ow wat is die jongen in de knoop geraakt zegquote:Op donderdag 10 november 2005 12:11 schreef Kolomo het volgende:
Menno heeft veel respect voor Chantal's actie... Hij moest eens weten dat de helft van wat ze zei gewoon nergens op slaat en dat ze hem dingen verwijt die ze zelf nog veel erger doet...![]()
Die van eergisteren was de 'ruzie' tussen Dido en Lieske. Die heb ik zelf helaas ook gemist. Schijnt wel boeiend te zijn dus.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:12 schreef muizemeis het volgende:
Maar, anyhoe... ik wilde eik nog ff de uitzending van gisteravond terugzien... is die van eergisteravond ook nog interessant of kan ik die wel overslaan??
Daarom verwacht ik ook dat Menno exit gaat, t levert geen echte spannende tafrelen op omdat niemand echt een band heeft met hem (net als Tanja) dus de "na-spanning" zal nihil zijn, wil je een knaller dan moet Dido weg, dan is Roel echt pissedquote:Op donderdag 10 november 2005 12:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik Hummie was, dan zou ik Menno er graag uit willen hebben. Die voegt niets meer toe in het huis. Okee, er wordt regelmatig over hem geluld, maar daar levert al lang geen leuke tv meer op.
Dan hebben we nog Roel en Dido. Die willen ze vast houden om te zien hoe het verder gaat met hun relatie. En Rob.. tja... eigenlijk voegt die ook niets meer toe, maar hij is nog wel een niet te peilen factor in het huis.
'k vind het wel leuk zo'n strikje alleen linksquote:Op donderdag 10 november 2005 12:12 schreef Isabeau het volgende:
Wat heeft Dido haar haar verschrikkelijk zitten eigenlijk.
Volgens mij maandag hoorquote:Op donderdag 10 november 2005 12:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die van eergisteren was de 'ruzie' tussen Dido en Lieske. Die heb ik zelf helaas ook gemist. Schijnt wel boeiend te zijn dus.
Ik begrijp altijd allesquote:Op donderdag 10 november 2005 12:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hey kom nou op zeg. Drie keer is scheepsrecht hoor. Laat m'n feestje niet nog eens bederven dooe die manke. Hij had er al uit MOETEN zijn verdorie
Hij gaat gewoon!
[..]
Jij begrijpt het helemaal
Ik ga gewoon niet... KLAAR!quote:Op donderdag 10 november 2005 12:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
Heb genoeg van Rob hij staat weken onderaan de poll lijst het wordt gewoon tijd dat hij vertrekt
Maar ik geloof domweg niet in groot gerommel met de cijfers...tenzij er iets belangrijks misgaat. Tanja mocht er bijv. voor de bevalling niet uit. Chantal niet voor er een vent inkomt. Zulke dingen. Maar ik geloof niet dat Hummie met deze 4 genomineerden iets kijkcijferkannonerig van plan is en ook een relatie is geen kijkcijferkanon. Zeker niet zo'n suffe relatie zoals Dido en Roel hebben.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:12 schreef scanman01 het volgende:
Als ik Hummie was, dan zou ik Menno er graag uit willen hebben. Die voegt niets meer toe in het huis. Okee, er wordt regelmatig over hem geluld, maar daar levert al lang geen leuke tv meer op.
Dan hebben we nog Roel en Dido. Die willen ze vast houden om te zien hoe het verder gaat met hun relatie. En Rob.. tja... eigenlijk voegt die ook niets meer toe, maar hij is nog wel een niet te peilen factor in het huis.
Als BB niet valsspeelt moet Rob eruit. Gezien de polls kan het niet anders. Maarja je weet maar nooit wat ze nu weer bedacht hebben.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:13 schreef rickfcdb1 het volgende:
Ik denk dat Rob eruit gaat hoop eigenlijk Menno of Benno of hoe hij zich ook noemt blijft een lijp ventje. Hoop dat er daarna een bank komt waar Ingrid of Chantal bij zit dan zijn we daar ook zo vanaf.
Roel blijft voor mij de winnaar. Dankzij zijn (domme) stunts hebben we tenminste iets om naar te kijken. De rest is namelijk oersaai en degelijk.
Is niet zeker het kan helaas ook roel zijn.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:08 schreef muizemeis het volgende:
[..]
helemaal eens is
rob moet er gewoon uit en ik geloof ook niet dat iemand anders eruit zal moeten... volgens mij heeft rob verreweg de minste fans, of hij vorige week mocht blijven was ook al kiele kiele dus..
ROB GAAT ERUIT!!
als dat gebeurd heb je maar 1 dag iets te zien. Als dido en roel er lang inblijven wordt het interessant hoe de rest op hen gaat reageren als ze wat meer prive willen bv.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daarom verwacht ik ook dat Menno exit gaat, t levert geen echte spannende tafrelen op omdat niemand echt een band heeft met hem (net als Tanja) dus de "na-spanning" zal nihil zijn, wil je een knaller dan moet Dido weg, dan is Roel echt pissed![]()
ow dat is wel leuk!! oke ga ik die ook ff kijken... nou ben wel uurtje weg dusquote:Op donderdag 10 november 2005 12:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die van eergisteren was de 'ruzie' tussen Dido en Lieske. Die heb ik zelf helaas ook gemist. Schijnt wel boeiend te zijn dus.
Erg he.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:13 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ow wat is die jongen in de knoop geraakt zeg
Je hebt gelijk inderdaad. Dat was maandag al. Weet iemand nog of de uitzending van dinsdag leuk was?quote:
Rob je MOET vertrekkenquote:Op donderdag 10 november 2005 12:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ga gewoon niet... KLAAR!
[afbeelding]
ja poep zeg, moet ik ze alledrie nog gaan kijken??quote:
als ik jou was, zou ik alleen die van gisteren kijkenquote:Op donderdag 10 november 2005 12:17 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja poep zeg, moet ik ze alledrie nog gaan kijken??
iemand die uitsluitsel kan geven hierover
Rob: Nou, Bridget... ik ga gewoon niet. Laat Menno er maar uitgaan.quote:
Rob "Je kan me niet dwingen"quote:
Ik word opeens helemaal nerveusquote:Op donderdag 10 november 2005 12:15 schreef Isabeau het volgende:
Chantal niet voor er een vent inkomt.
quote:Op donderdag 10 november 2005 12:17 schreef Foreverblue het volgende:
Rob: Nou, Bridget... ik ga gewoon niet. Laat Menno er maar uitgaan.
Misschien hebben ze inmiddels een Rob lookalike gevonden die hem kan vervangen als "nieuwe liefde" voor Chantal.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:17 schreef Isabeau het volgende:
Och, ik heb al twee live uitzendingen met kloppend hart vol verwachting zitten wachten tot Rob exit zou gaan...ik durf niet nog een avond te hopen/denken dat hij vertrekt
Als ze er al één kunnen vindenquote:Op donderdag 10 november 2005 12:18 schreef scanman01 het volgende:
Ik word opeens helemaal nerveus
Denk je echt dat ze Chantal niet laten gaan?
Maar de volgende exit is pas over 2 weken, dus ze hebben nog best tijd om die vent erin te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |