quote:
Op donderdag 10 november 2005 09:01 schreef MissX het volgende:Maar ik erger me al een tijdje aan het gegeil op haar hier van mannen die der vader hadden kunnen zijn. Ik vind het af en toe best misselijkmakend om sommige reacties te lezen.
Oe, ik proef bijna de atmosfeer van 'bitchfight' in je post; zo'n wannabe koningin-achtige Dido die Lieske niet kan uitstaan, omdat Lieske een ultiem 'dom blondje' is, en daarvoor door de mannen ook gerespecteerd wordt, om haar eenvoud en geiligheid ... ze moet hooguit leren vaker d'r mond te houden, en gewoon netjes tegen mannen 'ja-en-amen' te knikken (dan had Roel niet met Dido lopen krikken, maar waren zowel Roel als Lieske er 4 weken terug al uitgestemd)...
Verder, het lijkt me dat BB momenteel erg aanstuurt op een 'conflict', het geroddel tussen de personen wil duidelijk maken ...
Dat kan erop duiden dat ze Chantal en Ingrid de volgende ronde genomineerd, en eruit wil hebben ....
Ik vermoed dat momenteel Rob geen rol speelt die BB tevreden maakt, omdat het te slecht geacteerd is (dat geklaag in zichzelf voor de camera, nadat hij het voor Roel verpest had) en sowieso het hele onhandige manoevreren toen ....
Ik heb het idee dat BB een beetje 'spijt' heeft hem er de vorige keer ingehouden te hebben, omdat hij ook het uitrazen van conflicten lijkt te blokkeren ....
Ik zou vermoeden dat wat BB betreft, juist Rob er nu wel uitmag, maar Menno juist niet (waarom zitten ze anders nu zo duidelijk op dat 'roddelen' als verhaallijn te duidden, Menno is daarin 'hoofdpersoon', die kunnen ze dan niet kwijt, dan verliezen ze de hele verhaallijn)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25