o ja, dit topic moest nog volquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:47 schreef rubbereend het volgende:
moet ik het nogmaals herhalen Digger?CARNAVAL
carnaval => bierdrinken => heel hard werken dusquote:
Daarna wel vasten he?quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
carnaval => bierdrinken => heel hard werken dus
bakken met geld uitgeven dus....quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
carnaval => bierdrinken => heel hard werken dus
is dat ook een dilemma:?quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:01 schreef Lionheaad het volgende:
hmmm
Motorola Razr V3 of
Nokia 6230i
idd het kost een paar centenquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:57 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
bakken met geld uitgeven dus....![]()
spam spam spam spam spam....
topic nog niet vol?
netjesquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:04 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden slaat TB knockout met een barkruk
nog niet neequote:
buiten dat neukia's kut zijn natuurlijk de Motorola, ik heb die Razr zelf en hij isquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:01 schreef Lionheaad het volgende:
hmmm
Motorola Razr V3 of
Nokia 6230i
whyquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]
is dat ook een dilemma:?
nokia 6230i natuurlijk!
Die tijd heb ik toch wel gehad. Dat ik een maand aan het vakkenvullen was, alles netjes opspaarde en dan in 4 dagen alles verbrassen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd het kost een paar centen300 euro gaat er wel door tijdens de carnaval
Digger had iedereen al gewaarschuwd .... diegene die over carnaval begint, wordt neergeslagenquote:
ik vind dat toetsenbord van de motorola maar niks. daarnaast heeft nokia een ontzettend duidelijke menustructuur vind ik. verschil in opties weet ik niet zo trouwens...quote:
en dan denken...waar heb ik het gelaten....quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Die tijd heb ik toch wel gehad. Dat ik een maand aan het vakkenvullen was, alles netjes opspaarde en dan in 4 dagen alles verbrassen.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:47 schreef rubbereend het volgende:
moet ik het nogmaals herhalen Digger?CARNAVAL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |