quote:Op donderdag 10 november 2005 11:47 schreef scanman01 het volgende:
En ja hoor... weer dubbele capture
Ik vrees dat ze er graag bij wil horen en denkt dat dit een goede manier isquote:Op donderdag 10 november 2005 11:48 schreef Sybesma het volgende:
Net zo erg als die andere mutsen dus....
Schán-dá-líg!! Hoe kirijgt doe trol het haar bek nog uit zegquote:Op donderdag 10 november 2005 11:45 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Probleem is nu net dat Menno het wat betreft Chantal heel gelaten accepteerd (eigenlijk net zoals de bewoners _alles_ van Tanja accepteerden, omdat ze dachten 'dat ze heel populair bij de kijkers was')...
Menno zal zeker Chantal niet nomineren, en waarschijnlijk Ingrid evenmin, de belangrijkste bronnen van het 'menno-bashen', naast Rob... (tenzij BB ingrijpt, iets dat ik ook als mogelijkheid zie)... best interssant wie Menno dan wel gaat nomineren, als Rob er eenmaal uit is.
Chantal zegt dingen die keihard net zozeer op zichzelf slaan, wat betreft het 'liegen vanwege een BB-opdracht', het 'keihard zijn over mensen' ... maar weet het zo te presenteren dat haar gesprekspartner bijna zou denken als zou Chantal een über intelligente sociale expert op 'groepsgebeuren en persoonlijkheden' zijn ...
Ze vond Menno altijd al het minst leuk, maar wilde hem niet nomineren omdat hij haar toch wel die ene week veel heeft geholpen. Dat was de enige reden dat ze Dido nomineerde en niet hem.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze er graag bij wil horen en denkt dat dit een goede manier is
Maar Lies...je wilt juist niet bij hun horen als je wilt winnen!!!
Sorry maar dat argument heb ik nu te vaak gehoord. Lieske wil erbij horen , ze roddelt lang niet zoveel. Dit is pas de tigste keer dat ze nu over Menno aan het roddelen is. Ze is dus per vandaag officieel geen haar beter dan Chantal. Leuk figuurtje, rotte inhoud!quote:Op donderdag 10 november 2005 11:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze er graag bij wil horen en denkt dat dit een goede manier is
Maar Lies...je wilt juist niet bij hun horen als je wilt winnen!!!
Dus dan heeft ze een legitieme reden om achterbaks te doen?quote:Op donderdag 10 november 2005 11:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze vond Menno altijd al het minst leuk, maar wilde hem niet nomineren omdat hij haar toch wel die ene week veel heeft geholpen. Dat was de enige reden dat ze Dido nomineerde en niet hem.
Amen!quote:Op donderdag 10 november 2005 11:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sorry maar dat argument heb ik nu te vaak gehoord. Lieske wil erbij horen , ze roddelt lang niet zoveel. Dit is pas de tigste keer dat ze nu over Menno aan het roddelen is. Ze is dus per vandaag officieel geen haar beter dan Chantal. Leuk figuurtje, rotte inhoud!
Zoiets begreep ik wel jaquote:Op donderdag 10 november 2005 11:54 schreef scanman01 het volgende:
Menno wilde vannavcht bij Lieske in bed stappen??
Ja tuurlijk...quote:Op donderdag 10 november 2005 11:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sorry maar dat argument heb ik nu te vaak gehoord. Lieske wil erbij horen , ze roddelt lang niet zoveel. Dit is pas de tigste keer dat ze nu over Menno aan het roddelen is. Ze is dus per vandaag officieel geen haar beter dan Chantal. Leuk figuurtje, rotte inhoud!
Daar wacht Hummie dus op... om die lover het huis in te gooien...quote:Op donderdag 10 november 2005 11:53 schreef Isabeau het volgende:
Chantal: Het leuke aan altijd genomineerd zijn is dat je allemaal leuke dingen krijgt!jaloers? Gewoon een keer genomineerd staan, lieverd. Krijg jij een leuke verrassing op donderdagavond
zou haast willen dat BB op zoek ging naar leuke vrouw voor menno, zal wel ff moeten praten met mn man, maar zou me echt opgeven dan... alleen om de rest van de bewoners een hak te zettenquote:
heeft lieske met iemand gesproken dat ze zo van gedachte is veranderd.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:45 schreef Isabeau het volgende:
Pfff...Lieske denkt te kunnen bonden met de andere dames door af te geven op Menno. En ik waardeerde Lieske juist omdat ze niet zo als de rest was. Minpuntje Lies
Lieske: "Ik moet niks hebben van die dude"
Nee, dat heeft ze niet. Ik vind het jammer dat ze leuk gevonden wil worden ten koste van een ander. Menno heeft haar nog nooit iets misdaan en haalt zéker niet het bloed onder d'r nageltjes vandaan. Flikker toch op zeg. Lieske, gewoon niet doenquote:Op donderdag 10 november 2005 11:53 schreef versabommie het volgende:
Dus dan heeft ze een legitieme reden om achterbaks te doen?
Kep ook nog maar ff gestemdquote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 11:53 schreef Isabeau het volgende:
Chantal: Het leuke aan altijd genomineerd zijn is dat je allemaal leuke dingen krijgt!jaloers? Gewoon een keer genomineerd staan, lieverd. Krijg jij een leuke verrassing op donderdagavond
Het is wel duidelijk dat er vanavond een man uitgaat (Roel of Rob zijn volgens de Talpa poll het minst populair), en dan blijven er maar 3 mannen over waarvan 1 een kasthomo en nog 1 een underdog die werkelijk waar helemaal niks meer wil toevoegen in het huis.....quote:Op donderdag 10 november 2005 11:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Daar wacht Hummie dus op... om die lover het huis in te gooien...
quote:Op donderdag 10 november 2005 11:52 schreef BONG4002 het volgende:
Hoi muizemeisje![]()
Leuk dat je er weer bent
Wie hoop jij dat eruitgaat vanavond?
Ik vind het wel liefquote:Op donderdag 10 november 2005 11:55 schreef muizemeis het volgende:
weet iemand waar de grens ligt vwb het inlevingsgevoel voor de BB bewoners van de kijkers? ben bang dat ik op het randje hang...![]()
Dan is lieske daar boos over ze is dido niet.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:54 schreef scanman01 het volgende:
Was die te laat.... want Joost lag al met Lieske in bedquote:Op donderdag 10 november 2005 11:54 schreef scanman01 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |