Weet het niet of er weer een list komt.quote:Op donderdag 10 november 2005 08:15 schreef frizti het volgende:
Leuke TT, maar ik ben bang dat BB wel weer een list zal verzinnen om hem erin te houden.
chantal is een vreselijk kut wijf.quote:Op donderdag 10 november 2005 08:13 schreef milagro het volgende:
met zo'n TT na de nacht van Chantal [moge zij met haar tong afbijtend zeven maal zeventig maal door een brandend braambos moeten kruipen]
Ben benieuwd of er vandaag gelijk weer genomineerd wordt of pas volgende week.quote:Op donderdag 10 november 2005 08:20 schreef MissX het volgende:
vandaag Rob volgende week Chantal
zeker wetenquote:
Ze hadden gister een Diner maar misschien wist je dat al, iig is er verder bij mijn weten weinig tot niets gebeurdquote:Op donderdag 10 november 2005 08:39 schreef Kleintje het volgende:
Goedemorgen!
Nog iets boeiends gebeurd gisteravond wat ik echt terug moet lezen???
dan mag je niet meer posten in deze topicquote:Op donderdag 10 november 2005 08:38 schreef BONG4002 het volgende:
bew
Ik zwaai Rob nog niet uit, denk eerder dat Benno eruitgaat
in een playboy restaurantquote:Op donderdag 10 november 2005 08:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze hadden gister een Diner maar misschien wist je dat al, iig is er verder bij mijn weten weinig tot niets gebeurd
Kan ik niet echt steekhoudend zeggen, ik denk dat hij niet echt meer veel toevoegd aan het programma en ik gok erop dat er voor hem geen 'rol' meer is in BB in de ogen ván BBquote:Op donderdag 10 november 2005 08:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
dan mag je niet meer posten in deze topic![]()
![]()
![]()
![]()
Maar waarom denk je dat menno weg moet ipv Rob?
Er werd erg tam gereageerd op de kreten en het lokte geen discussie uitquote:Op donderdag 10 november 2005 08:41 schreef Sassefras het volgende:
Goedemorgen!!!!!
in de streamverslagen (bedankt daarvoor!) las ik dat BB allemaal kreten heeft getoond op het scherm. Uit de streamverslagen haalde ik niet echt of daar nou fel op gereageerd werd.
Kan iemand me dat vertellen?
heeft ingrid opgebiecht dat zij Menno voor vanalles en nog wat heeft uitgemaakt?
(leuke actie van BB trouwens, jammer dat ze niet gewoon de beelden van degene die het zei erbij toonden..)
Het lijkt er op dat je een beetje jaloers bent op lieske.quote:Op donderdag 10 november 2005 08:44 schreef MissX het volgende:
ik vind die Lieske vereering en geilerij hier toch wel een beetje teveel worden hoor
die hele groep in dat huis is écht bang om te verliezen.... probeert BB eens wat leuke dingen uit, reageren die bewoners weer zo tam, en suf.quote:Op donderdag 10 november 2005 08:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
Er werd erg tam gereageerd op de kreten en het lokte geen discussie uit
Je kan beter alleen de streamverslagen lezen die zijn niet gemanipuleerd.quote:Op donderdag 10 november 2005 08:43 schreef Kleintje het volgende:
he, die kreten, dat wist ik niet, dat is wel boeiend.
Toch maar ff de streamverslagen lezen en op de site van bb zelf bijlezen
Ben er nu druk mee bezig om die kreten te lezen.quote:Op donderdag 10 november 2005 08:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je kan beter alleen de streamverslagen lezen die zijn niet gemanipuleerd.
Talpa schrijft vaak dingen die niet zo zijn gezegd
Ik neem aan dat je bedoeld dat iig Rob moet blijven, of wil je dat hij ook BB wint?quote:Op donderdag 10 november 2005 08:56 schreef Joke41 het volgende:
Ik hoop dat ROB wint, en dat Menno dus weggaat!!!
Er is één iemand niet bang om genomineerd te worden.quote:Op donderdag 10 november 2005 08:52 schreef Sassefras het volgende:
[..]
die hele groep in dat huis is écht bang om te verliezen.... probeert BB eens wat leuke dingen uit, reageren die bewoners weer zo tam, en suf.![]()
![]()
Waar blijven de scheldpartijen, de silent treatments, de verwijten?
jaloers?? sorry weinig om jaloers op te zijn. Het is een aardig meisje, niet lelijk maar verder vrij nietszeggend.quote:Op donderdag 10 november 2005 08:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat je een beetje jaloers bent op lieske.
Geeft niet hoor ik vind het wel leuk omdat ze in het begin zo vreselijk is afgezeiken
Rob ziet er toch wel ok uit toch?quote:Op donderdag 10 november 2005 09:04 schreef Kleintje het volgende:
MissX, het is dat er voor ons geen echt lekkere man in zit, maar anders zou hier precies hetzelfde gebeuren.
Hmm....lijkt me een doodsteek voor het programma als Roel moet gaan dus hoop het nietquote:Op donderdag 10 november 2005 09:05 schreef tanjalies het volgende:
Hebben de vreemde geldhandelingen van eergisteren in opdracht van BB(dat hebben we Chantal duidelijk horen zeggen) soms iets te maken met de exit van vandaag. Het hoeft niet, maar wie weet gaat Roel er wel uit. Ik zou dat niet voor de hand vinden liggen, maar je weet maar nooit. Ik zou ook denken dat Rob er uit gaat.
Hallo, zet die zonnebril eens af en kijk eens goedquote:Op donderdag 10 november 2005 09:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Rob ziet er toch wel ok uit toch?
![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 09:09 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Hallo, zet die zonnebril eens af en kijk eens goed
voel me nu wel erg aangesproken.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:01 schreef MissX het volgende:
[..]
jaloers?? sorry weinig om jaloers op te zijn. Het is een aardig meisje, niet lelijk maar verder vrij nietszeggend.
Maar ik erger me al een tijdje aan het gegeil op haar hier van mannen die der vader hadden kunnen zijn. Ik vind het af en toe best misselijkmakend om sommige reacties te lezen. Ik zal wel de enige daarin zijn maar vind het af en toe echt te ver gaan.
yes, iedereen slaapt nog.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:22 schreef Sassefras het volgende:
slapen ze nog?
quote:Op donderdag 10 november 2005 09:22 schreef Sassefras het volgende:
slapen ze nog?
Heb je gezien hoe vroeg laat het is?quote:Op donderdag 10 november 2005 09:22 schreef Sassefras het volgende:
slapen ze nog?
quote:Op donderdag 10 november 2005 08:56 schreef Joke41 het volgende:
Ik hoop dat ROB wint, en dat Menno Didodus weggaat!!!
quote:Op donderdag 10 november 2005 09:30 schreef stil het volgende:
Rob er uit, en dan gaat hij zich opgeven voor een date met Chantal .
Misschien dat BB ze al wakker had gemaakt? Ik had het wel gehooptquote:Op donderdag 10 november 2005 09:26 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe vroeg laat het is?
Denk je nou echt dat deze minkukels van de samenleving op dit moment maar enig idee hebben van een wereld om hun heen? Dat ze leven en daar blij mee moeten zijn???
quote:Op donderdag 10 november 2005 09:28 schreef Bocaj het volgende:
Hello, Goodmorning...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als Roel eruit zou gaan, zoals Tanjalies beweert, dan weten ze het wel heel vroeg in de week.... (Het lijkt mij vrij sterk....)
Heel mooi gesprokenquote:Op donderdag 10 november 2005 09:26 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe vroeg laat het is?
Denk je nou echt dat deze minkukels van de samenleving op dit moment maar enig idee hebben van een wereld om hun heen? Dat ze leven en daar blij mee moeten zijn???
tanjalies doet wel meer goede voorspellingenquote:Op donderdag 10 november 2005 09:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
Roel weg lijkt mij heel heel erg sterk.
Kan mij niet voorstellen dat niet gaat gebeuren.
Hoe kom je aan dit verhaal?![]()
![]()
Roel is helemaal niet zo populair als veel mensen denken. En wanneer BB vanavond uitgebreid zijn agressieve gedrag laat zien in de uitzending zou het me niks verbazen als hij het gaat verliezen van Rob.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
Roel weg lijkt mij heel heel erg sterk.
Kan mij niet voorstellen dat niet gaat gebeuren.
Hoe kom je aan dit verhaal?![]()
![]()
Roel heeft niet aan zijn afspraak gehouden.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:39 schreef tanjalies het volgende:
Ik beweer het niet. Ik Ik begrijp dat gedoe met dat geld van afgelopen week niet. Dat geeft mij te denken.
Heel oneerlijk! Ik vind dat iedere bewoner die kans moet krijgen.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:48 schreef Kleintje het volgende:
Isabeau, vind jij het dan niet oneerlijk dat niet iedere bewoner de kans heeft gekregen om geld te verdienen???
Dat is natuurlijk een rare conclusie. HIj heeft die kans gekregen en goed zijn geld verstopt, en BB heeft hem genaaid door anderen te tippen over zijn geld.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:50 schreef Kleintje het volgende:
En gezien BB dat niet heeft gedaan, vind ik dus dat Roel ook lekker zijn geld ontnomen moet worden....
Dat geeft juist reuring in de tent!quote:Op donderdag 10 november 2005 09:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Roel is helemaal niet zo populair als veel mensen denken. En wanneer BB vanavond uitgebreid zijn agressieve gedrag laat zien in de uitzending zou het me niks verbazen als hij het gaat verliezen van Rob.
Dat ligt er nog maar aan. Na die woede komt misschien de sessie met Hummie in de DBK. En hij heeft later nog een keer uitgebreid gebabbeld in de DBK. Wij weten natuurlijk niet wat daar gezegd is. Goede kans dat Roel uit gaat leggen waarom hij zo door het lint ging (zijn droom op een wereldreis die even vervloog, althans ik heb gelezen dat hij Dido ooit vertelde over die wereldreis die hij wilde maken). Als ze dat achter de woede-uitbarsting monteren, is Nederland misschien weer vertederd.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:45 schreef Isabeau het volgende:
Nee, precies wat ik dacht, Gurgeh! "Is niet best voor Roel die scenes met agressie...gaat hem stemmen kosten"
Nou ja, zolang het geld maar op hem ligt te wachten in de studio maakt het me niets uit.
Het enige dat hij heeft gezegd is dat ze in een spel zitten. Ze roepen continu tegen elkaar dat er geheime opdrachten lopen en dat daar bij elkaar niet naar moet worden gevist.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hij mocht het er met niemand over hebben en hij heeft het aan dido vertelt.
Vóór dat gedoe met het geld dacht ik: Rob/Menno exit!! Maar nu denk ik idd ook dat dat echt niet voor niks is zo 2 dagen voor de exit. Ze laten hem 2 dagen zweten en gooien hem er vervolgens uit maar als troost krijgt hij zijn geld mee.....Vreemde theorie en erg doorzichtig maar van BB zijn we wel erger gewend (denk aan het Teletekst incidentje).quote:Op donderdag 10 november 2005 09:39 schreef tanjalies het volgende:
Ik beweer het niet. Ik Ik begrijp dat gedoe met dat geld van afgelopen week niet. Dat geeft mij te denken.
In het verleden is gebleken dat de meest kleurrijke personen er snel uitgestemd worden en de grijze muisjes blijven. Roel is met zijn geflipte uitbarsting van eergisteren te kleurrijk.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:54 schreef BONG4002 het volgende:
Dat geeft juist reuring in de tent!Als Roel EXIT moet dan word het helemaal een dooie boel daar, toen Roel flipte was het voor mij een van de beste BB momenten dus wmb mag hij blijven en ergens vond ik zijn reactie best logisch, kan me voorstellen dat je je behoorlijk genaaid voeld
waar is dit te lezenquote:Op donderdag 10 november 2005 09:28 schreef Bocaj het volgende:
Hello, Goodmorning...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als Roel eruit zou gaan, zoals Tanjalies beweert, dan weten ze het wel heel vroeg in de week.... (Het lijkt mij vrij sterk....)
Wat heeft hij gezegd dan? Anderen hebben bijna steeds het vermoeden gehad dat hij een rookopdracht had gehad en geld had. Dat spel heeft ie meegespeeld. En nooit gezegd: klopt ik heb 10000 euro. BB had het dan ook never nooit niet mogen zeggen tegen Ingrid en Chantal, BB verbreekt m.i. de afspraak van hun kant. Ik vond dat zwaar onterecht. Zeker als iemand weken lang het goed heeft verborgen. Hadden ze dat net zo goed niet kunnen vragen aan hem, als ze zelf aan het eind van de rit een ander wel even vertellen waar het ligt.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:55 schreef Kleintje het volgende:
Niet helemaal mee eens Utwodublin.... hij heeft toch wel wat dingen erover gezegd. Dat er iets was..
BB heeft het niet helemaal eerlijk gespeeld, daar ben ik het ook wel mee eens. Maar hij heeft toch ook niet echt alles verzwegen.
Het knistert/knettert ineens op mijn boxen..... Volgens mij zijn ze de versterkers aan het oppompen!quote:
Dat word dan een zeer luidruchtige en chagerijnige haanquote:Op donderdag 10 november 2005 10:04 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het knistert/knettert ineens op mijn boxen..... Volgens mij zijn ze de versterkers aan het oppompen!
nah daar is die danquote:
Alleen mijn bovenste twee streams.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:04 schreef Bocaj het volgende:
Het knistert/knettert ineens op mijn boxen..... Volgens mij zijn ze de versterkers aan het oppompen!
Ach misschien wil bb wel eens de kwade kant van Roel zienquote:Op donderdag 10 november 2005 10:03 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Wat heeft hij gezegd dan? Anderen hebben bijna steeds het vermoeden gehad dat hij een rookopdracht had gehad en geld had. Dat spel heeft ie meegespeeld. En nooit gezegd: klopt ik heb 10000 euro. BB had het dan ook never nooit niet mogen zeggen tegen Ingrid en Chantal, BB verbreekt m.i. de afspraak van hun kant. Ik vond dat zwaar onterecht. Zeker als iemand weken lang het goed heeft verborgen. Hadden ze dat net zo goed niet kunnen vragen aan hem, als ze zelf aan het eind van de rit een ander wel even vertellen waar het ligt.
k Ben benieuwd wat er gebeurd was, als ze het aan Menno hadden gevraagd. Die zei al eens dat als je weet dat iemand geld heeft, je dat niet moet gaan zoeken omdat diegene dan zijn geld kwijt is.
Zijn twee discussie m.i. Dit mag nooit de reden van BB zijn om hem te naaien.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:06 schreef Kleintje het volgende:
Maar goed, van mij mag hij het geld echt wel houden, maar ik vind dus wel dat alle andere bewoners ook nog zo'n kans moeten krijgen. Want waarom mag hij wel met dat geld naar huis en krijgt een menno die kans niet? Ja, die had als geheime opdracht dat hij homo moest spelen, dan stond hij niet genomineerd... vind ik wel iets anders dan 10.000 euro!!!
BOMMIEquote:
En 10.000 had nou ook weer niet gehoeven, maar iedereen had een kans moeten krijgen om geld te verdienen, vind ik ook. Dan wel met moeilijkere opdrachten die makeklijk kunnen falen. Allemaal de kans, maar of he took lukt is dan een tweede. Kan je gewoon jezelf verwijten als het niet lukt.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:06 schreef Kleintje het volgende:
Maar goed, van mij mag hij het geld echt wel houden, maar ik vind dus wel dat alle andere bewoners ook nog zo'n kans moeten krijgen. Want waarom mag hij wel met dat geld naar huis en krijgt een menno die kans niet? Ja, die had als geheime opdracht dat hij homo moest spelen, dan stond hij niet genomineerd... vind ik wel iets anders dan 10.000 euro!!!
Neen! Ik ben geen echt gevogeltemensch!quote:Op donderdag 10 november 2005 10:09 schreef Bocaj het volgende:
[..]
BOMMIEHeb jij de HAAN opgegeten???
Het komt volgens mij ook omdat er geen daglicht in de slaapkamer is....quote:Op donderdag 10 november 2005 10:13 schreef Waxxer het volgende:
Het is trouwens wel ernstig dat je volwassen mensen elke dag na tienen hun bed uit moet bonjouren hoor...
Nou ik ben toch ook al een aantal jaar volwassen maar op me vrije dag en in het weekend kom ik ook maar met pijn en moeite er om half elf uit.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:13 schreef Waxxer het volgende:
Het is trouwens wel ernstig dat je volwassen mensen elke dag na tienen hun bed uit moet bonjouren hoor...
Ik ook maar nu zijn die dagen ook sporadisch dat ze voorkomen... Elke dag zo lang in men nest liggen zou ik niet reddenquote:Op donderdag 10 november 2005 10:22 schreef MissX het volgende:
[..]
Nou ik ben toch ook al een aantal jaar volwassen maar op me vrije dag en in het weekend kom ik ook maar met pijn en moeite er om half elf uit.
Neem aan dat jij iets onderneemt in je leven. Deze mensen worden amper moe. Behalve van het roddelen en het nietsdoen...quote:Op donderdag 10 november 2005 10:22 schreef MissX het volgende:
[..]
Nou ik ben toch ook al een aantal jaar volwassen maar op me vrije dag en in het weekend kom ik ook maar met pijn en moeite er om half elf uit.
Volgens mij heeft hij het cryptisch vertelt aan Dido.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:57 schreef ART het volgende:
[..]
Het enige dat hij heeft gezegd is dat ze in een spel zitten. Ze roepen continu tegen elkaar dat er geheime opdrachten lopen en dat daar bij elkaar niet naar moet worden gevist.
Absoluut niets verteld.
Ja, ik werk en sport me de tering.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:24 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Neem aan dat jij iets onderneemt in je leven. Deze mensen worden amper moe. Behalve van het roddelen en het nietsdoen...
quote:Op donderdag 10 november 2005 08:56 schreef Joke41 het volgende:
Ik denk dat het Benno isquote:Op donderdag 10 november 2005 10:32 schreef regenworm het volgende:
Menno ligt lekker tussen lieske en ingrid in.
quote:Op donderdag 10 november 2005 10:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan moet de TT veranderd worden in: heel Fok zwaait Roel vanavond niet uit.![]()
Geen idee, de wegen van BB zijn ondoorgrondelijkquote:Op donderdag 10 november 2005 10:31 schreef Springsteen27 het volgende:
Rob had het echt niet makkelijk hoor. Zo vlak nadat Ingrid en Chantal het geld hadden verstopt waren ze natuurlijk extra alert. Probeer dan maar eens ongezien in de buurt van die smak centen te komen. En waarom moest Rob het alleen doen en kregen Ingrid en Chantal allebei tegelijk de opdracht?
Oe, ik proef bijna de atmosfeer van 'bitchfight' in je post; zo'n wannabe koningin-achtige Dido die Lieske niet kan uitstaan, omdat Lieske een ultiem 'dom blondje' is, en daarvoor door de mannen ook gerespecteerd wordt, om haar eenvoud en geiligheid ... ze moet hooguit leren vaker d'r mond te houden, en gewoon netjes tegen mannen 'ja-en-amen' te knikken (dan had Roel niet met Dido lopen krikken, maar waren zowel Roel als Lieske er 4 weken terug al uitgestemd)...quote:Op donderdag 10 november 2005 09:01 schreef MissX het volgende:
Maar ik erger me al een tijdje aan het gegeil op haar hier van mannen die der vader hadden kunnen zijn. Ik vind het af en toe best misselijkmakend om sommige reacties te lezen.
Doordat er geen klok in het huis hangt en verder niet veel te doen hebben.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:31 schreef MissX het volgende:
[..]
Ja, ik werk en sport me de tering.
Maar in me vakanties kom ik ook niet me bed uit hoorOok al heb ik de hele dag niets gedaan en een beetje op het strand gehangen. Ook al doe ik dagen niets, ik kom echt met pijn en moeite halverwege de ochtend er dan is uit. Juist van niets doen wordt je moe heb ik altijd het gevoel.
Ik vind het niet zo raar, ze gaan toch redelijk laat naar bed. Er vloeit redelijk vaak drank.
Hij lag eerst in het bed links van Lies, ging net pas bij Ing liggen toen de haan gingquote:Op donderdag 10 november 2005 10:31 schreef Bocaj het volgende:
Ha, Ing heeft bij Menno geslapen....
yantjes/irri kloonquote:Op donderdag 10 november 2005 08:56 schreef Joke41 het volgende:
Nou, ik vrees dat het gevertel op het forum vaak ook een papagaaieneffect is. Op de Talpa-site staat het betreffende gesprekje geciteerd. Hij heeft echt niets losgelaten.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij het cryptisch vertelt aan Dido.
Dit hebben meerdere users vertelt in het forum.
Hij heeft de schijn gewekt bij Dido dat hij een geheim iets heeft met BB. Lieske deed EXACT hetzelfde en was haar poen ook kwijt.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:39 schreef ART het volgende:
[..]
Nou, ik vrees dat het gevertel op het forum vaak ook een papagaaieneffect is. Op de Talpa-site staat het betreffende gesprekje geciteerd. Hij heeft echt niets losgelaten.
Het gemene alter ego broertje van Mennoquote:
En anders die van mijn buren welquote:Op donderdag 10 november 2005 10:40 schreef debuurvrouw het volgende:
mijn buren hebben nog wel een haan die ze wat mij betreft gratis mogen komen afhalen...![]()
die gaat wel om 6.30![]()
![]()
Ik verwacht vannavond in de 19.30 uitzending de waarheid te horen.... (Gister eindigde het met de woedeuitbarsting van Roel...)quote:Op donderdag 10 november 2005 10:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hij heeft de schijn gewekt bij Dido dat hij een geheim iets heeft met BB. Lieske deed EXACT hetzelfde en was haar poen ook kwijt.
Opgerot met die voorkeursbehandeling die die over het paard getilde nepkraker steeds krijgt!
samen soep koken??quote:Op donderdag 10 november 2005 10:44 schreef Radobe het volgende:
[..]
En anders die van mijn buren wel
mogelijkheden genoegquote:Op donderdag 10 november 2005 10:44 schreef Radobe het volgende:
[..]
En anders die van mijn buren wel
Nogmaals, het heeft niets met Lieske persoonlijk te maken als er zo op Dido/Ingrid/Nathalie (op chantal kan je nou eemaal niet geilen) werdt gegeild had ik precies hetzelfde gereageerd.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:35 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Oe, ik proef bijna de atmosfeer van 'bitchfight' in je post; zo'n wannabe koningin-achtige Dido die Lieske niet kan uitstaan, omdat Lieske een ultiem 'dom blondje' is, en daarvoor door de mannen ook gerespecteerd wordt, om haar eenvoud en geiligheid ... ze moet hooguit leren vaker d'r mond te houden, en gewoon netjes tegen mannen 'ja-en-amen' te knikken (dan had Roel niet met Dido lopen krikken, maar waren zowel Roel als Lieske er 4 weken terug al uitgestemd)...
quote:
Ze is boven de 18quote:Op donderdag 10 november 2005 10:46 schreef MissX het volgende:
[..]
Nogmaals, het heeft niets met Lieske persoonlijk te maken als er zo op Dido/Ingrid/Nathalie (op chantal kan je nou eemaal niet geilen) werdt gegeild had ik precies hetzelfde gereageerd.
Ik vind het gewoon ranzig hoe sommige mannen van middelbare leeftijd die haar vader hadden kunnen zijn hier reageren. En ja ik weet dat het Fok is. En dat de gemiddelde man van die leeftijd ook geilt op jonge meiden in pornofilms. Maar ik krijg gewoon soms echt een ranzig en onprettig gevoel bij sommige reacties hier.
Met gassies van 20 die zo op haar reageren heb ik een heel stuk minder moeite.
Waarom deze actie van BB?quote:Op donderdag 10 november 2005 10:39 schreef ART het volgende:
[..]
Nou, ik vrees dat het gevertel op het forum vaak ook een papagaaieneffect is. Op de Talpa-site staat het betreffende gesprekje geciteerd. Hij heeft echt niets losgelaten.
ik snap er niks van... eerst ziten ze m te jennen door zijn geld te pakken en vervolgens wordt hij in de DBK helemaal gerust gesteld en zoekt hij niet actief meer naar zijn vermiste geld....quote:
Zekerquote:Op donderdag 10 november 2005 10:50 schreef debuurvrouw het volgende:
coq au vin......![]()
Obster hier ook wat wijn graag......![]()
da's pas een feestmaal voor als Rob gaat....
dus ik kan gewoon blijven reageren op een lekkere lieskequote:Op donderdag 10 november 2005 10:46 schreef MissX het volgende:
[..]
Nogmaals, het heeft niets met Lieske persoonlijk te maken als er zo op Dido/Ingrid/Nathalie (op chantal kan je nou eemaal niet geilen) werdt gegeild had ik precies hetzelfde gereageerd.
Ik vind het gewoon ranzig hoe sommige mannen van middelbare leeftijd die haar vader hadden kunnen zijn hier reageren. En ja ik weet dat het Fok is. En dat de gemiddelde man van die leeftijd ook geilt op jonge meiden in pornofilms. Maar ik krijg gewoon soms echt een ranzig en onprettig gevoel bij sommige reacties hier.
Nee die komt nog, JENNO!quote:Op donderdag 10 november 2005 10:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het gemene alter ego broertje van Menno![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 10:46 schreef MissX het volgende:
Ja, dat is het grote geheim.quote:
Ja, ik ben oud en lelijk en baal dat mannen niet meer op mij geilenquote:Op donderdag 10 november 2005 11:00 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Je bent zelf in de dertig en ziet mannen in 'jouw' categroeie, alsnog geilen op de 'jonge Lieske' ...., is dat het?
Jezus, mannen geilen nu eenmaal op domme, lekkere jonge dingen, en niet op vrouwen in de categorie 'Chantal' ...
Zolang Lieske geen 16 is, is daar weinig mis aan, ze zit al ver in de legale leeftijd
Ook al heeft ze inderdaad, zowel qua intellect als lichaam een ietwat 'nog jongere' uitstraling, maar dat is domweg het 'leuke' aan haar, net zoals de koele arrogantie van Dido ook iets 'geils' heeft)
leer ermee leven.
nouja mannen...quote:Op donderdag 10 november 2005 11:07 schreef MissX het volgende:
[..]
Ja, ik ben oud en lelijk en baal dat mannen niet meer op mij geilen
quote:Op donderdag 10 november 2005 11:04 schreef muizemeis het volgende:
Goedemorgen allemaal!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rob gaat, eruit
Rob gaat, eruit
Robbie Robbie rot er maar uit
![]()
![]()
![]()
Hey, jij mag niet liegenquote:Op donderdag 10 november 2005 11:07 schreef MissX het volgende:
quote:Op donderdag 10 november 2005 11:10 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nouja mannen...
mánnen vallen gelukkig nog wel op mij, echt mánnen, die van échte vrouwen houden en zo'n jong meiske wel graag zien lopen, maar dan wel voorbij![]()
Geef eens een hint, ik zie het nietquote:Op donderdag 10 november 2005 11:11 schreef Isabeau het volgende:
Zoek de verschillen tussen de vrouwen in het roze
[afbeelding]
ach komop Chantal, dat valt best meequote:Op donderdag 10 november 2005 11:07 schreef MissX het volgende:
[..]
vanavond zal er zeker meer duidelijkheid zijn die gevalquote:Op donderdag 10 november 2005 11:02 schreef ART het volgende:
[..]
Ja, dat is het grote geheim.En waarschijnlijk komen we er vanavond achter. Want ik neem toch aan dat dit zakie voor de exit (die van Roel kan zijn) wordt opgelost.
De één heeft slippers aan en de ander niet!!quote:Op donderdag 10 november 2005 11:11 schreef Isabeau het volgende:
Zoek de verschillen tussen de vrouwen in het roze
Straks komt er van ingrid weer een menno bashquote:Op donderdag 10 november 2005 11:17 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen allemaal
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
mag ik nu ook niet meer reageren op gassies wiens moeder ik had kunnen zijnquote:Op donderdag 10 november 2005 10:46 schreef MissX het volgende:
[..]
zie screenshots ingrid mennoquote:Op donderdag 10 november 2005 11:22 schreef muizemeis het volgende:
sorry was ff stemmen
ben dr weer
gebeuren dr nog spannende dingen verder in het huis??
als wij vrouwen dat doen komt het gewoon niet zo ranzig overquote:Op donderdag 10 november 2005 11:23 schreef milagro het volgende:
[..]
mag ik nu ook niet meer reageren op gassies wiens moeder ik had kunnen zijn![]()
bummer![]()
Ach... het is maar wat je spannend noemt natuurlijkquote:Op donderdag 10 november 2005 11:22 schreef muizemeis het volgende:
sorry was ff stemmen
ben dr weer
gebeuren dr nog spannende dingen verder in het huis??
nauwelijks spannend te noemen... hou mn hart vast voor die arme menno... wat gaat die op zn bek straksquote:
Ik vind Roel in witte pendek nou niet bepaald spannendquote:Op donderdag 10 november 2005 11:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ach... het is maar wat je spannend noemt natuurlijk
[afbeelding]
Was ook maar een grapjequote:Op donderdag 10 november 2005 11:27 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ik vind Roel in witte pendek nou niet bepaald spannend![]()
Wat een papzakkenlichaam heeft die gozer
was het ook niet maar het was het hoogtepunt of diepte punt van de ochtend.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:27 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nauwelijks spannend te noemen... hou mn hart vast voor die arme menno... wat gaat die op zn bek straks
eerst dat gesprek met die rare chantal vannacht, echt dat sloeg kant noch wal en ze heeft hem aan het janken gekregen!! De enige hoop die ik nog heb is dat Menno een spelletje speelde vannacht maar ben bang van niet
En die achterlijke rimpelkop heeft menno nog wijsgemaakt ook dat ingrid het altijd voor hem opneemt!! Nou, als dat opnemen is ben ik benieuwd wat chantal verstaat onder iemand verbaal neersabelen...
LOL make up your mind, hoogte of diepte punt??quote:Op donderdag 10 november 2005 11:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
was het ook niet maar het was het hoogtepunt of diepte punt van de ochtend.
Ben maar blij dat het het niet live gehoord heb. Verschillende fokkers hebben vannacht zichzelf opgegeten, honden werden agressief en zo verder.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:27 schreef Sonique het volgende:
Wat is er gebeurt? Ik las dit op de BB site:
Chantal zegt de waarheid
<knip>
Borstel in het verkeerde gaatje gestoptquote:Op donderdag 10 november 2005 11:39 schreef Isabeau het volgende:
Lieske heeft een bloedneus.. van het tandenpoetsen?
Ménno bij Lieske??quote:Op donderdag 10 november 2005 11:42 schreef Isabeau het volgende:
Lieske vertelt nu aan Dido en Nathalie in de douche dat Menno "het bloed onder mijn nagels vandaan haalt" En ze heeft een duidelijke voorkeur voor wie vertrekt terwijl ze dat zegt.
Probleem is nu net dat Menno het wat betreft Chantal heel gelaten accepteerd (eigenlijk net zoals de bewoners _alles_ van Tanja accepteerden, omdat ze dachten 'dat ze heel populair bij de kijkers was')...quote:Op donderdag 10 november 2005 11:40 schreef Ferdii het volgende:
laat die chantal nou lekker op menno afreageren
Nemo strikes back?quote:Op donderdag 10 november 2005 11:47 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie heeft een blauw oog schijnbaar. Niemand weet hoe het komt
[afbeelding]
En hop, Lieske daalt weer in achting...quote:Op donderdag 10 november 2005 11:42 schreef Isabeau het volgende:
Lieske vertelt nu aan Dido en Nathalie in de douche dat Menno "het bloed onder mijn nagels vandaan haalt" En ze heeft een duidelijke voorkeur voor wie vertrekt terwijl ze dat zegt.
Net zo erg als die andere mutsen dus....quote:Op donderdag 10 november 2005 11:42 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op donderdag 10 november 2005 11:45 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ik heb géén ideequote:Op donderdag 10 november 2005 11:44 schreef muizemeis het volgende:
Ménno bij Lieske??
wat heeft die jongen háár dan allemaal wel niet aangedaan??
quote:Op donderdag 10 november 2005 11:47 schreef scanman01 het volgende:
En ja hoor... weer dubbele capture
Ik vrees dat ze er graag bij wil horen en denkt dat dit een goede manier isquote:Op donderdag 10 november 2005 11:48 schreef Sybesma het volgende:
Net zo erg als die andere mutsen dus....
Schán-dá-líg!! Hoe kirijgt doe trol het haar bek nog uit zegquote:Op donderdag 10 november 2005 11:45 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Probleem is nu net dat Menno het wat betreft Chantal heel gelaten accepteerd (eigenlijk net zoals de bewoners _alles_ van Tanja accepteerden, omdat ze dachten 'dat ze heel populair bij de kijkers was')...
Menno zal zeker Chantal niet nomineren, en waarschijnlijk Ingrid evenmin, de belangrijkste bronnen van het 'menno-bashen', naast Rob... (tenzij BB ingrijpt, iets dat ik ook als mogelijkheid zie)... best interssant wie Menno dan wel gaat nomineren, als Rob er eenmaal uit is.
Chantal zegt dingen die keihard net zozeer op zichzelf slaan, wat betreft het 'liegen vanwege een BB-opdracht', het 'keihard zijn over mensen' ... maar weet het zo te presenteren dat haar gesprekspartner bijna zou denken als zou Chantal een über intelligente sociale expert op 'groepsgebeuren en persoonlijkheden' zijn ...
Ze vond Menno altijd al het minst leuk, maar wilde hem niet nomineren omdat hij haar toch wel die ene week veel heeft geholpen. Dat was de enige reden dat ze Dido nomineerde en niet hem.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze er graag bij wil horen en denkt dat dit een goede manier is
Maar Lies...je wilt juist niet bij hun horen als je wilt winnen!!!
Sorry maar dat argument heb ik nu te vaak gehoord. Lieske wil erbij horen , ze roddelt lang niet zoveel. Dit is pas de tigste keer dat ze nu over Menno aan het roddelen is. Ze is dus per vandaag officieel geen haar beter dan Chantal. Leuk figuurtje, rotte inhoud!quote:Op donderdag 10 november 2005 11:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze er graag bij wil horen en denkt dat dit een goede manier is
Maar Lies...je wilt juist niet bij hun horen als je wilt winnen!!!
Dus dan heeft ze een legitieme reden om achterbaks te doen?quote:Op donderdag 10 november 2005 11:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze vond Menno altijd al het minst leuk, maar wilde hem niet nomineren omdat hij haar toch wel die ene week veel heeft geholpen. Dat was de enige reden dat ze Dido nomineerde en niet hem.
Amen!quote:Op donderdag 10 november 2005 11:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sorry maar dat argument heb ik nu te vaak gehoord. Lieske wil erbij horen , ze roddelt lang niet zoveel. Dit is pas de tigste keer dat ze nu over Menno aan het roddelen is. Ze is dus per vandaag officieel geen haar beter dan Chantal. Leuk figuurtje, rotte inhoud!
Zoiets begreep ik wel jaquote:Op donderdag 10 november 2005 11:54 schreef scanman01 het volgende:
Menno wilde vannavcht bij Lieske in bed stappen??
Ja tuurlijk...quote:Op donderdag 10 november 2005 11:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sorry maar dat argument heb ik nu te vaak gehoord. Lieske wil erbij horen , ze roddelt lang niet zoveel. Dit is pas de tigste keer dat ze nu over Menno aan het roddelen is. Ze is dus per vandaag officieel geen haar beter dan Chantal. Leuk figuurtje, rotte inhoud!
