whyquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]
is dat ook een dilemma:?
nokia 6230i natuurlijk!
Die tijd heb ik toch wel gehad. Dat ik een maand aan het vakkenvullen was, alles netjes opspaarde en dan in 4 dagen alles verbrassen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd het kost een paar centen300 euro gaat er wel door tijdens de carnaval
Digger had iedereen al gewaarschuwd .... diegene die over carnaval begint, wordt neergeslagenquote:
ik vind dat toetsenbord van de motorola maar niks. daarnaast heeft nokia een ontzettend duidelijke menustructuur vind ik. verschil in opties weet ik niet zo trouwens...quote:
en dan denken...waar heb ik het gelaten....quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Die tijd heb ik toch wel gehad. Dat ik een maand aan het vakkenvullen was, alles netjes opspaarde en dan in 4 dagen alles verbrassen.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:47 schreef rubbereend het volgende:
moet ik het nogmaals herhalen Digger?CARNAVAL
een dag of 3 welquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:15 schreef Lionheaad het volgende:
hoelang kun je met de batterij van de motorola doen??
wat ben je leuk verkleed diggerquote:
Deze post zou ik eigenlijk moeten verwijderen. Maar dat wil een medemod weer niet vrees ik.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:24 schreef Lionheaad het volgende:
pssst....DIGGER....
Opening carnavalsseizoen 11-11
dan plaats ik die link gewoon opnieuwquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Deze post zou ik eigenlijk moeten verwijderen. Maar dat wil een medemod weer niet vrees ik.
mag ik geen interne FOK! link plaatsen dan??quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Deze post zou ik eigenlijk moeten verwijderen. Maar dat wil een medemod weer niet vrees ik.
Nee. Is Spam voor andere verderfelijke afdelingen binnen Fok. Brr. Niet buiten VBL komen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:36 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
mag ik geen interne FOK! link plaatsen dan??
yeah, mod-fightquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Niks over carnaval a.u.b.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:36 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
mag ik geen interne FOK! link plaatsen dan??
zo! da's echt hartstikke kort manquote:
ik wil naar huisquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |