abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 november 2005 @ 09:40:57 #51
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_32140274
Mogguh vanavond lekker Rob uitzwaaien
  donderdag 10 november 2005 @ 09:43:12 #52
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32140323
quote:
Op donderdag 10 november 2005 09:26 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Heb je gezien hoe vroeg laat het is?
Denk je nou echt dat deze minkukels van de samenleving op dit moment maar enig idee hebben van een wereld om hun heen? Dat ze leven en daar blij mee moeten zijn???
Heel mooi gesproken
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_32140334
quote:
Op donderdag 10 november 2005 09:37 schreef regenworm het volgende:

[..]

Roel weg lijkt mij heel heel erg sterk.
Kan mij niet voorstellen dat niet gaat gebeuren.
Hoe kom je aan dit verhaal?
tanjalies doet wel meer goede voorspellingen

niks roel eruit, rob weg
hardcoholic
pi_32140349
Roel kan er nog steeds uit hoor, je weet nooit hoe Nederland gaat stemmen op de laatste live avond. Zelfs Menno kan er nog uit. Alleen Dido staat erg veilig bovenaan.

Goeiemorgen allemaal (voor ieder één)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_32140354
quote:
Op donderdag 10 november 2005 09:37 schreef regenworm het volgende:

[..]

Roel weg lijkt mij heel heel erg sterk.
Kan mij niet voorstellen dat niet gaat gebeuren.
Hoe kom je aan dit verhaal?
Roel is helemaal niet zo populair als veel mensen denken. En wanneer BB vanavond uitgebreid zijn agressieve gedrag laat zien in de uitzending zou het me niks verbazen als hij het gaat verliezen van Rob.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_32140368
quote:
Op donderdag 10 november 2005 09:39 schreef tanjalies het volgende:
Ik beweer het niet. Ik Ik begrijp dat gedoe met dat geld van afgelopen week niet. Dat geeft mij te denken.
Roel heeft niet aan zijn afspraak gehouden.
Hij mocht het er met niemand over hebben en hij heeft het aan dido vertelt.
In bedekte worden maar het was niet afspraak.
pi_32140378
Nee, precies wat ik dacht, Gurgeh! "Is niet best voor Roel die scenes met agressie...gaat hem stemmen kosten"

Nou ja, zolang het geld maar op hem ligt te wachten in de studio maakt het me niets uit.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_32140421
Isabeau, zender checken .

En goedemorgen
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_32140430
Goeiemorgen
pi_32140432
Isabeau, vind jij het dan niet oneerlijk dat niet iedere bewoner de kans heeft gekregen om geld te verdienen???
pi_32140438
* Isabeau checkt zender
pi_32140449
quote:
Op donderdag 10 november 2005 09:48 schreef Kleintje het volgende:
Isabeau, vind jij het dan niet oneerlijk dat niet iedere bewoner de kans heeft gekregen om geld te verdienen???
Heel oneerlijk! Ik vind dat iedere bewoner die kans moet krijgen.
pi_32140467
En gezien BB dat niet heeft gedaan, vind ik dus dat Roel ook lekker zijn geld ontnomen moet worden....
  donderdag 10 november 2005 @ 09:50:47 #64
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_32140476
Zou ook agressief worden als me ¤ 10.000 gejat werd
pi_32140546
Ik moet zeggen dat dit voor het eerst is dat ik naar een live-uitzending uitkijk

Goeiemorgen hey
pi_32140578
quote:
Op donderdag 10 november 2005 09:50 schreef Kleintje het volgende:
En gezien BB dat niet heeft gedaan, vind ik dus dat Roel ook lekker zijn geld ontnomen moet worden....
Dat is natuurlijk een rare conclusie. HIj heeft die kans gekregen en goed zijn geld verstopt, en BB heeft hem genaaid door anderen te tippen over zijn geld.
---- gaat winnen
  donderdag 10 november 2005 @ 09:54:53 #67
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32140582
quote:
Op donderdag 10 november 2005 09:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Roel is helemaal niet zo populair als veel mensen denken. En wanneer BB vanavond uitgebreid zijn agressieve gedrag laat zien in de uitzending zou het me niks verbazen als hij het gaat verliezen van Rob.
Dat geeft juist reuring in de tent! Als Roel EXIT moet dan word het helemaal een dooie boel daar, toen Roel flipte was het voor mij een van de beste BB momenten dus wmb mag hij blijven en ergens vond ik zijn reactie best logisch, kan me voorstellen dat je je behoorlijk genaaid voeld
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_32140600
quote:
Op donderdag 10 november 2005 09:45 schreef Isabeau het volgende:
Nee, precies wat ik dacht, Gurgeh! "Is niet best voor Roel die scenes met agressie...gaat hem stemmen kosten"

Nou ja, zolang het geld maar op hem ligt te wachten in de studio maakt het me niets uit.
Dat ligt er nog maar aan. Na die woede komt misschien de sessie met Hummie in de DBK. En hij heeft later nog een keer uitgebreid gebabbeld in de DBK. Wij weten natuurlijk niet wat daar gezegd is. Goede kans dat Roel uit gaat leggen waarom hij zo door het lint ging (zijn droom op een wereldreis die even vervloog, althans ik heb gelezen dat hij Dido ooit vertelde over die wereldreis die hij wilde maken). Als ze dat achter de woede-uitbarsting monteren, is Nederland misschien weer vertederd.
En hé, Hollanders, die kunnen denk ik wel begrijpen dat je even flipt als je 10.000 ¤ mist...

[ Bericht 3% gewijzigd door ART op 10-11-2005 09:59:47 (onduidelijkheid) ]
Het is het Gesprek waar het om draait
pi_32140609
Niet helemaal mee eens Utwodublin.... hij heeft toch wel wat dingen erover gezegd. Dat er iets was..
BB heeft het niet helemaal eerlijk gespeeld, daar ben ik het ook wel mee eens. Maar hij heeft toch ook niet echt alles verzwegen.
pi_32140640
quote:
Op donderdag 10 november 2005 09:45 schreef regenworm het volgende:

[..]

Hij mocht het er met niemand over hebben en hij heeft het aan dido vertelt.
Het enige dat hij heeft gezegd is dat ze in een spel zitten. Ze roepen continu tegen elkaar dat er geheime opdrachten lopen en dat daar bij elkaar niet naar moet worden gevist.

Absoluut niets verteld.
Het is het Gesprek waar het om draait
  donderdag 10 november 2005 @ 10:00:03 #71
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32140681
quote:
Op donderdag 10 november 2005 09:39 schreef tanjalies het volgende:
Ik beweer het niet. Ik Ik begrijp dat gedoe met dat geld van afgelopen week niet. Dat geeft mij te denken.
Vóór dat gedoe met het geld dacht ik: Rob/Menno exit!! Maar nu denk ik idd ook dat dat echt niet voor niks is zo 2 dagen voor de exit. Ze laten hem 2 dagen zweten en gooien hem er vervolgens uit maar als troost krijgt hij zijn geld mee.....Vreemde theorie en erg doorzichtig maar van BB zijn we wel erger gewend (denk aan het Teletekst incidentje).

Ik hoop dat ik er naast zit en dat we afscheid mogen nemen van die sneaky figuren Rob/Menno.
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
  donderdag 10 november 2005 @ 10:00:47 #72
65846 Bocaj
47th President.
pi_32140696
Dus Dido staat veilig? Ik had 'mevrouw uit de hoogte' graag zien vertrekken!
  donderdag 10 november 2005 @ 10:01:10 #73
65846 Bocaj
47th President.
pi_32140702
Volgens mij komt de HAAN zo.....
pi_32140719
quote:
Op donderdag 10 november 2005 09:54 schreef BONG4002 het volgende:

Dat geeft juist reuring in de tent! Als Roel EXIT moet dan word het helemaal een dooie boel daar, toen Roel flipte was het voor mij een van de beste BB momenten dus wmb mag hij blijven en ergens vond ik zijn reactie best logisch, kan me voorstellen dat je je behoorlijk genaaid voeld
In het verleden is gebleken dat de meest kleurrijke personen er snel uitgestemd worden en de grijze muisjes blijven. Roel is met zijn geflipte uitbarsting van eergisteren te kleurrijk.

Sommige mensen die ik niet mag zie ik ook liever blijven omdat dat juist leuke beelden oplevert.
Alleen zo denkt gemiddeld Nederland helaas niet, die streven naar harmonie lijkt het wel.
  donderdag 10 november 2005 @ 10:02:09 #75
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32140721
quote:
Op donderdag 10 november 2005 10:01 schreef Bocaj het volgende:
Volgens mij komt de HAAN zo.....
Zou je denken?
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')