Daar wacht Hummie dus op... om die lover het huis in te gooien...quote:Op donderdag 10 november 2005 11:53 schreef Isabeau het volgende:
Chantal: Het leuke aan altijd genomineerd zijn is dat je allemaal leuke dingen krijgt!jaloers? Gewoon een keer genomineerd staan, lieverd. Krijg jij een leuke verrassing op donderdagavond
zou haast willen dat BB op zoek ging naar leuke vrouw voor menno, zal wel ff moeten praten met mn man, maar zou me echt opgeven dan... alleen om de rest van de bewoners een hak te zettenquote:
heeft lieske met iemand gesproken dat ze zo van gedachte is veranderd.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:45 schreef Isabeau het volgende:
Pfff...Lieske denkt te kunnen bonden met de andere dames door af te geven op Menno. En ik waardeerde Lieske juist omdat ze niet zo als de rest was. Minpuntje Lies
Lieske: "Ik moet niks hebben van die dude"
Nee, dat heeft ze niet. Ik vind het jammer dat ze leuk gevonden wil worden ten koste van een ander. Menno heeft haar nog nooit iets misdaan en haalt zéker niet het bloed onder d'r nageltjes vandaan. Flikker toch op zeg. Lieske, gewoon niet doenquote:Op donderdag 10 november 2005 11:53 schreef versabommie het volgende:
Dus dan heeft ze een legitieme reden om achterbaks te doen?
Kep ook nog maar ff gestemdquote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 11:53 schreef Isabeau het volgende:
Chantal: Het leuke aan altijd genomineerd zijn is dat je allemaal leuke dingen krijgt!jaloers? Gewoon een keer genomineerd staan, lieverd. Krijg jij een leuke verrassing op donderdagavond
Het is wel duidelijk dat er vanavond een man uitgaat (Roel of Rob zijn volgens de Talpa poll het minst populair), en dan blijven er maar 3 mannen over waarvan 1 een kasthomo en nog 1 een underdog die werkelijk waar helemaal niks meer wil toevoegen in het huis.....quote:Op donderdag 10 november 2005 11:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Daar wacht Hummie dus op... om die lover het huis in te gooien...
quote:Op donderdag 10 november 2005 11:52 schreef BONG4002 het volgende:
Hoi muizemeisje![]()
Leuk dat je er weer bent
Wie hoop jij dat eruitgaat vanavond?
Ik vind het wel liefquote:Op donderdag 10 november 2005 11:55 schreef muizemeis het volgende:
weet iemand waar de grens ligt vwb het inlevingsgevoel voor de BB bewoners van de kijkers? ben bang dat ik op het randje hang...![]()
Dan is lieske daar boos over ze is dido niet.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:54 schreef scanman01 het volgende:
Was die te laat.... want Joost lag al met Lieske in bedquote:Op donderdag 10 november 2005 11:54 schreef scanman01 het volgende:
denk dat dat doomscenario niet opgaat. Als Rob eruit gaat komt Roel geisoleerd te staan vwb de mannen. Menno zal zich na rob's exit meer profileren en de verhoudingen zullen een stuk anders komen te liggen.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat er vanavond een man uitgaat (Roel of Rob zijn volgens de Talpa poll het minst populair), en dan blijven er maar 3 mannen over waarvan 1 een kasthomo en nog 1 een underdog die werkelijk waar helemaal niks meer wil toevoegen in het huis.....
Het enige wat er dan overblijft is de GNAGNAGNAGNAGNA van Chantal elke dag
Welnee! Dat maakte LIESKE ervanquote:Op donderdag 10 november 2005 11:54 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op donderdag 10 november 2005 11:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik vind alles best..quote:Op donderdag 10 november 2005 11:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
denk dat dat doomscenario niet opgaat. Als Rob eruit gaat komt Roel geisoleerd te staan vwb de mannen. Menno zal zich na rob's exit meer profileren en de verhoudingen zullen een stuk anders komen te liggen.
Oja?quote:Op donderdag 10 november 2005 11:57 schreef muizemeis het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik vind jou een beetje een boefje![]()
Het schijnt dat hij vannacht bij haar in bed wilde. Wie weet heeft dat er iets mee te maken.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
heeft lieske met iemand gesproken dat ze zo van gedachte is veranderd.
Lieske is niet echt een meeloper maar gaat gewoon haar eigen gang
Reken daar maar niet op, want ze moet nog wel in de markt blijven liggen omdat BB een vent voor haar zoekt. (hopeloze missie imo).quote:Op donderdag 10 november 2005 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat die achterbakse troela van drie hoog achter vanavond tijdens de live geconfronteerd wordt met haar ongezouten opmerkingen.
je hebt te lang naar lieske geluisterdquote:Op donderdag 10 november 2005 11:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
<knip>
Liske moet daar niet zo debiel over doen want ook met dat soort uitspraken (richting Rob nota bene) denkt ze een goed blaadje te halen.
Nouja wat is Lieske raar aan het doenquote:Op donderdag 10 november 2005 11:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee! Dat maakte LIESKE ervan
Ingrid vroeg of Menno bij haar kwam slapen en Ingrid slaapt naast Lieske. Maar Menno is gewoon in zijn eigen bed gaan slapen. Vanmorgen vroeg Ingrid waarom hij niet bij haar was gaan liggen en toen zei hij dat ze al zo lekker sliep toen hij de kamer binnenkwam. Vanmorgen nadat de haan ging is hij tussen Lieske en Ingrid ingesprongen.
Liske moet daar niet zo debiel over doen want ook met dat soort uitspraken (richting Rob nota bene) denkt ze een goed blaadje te halen.
Scanman kijkt de hele nacht naar de streams dus hij heeft het zeker zien gebeuren.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ingrid vroeg of Menno bij haar kwam slapen en Ingrid slaapt naast Lieske. Maar Menno is gewoon in zijn eigen bed gaan slapen. Vanmorgen vroeg Ingrid waarom hij niet bij haar was gaan liggen en toen zei hij dat ze al zo lekker sliep toen hij de kamer binnenkwam. Vanmorgen nadat de haan ging is hij tussen Lieske en Ingrid ingesprongen.
Hij wilde niet bij lieske in bed duiken, is gewoon een leugen van lieske.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij vannacht bij haar in bed wilde. Wie weet heeft dat er iets mee te maken.
Maar als je hier op fok Menno aanvalt, dan lig je er meteen uit, dat is wel duidelijk
Als het over Chantal was gegaan dan was het prima geweest denk ik.
En jij moet niet zo fel reageren als Lieske ook eens een keer iets zegt omdat het toevallig over Menno gaat. Ze mag nog 1000x een soortgelijke opmerking maken wil ze evenerg zijn als de rest van die wijven.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 november 2005 12:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Oja?
Maar ik ben welhoor!
Oja, zelf verwacht ik dat Benno eruitgaat vanavond
laat ze het dan over die wijven doen en niet over iemand die haar geen ene cent pijin heeft gedaan en haar meer geholpen heeft dan dwarsgezeten.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En jij moet niet zo fel reageren als Lieske ook eens een keer iets zegt omdat het toevallig over Menno gaat. Ze mag nog 1000x een soortgelijke opmerking maken wil ze evenerg zijn als de rest van die wijven.
wat een raar hoofd heeft ze hierquote:Op donderdag 10 november 2005 12:03 schreef Foreverblue het volgende:
Dido geeft de lengte van Roel's vriend aan:
[afbeelding]
Ik denk dat het er om zal spannen of Rob of Roel moet vertrekken.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:00 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik vind alles best..
ZOLANG ROB ER MAAR UIT GAAT VANAVOND!!!![]()
Als de meiden Lieske NIET gaan nomineren, dan is Chantal zeker de klos.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat er vanavond een man uitgaat (Roel of Rob zijn volgens de Talpa poll het minst populair), en dan blijven er maar 3 mannen over waarvan 1 een kasthomo en nog 1 een underdog die werkelijk waar helemaal niks meer wil toevoegen in het huis.....
Het enige wat er dan overblijft is de GNAGNAGNAGNAGNA van Chantal elke dag
Nog niet opgemaakt he... don't blame the captonerquote:Op donderdag 10 november 2005 12:03 schreef muizemeis het volgende:
[..]
wat een raar hoofd heeft ze hier
quote:Op donderdag 10 november 2005 12:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
laat ze het dan over die wijven doen en niet over iemand die haar geen ene cent pijin heeft gedaan en haar meer geholpen heeft dan dwarsgezeten.
Rob is een teringlijer, ook voor lieske hij snoerde haar gisteren tot 4 keer toe de mond maar rob = lief want die valt goed in de groep dus is lieske van mening dat rob top is en menno ...daar liegt ze wel weer wat over...
Nouja dat vind ik een typische opmerking... persoonlijk heb ik liever niet dat ze net zo erg wordt als de rest van die wijvenquote:Op donderdag 10 november 2005 12:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En jij moet niet zo fel reageren als Lieske ook eens een keer iets zegt omdat het toevallig over Menno gaat. Ze mag nog 1000x een soortgelijke opmerking maken wil ze evenerg zijn als de rest van die wijven.
Als Roel eruit moet, dan baal ik wel als een stekker. En niet omdat het Roel is, maar omdat Rob eigenlijk al exit was vorige week en ik hem gewoon geen dag langer in dat huis gun.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik denk dat het er om zal spannen of Rob of Roel moet vertrekken.
Moet wel de redenen voor deze change zijn.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij vannacht bij haar in bed wilde. Wie weet heeft dat er iets mee te maken.
Maar als je hier op fok Menno aanvalt, dan lig je er meteen uit, dat is wel duidelijk
Als het over Chantal was gegaan dan was het prima geweest denk ik.
I hope so 2quote:
Rob heeft onterecht het hele spel kunnen beinvloeden terwijl hij officieel geen bewoner was, dat vinnik...quote:Op donderdag 10 november 2005 12:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Roel eruit moet, dan baal ik wel als een stekker. En niet omdat het Roel is, maar omdat Rob eigenlijk al exit was vorige week en ik hem gewoon geen dag langer in dat huis gun.
Hangt er vanaf met hoeveel BB ze wil laten overblijven op het laatst lijkt me??quote:Op donderdag 10 november 2005 12:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als de meiden Lieske NIET gaan nomineren, dan is Chantal zeker de klos.
Ik ben nog eens gaan rekenen trouwens, maar ik denk niet dat er vanavond ook al weer genomineerd wordt. Als het tot 29 december duurt, zullen ze nog 1 keer een week overslaan. Daarna is het wel wekelijks een exit.
Ik ook niet nee. En dat gaat ook nooit meer gebeuren. Maar ze werd hier meteen even erg als Chantal genoemd omdat ze toevallig Menno even afzeikt. Ik zou daar zelf ook echt regelmatig iemand afzeiken denk ik. Na zo veel dagen kom je daar helemaal niet meer onderuit.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:05 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Nouja dat vind ik een typische opmerking... persoonlijk heb ik liever niet dat ze net zo erg wordt als de rest van die wijven
Ik vrees ook voor Roel. Ligt er een beetje aan hoe ze zijn flip-scene in beeld brengen.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:05 schreef scanman01 het volgende:
Als Roel eruit moet, dan baal ik wel als een stekker. En niet omdat het Roel is, maar omdat Rob eigenlijk al exit was vorige week en ik hem gewoon geen dag langer in dat huis gun.
Deze beter dan?quote:Op donderdag 10 november 2005 12:03 schreef muizemeis het volgende:
[..]
wat een raar hoofd heeft ze hier
prima scanman je hebt helemaal gelijk maar denk een beetje om je hart het is maar een spelletjequote:Op donderdag 10 november 2005 12:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan ben ik van 3 personen uitgegaan. Dat klopt dan precies. Dan gaan er op 22 December 3 personen de finaleweek in.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:06 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Hangt er vanaf met hoeveel BB ze wil laten overblijven op het laatst lijkt me??
quote:Op donderdag 10 november 2005 12:07 schreef Snaptnix het volgende:
Goedemidag allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
Ben d'r helemaal klaar voor. ROB EXIT!!!! feestuh!![]()
![]()
LOL... Die opmerking kun je je in het vervolg besparen regenworm. Een beetje fanatiek is juist wat het hier op fok leuk maakt, dus dat hoort erbijquote:Op donderdag 10 november 2005 12:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
prima scanman je hebt helemaal gelijk maar denk een beetje om je hart het is maar een spelletje![]()
![]()
helemaal eens isquote:Op donderdag 10 november 2005 12:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 november 2005 12:07 schreef Snaptnix het volgende:
Goedemidag allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
Ben d'r helemaal klaar voor. ROB EXIT!!!! feestuh!![]()
![]()
nouja dat komt misschien omdat je het van liekse4 juist niet zo verwacht.. dat de rest zo roddelt is algemeen bekend en min of meer geaccdepteerd zeg maar.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook niet nee. En dat gaat ook nooit meer gebeuren. Maar ze werd hier meteen even erg als Chantal genoemd omdat ze toevallig Menno even afzeikt. Ik zou daar zelf ook echt regelmatig iemand afzeiken denk ik. Na zo veel dagen kom je daar helemaal niet meer onderuit.
Als ik Hummie was, dan zou ik Menno er graag uit willen hebben. Die voegt niets meer toe in het huis. Okee, er wordt regelmatig over hem geluld, maar dat levert al lang geen leuke tv meer op.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vrees ook voor Roel. Ligt er een beetje aan hoe ze zijn flip-scene in beeld brengen.
Roel heeft veel verkeerd gedaan in het huis en Rob is juist de afgelopen week weer wat meer bij de groep betrokken. Ik zie ook liever Rob vertrekken, maar ik vrees echt voor Roel.
Inderdaad, wie er daarna uit moet is een zorg van morgen. Maar eerst die nerd en dan pas de discussie who next.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb genoeg van Rob hij staat weken onderaan de poll lijst het wordt gewoon tijd dat hij vertrektquote:Op donderdag 10 november 2005 12:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hey kom nou op zeg. Drie keer is scheepsrecht hoor. Laat m'n feestje niet nog eens bederven dooe die manke. Hij had er al uit MOETEN zijn verdoriequote:Op donderdag 10 november 2005 12:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
Zeg dat niet te snel....maar ik hoop het wel
quote:Op donderdag 10 november 2005 12:08 schreef muizemeis het volgende:
[..]
helemaal eens is
rob moet er gewoon uit en ik geloof ook niet dat iemand anders eruit zal moeten... volgens mij heeft rob verreweg de minste fans, of hij vorige week mocht blijven was ook al kiele kiele dus..
