denk dat dat doomscenario niet opgaat. Als Rob eruit gaat komt Roel geisoleerd te staan vwb de mannen. Menno zal zich na rob's exit meer profileren en de verhoudingen zullen een stuk anders komen te liggen.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat er vanavond een man uitgaat (Roel of Rob zijn volgens de Talpa poll het minst populair), en dan blijven er maar 3 mannen over waarvan 1 een kasthomo en nog 1 een underdog die werkelijk waar helemaal niks meer wil toevoegen in het huis.....
Het enige wat er dan overblijft is de GNAGNAGNAGNAGNA van Chantal elke dag
Welnee! Dat maakte LIESKE ervanquote:Op donderdag 10 november 2005 11:54 schreef scanman01 het volgende:
Menno wilde vannavcht bij Lieske in bed stappen??
quote:Op donderdag 10 november 2005 11:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sorry maar dat argument heb ik nu te vaak gehoord. Lieske wil erbij horen , ze roddelt lang niet zoveel. Dit is pas de tigste keer dat ze nu over Menno aan het roddelen is. Ze is dus per vandaag officieel geen haar beter dan Chantal. Leuk figuurtje, rotte inhoud!
ik vind alles best..quote:Op donderdag 10 november 2005 11:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
denk dat dat doomscenario niet opgaat. Als Rob eruit gaat komt Roel geisoleerd te staan vwb de mannen. Menno zal zich na rob's exit meer profileren en de verhoudingen zullen een stuk anders komen te liggen.
Oja?quote:Op donderdag 10 november 2005 11:57 schreef muizemeis het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik vind jou een beetje een boefje![]()
Het schijnt dat hij vannacht bij haar in bed wilde. Wie weet heeft dat er iets mee te maken.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
heeft lieske met iemand gesproken dat ze zo van gedachte is veranderd.
Lieske is niet echt een meeloper maar gaat gewoon haar eigen gang
Reken daar maar niet op, want ze moet nog wel in de markt blijven liggen omdat BB een vent voor haar zoekt. (hopeloze missie imo).quote:Op donderdag 10 november 2005 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat die achterbakse troela van drie hoog achter vanavond tijdens de live geconfronteerd wordt met haar ongezouten opmerkingen.
je hebt te lang naar lieske geluisterdquote:Op donderdag 10 november 2005 11:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
<knip>
Liske moet daar niet zo debiel over doen want ook met dat soort uitspraken (richting Rob nota bene) denkt ze een goed blaadje te halen.
Nouja wat is Lieske raar aan het doenquote:Op donderdag 10 november 2005 11:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee! Dat maakte LIESKE ervan
Ingrid vroeg of Menno bij haar kwam slapen en Ingrid slaapt naast Lieske. Maar Menno is gewoon in zijn eigen bed gaan slapen. Vanmorgen vroeg Ingrid waarom hij niet bij haar was gaan liggen en toen zei hij dat ze al zo lekker sliep toen hij de kamer binnenkwam. Vanmorgen nadat de haan ging is hij tussen Lieske en Ingrid ingesprongen.
Liske moet daar niet zo debiel over doen want ook met dat soort uitspraken (richting Rob nota bene) denkt ze een goed blaadje te halen.
Scanman kijkt de hele nacht naar de streams dus hij heeft het zeker zien gebeuren.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ingrid vroeg of Menno bij haar kwam slapen en Ingrid slaapt naast Lieske. Maar Menno is gewoon in zijn eigen bed gaan slapen. Vanmorgen vroeg Ingrid waarom hij niet bij haar was gaan liggen en toen zei hij dat ze al zo lekker sliep toen hij de kamer binnenkwam. Vanmorgen nadat de haan ging is hij tussen Lieske en Ingrid ingesprongen.
Hij wilde niet bij lieske in bed duiken, is gewoon een leugen van lieske.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij vannacht bij haar in bed wilde. Wie weet heeft dat er iets mee te maken.
Maar als je hier op fok Menno aanvalt, dan lig je er meteen uit, dat is wel duidelijk
Als het over Chantal was gegaan dan was het prima geweest denk ik.
En jij moet niet zo fel reageren als Lieske ook eens een keer iets zegt omdat het toevallig over Menno gaat. Ze mag nog 1000x een soortgelijke opmerking maken wil ze evenerg zijn als de rest van die wijven.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 november 2005 12:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Oja?
Maar ik ben welhoor!
Oja, zelf verwacht ik dat Benno eruitgaat vanavond
laat ze het dan over die wijven doen en niet over iemand die haar geen ene cent pijin heeft gedaan en haar meer geholpen heeft dan dwarsgezeten.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En jij moet niet zo fel reageren als Lieske ook eens een keer iets zegt omdat het toevallig over Menno gaat. Ze mag nog 1000x een soortgelijke opmerking maken wil ze evenerg zijn als de rest van die wijven.
wat een raar hoofd heeft ze hierquote:Op donderdag 10 november 2005 12:03 schreef Foreverblue het volgende:
Dido geeft de lengte van Roel's vriend aan:
[afbeelding]
Ik denk dat het er om zal spannen of Rob of Roel moet vertrekken.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:00 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik vind alles best..
ZOLANG ROB ER MAAR UIT GAAT VANAVOND!!!![]()
Als de meiden Lieske NIET gaan nomineren, dan is Chantal zeker de klos.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat er vanavond een man uitgaat (Roel of Rob zijn volgens de Talpa poll het minst populair), en dan blijven er maar 3 mannen over waarvan 1 een kasthomo en nog 1 een underdog die werkelijk waar helemaal niks meer wil toevoegen in het huis.....
Het enige wat er dan overblijft is de GNAGNAGNAGNAGNA van Chantal elke dag
Nog niet opgemaakt he... don't blame the captonerquote:Op donderdag 10 november 2005 12:03 schreef muizemeis het volgende:
[..]
wat een raar hoofd heeft ze hier
quote:Op donderdag 10 november 2005 12:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
laat ze het dan over die wijven doen en niet over iemand die haar geen ene cent pijin heeft gedaan en haar meer geholpen heeft dan dwarsgezeten.
Rob is een teringlijer, ook voor lieske hij snoerde haar gisteren tot 4 keer toe de mond maar rob = lief want die valt goed in de groep dus is lieske van mening dat rob top is en menno ...daar liegt ze wel weer wat over...
Nouja dat vind ik een typische opmerking... persoonlijk heb ik liever niet dat ze net zo erg wordt als de rest van die wijvenquote:Op donderdag 10 november 2005 12:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En jij moet niet zo fel reageren als Lieske ook eens een keer iets zegt omdat het toevallig over Menno gaat. Ze mag nog 1000x een soortgelijke opmerking maken wil ze evenerg zijn als de rest van die wijven.
Als Roel eruit moet, dan baal ik wel als een stekker. En niet omdat het Roel is, maar omdat Rob eigenlijk al exit was vorige week en ik hem gewoon geen dag langer in dat huis gun.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik denk dat het er om zal spannen of Rob of Roel moet vertrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |