abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32143458
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:48 schreef Sybesma het volgende:
Net zo erg als die andere mutsen dus....
Ik vrees dat ze er graag bij wil horen en denkt dat dit een goede manier is
Maar Lies...je wilt juist niet bij hun horen als je wilt winnen!!!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_32143478
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:45 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Probleem is nu net dat Menno het wat betreft Chantal heel gelaten accepteerd (eigenlijk net zoals de bewoners _alles_ van Tanja accepteerden, omdat ze dachten 'dat ze heel populair bij de kijkers was')...

Menno zal zeker Chantal niet nomineren, en waarschijnlijk Ingrid evenmin, de belangrijkste bronnen van het 'menno-bashen', naast Rob... (tenzij BB ingrijpt, iets dat ik ook als mogelijkheid zie)... best interssant wie Menno dan wel gaat nomineren, als Rob er eenmaal uit is.

Chantal zegt dingen die keihard net zozeer op zichzelf slaan, wat betreft het 'liegen vanwege een BB-opdracht', het 'keihard zijn over mensen' ... maar weet het zo te presenteren dat haar gesprekspartner bijna zou denken als zou Chantal een über intelligente sociale expert op 'groepsgebeuren en persoonlijkheden' zijn ...
Schán-dá-líg!! Hoe kirijgt doe trol het haar bek nog uit zeg
Zelfs nu ze zelf Roel een loer heeft gedraaid met dat geld, en dan nog volhouden in het Menno een complex aanpraten...
óf Menno speelt het spel nu echt ten volle, of hij gaat nu breken onder de druk van de groep... en ik ben bang voor het laatste want denk niet dat zoals hij zich nu opstelt, dat dat gespeelt is...
Geen wonder dat BB gisteren die uitspraken liet zien, een van de weinige kansen om wat openheid in de groep te creeeren en Menno de kans te geven weer wat zelfvertrouwen te krijgen... de arme jongen twijfelt aan zichzelf zo ondertussen denk ik.
Maar helaas...
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
  donderdag 10 november 2005 @ 11:52:16 #205
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32143482
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ze vond Menno altijd al het minst leuk, maar wilde hem niet nomineren omdat hij haar toch wel die ene week veel heeft geholpen. Dat was de enige reden dat ze Dido nomineerde en niet hem.
My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 10 november 2005 @ 11:52:27 #206
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32143487
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Sorry maar dat argument heb ik nu te vaak gehoord. Lieske wil erbij horen , ze roddelt lang niet zoveel. Dit is pas de tigste keer dat ze nu over Menno aan het roddelen is. Ze is dus per vandaag officieel geen haar beter dan Chantal. Leuk figuurtje, rotte inhoud!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  donderdag 10 november 2005 @ 11:52:59 #207
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32143505
Hoi muizemeisje

Leuk dat je er weer bent

Wie hoop jij dat eruitgaat vanavond?
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  donderdag 10 november 2005 @ 11:53:13 #208
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32143514
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:52 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ze vond Menno altijd al het minst leuk, maar wilde hem niet nomineren omdat hij haar toch wel die ene week veel heeft geholpen. Dat was de enige reden dat ze Dido nomineerde en niet hem.
Dus dan heeft ze een legitieme reden om achterbaks te doen?
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_32143516
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:52 schreef versabommie het volgende:

[..]

Sorry maar dat argument heb ik nu te vaak gehoord. Lieske wil erbij horen , ze roddelt lang niet zoveel. Dit is pas de tigste keer dat ze nu over Menno aan het roddelen is. Ze is dus per vandaag officieel geen haar beter dan Chantal. Leuk figuurtje, rotte inhoud!
Amen!
pi_32143536
Chantal: Het leuke aan altijd genomineerd zijn is dat je allemaal leuke dingen krijgt!

jaloers? Gewoon een keer genomineerd staan, lieverd. Krijg jij een leuke verrassing op donderdagavond
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 10 november 2005 @ 11:54:12 #211
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32143545
Menno wilde vannavcht bij Lieske in bed stappen??
  donderdag 10 november 2005 @ 11:54:52 #212
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32143560
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:54 schreef scanman01 het volgende:
Zoiets begreep ik wel ja
  donderdag 10 november 2005 @ 11:55:01 #213
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32143564
quote:

[..]

Ja tuurlijk...
pi_32143576
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:53 schreef Isabeau het volgende:
Chantal: Het leuke aan altijd genomineerd zijn is dat je allemaal leuke dingen krijgt!

jaloers? Gewoon een keer genomineerd staan, lieverd. Krijg jij een leuke verrassing op donderdagavond
Daar wacht Hummie dus op... om die lover het huis in te gooien...
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_32143578
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb géén idee
zou haast willen dat BB op zoek ging naar leuke vrouw voor menno, zal wel ff moeten praten met mn man, maar zou me echt opgeven dan... alleen om de rest van de bewoners een hak te zetten

weet iemand waar de grens ligt vwb het inlevingsgevoel voor de BB bewoners van de kijkers? ben bang dat ik op het randje hang...
De nakende waarheid.
pi_32143582
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:45 schreef Isabeau het volgende:
Pfff...Lieske denkt te kunnen bonden met de andere dames door af te geven op Menno. En ik waardeerde Lieske juist omdat ze niet zo als de rest was. Minpuntje Lies

Lieske: "Ik moet niks hebben van die dude"
heeft lieske met iemand gesproken dat ze zo van gedachte is veranderd.
Lieske is niet echt een meeloper maar gaat gewoon haar eigen gang
pi_32143594
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:53 schreef versabommie het volgende:
Dus dan heeft ze een legitieme reden om achterbaks te doen?
Nee, dat heeft ze niet. Ik vind het jammer dat ze leuk gevonden wil worden ten koste van een ander. Menno heeft haar nog nooit iets misdaan en haalt zéker niet het bloed onder d'r nageltjes vandaan. Flikker toch op zeg. Lieske, gewoon niet doen Ik blijf er namelijk bij dat ik haar juist leuk vond omdat ze niet zoals die andere wijven was, maar als ze zo verder gaat dan is ze gewoon net zoals hun.
  donderdag 10 november 2005 @ 11:56:09 #218
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32143600
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:55 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ja tuurlijk...
Kep ook nog maar ff gestemd
  donderdag 10 november 2005 @ 11:56:32 #219
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32143614
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:53 schreef Isabeau het volgende:

Ik hoop zo dat die achterbakse troela van drie hoog achter vanavond tijdens de live geconfronteerd wordt met haar ongezouten opmerkingen .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 10 november 2005 @ 11:56:56 #220
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_32143626
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:55 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Daar wacht Hummie dus op... om die lover het huis in te gooien...
Het is wel duidelijk dat er vanavond een man uitgaat (Roel of Rob zijn volgens de Talpa poll het minst populair), en dan blijven er maar 3 mannen over waarvan 1 een kasthomo en nog 1 een underdog die werkelijk waar helemaal niks meer wil toevoegen in het huis.....

Het enige wat er dan overblijft is de GNAGNAGNAGNAGNA van Chantal elke dag
Confidence through competence
pi_32143629
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:52 schreef BONG4002 het volgende:
Hoi muizemeisje

Leuk dat je er weer bent

Wie hoop jij dat eruitgaat vanavond?

ik vind jou een beetje een boefje
De nakende waarheid.
  donderdag 10 november 2005 @ 11:57:13 #222
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32143631
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:55 schreef muizemeis het volgende:

weet iemand waar de grens ligt vwb het inlevingsgevoel voor de BB bewoners van de kijkers? ben bang dat ik op het randje hang...
Ik vind het wel lief
  donderdag 10 november 2005 @ 11:58:22 #223
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32143660
pi_32143663
quote:
Dan is lieske daar boos over ze is dido niet.
pi_32143669
quote:
Was die te laat.... want Joost lag al met Lieske in bed

donderdag 10 november 2005 @ 11:58:45 #226
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32143670
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:56 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Het is wel duidelijk dat er vanavond een man uitgaat (Roel of Rob zijn volgens de Talpa poll het minst populair), en dan blijven er maar 3 mannen over waarvan 1 een kasthomo en nog 1 een underdog die werkelijk waar helemaal niks meer wil toevoegen in het huis.....

denk dat dat doomscenario niet opgaat. Als Rob eruit gaat komt Roel geisoleerd te staan vwb de mannen. Menno zal zich na rob's exit meer profileren en de verhoudingen zullen een stuk anders komen te liggen.
pi_32143680
quote:
Welnee! Dat maakte LIESKE ervan

Ingrid vroeg of Menno bij haar kwam slapen en Ingrid slaapt naast Lieske. Maar Menno is gewoon in zijn eigen bed gaan slapen. Vanmorgen vroeg Ingrid waarom hij niet bij haar was gaan liggen en toen zei hij dat ze al zo lekker sliep toen hij de kamer binnenkwam. Vanmorgen nadat de haan ging is hij tussen Lieske en Ingrid ingesprongen.

Liske moet daar niet zo debiel over doen want ook met dat soort uitspraken (richting Rob nota bene) denkt ze een goed blaadje te halen.
pi_32143686
quote:

[..]

pi_32143704
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:58 schreef versabommie het volgende:

[..]

denk dat dat doomscenario niet opgaat. Als Rob eruit gaat komt Roel geisoleerd te staan vwb de mannen. Menno zal zich na rob's exit meer profileren en de verhoudingen zullen een stuk anders komen te liggen.
ik vind alles best..

ZOLANG ROB ER MAAR UIT GAAT VANAVOND!!!
De nakende waarheid.
  donderdag 10 november 2005 @ 12:00:22 #230
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32143705
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:57 schreef muizemeis het volgende:

[..]

ik vind jou een beetje een boefje
Oja?

Maar ik ben wel hoor!

Oja, zelf verwacht ik dat Benno eruitgaat vanavond
  donderdag 10 november 2005 @ 12:00:42 #231
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32143710
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:55 schreef regenworm het volgende:

[..]

heeft lieske met iemand gesproken dat ze zo van gedachte is veranderd.
Lieske is niet echt een meeloper maar gaat gewoon haar eigen gang
Het schijnt dat hij vannacht bij haar in bed wilde. Wie weet heeft dat er iets mee te maken.
Maar als je hier op fok Menno aanvalt, dan lig je er meteen uit, dat is wel duidelijk
Als het over Chantal was gegaan dan was het prima geweest denk ik.
  donderdag 10 november 2005 @ 12:00:55 #232
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_32143718
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:56 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik hoop zo dat die achterbakse troela van drie hoog achter vanavond tijdens de live geconfronteerd wordt met haar ongezouten opmerkingen .
Reken daar maar niet op, want ze moet nog wel in de markt blijven liggen omdat BB een vent voor haar zoekt. (hopeloze missie imo).
Op de talpa poll is het verschil tussen Rob en Roel 5%, maar toch denk ik nog steeds dat Rob blijft.
Die aktie met het geld was er niet zomaar.
Liever lid van de kusjesbrigade, dan een elitaire bobo.
Op vrijdag 24 februari 2006 11:37 schreef regenworm het volgende:
Ja, ik kon niks vinden en een it-er is ook maar een mens
  donderdag 10 november 2005 @ 12:01:00 #233
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32143722
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

<knip>

Liske moet daar niet zo debiel over doen want ook met dat soort uitspraken (richting Rob nota bene) denkt ze een goed blaadje te halen.
je hebt te lang naar lieske geluisterd
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_32143732
quote:

[..]

Ingrid vroeg of Menno bij haar kwam slapen en Ingrid slaapt naast Lieske. Maar Menno is gewoon in zijn eigen bed gaan slapen. Vanmorgen vroeg Ingrid waarom hij niet bij haar was gaan liggen en toen zei hij dat ze al zo lekker sliep toen hij de kamer binnenkwam. Vanmorgen nadat de haan ging is hij tussen Lieske en Ingrid ingesprongen.

Nouja wat is Lieske raar aan het doen

dat valt me echt flink van haar tegen zeg..
De nakende waarheid.
pi_32143736
quote:

[..]

Scanman kijkt de hele nacht naar de streams dus hij heeft het zeker zien gebeuren.
  donderdag 10 november 2005 @ 12:01:35 #236
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32143740
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:00 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Het schijnt dat hij vannacht bij haar in bed wilde. Wie weet heeft dat er iets mee te maken.
Maar als je hier op fok Menno aanvalt, dan lig je er meteen uit, dat is wel duidelijk
Hij wilde niet bij lieske in bed duiken, is gewoon een leugen van lieske.
  donderdag 10 november 2005 @ 12:01:53 #237
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32143751
quote:

[..]

En jij moet niet zo fel reageren als Lieske ook eens een keer iets zegt omdat het toevallig over Menno gaat. Ze mag nog 1000x een soortgelijke opmerking maken wil ze evenerg zijn als de rest van die wijven.
pi_32143783
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:00 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Oja?

Maar ik ben wel hoor!

Oja, zelf verwacht ik dat Benno eruitgaat vanavond

Menno blijft. Punt.

De nakende waarheid.
pi_32143785
Dido geeft de lengte van Roel's vriend aan:

donderdag 10 november 2005 @ 12:03:25 #240
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32143794
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:01 schreef scanman01 het volgende:

[..]

En jij moet niet zo fel reageren als Lieske ook eens een keer iets zegt omdat het toevallig over Menno gaat. Ze mag nog 1000x een soortgelijke opmerking maken wil ze evenerg zijn als de rest van die wijven.
laat ze het dan over die wijven doen en niet over iemand die haar geen ene cent pijin heeft gedaan en haar meer geholpen heeft dan dwarsgezeten.

Rob is een teringlijer, ook voor lieske hij snoerde haar gisteren tot 4 keer toe de mond maar rob = lief want die valt goed in de groep dus is lieske van mening dat rob top is en menno ...daar liegt ze wel weer wat over...
pi_32143804
Is Menno nou gewoon aan het hijgen van het lopen of van het 'bijna huilen'?
pi_32143809
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:03 schreef Foreverblue het volgende:
Dido geeft de lengte van Roel's vriend aan:

[afbeelding]
wat een raar hoofd heeft ze hier
De nakende waarheid.
pi_32143812
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:00 schreef muizemeis het volgende:

[..]

ik vind alles best..

ZOLANG ROB ER MAAR UIT GAAT VANAVOND!!!
Ik denk dat het er om zal spannen of Rob of Roel moet vertrekken.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_32143816
Ik gun Lieske nog steeds de overwinning op de rest, maar ze moet er niet zo krampachtig bij willen horen. En het maakt niet uit of ze nu over Menno of over iemand anders roddelt: ik waardeer haar juist omdat ze niet zo achterbaks is en iedereen zwart maakt. Iets waar haar vriendin van dit moment juist heel erg goed in is. Slechte invloed van Chantal
  donderdag 10 november 2005 @ 12:04:16 #245
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32143821
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:56 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Als de meiden Lieske NIET gaan nomineren, dan is Chantal zeker de klos.
Ik ben nog eens gaan rekenen trouwens, maar ik denk niet dat er vanavond ook al weer genomineerd wordt. Als het tot 29 december duurt, zullen ze nog 1 keer een week overslaan. Daarna is het wel wekelijks een exit.
pi_32143826
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:03 schreef muizemeis het volgende:

[..]

Nog niet opgemaakt he... don't blame the captoner
  donderdag 10 november 2005 @ 12:04:39 #247
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_32143828
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:03 schreef versabommie het volgende:

[..]

laat ze het dan over die wijven doen en niet over iemand die haar geen ene cent pijin heeft gedaan en haar meer geholpen heeft dan dwarsgezeten.

Rob is een teringlijer, ook voor lieske hij snoerde haar gisteren tot 4 keer toe de mond maar rob = lief want die valt goed in de groep dus is lieske van mening dat rob top is en menno ...daar liegt ze wel weer wat over...
_ De mens is de maat van alle dingen _
pi_32143840
quote:

[..]

Nouja dat vind ik een typische opmerking... persoonlijk heb ik liever niet dat ze net zo erg wordt als de rest van die wijven
De nakende waarheid.
  donderdag 10 november 2005 @ 12:05:13 #249
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32143844
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Ik denk dat het er om zal spannen of Rob of Roel moet vertrekken.
Als Roel eruit moet, dan baal ik wel als een stekker. En niet omdat het Roel is, maar omdat Rob eigenlijk al exit was vorige week en ik hem gewoon geen dag langer in dat huis gun.
  donderdag 10 november 2005 @ 12:05:24 #250
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_32143850
pi_32143872
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:00 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Moet wel de redenen voor deze change zijn.
Anders zou ik het ook niet weten.
  donderdag 10 november 2005 @ 12:06:15 #252
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32143878
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:02 schreef muizemeis het volgende:

[..]

Menno blijft. Punt.

I hope so 2

Mijn hoop van de EXIT is Rob of Dido @ the moment
  donderdag 10 november 2005 @ 12:06:33 #253
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32143886
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:05 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Als Roel eruit moet, dan baal ik wel als een stekker. En niet omdat het Roel is, maar omdat Rob eigenlijk al exit was vorige week en ik hem gewoon geen dag langer in dat huis gun.
Rob heeft onterecht het hele spel kunnen beinvloeden terwijl hij officieel geen bewoner was, dat vinnik...
pi_32143893
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:04 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Als de meiden Lieske NIET gaan nomineren, dan is Chantal zeker de klos.
Ik ben nog eens gaan rekenen trouwens, maar ik denk niet dat er vanavond ook al weer genomineerd wordt. Als het tot 29 december duurt, zullen ze nog 1 keer een week overslaan. Daarna is het wel wekelijks een exit.
Hangt er vanaf met hoeveel BB ze wil laten overblijven op het laatst lijkt me??
De nakende waarheid.
  donderdag 10 november 2005 @ 12:07:04 #255
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32143896
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:05 schreef muizemeis het volgende:

[..]

Nouja dat vind ik een typische opmerking... persoonlijk heb ik liever niet dat ze net zo erg wordt als de rest van die wijven
Ik ook niet nee. En dat gaat ook nooit meer gebeuren. Maar ze werd hier meteen even erg als Chantal genoemd omdat ze toevallig Menno even afzeikt. Ik zou daar zelf ook echt regelmatig iemand afzeiken denk ik. Na zo veel dagen kom je daar helemaal niet meer onderuit.
pi_32143898
quote:

Ik vrees ook voor Roel. Ligt er een beetje aan hoe ze zijn flip-scene in beeld brengen.
Roel heeft veel verkeerd gedaan in het huis en Rob is juist de afgelopen week weer wat meer bij de groep betrokken. Ik zie ook liever Rob vertrekken, maar ik vrees echt voor Roel.
pi_32143904
Goedemidag allemaal

Ben d'r helemaal klaar voor. ROB EXIT!!!! feestuh!
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
  donderdag 10 november 2005 @ 12:07:29 #258
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_32143906
]
pi_32143912
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:03 schreef muizemeis het volgende:

[..]

Deze beter dan?

pi_32143915
quote:

[..]

prima scanman je hebt helemaal gelijk maar denk een beetje om je hart het is maar een spelletje
  donderdag 10 november 2005 @ 12:08:07 #261
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32143924
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:06 schreef muizemeis het volgende:

[..]

Hangt er vanaf met hoeveel BB ze wil laten overblijven op het laatst lijkt me??
Dan ben ik van 3 personen uitgegaan. Dat klopt dan precies. Dan gaan er op 22 December 3 personen de finaleweek in.
  donderdag 10 november 2005 @ 12:08:27 #262
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32143936
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:07 schreef Snaptnix het volgende:
Goedemidag allemaal

Zeg dat niet te snel.... maar ik hoop het wel
  donderdag 10 november 2005 @ 12:08:52 #263
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32143950
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:07 schreef regenworm het volgende:

[..]

prima scanman je hebt helemaal gelijk maar denk een beetje om je hart het is maar een spelletje
LOL... Die opmerking kun je je in het vervolg besparen regenworm. Een beetje fanatiek is juist wat het hier op fok leuk maakt, dus dat hoort erbij
pi_32143951
quote:

[..]

helemaal eens is
rob moet er gewoon uit en ik geloof ook niet dat iemand anders eruit zal moeten... volgens mij heeft rob verreweg de minste fans, of hij vorige week mocht blijven was ook al kiele kiele dus..

ROB GAAT ERUIT!!
De nakende waarheid.
pi_32143985
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:07 schreef Snaptnix het volgende:
Goedemidag allemaal

De nakende waarheid.
pi_32143988
Even erg als Chantal is onmogelijk, scanman

Maar ze gaat wel veel om met iemand die niet anders doet dan roddelen en gemeen praten. Dan kan je wel blijven knikken, maar je kan er dan amper iets aan doen als je mee gaat praten. En er tegenin gaan kost je misschien de band die je aan het opbouwen bent...moeilijke situatie. Chantal moet maar snel exit.
pi_32144002
Getrokken kaart voor Menno:

pi_32144023
Menno heeft veel respect voor Chantal's actie... Hij moest eens weten dat de helft van wat ze zei gewoon nergens op slaat en dat ze hem dingen verwijt die ze zelf nog veel erger doet...
pi_32144044
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:07 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik ook niet nee. En dat gaat ook nooit meer gebeuren. Maar ze werd hier meteen even erg als Chantal genoemd omdat ze toevallig Menno even afzeikt. Ik zou daar zelf ook echt regelmatig iemand afzeiken denk ik. Na zo veel dagen kom je daar helemaal niet meer onderuit.
nouja dat komt misschien omdat je het van liekse4 juist niet zo verwacht.. dat de rest zo roddelt is algemeen bekend en min of meer geaccdepteerd zeg maar.
als lieske dan ook mee gaat doen en nog wel zo doorzichtig... is echt teleurstellend

Maar, anyhoe... ik wilde eik nog ff de uitzending van gisteravond terugzien... is die van eergisteravond ook nog interessant of kan ik die wel overslaan??
De nakende waarheid.
pi_32144047
Wat heeft Dido haar haar verschrikkelijk zitten eigenlijk.
  donderdag 10 november 2005 @ 12:12:43 #271
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32144057
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vrees ook voor Roel. Ligt er een beetje aan hoe ze zijn flip-scene in beeld brengen.
Roel heeft veel verkeerd gedaan in het huis en Rob is juist de afgelopen week weer wat meer bij de groep betrokken. Ik zie ook liever Rob vertrekken, maar ik vrees echt voor Roel.
Als ik Hummie was, dan zou ik Menno er graag uit willen hebben. Die voegt niets meer toe in het huis. Okee, er wordt regelmatig over hem geluld, maar dat levert al lang geen leuke tv meer op.
Dan hebben we nog Roel en Dido. Die willen ze vast houden om te zien hoe het verder gaat met hun relatie. En Rob.. tja... eigenlijk voegt die ook niets meer toe, maar hij is nog wel een niet te peilen factor in het huis.
pi_32144058
quote:

[..]

Inderdaad, wie er daarna uit moet is een zorg van morgen. Maar eerst die nerd en dan pas de discussie who next.
Het is al schandalig dat ie er nog inzit.
---- gaat winnen
pi_32144065
quote:

[..]

Heb genoeg van Rob hij staat weken onderaan de poll lijst het wordt gewoon tijd dat hij vertrekt
pi_32144067
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:08 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Zeg dat niet te snel.... maar ik hoop het wel
Hey kom nou op zeg. Drie keer is scheepsrecht hoor. Laat m'n feestje niet nog eens bederven dooe die manke. Hij had er al uit MOETEN zijn verdorie
Hij gaat gewoon!
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:08 schreef muizemeis het volgende:

[..]

helemaal eens is
rob moet er gewoon uit en ik geloof ook niet dat iemand anders eruit zal moeten... volgens mij heeft rob verreweg de minste fans, of hij vorige week mocht blijven was ook al kiele kiele dus..

ROB GAAT ERUIT!!
Jij begrijpt het helemaal
pi_32144068
Ik denk dat Rob eruit gaat hoop eigenlijk Menno of Benno of hoe hij zich ook noemt blijft een lijp ventje. Hoop dat er daarna een bank komt waar Ingrid of Chantal bij zit dan zijn we daar ook zo vanaf.

Roel blijft voor mij de winnaar. Dankzij zijn (domme) stunts hebben we tenminste iets om naar te kijken. De rest is namelijk oersaai en degelijk.
Fok! de Roel(s)
pi_32144081
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:11 schreef Kolomo het volgende:
Menno heeft veel respect voor Chantal's actie... Hij moest eens weten dat de helft van wat ze zei gewoon nergens op slaat en dat ze hem dingen verwijt die ze zelf nog veel erger doet...
ow wat is die jongen in de knoop geraakt zeg
De nakende waarheid.
  donderdag 10 november 2005 @ 12:13:42 #277
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32144087
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:12 schreef muizemeis het volgende:

Maar, anyhoe... ik wilde eik nog ff de uitzending van gisteravond terugzien... is die van eergisteravond ook nog interessant of kan ik die wel overslaan??
Die van eergisteren was de 'ruzie' tussen Dido en Lieske. Die heb ik zelf helaas ook gemist. Schijnt wel boeiend te zijn dus.
  donderdag 10 november 2005 @ 12:14:41 #278
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32144107
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:12 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Als ik Hummie was, dan zou ik Menno er graag uit willen hebben. Die voegt niets meer toe in het huis. Okee, er wordt regelmatig over hem geluld, maar daar levert al lang geen leuke tv meer op.
Dan hebben we nog Roel en Dido. Die willen ze vast houden om te zien hoe het verder gaat met hun relatie. En Rob.. tja... eigenlijk voegt die ook niets meer toe, maar hij is nog wel een niet te peilen factor in het huis.
Daarom verwacht ik ook dat Menno exit gaat, t levert geen echte spannende tafrelen op omdat niemand echt een band heeft met hem (net als Tanja) dus de "na-spanning" zal nihil zijn, wil je een knaller dan moet Dido weg, dan is Roel echt pissed
  donderdag 10 november 2005 @ 12:14:55 #279
65846 Bocaj
47th President.
pi_32144117
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:12 schreef Isabeau het volgende:
Wat heeft Dido haar haar verschrikkelijk zitten eigenlijk.
'k vind het wel leuk zo'n strikje alleen links
  donderdag 10 november 2005 @ 12:15:17 #280
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32144125
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:13 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Die van eergisteren was de 'ruzie' tussen Dido en Lieske. Die heb ik zelf helaas ook gemist. Schijnt wel boeiend te zijn dus.
Volgens mij maandag hoor
pi_32144127
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:13 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Hey kom nou op zeg. Drie keer is scheepsrecht hoor. Laat m'n feestje niet nog eens bederven dooe die manke. Hij had er al uit MOETEN zijn verdorie
Hij gaat gewoon!
[..]

Jij begrijpt het helemaal
Ik begrijp altijd alles

Nu de rest van de wereld nog
De nakende waarheid.
pi_32144130
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:12 schreef regenworm het volgende:

[..]

Heb genoeg van Rob hij staat weken onderaan de poll lijst het wordt gewoon tijd dat hij vertrekt
Ik ga gewoon niet... KLAAR!

pi_32144131
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:12 schreef scanman01 het volgende:
Als ik Hummie was, dan zou ik Menno er graag uit willen hebben. Die voegt niets meer toe in het huis. Okee, er wordt regelmatig over hem geluld, maar daar levert al lang geen leuke tv meer op.
Maar ik geloof domweg niet in groot gerommel met de cijfers...tenzij er iets belangrijks misgaat. Tanja mocht er bijv. voor de bevalling niet uit. Chantal niet voor er een vent inkomt. Zulke dingen. Maar ik geloof niet dat Hummie met deze 4 genomineerden iets kijkcijferkannonerig van plan is en ook een relatie is geen kijkcijferkanon. Zeker niet zo'n suffe relatie zoals Dido en Roel hebben.
pi_32144135
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:13 schreef rickfcdb1 het volgende:
Ik denk dat Rob eruit gaat hoop eigenlijk Menno of Benno of hoe hij zich ook noemt blijft een lijp ventje. Hoop dat er daarna een bank komt waar Ingrid of Chantal bij zit dan zijn we daar ook zo vanaf.

Roel blijft voor mij de winnaar. Dankzij zijn (domme) stunts hebben we tenminste iets om naar te kijken. De rest is namelijk oersaai en degelijk.
Als BB niet valsspeelt moet Rob eruit. Gezien de polls kan het niet anders. Maarja je weet maar nooit wat ze nu weer bedacht hebben.
pi_32144157
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:08 schreef muizemeis het volgende:

[..]

helemaal eens is

ROB GAAT ERUIT!!
Is niet zeker het kan helaas ook roel zijn.
pi_32144159
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:14 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Daarom verwacht ik ook dat Menno exit gaat, t levert geen echte spannende tafrelen op omdat niemand echt een band heeft met hem (net als Tanja) dus de "na-spanning" zal nihil zijn, wil je een knaller dan moet Dido weg, dan is Roel echt pissed
als dat gebeurd heb je maar 1 dag iets te zien. Als dido en roel er lang inblijven wordt het interessant hoe de rest op hen gaat reageren als ze wat meer prive willen bv.
Fok! de Roel(s)
pi_32144160
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:13 schreef scanman01 het volgende:

[..]

ow dat is wel leuk!! oke ga ik die ook ff kijken... nou ben wel uurtje weg dus
De nakende waarheid.
pi_32144164
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:13 schreef muizemeis het volgende:

[..]

ow wat is die jongen in de knoop geraakt zeg
Erg he.
Had zo'n mdelijden met het manneke tijdens het gesprek vannacht.
Had graag Sjankwal voor d'r kop willen gaan stompen, omdat hij niet van zich afbeet en zij maar door bleef gaan. Het was zo kleinerend
  donderdag 10 november 2005 @ 12:16:51 #289
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32144166
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:15 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Volgens mij maandag hoor
Je hebt gelijk inderdaad. Dat was maandag al. Weet iemand nog of de uitzending van dinsdag leuk was?
pi_32144171
Och, ik heb al twee live uitzendingen met kloppend hart vol verwachting zitten wachten tot Rob exit zou gaan...ik durf niet nog een avond te hopen/denken dat hij vertrekt
pi_32144174
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:15 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Ik ga gewoon niet... KLAAR!

[afbeelding]
Rob je MOET vertrekken
pi_32144178
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:15 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Volgens mij maandag hoor
ja poep zeg, moet ik ze alledrie nog gaan kijken??

iemand die uitsluitsel kan geven hierover
De nakende waarheid.
  donderdag 10 november 2005 @ 12:17:40 #293
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32144199
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:17 schreef muizemeis het volgende:

[..]

ja poep zeg, moet ik ze alledrie nog gaan kijken??

iemand die uitsluitsel kan geven hierover
als ik jou was, zou ik alleen die van gisteren kijken
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_32144208
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:17 schreef regenworm het volgende:

[..]

Rob je MOET vertrekken
Rob: Nou, Bridget... ik ga gewoon niet. Laat Menno er maar uitgaan.
  donderdag 10 november 2005 @ 12:18:03 #295
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_32144212
Kan niet wachten op de exit!!!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  donderdag 10 november 2005 @ 12:18:20 #296
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32144224
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:17 schreef regenworm het volgende:

[..]

Rob je MOET vertrekken
Rob "Je kan me niet dwingen"

BB-stem "En OF we kunnen dwingen"
  donderdag 10 november 2005 @ 12:18:31 #297
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32144231
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:15 schreef Isabeau het volgende:
Chantal niet voor er een vent inkomt.
Ik word opeens helemaal nerveus

Denk je echt dat ze Chantal niet laten gaan?
Maar de volgende exit is pas over 2 weken, dus ze hebben nog best tijd om die vent erin te zetten.
pi_32144238
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:17 schreef Foreverblue het volgende:
Rob: Nou, Bridget... ik ga gewoon niet. Laat Menno er maar uitgaan.
pi_32144251
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:17 schreef Isabeau het volgende:
Och, ik heb al twee live uitzendingen met kloppend hart vol verwachting zitten wachten tot Rob exit zou gaan...ik durf niet nog een avond te hopen/denken dat hij vertrekt
Misschien hebben ze inmiddels een Rob lookalike gevonden die hem kan vervangen als "nieuwe liefde" voor Chantal.
pi_32144263
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:18 schreef scanman01 het volgende:
Ik word opeens helemaal nerveus

Denk je echt dat ze Chantal niet laten gaan?
Maar de volgende exit is pas over 2 weken, dus ze hebben nog best tijd om die vent erin te zetten.
Als ze er al één kunnen vinden (ik kan me dat gewoon niet voorstellen als je BB een heel klein beetje volgt...)
  donderdag 10 november 2005 @ 12:19:55 #301
65846 Bocaj
47th President.
pi_32144265
herkenbaar verhaal van Dido over haar zusje.... ik ben op dezelfde manier ervan af gekomen... was alleen zo'n srv-wagen bij mij.....
pi_32144323
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou het helemaal niet erg vinden als Roel ging wieberen. En ik heb het vermoeden dat BB daar toch wel op aanstuurt.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')