ROB GAAT ERUIT!!
ow wat is die jongen in de knoop geraakt zegquote:Op donderdag 10 november 2005 12:11 schreef Kolomo het volgende:
Menno heeft veel respect voor Chantal's actie... Hij moest eens weten dat de helft van wat ze zei gewoon nergens op slaat en dat ze hem dingen verwijt die ze zelf nog veel erger doet...![]()
Die van eergisteren was de 'ruzie' tussen Dido en Lieske. Die heb ik zelf helaas ook gemist. Schijnt wel boeiend te zijn dus.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:12 schreef muizemeis het volgende:
Maar, anyhoe... ik wilde eik nog ff de uitzending van gisteravond terugzien... is die van eergisteravond ook nog interessant of kan ik die wel overslaan??
Daarom verwacht ik ook dat Menno exit gaat, t levert geen echte spannende tafrelen op omdat niemand echt een band heeft met hem (net als Tanja) dus de "na-spanning" zal nihil zijn, wil je een knaller dan moet Dido weg, dan is Roel echt pissedquote:Op donderdag 10 november 2005 12:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik Hummie was, dan zou ik Menno er graag uit willen hebben. Die voegt niets meer toe in het huis. Okee, er wordt regelmatig over hem geluld, maar daar levert al lang geen leuke tv meer op.
Dan hebben we nog Roel en Dido. Die willen ze vast houden om te zien hoe het verder gaat met hun relatie. En Rob.. tja... eigenlijk voegt die ook niets meer toe, maar hij is nog wel een niet te peilen factor in het huis.
'k vind het wel leuk zo'n strikje alleen linksquote:Op donderdag 10 november 2005 12:12 schreef Isabeau het volgende:
Wat heeft Dido haar haar verschrikkelijk zitten eigenlijk.
Volgens mij maandag hoorquote:Op donderdag 10 november 2005 12:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die van eergisteren was de 'ruzie' tussen Dido en Lieske. Die heb ik zelf helaas ook gemist. Schijnt wel boeiend te zijn dus.
Ik begrijp altijd allesquote:Op donderdag 10 november 2005 12:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hey kom nou op zeg. Drie keer is scheepsrecht hoor. Laat m'n feestje niet nog eens bederven dooe die manke. Hij had er al uit MOETEN zijn verdorie
Hij gaat gewoon!
[..]
Jij begrijpt het helemaal
Ik ga gewoon niet... KLAAR!quote:Op donderdag 10 november 2005 12:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
Heb genoeg van Rob hij staat weken onderaan de poll lijst het wordt gewoon tijd dat hij vertrekt
Maar ik geloof domweg niet in groot gerommel met de cijfers...tenzij er iets belangrijks misgaat. Tanja mocht er bijv. voor de bevalling niet uit. Chantal niet voor er een vent inkomt. Zulke dingen. Maar ik geloof niet dat Hummie met deze 4 genomineerden iets kijkcijferkannonerig van plan is en ook een relatie is geen kijkcijferkanon. Zeker niet zo'n suffe relatie zoals Dido en Roel hebben.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:12 schreef scanman01 het volgende:
Als ik Hummie was, dan zou ik Menno er graag uit willen hebben. Die voegt niets meer toe in het huis. Okee, er wordt regelmatig over hem geluld, maar daar levert al lang geen leuke tv meer op.
Dan hebben we nog Roel en Dido. Die willen ze vast houden om te zien hoe het verder gaat met hun relatie. En Rob.. tja... eigenlijk voegt die ook niets meer toe, maar hij is nog wel een niet te peilen factor in het huis.
Als BB niet valsspeelt moet Rob eruit. Gezien de polls kan het niet anders. Maarja je weet maar nooit wat ze nu weer bedacht hebben.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:13 schreef rickfcdb1 het volgende:
Ik denk dat Rob eruit gaat hoop eigenlijk Menno of Benno of hoe hij zich ook noemt blijft een lijp ventje. Hoop dat er daarna een bank komt waar Ingrid of Chantal bij zit dan zijn we daar ook zo vanaf.
Roel blijft voor mij de winnaar. Dankzij zijn (domme) stunts hebben we tenminste iets om naar te kijken. De rest is namelijk oersaai en degelijk.
Is niet zeker het kan helaas ook roel zijn.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:08 schreef muizemeis het volgende:
[..]
helemaal eens is
rob moet er gewoon uit en ik geloof ook niet dat iemand anders eruit zal moeten... volgens mij heeft rob verreweg de minste fans, of hij vorige week mocht blijven was ook al kiele kiele dus..
ROB GAAT ERUIT!!
als dat gebeurd heb je maar 1 dag iets te zien. Als dido en roel er lang inblijven wordt het interessant hoe de rest op hen gaat reageren als ze wat meer prive willen bv.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daarom verwacht ik ook dat Menno exit gaat, t levert geen echte spannende tafrelen op omdat niemand echt een band heeft met hem (net als Tanja) dus de "na-spanning" zal nihil zijn, wil je een knaller dan moet Dido weg, dan is Roel echt pissed![]()
ow dat is wel leuk!! oke ga ik die ook ff kijken... nou ben wel uurtje weg dusquote:Op donderdag 10 november 2005 12:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die van eergisteren was de 'ruzie' tussen Dido en Lieske. Die heb ik zelf helaas ook gemist. Schijnt wel boeiend te zijn dus.
Erg he.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:13 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ow wat is die jongen in de knoop geraakt zeg
Je hebt gelijk inderdaad. Dat was maandag al. Weet iemand nog of de uitzending van dinsdag leuk was?quote:
Rob je MOET vertrekkenquote:Op donderdag 10 november 2005 12:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ga gewoon niet... KLAAR!
[afbeelding]
ja poep zeg, moet ik ze alledrie nog gaan kijken??quote:
als ik jou was, zou ik alleen die van gisteren kijkenquote:Op donderdag 10 november 2005 12:17 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja poep zeg, moet ik ze alledrie nog gaan kijken??
iemand die uitsluitsel kan geven hierover
Rob: Nou, Bridget... ik ga gewoon niet. Laat Menno er maar uitgaan.quote:
Rob "Je kan me niet dwingen"quote:
Ik word opeens helemaal nerveusquote:Op donderdag 10 november 2005 12:15 schreef Isabeau het volgende:
Chantal niet voor er een vent inkomt.
quote:Op donderdag 10 november 2005 12:17 schreef Foreverblue het volgende:
Rob: Nou, Bridget... ik ga gewoon niet. Laat Menno er maar uitgaan.
Misschien hebben ze inmiddels een Rob lookalike gevonden die hem kan vervangen als "nieuwe liefde" voor Chantal.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:17 schreef Isabeau het volgende:
Och, ik heb al twee live uitzendingen met kloppend hart vol verwachting zitten wachten tot Rob exit zou gaan...ik durf niet nog een avond te hopen/denken dat hij vertrekt
Als ze er al één kunnen vindenquote:Op donderdag 10 november 2005 12:18 schreef scanman01 het volgende:
Ik word opeens helemaal nerveus
Denk je echt dat ze Chantal niet laten gaan?
Maar de volgende exit is pas over 2 weken, dus ze hebben nog best tijd om die vent erin te zetten.
Ik zou het helemaal niet erg vinden als Roel ging wieberen. En ik heb het vermoeden dat BB daar toch wel op aanstuurt.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:17 schreef Isabeau het volgende:
Och, ik heb al twee live uitzendingen met kloppend hart vol verwachting zitten wachten tot Rob exit zou gaan...ik durf niet nog een avond te hopen/denken dat hij vertrekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |