De artsen hebben haar uitdrukkelijk verboden ooit nog te pijpen, want dan brokkelt haar gezicht weer af.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:10 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dan zal haar partner ook niet veel in huis hebben...
quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:20 schreef Bluezz het volgende:
Bjoor hoelang heb je gisteren over de terugweg gedaan, ik hoorde echt een miljoen km file en moest aan je denken
Nog niet bekend, we hopen iig van niet want we vinden dat ze nog niet goed genoeg drinkt, ze laat nog te vaak te veel melk staan, heeft wat last van harde ontlasting wat veel kracht kost etc.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:19 schreef Bluezz het volgende:
Digger komt Kdy naar huis het weekend?
niet te druk maken op je vrije dag hequote:Op vrijdag 11 november 2005 12:26 schreef methodmich het volgende:
Zo, ga eens wat eten en dan vanmiddag eens even weg.
Moet nog wat spellen kopen voor in de keuzekist op school. Educatief, liefst.
Fijne middag allen!
* DIGGER pint Heineken van Bjoro afpakt en naar Darkshine keiltquote:
Ik zie het al, een Feyenoord DVD.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:26 schreef methodmich het volgende:
Moet nog wat spellen kopen voor in de keuzekist op school. Educatief, liefst.
* Bjoro "druk" aan het werk, dus heineken duurt nog een paar uurtjes (zal overigens wel Amstel worden trouwensquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:29 schreef DIGGER het volgende:
* DIGGER pint Heineken van Bjoro afpakt en naar Darkshine keilt
Opbokken met dat carnaval.
Zelfde pis, ander logoquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:30 schreef Bjoro het volgende:
[..]
* Bjoro "druk" aan het werk, dus heineken duurt nog een paar uurtjes (zal overigens wel Amstel worden trouwens)
als er maar alcohol in zit johquote:
hmm had ik best willen zien, maar helaas moet werkenquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als er maar alcohol in zit joh![]()
Kijktip:
vanavond om 20.30 op sbs6 Guido Weijers.
Dik inzetten....iemand inhuren....dik uitbetaald krijgen....quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:21 schreef methodmich het volgende:
Je kan tegenwoordig inzetten bij de bookies wie er geliquideerd gaat worden.
Best spannend, soort zaakwaarnemersspel.
proostquote:
Ziet er prima uit. Ik kijk pas uit naar de wedstrijd met Maradona, Dunga, Julio César en Bebeto.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:15 schreef DIGGER het volgende:
[afbeelding]
Pluisje gisteren in een potje voetbal tussen oud Boca spelers.
Ziet er niet slecht uit he?
volgens mij zit tie nog in z'n hol...quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:34 schreef Bjoro het volgende:
Vaduz.......sportfoto zoeken aub !
Oke, daar kom ik m'n hol wel weer even voor uit.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:34 schreef Bjoro het volgende:
Vaduz.......sportfoto zoeken aub !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |