan niet, moet m'n abbo zo verlengen en zo goedkoop mogelijk houden...quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:07 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik zou wachten op de nokia 3250
maar ja dat ben ik
ik kop 'm terug hoorquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:11 schreef DIGGER het volgende:
Gelul over een mobiele telefoon is zo niet interessant, ik zou bijna weer een barkruk pakken....
idd, ik kap er mee....quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:11 schreef DIGGER het volgende:
Gelul over een mobiele telefoon is zo niet interessant, ik zou bijna weer een barkruk pakken....
neequote:Op vrijdag 11 november 2005 16:16 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
idd, ik kap er mee....
zullen we het over carnaval hebben![]()
Dan ga je toch lekker na 1 (fles)ZA snel naar huis?quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:03 schreef Bluezz het volgende:
De tijd kruipt hier![]()
En we hebben straks een borrel bij een collega
Best leuk, maar eigenlijk wil ik gewoon lekker naar huis
mooi, kunnen we straks met een schoon topic beginnen!quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:23 schreef Lionheaad het volgende:
ik ga opruimen....
geen idee, ik heb totaal geen inspiratie.....quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:26 schreef Lionheaad het volgende:
wat wordt de volgende Topic titel??
begin maar vast te denken wat het is bijna zover....quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
geen idee, ik heb totaal geen inspiratie.....
denk.... denk.....quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:28 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
begin maar vast te denken wat het is bijna zover....
dat is mooi, want ik ga zo naar huisquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |