abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 november 2005 @ 11:58:45 #226
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32143670
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:56 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Het is wel duidelijk dat er vanavond een man uitgaat (Roel of Rob zijn volgens de Talpa poll het minst populair), en dan blijven er maar 3 mannen over waarvan 1 een kasthomo en nog 1 een underdog die werkelijk waar helemaal niks meer wil toevoegen in het huis.....

Het enige wat er dan overblijft is de GNAGNAGNAGNAGNA van Chantal elke dag
denk dat dat doomscenario niet opgaat. Als Rob eruit gaat komt Roel geisoleerd te staan vwb de mannen. Menno zal zich na rob's exit meer profileren en de verhoudingen zullen een stuk anders komen te liggen.
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_32143680
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:54 schreef scanman01 het volgende:
Menno wilde vannavcht bij Lieske in bed stappen??
Welnee! Dat maakte LIESKE ervan

Ingrid vroeg of Menno bij haar kwam slapen en Ingrid slaapt naast Lieske. Maar Menno is gewoon in zijn eigen bed gaan slapen. Vanmorgen vroeg Ingrid waarom hij niet bij haar was gaan liggen en toen zei hij dat ze al zo lekker sliep toen hij de kamer binnenkwam. Vanmorgen nadat de haan ging is hij tussen Lieske en Ingrid ingesprongen.

Liske moet daar niet zo debiel over doen want ook met dat soort uitspraken (richting Rob nota bene) denkt ze een goed blaadje te halen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_32143686
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:52 schreef versabommie het volgende:

[..]

Sorry maar dat argument heb ik nu te vaak gehoord. Lieske wil erbij horen , ze roddelt lang niet zoveel. Dit is pas de tigste keer dat ze nu over Menno aan het roddelen is. Ze is dus per vandaag officieel geen haar beter dan Chantal. Leuk figuurtje, rotte inhoud!
pi_32143704
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:58 schreef versabommie het volgende:

[..]

denk dat dat doomscenario niet opgaat. Als Rob eruit gaat komt Roel geisoleerd te staan vwb de mannen. Menno zal zich na rob's exit meer profileren en de verhoudingen zullen een stuk anders komen te liggen.
ik vind alles best..

ZOLANG ROB ER MAAR UIT GAAT VANAVOND!!!
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
  donderdag 10 november 2005 @ 12:00:22 #230
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32143705
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:57 schreef muizemeis het volgende:

[..]

ik vind jou een beetje een boefje
Oja?

Maar ik ben wel hoor!

Oja, zelf verwacht ik dat Benno eruitgaat vanavond
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  donderdag 10 november 2005 @ 12:00:42 #231
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32143710
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:55 schreef regenworm het volgende:

[..]

heeft lieske met iemand gesproken dat ze zo van gedachte is veranderd.
Lieske is niet echt een meeloper maar gaat gewoon haar eigen gang
Het schijnt dat hij vannacht bij haar in bed wilde. Wie weet heeft dat er iets mee te maken.
Maar als je hier op fok Menno aanvalt, dan lig je er meteen uit, dat is wel duidelijk
Als het over Chantal was gegaan dan was het prima geweest denk ik.
My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 10 november 2005 @ 12:00:55 #232
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_32143718
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:56 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik hoop zo dat die achterbakse troela van drie hoog achter vanavond tijdens de live geconfronteerd wordt met haar ongezouten opmerkingen .
Reken daar maar niet op, want ze moet nog wel in de markt blijven liggen omdat BB een vent voor haar zoekt. (hopeloze missie imo).
Op de talpa poll is het verschil tussen Rob en Roel 5%, maar toch denk ik nog steeds dat Rob blijft.
Die aktie met het geld was er niet zomaar.
Liever lid van de kusjesbrigade, dan een elitaire bobo.
Op vrijdag 24 februari 2006 11:37 schreef regenworm het volgende:
Ja, ik kon niks vinden en een it-er is ook maar een mens
  donderdag 10 november 2005 @ 12:01:00 #233
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32143722
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

<knip>

Liske moet daar niet zo debiel over doen want ook met dat soort uitspraken (richting Rob nota bene) denkt ze een goed blaadje te halen.
je hebt te lang naar lieske geluisterd
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_32143732
quote:

[..]

Ingrid vroeg of Menno bij haar kwam slapen en Ingrid slaapt naast Lieske. Maar Menno is gewoon in zijn eigen bed gaan slapen. Vanmorgen vroeg Ingrid waarom hij niet bij haar was gaan liggen en toen zei hij dat ze al zo lekker sliep toen hij de kamer binnenkwam. Vanmorgen nadat de haan ging is hij tussen Lieske en Ingrid ingesprongen.

Nouja wat is Lieske raar aan het doen

dat valt me echt flink van haar tegen zeg..
De nakende waarheid.
pi_32143736
quote:

[..]

Scanman kijkt de hele nacht naar de streams dus hij heeft het zeker zien gebeuren.
  donderdag 10 november 2005 @ 12:01:35 #236
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32143740
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:00 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Het schijnt dat hij vannacht bij haar in bed wilde. Wie weet heeft dat er iets mee te maken.
Maar als je hier op fok Menno aanvalt, dan lig je er meteen uit, dat is wel duidelijk
Als het over Chantal was gegaan dan was het prima geweest denk ik.
Hij wilde niet bij lieske in bed duiken, is gewoon een leugen van lieske.
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  donderdag 10 november 2005 @ 12:01:53 #237
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32143751
quote:

[..]

En jij moet niet zo fel reageren als Lieske ook eens een keer iets zegt omdat het toevallig over Menno gaat. Ze mag nog 1000x een soortgelijke opmerking maken wil ze evenerg zijn als de rest van die wijven.
pi_32143783
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:00 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Oja?

Maar ik ben wel hoor!

Oja, zelf verwacht ik dat Benno eruitgaat vanavond

Menno blijft. Punt.

De nakende waarheid.
pi_32143785
Dido geeft de lengte van Roel's vriend aan:

Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
  donderdag 10 november 2005 @ 12:03:25 #240
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32143794
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:01 schreef scanman01 het volgende:

[..]

En jij moet niet zo fel reageren als Lieske ook eens een keer iets zegt omdat het toevallig over Menno gaat. Ze mag nog 1000x een soortgelijke opmerking maken wil ze evenerg zijn als de rest van die wijven.
laat ze het dan over die wijven doen en niet over iemand die haar geen ene cent pijin heeft gedaan en haar meer geholpen heeft dan dwarsgezeten.

Rob is een teringlijer, ook voor lieske hij snoerde haar gisteren tot 4 keer toe de mond maar rob = lief want die valt goed in de groep dus is lieske van mening dat rob top is en menno ...daar liegt ze wel weer wat over...
pi_32143804
Is Menno nou gewoon aan het hijgen van het lopen of van het 'bijna huilen'?
pi_32143809
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:03 schreef Foreverblue het volgende:
Dido geeft de lengte van Roel's vriend aan:

[afbeelding]
wat een raar hoofd heeft ze hier
De nakende waarheid.
pi_32143812
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:00 schreef muizemeis het volgende:

[..]

ik vind alles best..

ZOLANG ROB ER MAAR UIT GAAT VANAVOND!!!
Ik denk dat het er om zal spannen of Rob of Roel moet vertrekken.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_32143816
Ik gun Lieske nog steeds de overwinning op de rest, maar ze moet er niet zo krampachtig bij willen horen. En het maakt niet uit of ze nu over Menno of over iemand anders roddelt: ik waardeer haar juist omdat ze niet zo achterbaks is en iedereen zwart maakt. Iets waar haar vriendin van dit moment juist heel erg goed in is. Slechte invloed van Chantal
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 10 november 2005 @ 12:04:16 #245
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32143821
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:56 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Het is wel duidelijk dat er vanavond een man uitgaat (Roel of Rob zijn volgens de Talpa poll het minst populair), en dan blijven er maar 3 mannen over waarvan 1 een kasthomo en nog 1 een underdog die werkelijk waar helemaal niks meer wil toevoegen in het huis.....

Het enige wat er dan overblijft is de GNAGNAGNAGNAGNA van Chantal elke dag
Als de meiden Lieske NIET gaan nomineren, dan is Chantal zeker de klos.
Ik ben nog eens gaan rekenen trouwens, maar ik denk niet dat er vanavond ook al weer genomineerd wordt. Als het tot 29 december duurt, zullen ze nog 1 keer een week overslaan. Daarna is het wel wekelijks een exit.
pi_32143826
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:03 schreef muizemeis het volgende:

[..]

wat een raar hoofd heeft ze hier
Nog niet opgemaakt he... don't blame the captoner
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
  donderdag 10 november 2005 @ 12:04:39 #247
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_32143828
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:03 schreef versabommie het volgende:

[..]

laat ze het dan over die wijven doen en niet over iemand die haar geen ene cent pijin heeft gedaan en haar meer geholpen heeft dan dwarsgezeten.

Rob is een teringlijer, ook voor lieske hij snoerde haar gisteren tot 4 keer toe de mond maar rob = lief want die valt goed in de groep dus is lieske van mening dat rob top is en menno ...daar liegt ze wel weer wat over...
_ De mens is de maat van alle dingen _
pi_32143840
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:01 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Nouja dat vind ik een typische opmerking... persoonlijk heb ik liever niet dat ze net zo erg wordt als de rest van die wijven
De nakende waarheid.
  donderdag 10 november 2005 @ 12:05:13 #249
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32143844
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Ik denk dat het er om zal spannen of Rob of Roel moet vertrekken.
Als Roel eruit moet, dan baal ik wel als een stekker. En niet omdat het Roel is, maar omdat Rob eigenlijk al exit was vorige week en ik hem gewoon geen dag langer in dat huis gun.
  donderdag 10 november 2005 @ 12:05:24 #250
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_32143850
Liever lid van de kusjesbrigade, dan een elitaire bobo.
Op vrijdag 24 februari 2006 11:37 schreef regenworm het volgende:
Ja, ik kon niks vinden en een it-er is ook maar een mens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')