Weet het niet of er weer een list komt.quote:Op donderdag 10 november 2005 08:15 schreef frizti het volgende:
Leuke TT, maar ik ben bang dat BB wel weer een list zal verzinnen om hem erin te houden.
chantal is een vreselijk kut wijf.quote:Op donderdag 10 november 2005 08:13 schreef milagro het volgende:
met zo'n TT na de nacht van Chantal [moge zij met haar tong afbijtend zeven maal zeventig maal door een brandend braambos moeten kruipen]
Ben benieuwd of er vandaag gelijk weer genomineerd wordt of pas volgende week.quote:Op donderdag 10 november 2005 08:20 schreef MissX het volgende:
vandaag Rob volgende week Chantal
zeker wetenquote:
Ze hadden gister een Diner maar misschien wist je dat al, iig is er verder bij mijn weten weinig tot niets gebeurdquote:Op donderdag 10 november 2005 08:39 schreef Kleintje het volgende:
Goedemorgen!
Nog iets boeiends gebeurd gisteravond wat ik echt terug moet lezen???
dan mag je niet meer posten in deze topicquote:Op donderdag 10 november 2005 08:38 schreef BONG4002 het volgende:
bew
Ik zwaai Rob nog niet uit, denk eerder dat Benno eruitgaat
in een playboy restaurantquote:Op donderdag 10 november 2005 08:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze hadden gister een Diner maar misschien wist je dat al, iig is er verder bij mijn weten weinig tot niets gebeurd
Kan ik niet echt steekhoudend zeggen, ik denk dat hij niet echt meer veel toevoegd aan het programma en ik gok erop dat er voor hem geen 'rol' meer is in BB in de ogen ván BBquote:Op donderdag 10 november 2005 08:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
dan mag je niet meer posten in deze topic![]()
![]()
![]()
![]()
Maar waarom denk je dat menno weg moet ipv Rob?
Er werd erg tam gereageerd op de kreten en het lokte geen discussie uitquote:Op donderdag 10 november 2005 08:41 schreef Sassefras het volgende:
Goedemorgen!!!!!
in de streamverslagen (bedankt daarvoor!) las ik dat BB allemaal kreten heeft getoond op het scherm. Uit de streamverslagen haalde ik niet echt of daar nou fel op gereageerd werd.
Kan iemand me dat vertellen?
heeft ingrid opgebiecht dat zij Menno voor vanalles en nog wat heeft uitgemaakt?
(leuke actie van BB trouwens, jammer dat ze niet gewoon de beelden van degene die het zei erbij toonden..)
Het lijkt er op dat je een beetje jaloers bent op lieske.quote:Op donderdag 10 november 2005 08:44 schreef MissX het volgende:
ik vind die Lieske vereering en geilerij hier toch wel een beetje teveel worden hoor
die hele groep in dat huis is écht bang om te verliezen.... probeert BB eens wat leuke dingen uit, reageren die bewoners weer zo tam, en suf.quote:Op donderdag 10 november 2005 08:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
Er werd erg tam gereageerd op de kreten en het lokte geen discussie uit
Je kan beter alleen de streamverslagen lezen die zijn niet gemanipuleerd.quote:Op donderdag 10 november 2005 08:43 schreef Kleintje het volgende:
he, die kreten, dat wist ik niet, dat is wel boeiend.
Toch maar ff de streamverslagen lezen en op de site van bb zelf bijlezen
Ben er nu druk mee bezig om die kreten te lezen.quote:Op donderdag 10 november 2005 08:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je kan beter alleen de streamverslagen lezen die zijn niet gemanipuleerd.
Talpa schrijft vaak dingen die niet zo zijn gezegd
Ik neem aan dat je bedoeld dat iig Rob moet blijven, of wil je dat hij ook BB wint?quote:Op donderdag 10 november 2005 08:56 schreef Joke41 het volgende:
Ik hoop dat ROB wint, en dat Menno dus weggaat!!!
Er is één iemand niet bang om genomineerd te worden.quote:Op donderdag 10 november 2005 08:52 schreef Sassefras het volgende:
[..]
die hele groep in dat huis is écht bang om te verliezen.... probeert BB eens wat leuke dingen uit, reageren die bewoners weer zo tam, en suf.![]()
![]()
Waar blijven de scheldpartijen, de silent treatments, de verwijten?
jaloers?? sorry weinig om jaloers op te zijn. Het is een aardig meisje, niet lelijk maar verder vrij nietszeggend.quote:Op donderdag 10 november 2005 08:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat je een beetje jaloers bent op lieske.
Geeft niet hoor ik vind het wel leuk omdat ze in het begin zo vreselijk is afgezeiken
Rob ziet er toch wel ok uit toch?quote:Op donderdag 10 november 2005 09:04 schreef Kleintje het volgende:
MissX, het is dat er voor ons geen echt lekkere man in zit, maar anders zou hier precies hetzelfde gebeuren.
Hmm....lijkt me een doodsteek voor het programma als Roel moet gaan dus hoop het nietquote:Op donderdag 10 november 2005 09:05 schreef tanjalies het volgende:
Hebben de vreemde geldhandelingen van eergisteren in opdracht van BB(dat hebben we Chantal duidelijk horen zeggen) soms iets te maken met de exit van vandaag. Het hoeft niet, maar wie weet gaat Roel er wel uit. Ik zou dat niet voor de hand vinden liggen, maar je weet maar nooit. Ik zou ook denken dat Rob er uit gaat.
Hallo, zet die zonnebril eens af en kijk eens goedquote:Op donderdag 10 november 2005 09:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Rob ziet er toch wel ok uit toch?
![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 09:09 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Hallo, zet die zonnebril eens af en kijk eens goed
voel me nu wel erg aangesproken.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:01 schreef MissX het volgende:
[..]
jaloers?? sorry weinig om jaloers op te zijn. Het is een aardig meisje, niet lelijk maar verder vrij nietszeggend.
Maar ik erger me al een tijdje aan het gegeil op haar hier van mannen die der vader hadden kunnen zijn. Ik vind het af en toe best misselijkmakend om sommige reacties te lezen. Ik zal wel de enige daarin zijn maar vind het af en toe echt te ver gaan.
yes, iedereen slaapt nog.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:22 schreef Sassefras het volgende:
slapen ze nog?
quote:Op donderdag 10 november 2005 09:22 schreef Sassefras het volgende:
slapen ze nog?
Heb je gezien hoe vroeg laat het is?quote:Op donderdag 10 november 2005 09:22 schreef Sassefras het volgende:
slapen ze nog?
quote:Op donderdag 10 november 2005 08:56 schreef Joke41 het volgende:
Ik hoop dat ROB wint, en dat Menno Didodus weggaat!!!
quote:Op donderdag 10 november 2005 09:30 schreef stil het volgende:
Rob er uit, en dan gaat hij zich opgeven voor een date met Chantal .
Misschien dat BB ze al wakker had gemaakt? Ik had het wel gehooptquote:Op donderdag 10 november 2005 09:26 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe vroeg laat het is?
Denk je nou echt dat deze minkukels van de samenleving op dit moment maar enig idee hebben van een wereld om hun heen? Dat ze leven en daar blij mee moeten zijn???
quote:Op donderdag 10 november 2005 09:28 schreef Bocaj het volgende:
Hello, Goodmorning...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als Roel eruit zou gaan, zoals Tanjalies beweert, dan weten ze het wel heel vroeg in de week.... (Het lijkt mij vrij sterk....)
Heel mooi gesprokenquote:Op donderdag 10 november 2005 09:26 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe vroeg laat het is?
Denk je nou echt dat deze minkukels van de samenleving op dit moment maar enig idee hebben van een wereld om hun heen? Dat ze leven en daar blij mee moeten zijn???
tanjalies doet wel meer goede voorspellingenquote:Op donderdag 10 november 2005 09:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
Roel weg lijkt mij heel heel erg sterk.
Kan mij niet voorstellen dat niet gaat gebeuren.
Hoe kom je aan dit verhaal?![]()
![]()
Roel is helemaal niet zo populair als veel mensen denken. En wanneer BB vanavond uitgebreid zijn agressieve gedrag laat zien in de uitzending zou het me niks verbazen als hij het gaat verliezen van Rob.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
Roel weg lijkt mij heel heel erg sterk.
Kan mij niet voorstellen dat niet gaat gebeuren.
Hoe kom je aan dit verhaal?![]()
![]()
Roel heeft niet aan zijn afspraak gehouden.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:39 schreef tanjalies het volgende:
Ik beweer het niet. Ik Ik begrijp dat gedoe met dat geld van afgelopen week niet. Dat geeft mij te denken.
Heel oneerlijk! Ik vind dat iedere bewoner die kans moet krijgen.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:48 schreef Kleintje het volgende:
Isabeau, vind jij het dan niet oneerlijk dat niet iedere bewoner de kans heeft gekregen om geld te verdienen???
Dat is natuurlijk een rare conclusie. HIj heeft die kans gekregen en goed zijn geld verstopt, en BB heeft hem genaaid door anderen te tippen over zijn geld.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:50 schreef Kleintje het volgende:
En gezien BB dat niet heeft gedaan, vind ik dus dat Roel ook lekker zijn geld ontnomen moet worden....
Dat geeft juist reuring in de tent!quote:Op donderdag 10 november 2005 09:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Roel is helemaal niet zo populair als veel mensen denken. En wanneer BB vanavond uitgebreid zijn agressieve gedrag laat zien in de uitzending zou het me niks verbazen als hij het gaat verliezen van Rob.
Dat ligt er nog maar aan. Na die woede komt misschien de sessie met Hummie in de DBK. En hij heeft later nog een keer uitgebreid gebabbeld in de DBK. Wij weten natuurlijk niet wat daar gezegd is. Goede kans dat Roel uit gaat leggen waarom hij zo door het lint ging (zijn droom op een wereldreis die even vervloog, althans ik heb gelezen dat hij Dido ooit vertelde over die wereldreis die hij wilde maken). Als ze dat achter de woede-uitbarsting monteren, is Nederland misschien weer vertederd.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:45 schreef Isabeau het volgende:
Nee, precies wat ik dacht, Gurgeh! "Is niet best voor Roel die scenes met agressie...gaat hem stemmen kosten"
Nou ja, zolang het geld maar op hem ligt te wachten in de studio maakt het me niets uit.
Het enige dat hij heeft gezegd is dat ze in een spel zitten. Ze roepen continu tegen elkaar dat er geheime opdrachten lopen en dat daar bij elkaar niet naar moet worden gevist.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hij mocht het er met niemand over hebben en hij heeft het aan dido vertelt.
Vóór dat gedoe met het geld dacht ik: Rob/Menno exit!! Maar nu denk ik idd ook dat dat echt niet voor niks is zo 2 dagen voor de exit. Ze laten hem 2 dagen zweten en gooien hem er vervolgens uit maar als troost krijgt hij zijn geld mee.....Vreemde theorie en erg doorzichtig maar van BB zijn we wel erger gewend (denk aan het Teletekst incidentje).quote:Op donderdag 10 november 2005 09:39 schreef tanjalies het volgende:
Ik beweer het niet. Ik Ik begrijp dat gedoe met dat geld van afgelopen week niet. Dat geeft mij te denken.
In het verleden is gebleken dat de meest kleurrijke personen er snel uitgestemd worden en de grijze muisjes blijven. Roel is met zijn geflipte uitbarsting van eergisteren te kleurrijk.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:54 schreef BONG4002 het volgende:
Dat geeft juist reuring in de tent!Als Roel EXIT moet dan word het helemaal een dooie boel daar, toen Roel flipte was het voor mij een van de beste BB momenten dus wmb mag hij blijven en ergens vond ik zijn reactie best logisch, kan me voorstellen dat je je behoorlijk genaaid voeld
waar is dit te lezenquote:Op donderdag 10 november 2005 09:28 schreef Bocaj het volgende:
Hello, Goodmorning...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als Roel eruit zou gaan, zoals Tanjalies beweert, dan weten ze het wel heel vroeg in de week.... (Het lijkt mij vrij sterk....)
Wat heeft hij gezegd dan? Anderen hebben bijna steeds het vermoeden gehad dat hij een rookopdracht had gehad en geld had. Dat spel heeft ie meegespeeld. En nooit gezegd: klopt ik heb 10000 euro. BB had het dan ook never nooit niet mogen zeggen tegen Ingrid en Chantal, BB verbreekt m.i. de afspraak van hun kant. Ik vond dat zwaar onterecht. Zeker als iemand weken lang het goed heeft verborgen. Hadden ze dat net zo goed niet kunnen vragen aan hem, als ze zelf aan het eind van de rit een ander wel even vertellen waar het ligt.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:55 schreef Kleintje het volgende:
Niet helemaal mee eens Utwodublin.... hij heeft toch wel wat dingen erover gezegd. Dat er iets was..
BB heeft het niet helemaal eerlijk gespeeld, daar ben ik het ook wel mee eens. Maar hij heeft toch ook niet echt alles verzwegen.
Het knistert/knettert ineens op mijn boxen..... Volgens mij zijn ze de versterkers aan het oppompen!quote:
Dat word dan een zeer luidruchtige en chagerijnige haanquote:Op donderdag 10 november 2005 10:04 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het knistert/knettert ineens op mijn boxen..... Volgens mij zijn ze de versterkers aan het oppompen!
nah daar is die danquote:
Alleen mijn bovenste twee streams.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:04 schreef Bocaj het volgende:
Het knistert/knettert ineens op mijn boxen..... Volgens mij zijn ze de versterkers aan het oppompen!
Ach misschien wil bb wel eens de kwade kant van Roel zienquote:Op donderdag 10 november 2005 10:03 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Wat heeft hij gezegd dan? Anderen hebben bijna steeds het vermoeden gehad dat hij een rookopdracht had gehad en geld had. Dat spel heeft ie meegespeeld. En nooit gezegd: klopt ik heb 10000 euro. BB had het dan ook never nooit niet mogen zeggen tegen Ingrid en Chantal, BB verbreekt m.i. de afspraak van hun kant. Ik vond dat zwaar onterecht. Zeker als iemand weken lang het goed heeft verborgen. Hadden ze dat net zo goed niet kunnen vragen aan hem, als ze zelf aan het eind van de rit een ander wel even vertellen waar het ligt.
k Ben benieuwd wat er gebeurd was, als ze het aan Menno hadden gevraagd. Die zei al eens dat als je weet dat iemand geld heeft, je dat niet moet gaan zoeken omdat diegene dan zijn geld kwijt is.
Zijn twee discussie m.i. Dit mag nooit de reden van BB zijn om hem te naaien.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:06 schreef Kleintje het volgende:
Maar goed, van mij mag hij het geld echt wel houden, maar ik vind dus wel dat alle andere bewoners ook nog zo'n kans moeten krijgen. Want waarom mag hij wel met dat geld naar huis en krijgt een menno die kans niet? Ja, die had als geheime opdracht dat hij homo moest spelen, dan stond hij niet genomineerd... vind ik wel iets anders dan 10.000 euro!!!
BOMMIEquote:
En 10.000 had nou ook weer niet gehoeven, maar iedereen had een kans moeten krijgen om geld te verdienen, vind ik ook. Dan wel met moeilijkere opdrachten die makeklijk kunnen falen. Allemaal de kans, maar of he took lukt is dan een tweede. Kan je gewoon jezelf verwijten als het niet lukt.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:06 schreef Kleintje het volgende:
Maar goed, van mij mag hij het geld echt wel houden, maar ik vind dus wel dat alle andere bewoners ook nog zo'n kans moeten krijgen. Want waarom mag hij wel met dat geld naar huis en krijgt een menno die kans niet? Ja, die had als geheime opdracht dat hij homo moest spelen, dan stond hij niet genomineerd... vind ik wel iets anders dan 10.000 euro!!!
Neen! Ik ben geen echt gevogeltemensch!quote:Op donderdag 10 november 2005 10:09 schreef Bocaj het volgende:
[..]
BOMMIEHeb jij de HAAN opgegeten???
Het komt volgens mij ook omdat er geen daglicht in de slaapkamer is....quote:Op donderdag 10 november 2005 10:13 schreef Waxxer het volgende:
Het is trouwens wel ernstig dat je volwassen mensen elke dag na tienen hun bed uit moet bonjouren hoor...
Nou ik ben toch ook al een aantal jaar volwassen maar op me vrije dag en in het weekend kom ik ook maar met pijn en moeite er om half elf uit.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:13 schreef Waxxer het volgende:
Het is trouwens wel ernstig dat je volwassen mensen elke dag na tienen hun bed uit moet bonjouren hoor...
Ik ook maar nu zijn die dagen ook sporadisch dat ze voorkomen... Elke dag zo lang in men nest liggen zou ik niet reddenquote:Op donderdag 10 november 2005 10:22 schreef MissX het volgende:
[..]
Nou ik ben toch ook al een aantal jaar volwassen maar op me vrije dag en in het weekend kom ik ook maar met pijn en moeite er om half elf uit.
Neem aan dat jij iets onderneemt in je leven. Deze mensen worden amper moe. Behalve van het roddelen en het nietsdoen...quote:Op donderdag 10 november 2005 10:22 schreef MissX het volgende:
[..]
Nou ik ben toch ook al een aantal jaar volwassen maar op me vrije dag en in het weekend kom ik ook maar met pijn en moeite er om half elf uit.
Volgens mij heeft hij het cryptisch vertelt aan Dido.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:57 schreef ART het volgende:
[..]
Het enige dat hij heeft gezegd is dat ze in een spel zitten. Ze roepen continu tegen elkaar dat er geheime opdrachten lopen en dat daar bij elkaar niet naar moet worden gevist.
Absoluut niets verteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |