zal tijd wordenquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oke, daar kom ik m'n hol wel weer even voor uit.
Slaapzak!!!quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oke, daar kom ik m'n hol wel weer even voor uit.
Zeker een tipquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als er maar alcohol in zit joh![]()
Kijktip:
vanavond om 20.30 op sbs6 Guido Weijers.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:18 schreef DIGGER het volgende:
[..]
* DIGGER gooit een barkruk richting Darkshine
Guido is oud-NHTV'erquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als er maar alcohol in zit joh![]()
Kijktip:
vanavond om 20.30 op sbs6 Guido Weijers.
Nationale Hogeschool voor Toerisme een Verkeerquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:14 schreef Lionheaad het volgende:
wat is NHTV nou weer???
zolang ze onder controle is in het ziekenhuis lijkt mij toch een prettige gedachte !quote:
ooohhhhh.... ik dacht iets van Noord Hollandse Televisiequote:Op vrijdag 11 november 2005 14:17 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Nationale Hogeschool voor Toerisme een Verkeereen HBO dus
héél bekend, in het toerisme dan
neu da's TVNH, zelfde letters ander volgordequote:Op vrijdag 11 november 2005 14:19 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
ooohhhhh.... ik dacht iets van Noord Hollandse Televisie![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:48 schreef DIGGER het volgende:
Bloes,
Wat heb je een k*tdag tot nu toe, je bent veel te weinig hier, kortom je hebt het of te druk en/of er zeiken te veelmensen aan je kop
Nou ja zeg, vaker de fles komen geven hallo....quote:De nieuwe Kady stats: Ze is inmiddels al doorgestoten tot liefst 2695 gram!
Ze groeit dus nu als kool, ondanks dat ze echt op het minimum schommelt qua hoeveelheid die ze dagelijks moet drinken.
Ook heeft ze nog steeds last van de ontlasting, is vaak veel energie kwijt aan het persen, wat soms resulteert in een harde keutel, en als gevolg daarvan is ze dan weer te moe om een hele fles te drinken
Derhalve, maar alleen omdat wij beiden duidelijk hebben aangegeven gezien bovenstaande het nog niet verstandig vinden haar nu al thuis te hebben, blijft Kady dit weekend nog in het ziekenhuis.
Ze zit echter wel op de 'schopstoel'.
Ook kwam de fijne opmerking "Als u nu eens wat vaker de fles komt geven". Alsof je er om 9, 12, 15, 18, 21 uur elke keer kunt zitten, We hebben ook nog wel iets anders te doen (nog een kind bijvoorbeeld) en zijn er al bij 3 van deze voedingen, vind ik toch zeker niet slecht/weinig.
Maar goed, ze denken dus dat we dan wat meer vertrouwen krijgen dat ze het nu ook prima thuis kan.
Dus dat spreken we dan maar ff niet in het begin van de week af, want waarschijnlijk 'moet' ze de dag zelf of erna naar huis, dus ik schat dat Kady nu op z'n vroegst op woensdag thuis komt.
16/17 December.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:18 schreef Bjoro het volgende:
wanneer zit ze eigenlijk op de "40 weken"(uitgerekende datum)
♪ de koeien hebben rokjes aan ♪quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:39 schreef golfer het volgende:
@Lion, wat een klote bericht. Sterkte ermee.
@DIGGER en EW. Kady voorlopig lekker nog even laten aansterken in een veilige ziekenhuis-omgeving.
@Clauwtje:terug.
En voor de rest: Sinte sinte Maarten, de koeien hebben staarten...
* lionheaad haalt koffie van beeldscherm af....quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
♪ de koeien hebben rokjes aan ♪
hmm miss moet ik vanavond zelf ook maar es langs de deuren gaan voor wat snoep![]()
you're welcomequote:Op vrijdag 11 november 2005 14:44 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
* lionheaad haalt koffie van beeldscherm af....
dank je, je hebt me aan het lachen gemaakt....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |