waar is dit te lezenquote:Op donderdag 10 november 2005 09:28 schreef Bocaj het volgende:
Hello, Goodmorning...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als Roel eruit zou gaan, zoals Tanjalies beweert, dan weten ze het wel heel vroeg in de week.... (Het lijkt mij vrij sterk....)
Wat heeft hij gezegd dan? Anderen hebben bijna steeds het vermoeden gehad dat hij een rookopdracht had gehad en geld had. Dat spel heeft ie meegespeeld. En nooit gezegd: klopt ik heb 10000 euro. BB had het dan ook never nooit niet mogen zeggen tegen Ingrid en Chantal, BB verbreekt m.i. de afspraak van hun kant. Ik vond dat zwaar onterecht. Zeker als iemand weken lang het goed heeft verborgen. Hadden ze dat net zo goed niet kunnen vragen aan hem, als ze zelf aan het eind van de rit een ander wel even vertellen waar het ligt.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:55 schreef Kleintje het volgende:
Niet helemaal mee eens Utwodublin.... hij heeft toch wel wat dingen erover gezegd. Dat er iets was..
BB heeft het niet helemaal eerlijk gespeeld, daar ben ik het ook wel mee eens. Maar hij heeft toch ook niet echt alles verzwegen.
Het knistert/knettert ineens op mijn boxen..... Volgens mij zijn ze de versterkers aan het oppompen!quote:
Dat word dan een zeer luidruchtige en chagerijnige haanquote:Op donderdag 10 november 2005 10:04 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het knistert/knettert ineens op mijn boxen..... Volgens mij zijn ze de versterkers aan het oppompen!
nah daar is die danquote:
Alleen mijn bovenste twee streams.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:04 schreef Bocaj het volgende:
Het knistert/knettert ineens op mijn boxen..... Volgens mij zijn ze de versterkers aan het oppompen!
Ach misschien wil bb wel eens de kwade kant van Roel zienquote:Op donderdag 10 november 2005 10:03 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Wat heeft hij gezegd dan? Anderen hebben bijna steeds het vermoeden gehad dat hij een rookopdracht had gehad en geld had. Dat spel heeft ie meegespeeld. En nooit gezegd: klopt ik heb 10000 euro. BB had het dan ook never nooit niet mogen zeggen tegen Ingrid en Chantal, BB verbreekt m.i. de afspraak van hun kant. Ik vond dat zwaar onterecht. Zeker als iemand weken lang het goed heeft verborgen. Hadden ze dat net zo goed niet kunnen vragen aan hem, als ze zelf aan het eind van de rit een ander wel even vertellen waar het ligt.
k Ben benieuwd wat er gebeurd was, als ze het aan Menno hadden gevraagd. Die zei al eens dat als je weet dat iemand geld heeft, je dat niet moet gaan zoeken omdat diegene dan zijn geld kwijt is.
Zijn twee discussie m.i. Dit mag nooit de reden van BB zijn om hem te naaien.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:06 schreef Kleintje het volgende:
Maar goed, van mij mag hij het geld echt wel houden, maar ik vind dus wel dat alle andere bewoners ook nog zo'n kans moeten krijgen. Want waarom mag hij wel met dat geld naar huis en krijgt een menno die kans niet? Ja, die had als geheime opdracht dat hij homo moest spelen, dan stond hij niet genomineerd... vind ik wel iets anders dan 10.000 euro!!!
BOMMIEquote:
En 10.000 had nou ook weer niet gehoeven, maar iedereen had een kans moeten krijgen om geld te verdienen, vind ik ook. Dan wel met moeilijkere opdrachten die makeklijk kunnen falen. Allemaal de kans, maar of he took lukt is dan een tweede. Kan je gewoon jezelf verwijten als het niet lukt.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:06 schreef Kleintje het volgende:
Maar goed, van mij mag hij het geld echt wel houden, maar ik vind dus wel dat alle andere bewoners ook nog zo'n kans moeten krijgen. Want waarom mag hij wel met dat geld naar huis en krijgt een menno die kans niet? Ja, die had als geheime opdracht dat hij homo moest spelen, dan stond hij niet genomineerd... vind ik wel iets anders dan 10.000 euro!!!
Neen! Ik ben geen echt gevogeltemensch!quote:Op donderdag 10 november 2005 10:09 schreef Bocaj het volgende:
[..]
BOMMIEHeb jij de HAAN opgegeten???
Het komt volgens mij ook omdat er geen daglicht in de slaapkamer is....quote:Op donderdag 10 november 2005 10:13 schreef Waxxer het volgende:
Het is trouwens wel ernstig dat je volwassen mensen elke dag na tienen hun bed uit moet bonjouren hoor...
Nou ik ben toch ook al een aantal jaar volwassen maar op me vrije dag en in het weekend kom ik ook maar met pijn en moeite er om half elf uit.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:13 schreef Waxxer het volgende:
Het is trouwens wel ernstig dat je volwassen mensen elke dag na tienen hun bed uit moet bonjouren hoor...
Ik ook maar nu zijn die dagen ook sporadisch dat ze voorkomen... Elke dag zo lang in men nest liggen zou ik niet reddenquote:Op donderdag 10 november 2005 10:22 schreef MissX het volgende:
[..]
Nou ik ben toch ook al een aantal jaar volwassen maar op me vrije dag en in het weekend kom ik ook maar met pijn en moeite er om half elf uit.
Neem aan dat jij iets onderneemt in je leven. Deze mensen worden amper moe. Behalve van het roddelen en het nietsdoen...quote:Op donderdag 10 november 2005 10:22 schreef MissX het volgende:
[..]
Nou ik ben toch ook al een aantal jaar volwassen maar op me vrije dag en in het weekend kom ik ook maar met pijn en moeite er om half elf uit.
Volgens mij heeft hij het cryptisch vertelt aan Dido.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:57 schreef ART het volgende:
[..]
Het enige dat hij heeft gezegd is dat ze in een spel zitten. Ze roepen continu tegen elkaar dat er geheime opdrachten lopen en dat daar bij elkaar niet naar moet worden gevist.
Absoluut niets verteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |