Heel mooi gesprokenquote:Op donderdag 10 november 2005 09:26 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe vroeg laat het is?
Denk je nou echt dat deze minkukels van de samenleving op dit moment maar enig idee hebben van een wereld om hun heen? Dat ze leven en daar blij mee moeten zijn???
tanjalies doet wel meer goede voorspellingenquote:Op donderdag 10 november 2005 09:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
Roel weg lijkt mij heel heel erg sterk.
Kan mij niet voorstellen dat niet gaat gebeuren.
Hoe kom je aan dit verhaal?![]()
![]()
Roel is helemaal niet zo populair als veel mensen denken. En wanneer BB vanavond uitgebreid zijn agressieve gedrag laat zien in de uitzending zou het me niks verbazen als hij het gaat verliezen van Rob.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
Roel weg lijkt mij heel heel erg sterk.
Kan mij niet voorstellen dat niet gaat gebeuren.
Hoe kom je aan dit verhaal?![]()
![]()
Roel heeft niet aan zijn afspraak gehouden.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:39 schreef tanjalies het volgende:
Ik beweer het niet. Ik Ik begrijp dat gedoe met dat geld van afgelopen week niet. Dat geeft mij te denken.
Heel oneerlijk! Ik vind dat iedere bewoner die kans moet krijgen.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:48 schreef Kleintje het volgende:
Isabeau, vind jij het dan niet oneerlijk dat niet iedere bewoner de kans heeft gekregen om geld te verdienen???
Dat is natuurlijk een rare conclusie. HIj heeft die kans gekregen en goed zijn geld verstopt, en BB heeft hem genaaid door anderen te tippen over zijn geld.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:50 schreef Kleintje het volgende:
En gezien BB dat niet heeft gedaan, vind ik dus dat Roel ook lekker zijn geld ontnomen moet worden....
Dat geeft juist reuring in de tent!quote:Op donderdag 10 november 2005 09:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Roel is helemaal niet zo populair als veel mensen denken. En wanneer BB vanavond uitgebreid zijn agressieve gedrag laat zien in de uitzending zou het me niks verbazen als hij het gaat verliezen van Rob.
Dat ligt er nog maar aan. Na die woede komt misschien de sessie met Hummie in de DBK. En hij heeft later nog een keer uitgebreid gebabbeld in de DBK. Wij weten natuurlijk niet wat daar gezegd is. Goede kans dat Roel uit gaat leggen waarom hij zo door het lint ging (zijn droom op een wereldreis die even vervloog, althans ik heb gelezen dat hij Dido ooit vertelde over die wereldreis die hij wilde maken). Als ze dat achter de woede-uitbarsting monteren, is Nederland misschien weer vertederd.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:45 schreef Isabeau het volgende:
Nee, precies wat ik dacht, Gurgeh! "Is niet best voor Roel die scenes met agressie...gaat hem stemmen kosten"
Nou ja, zolang het geld maar op hem ligt te wachten in de studio maakt het me niets uit.
Het enige dat hij heeft gezegd is dat ze in een spel zitten. Ze roepen continu tegen elkaar dat er geheime opdrachten lopen en dat daar bij elkaar niet naar moet worden gevist.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hij mocht het er met niemand over hebben en hij heeft het aan dido vertelt.
Vóór dat gedoe met het geld dacht ik: Rob/Menno exit!! Maar nu denk ik idd ook dat dat echt niet voor niks is zo 2 dagen voor de exit. Ze laten hem 2 dagen zweten en gooien hem er vervolgens uit maar als troost krijgt hij zijn geld mee.....Vreemde theorie en erg doorzichtig maar van BB zijn we wel erger gewend (denk aan het Teletekst incidentje).quote:Op donderdag 10 november 2005 09:39 schreef tanjalies het volgende:
Ik beweer het niet. Ik Ik begrijp dat gedoe met dat geld van afgelopen week niet. Dat geeft mij te denken.
In het verleden is gebleken dat de meest kleurrijke personen er snel uitgestemd worden en de grijze muisjes blijven. Roel is met zijn geflipte uitbarsting van eergisteren te kleurrijk.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:54 schreef BONG4002 het volgende:
Dat geeft juist reuring in de tent!Als Roel EXIT moet dan word het helemaal een dooie boel daar, toen Roel flipte was het voor mij een van de beste BB momenten dus wmb mag hij blijven en ergens vond ik zijn reactie best logisch, kan me voorstellen dat je je behoorlijk genaaid voeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |