Ben maar blij dat het het niet live gehoord heb. Verschillende fokkers hebben vannacht zichzelf opgegeten, honden werden agressief en zo verder.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:27 schreef Sonique het volgende:
Wat is er gebeurt? Ik las dit op de BB site:
Chantal zegt de waarheid
<knip>
Borstel in het verkeerde gaatje gestoptquote:Op donderdag 10 november 2005 11:39 schreef Isabeau het volgende:
Lieske heeft een bloedneus.. van het tandenpoetsen?
Ménno bij Lieske??quote:Op donderdag 10 november 2005 11:42 schreef Isabeau het volgende:
Lieske vertelt nu aan Dido en Nathalie in de douche dat Menno "het bloed onder mijn nagels vandaan haalt" En ze heeft een duidelijke voorkeur voor wie vertrekt terwijl ze dat zegt.
Probleem is nu net dat Menno het wat betreft Chantal heel gelaten accepteerd (eigenlijk net zoals de bewoners _alles_ van Tanja accepteerden, omdat ze dachten 'dat ze heel populair bij de kijkers was')...quote:Op donderdag 10 november 2005 11:40 schreef Ferdii het volgende:
laat die chantal nou lekker op menno afreageren
Nemo strikes back?quote:Op donderdag 10 november 2005 11:47 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie heeft een blauw oog schijnbaar. Niemand weet hoe het komt
[afbeelding]
En hop, Lieske daalt weer in achting...quote:Op donderdag 10 november 2005 11:42 schreef Isabeau het volgende:
Lieske vertelt nu aan Dido en Nathalie in de douche dat Menno "het bloed onder mijn nagels vandaan haalt" En ze heeft een duidelijke voorkeur voor wie vertrekt terwijl ze dat zegt.
Net zo erg als die andere mutsen dus....quote:Op donderdag 10 november 2005 11:42 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op donderdag 10 november 2005 11:45 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ik heb géén ideequote:Op donderdag 10 november 2005 11:44 schreef muizemeis het volgende:
Ménno bij Lieske??
wat heeft die jongen háár dan allemaal wel niet aangedaan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |