Hij moet gewoon heel goed zijn in het volledige plaatje zien misschien.quote:Op donderdag 10 november 2005 01:50 schreef FuTilE het volgende:
Dit kan echt geen spel van Menno zijn, niemand heeft zoveel absorptievermogen. Niemand!
Ja, maar IK SNAP DIT ECHT NIET. Hoe kun je dit nu over je heen laten komen zonder op enig moment in opstand te komen?!?! Dat kan toch niet?quote:Op donderdag 10 november 2005 01:50 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Zeg ik dacht dat wij het eens waren?
Jakkkkk dat hoorde ik haar ook zeggen!!quote:Op donderdag 10 november 2005 01:45 schreef newsman het volgende:
Chantal:" je houd alleen maar van de drank, je hebt helemaal geen emotie laten zien Menno, toen begon je te janken"
Wat Lamon ook zegt: Menno gaat ze uit lachen en wel heel erg. Hij heeft al een keer gezegd dat het lachen hun wel zou vergaan als ze de banden zien na afloop.quote:Op donderdag 10 november 2005 01:55 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, maar IK SNAP DIT ECHT NIET. Hoe kun je dit nu over je heen laten komen zonder op enig moment in opstand te komen?!?! Dat kan toch niet?
dank jequote:Op donderdag 10 november 2005 01:55 schreef newsman het volgende:
Mooie tt late vogel
Ik verwacht dat Dido haar ook niet zal vergeten, als ze mag blijven morgen.quote:Op donderdag 10 november 2005 01:55 schreef scanman01 het volgende:
Zowel Menno als Joost kunnen puntjes bij mij scoren als ze morgen gewoon Chantal nomineren
Als het een beetje beroerd loopt, komt ze er namelijk weer onderuit.
Ze heeft hem geraakt door de opmerkingen over Ingrid.quote:Op donderdag 10 november 2005 01:57 schreef bloodymary het volgende:
Shit, laat het hem toch niet zo onverschillig.....
Maar die was volgens mij het meest pissig op Lieske, dus die zal eerst de klos zijn. Ok mooi!quote:Op donderdag 10 november 2005 01:58 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Dido haar ook niet zal vergeten, als ze mag blijven morgen.
Tuurlijkquote:Op donderdag 10 november 2005 01:58 schreef latevogel het volgende:
[..]
ja leer
maar heb je ook biertjeeee![]()
Hij treedt uit.quote:Op donderdag 10 november 2005 01:55 schreef FuTilE het volgende:
Ja, maar IK SNAP DIT ECHT NIET. Hoe kun je dit nu over je heen laten komen zonder op enig moment in opstand te komen?!?! Dat kan toch niet?
Nee, ik zit met open mond tot en met de aftiteling te kijken.quote:Op donderdag 10 november 2005 01:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Verbazing.... dat is het inderdaad. Is sla iedere keer weer volkomen ondersteboven als ik die beelden zie. Dan denk ik: "Dit kán toch niet waar zijn". Na een minuut of 10 realiseer ik me dat het echt waar is en dat ik niet naar een animatie ofzo zit te kijken... en dan zap ik weer verder
Helemaal niet mooiquote:Op donderdag 10 november 2005 01:59 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Maar die was volgens mij het meest pissig op Lieske, dus die zal eerst de klos zijn. Ok mooi!
hij moest eens weten dat zij degene is geweest die tussen hun heeft lopen stokenquote:Op donderdag 10 november 2005 01:59 schreef Day het volgende:
[..]
Ze heeft hem geraakt door de opmerkingen over Ingrid.
Stom wijf
Misschien is dat wel zo, maar dit is geen bewuste tactiek. Hij is kennelijk echt de weg kwijt, het levert hem niets op om de verdwaalde twintiger te spelen en zich naar dit soort uitspraken te voegen. Integendeel, uiteindelijk zal hij het huis uitgestemd worden omdat hij te weinig karakter toont. Hij kan imho beter de gulden middenweg bewandelen. Een neutrale opstelling aanhouden, je vooral onthouden van roddel en achterklap, maar je zeker niet zomaar vanalles in de schoenen laten schuiven door dit uitgekookte mens.quote:Op donderdag 10 november 2005 01:57 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Wat Lamon ook zegt: Menno gaat ze uit lachen en wel heel erg. Hij heeft al een keer gezegd dat het lachen hun wel zou vergaan als ze de banden zien na afloop.
Mooi gesproken...quote:Op donderdag 10 november 2005 01:57 schreef avonne het volgende:
Dat was een monoloog van 63 minuten
en Menno is KO
Denk je echt dat er morgen genomineerd gaat worden?quote:Op donderdag 10 november 2005 01:55 schreef scanman01 het volgende:
Zowel Menno als Joost kunnen puntjes bij mij scoren als ze morgen gewoon Chantal nomineren
Als het een beetje beroerd loopt, komt ze er namelijk weer onderuit.
Habemus Papam!quote:Op donderdag 10 november 2005 02:00 schreef svann het volgende:
[..]
Hij treedt uit.
Hij wist Tanja ook errug lang aan te horen.
Wat zei ze over Ingrid dan, was even drinken pakken en ineens zat ie te huilen en had Chantla hem in een wurggreepquote:Op donderdag 10 november 2005 01:59 schreef Day het volgende:
[..]
Ze heeft hem geraakt door de opmerkingen over Ingrid.
Stom wijf
Hier ook, alleen duurt het net even iets langerquote:Op donderdag 10 november 2005 02:00 schreef Coos het volgende:
Maar dit is 2005 en het wordt nooit meer zoals het was.![]()
Maar we wennen. Daar in zwolle jullie toch ook?
Ga jij eens 8 weken terug lezen!!quote:Op donderdag 10 november 2005 02:01 schreef svann het volgende:
[..]
Denk je echt dat er morgen genomineerd gaat worden?
YES, goed idee.quote:Op donderdag 10 november 2005 01:48 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Ik ben nog zó boos, zóóóó boos, dat ik nu wat collega's van haar ga mailen met de vraag of ze geschrokken zijn nu ze de ware Chantal hebben gezien. De vraag of ze nog ooit iets tegen haar vertellen. Misschien antwoordt er wel iemand.
Geen bloody mary?quote:Op donderdag 10 november 2005 02:00 schreef bloodymary het volgende:
He lekker, een Dommelschje. Maar ik heb nu eigenlijk meer zin in een glaasje rose...
Tuurlijk.. Bier voor iedereenquote:Op donderdag 10 november 2005 02:04 schreef wawawa het volgende:
zeg Scanman, ik post hier dan wel voor het eerst, maar mag ik direct mee doen met dat biertje?
De emoties, gesprekken en beelden van zojuist.. Heb heel hard bier nodig en mensen die over dezelfde traumatische ervaring kunnen praten..![]()
ow dat gaat steeds beter hierquote:Op donderdag 10 november 2005 02:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk.. Bier voor iedereen
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik wel, geen probleem. Maar misschien is het leuk om er een topic van te maken, zodat iedereen wat kan schrijven aan haar collega's (vooral sterkte wensen natuurlijk) en dan alles in zijn geheel naar alle collega's mailen. Die adressen hebben we, wil ik best doen hoor.quote:Op donderdag 10 november 2005 02:03 schreef avonne het volgende:
[..]
YES, goed idee.
durf ik natuurlijk weer niet.
Kun je dan effe een nieuw topic openen als je antwoord krijgt?
Trouwens Dommelsch is niet te zuipen, dan maar Palm.quote:Op donderdag 10 november 2005 02:05 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Nee, dat is meer voor het weekend, doordeweeks geen sterke drank, alleen bier en wijn!
Geweldigquote:Op donderdag 10 november 2005 02:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk.. Bier voor iedereen
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
ik zou zeggen, laat em lekker op mute staanquote:Op donderdag 10 november 2005 02:07 schreef scanman01 het volgende:
Is er nu nog daadwerkelijk iemand die het kan doorstaan om Chantal te beluisteren? Misschien is ze wel heel lief nu. Dan moet er wel iemand zijn die verslag doet van dat 8e wereldwonder.
Ik ben nog zó boos,quote:Op donderdag 10 november 2005 02:07 schreef scanman01 het volgende:
Is er nu nog daadwerkelijk iemand die het kan doorstaan om Chantal te beluisteren? Misschien is ze wel heel lief nu. Dan moet er wel iemand zijn die verslag doet van dat 8e wereldwonder.
Ik denk dat er vanaf nu wekelijks iemand uit gaat ja. Dan neem ik aan dat de finale met 3 personen is. Als het met 4 of 5 is, zal er morgen nog niet genomineerd worden.quote:Op donderdag 10 november 2005 02:01 schreef svann het volgende:
[..]
Denk je echt dat er morgen genomineerd gaat worden?
Nee, Chantal laat zich zelden uit in dat soort termen. Ze wijdt een hele beargumentering aan de diskwalificatie van een bepaald persoon en laat vervolgens haar gesprekspartner tot de beknopte conclusie komen (teringdwerg, typhusventje, arrogante etc.etc). Dat is haar modus operandi.quote:Op donderdag 10 november 2005 02:04 schreef golfer het volgende:
Bijna alle teksten op de flatscreen/plasmascherm waren afkomstig van Chankwal.
Die wordt, nadat straks Rob het huis moet verlaten, als eerste op de korrel genomen door BB/Hummie.
Don't you fuck with Hummie.
Whehehe... je kan ook een compilatie maken van de laatst topics... of iets dergelijks. Maar een los topic is ook een prima idee waarschijnlijk.quote:Op donderdag 10 november 2005 02:06 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Ik wel, geen probleem. Maar misschien is het leuk om er een topic van te maken, zodat iedereen wat kan schrijven aan haar collega's (vooral sterkte wensen natuurlijk) en dan alles in zijn geheel naar alle collega's mailen. Die adressen hebben we, wil ik best doen hoor.
Ze doet het nu van person to person.quote:Op donderdag 10 november 2005 02:08 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Ik ben nog zó boos,
en ik luister al zeker een kwartier niet meer...
Precies!quote:Op donderdag 10 november 2005 02:08 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, Chantal laat zich zelden uit in dat soort termen. Ze wijdt een hele beargumentering aan de diskwalificatie van een bepaald persoon en laat vervolgens haar gesprekspartner tot de beknopte conclusie komen (teringdwerg, typhusventje, arrogante etc.etc). Dat is haar modus operandi.
Morgen dan. Ik ga pitten. HOEWEL, ik vrees dat dat nog even woelen wordt. Als ik maar niet van die heks droom!!!quote:Op donderdag 10 november 2005 02:08 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Whehehe... je kan ook een compilatie maken van de laatst topics... of iets dergelijks. Maar een los topic is ook een prima idee waarschijnlijk.
een beter biertje is dabquote:Op donderdag 10 november 2005 02:06 schreef newsman het volgende:
[..]
Trouwens Dommelsch is niet te zuipen, dan maar Palm.
Het is wel warmer geworden het gesprek. Maar het is nu meer mama Chantal die Menno wil helpen in zijn quest naar volwassenheid.quote:Op donderdag 10 november 2005 02:07 schreef scanman01 het volgende:
Ja, dat vind ik ook nogal wonderlijk. Ingrid verloor haar interesse nadat ze Menno toegetakeld had met die tondeuse, vlak daarna kon Menno niks meer goed doen en werd hem vanalles verweten... Waarschijnlijk was zijn reactie niet zoals ze had gehoopt.quote:Op donderdag 10 november 2005 02:06 schreef Lamon het volgende:
Ingrid niets gedaan? Nou breekt mijn klomp.
Okee, het komt idd voort uit onzekerheid, maar het was echt Ingrid die het eerst debiel ging doen.
Teringdwerg, typhusventje zijn uitspraken van Ingrid hoor... niet van Chantal.quote:Op donderdag 10 november 2005 02:08 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, Chantal laat zich zelden uit in dat soort termen. Ze wijdt een hele beargumentering aan de diskwalificatie van een bepaald persoon en laat vervolgens haar gesprekspartner tot de beknopte conclusie komen (teringdwerg, typhusventje, arrogante etc.etc). Dat is haar modus operandi.
Gelukkig hen jij er nog voor een alternatieve gezichtshoek.quote:Op donderdag 10 november 2005 02:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sjankwal zit gewoon te vissen naar de tactiek van Menno. En Menno blijft gewoon lekker oppervlakkig....
Sjankwal krijgt geen grip op hem en daar wordt ze tuureluurs van
Oe, je zal toch maar een hele nacht Chantal's gekraai door je hoofd hebben spoken... Lijkt me geen pretje inderdaad! Slaap lekker in ieder geval en veel succes met in slaap vallen!quote:Op donderdag 10 november 2005 02:09 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Morgen dan. Ik ga pitten. HOEWEL, ik vrees dat dat nog even woelen wordt. Als ik maar niet van die heks droom!!!
En wop, mn hartslag gaat direct weer de hoogte in!quote:Op donderdag 10 november 2005 02:08 schreef Day het volgende:
Chantal zegt dat Ingrid het altijd voor Menno opneemt!
Dat staat er toch ook?quote:Op donderdag 10 november 2005 02:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Teringdwerg, typhusventje zijn uitspraken van Ingrid hoor... niet van Chantal.
Je geloofd toch niet dat ze zo slim is en dat bewust doet?quote:Op donderdag 10 november 2005 02:08 schreef FuTilE het volgende:
Je hebt gelijkquote:
Ik ook. Jammer.quote:Op donderdag 10 november 2005 02:11 schreef newsman het volgende:
Maar goed, ik denk morgen nog steeds Rob exit.
goeie samenvattingquote:Op donderdag 10 november 2005 02:12 schreef avonne het volgende:
Na 82 minuten laat de dodelijke vrouwtjesspin haar prooi los.
quote:Op donderdag 10 november 2005 02:12 schreef Muerte het volgende:
Vrienden voor het leven!![]()
[afbeelding]
Wonderlijkquote:Op donderdag 10 november 2005 02:09 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het is wel warmer geworden het gesprek. Maar het is nu meer mama Chantal die Menno wil helpen in zijn quest naar volwassenheid.
Beetje wonderlijk allemaal.
Kleine meisjes stemmen veel, iedergeval dat hoorde ik.quote:Op donderdag 10 november 2005 02:13 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ook. Jammer.
Of heel misschien Roel, maar da's ook jammer.
Roel mag wel weg, da's leuk voor Dido dramaquote:Op donderdag 10 november 2005 02:13 schreef Lamon het volgende:
Ik ook. Jammer.
Of heel misschien Roel, maar da's ook jammer.
Ik ben het daarmee dus eens, iemand zwartlullen en verder gaan.quote:Op donderdag 10 november 2005 02:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
WonderlijkZiekelijk eerder.
![]()
Wat kan dat mens konkelen en kromlullen zeg. Met haar: Ik ben verder en volwassener als jij.... Laat me niet lachen zeg. Tis een derderangs egoistische kleuter met een veels te grote mond en erg hoogirritatie gehalte. En iedreen moet zich maar aanpassen naar de maatstaven van Sjankwal anders spoor je niet. gek wijf.......![]()
Had er al een hekel aan, maar nu![]()
![]()
![]()
Ik snap helaas niet wat kleine meisjes leuk kunnen vinden aan dit gekonkel.quote:Op donderdag 10 november 2005 02:14 schreef newsman het volgende:
[..]
Kleine meisjes stemmen veel, iedergeval dat hoorde ik.![]()
Iedere keer toch je grenzen verleggen hè??quote:Op donderdag 10 november 2005 02:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het ligt niet in haar aard om scheldwoorden te gebruiken, maar ze is valser dan de rest. Helemaal bewust zal het inderdaad niet doen, maar sociaal slim is ze wel.quote:Op donderdag 10 november 2005 02:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Je geloofd toch niet dat ze zo slim is en dat bewust doet?
Ze laat anderen soms haar teksten zeggen, maar BB, lees Hummie, heeft dat ook wel door en gaat haar binnenkort genadeloos ontmaskeren.
Na Rob is zij de volgende die kan wieberen.
Nee het word Rob, anders waren die 10.000 eurie niet zeker.quote:Op donderdag 10 november 2005 02:16 schreef Wup het volgende:
[..]
Roel mag wel weg, da's leuk voor Dido drama
Heb jij nog zo'n jonge vrouw!quote:Op donderdag 10 november 2005 02:16 schreef Bijna35 het volgende:
Ik gebruik even de account van mijn vrouw.
Waarom kan ik als scanman01 niet meer reageren?
Vertel Scanquote:Op donderdag 10 november 2005 02:17 schreef scanman01 het volgende:
Er is iets heel vreemds aan de hand
quote:Op donderdag 10 november 2005 02:12 schreef avonne het volgende:
Na 82 minuten laat de dodelijke vrouwtjesspin haar prooi los.
Geband voor spam na alle Lieske plaatjes.quote:Op donderdag 10 november 2005 02:16 schreef Bijna35 het volgende:
Ik gebruik even de account van mijn vrouw.
Waarom kan ik als scanman01 niet meer reageren?
Slaap lekkerquote:Op donderdag 10 november 2005 02:18 schreef Snaptnix het volgende:
Anyway. Weer veels te laat geworden eigenlijk.
Duik dus snel m'n bed in. Tot morgen allemaal
Vertel?quote:Op donderdag 10 november 2005 02:17 schreef scanman01 het volgende:
Met jou en je onvermogen tot reageren dat toch geen onvermogen lijkt nav deze post, of toch op de streams?quote:Op donderdag 10 november 2005 02:17 schreef scanman01 het volgende:
Sjankwal zei; " je HUILT alleen maar van de drank"........ is toch een beetje andersquote:Op donderdag 10 november 2005 01:45 schreef newsman het volgende:
Chantal:" je houd alleen maar van de drank, je hebt helemaal geen emotie laten zien Menno, toen begon je te janken"
Daarom heb ik een wijnkelder dayquote:Op donderdag 10 november 2005 02:18 schreef Day het volgende:
[..]
Vertel?
Ik ben nu weer rustig, je biertje heeft geholpen, thx!
Enne als je je cookies ff dumpt enzo ? dan nog steeds ?quote:Op donderdag 10 november 2005 02:18 schreef scanman01 het volgende:
Is er ook een mod aanwezig?
Ik moet iedere keer weer inloggen. Net kon ik helemaal niet meer reageren. Het 'reageer vlak' onderaan de pagina is bij mij ook verdwenen.
Dit was de eerste.quote:Op donderdag 10 november 2005 02:16 schreef golfer het volgende:
Ow, en stond er aan het begin van het flattscreen/gammascherm niet in beeld: one woman show?
Al die (door haar) Chankwal (uitgelokte) gezegde uitspraken?
Echt: zij is de volgende die aan de beurt is!
dat had ik ook uurtje geledenquote:Op donderdag 10 november 2005 02:18 schreef scanman01 het volgende:
Ik moet iedere keer weer inloggen. Net kon ik helemaal niet meer reageren. Het 'reageer vlak' onderaan de pagina is bij mij ook verdwenen.
Probeer anders even je browser uitzetten, cookies verwijderen en daarna opnieuw inloggen.quote:Op donderdag 10 november 2005 02:18 schreef scanman01 het volgende:
ik ben het spoor kwijt geraakt met dat geldquote:Op donderdag 10 november 2005 02:17 schreef newsman het volgende:
Nee het word Rob, anders waren die 10.000 eurie niet zeker.
Slaat natuurlijk op Tanja, lijkt me.quote:
Stond dat er?quote:Op donderdag 10 november 2005 02:16 schreef golfer het volgende:
Ow, en stond er aan het begin van het flattscreen/gammascherm niet in beeld: one woman show?
Al die (door haar) Chankwal (uitgelokte) gezegde uitspraken?
Echt: zij is de volgende die aan de beurt is!
De eerste regel was letterlijk, maar niemand heeft dezelfde menigquote:Op donderdag 10 november 2005 02:19 schreef Sjet het volgende:
[..]
Sjankwal zei; " je HUILT alleen maar van de drank"........ is toch een beetje anders
Maar ze blijft hoerestreken uithalen, wat ze ook zegt
Je kan lullen wat je wilt en een aversie tegen haar hebben, maar ondertussen manipuleert ze de helezooi, dat is best knapquote:Op donderdag 10 november 2005 02:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
WonderlijkZiekelijk eerder.
![]()
Wat kan dat mens konkelen en kromlullen zeg. Met haar: Ik ben verder en volwassener als jij.... Laat me niet lachen zeg. Tis een derderangs egoistische kleuter met een veels te grote mond en erg hoogirritatie gehalte. En iedreen moet zich maar aanpassen naar de maatstaven van Sjankwal anders spoor je niet. gek wijf.......![]()
![]()
![]()
was dat dezelfde jurk????quote:Op donderdag 10 november 2005 02:11 schreef Day het volgende:
Dit jurk stond Tanja overigens een stuk beter. (en toen was ze nog zwanger)
Ja!quote:
Heb ik net even geprobeerd. Helpt nietsquote:Op donderdag 10 november 2005 02:19 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Enne als je je cookies ff dumpt enzo ? dan nog steeds ?
Ja idd, koop een Kamper met haarquote:Op donderdag 10 november 2005 02:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je kan lullen wat je wilt en een aversie tegen haar hebben, maar ondertussen manipuleert ze de helezooi, dat is best knap
Hij weet waarschijnlijk niet zo heel precies waar in het aantrek-afstoot ritueel van Dido hij zich momenteel bevindt.quote:Op donderdag 10 november 2005 02:23 schreef farceman het volgende:
Snap niet waarom Roel haar nu niet een keer op der bek pakt
Op zich toch een treffende samenvatting van het collectiefquote:Op donderdag 10 november 2005 02:23 schreef Day het volgende:
Dit waren de scheldwoorden (geloof ik):
One woman show
Typhusventje
Braaf trutje
Tering mietje
Underdog
Kakker met kapsones
Vuile hebberd
Spekgladde kameleon
Schijnheilig kutwijf
Doetje
Nietsnut
Puberale oversexte maniak (of mongool)
Mol
Asociale verwende koters
Ja-knikker
verwend bitchje
Hondje
Klootzak
Neutrale
Rat
quote:Op donderdag 10 november 2005 02:07 schreef scanman01 het volgende:
Ik wel, maar vraag me wel steeds af of zij nou zo slim is, of de rest zo dom.quote:
Ik denk niet dat ze bewust manipuleert, ik denk dat ze echt overtuigd is van haar eigen gelijk.quote:Op donderdag 10 november 2005 02:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je kan lullen wat je wilt en een aversie tegen haar hebben, maar ondertussen manipuleert ze de helezooi, dat is best knap
quote:Op donderdag 10 november 2005 02:24 schreef newsman het volgende:
[..]
Ja idd, koop een Kamper met haar![]()
Yep, heb ik in vorige topic ook gezegd. Roel en Dido heeft ze al bespeeld (tijdens speech) en nu heeft ze Menno ook weer in d'r zak. Al moet ik dat eerlijk gezegd nog wel even bezien.quote:Op donderdag 10 november 2005 02:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wel, maar vraag me wel steeds af of zij nou zo slim is, of de rest zo dom.
Nu bewerkt ze Menno en volgens mij alleen maar omdat Rob er ook uit kan en dan moet Menno iemand anders gaan nomineren, daarom papt ze nu aan met Menno denk ik.
Ik ben bang dat ze heel bewust bezig isquote:Op donderdag 10 november 2005 02:26 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze bewust manipuleert, ik denk dat ze echt overtuigd is van haar eigen gelijk.
Zijn kapsel is nog niet eens het ergst, vind ik.quote:Op donderdag 10 november 2005 02:26 schreef Sjet het volgende:
Ik begrijp trouwens helemaal niet waarom Sjankwal tegenover Menno Ingrid zo ophemelt......... "bla,bla,bla, dat heeft ze niet verdiend, bla, bla, bla"![]()
Dat mokkel heeft zijn kapsel verknoeid.... ik snap het ff nie meer.
Vind die Ingrid sowieso geen klap aan![]()
Laten we samen hopen van niet, dan levellen we weer een beetjequote:Op donderdag 10 november 2005 02:27 schreef Day het volgende:
[..]
Yep, heb ik in vorige topic ook gezegd. Roel en Dido heeft ze al bespeeld (tijdens speech) en nu heeft ze Menno ook weer in d'r zak. Al moet ik dat eerlijk gezegd nog wel even bezien.
Ingrid heeft een smoel probleem, kan ze niks aan doenquote:Op donderdag 10 november 2005 02:26 schreef Sjet het volgende:
Ik begrijp trouwens helemaal niet waarom Sjankwal tegenover Menno Ingrid zo ophemelt......... "bla,bla,bla, dat heeft ze niet verdiend, bla, bla, bla"![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 02:22 schreef avonne het volgende:
[..]
was dat dezelfde jurk????
Die had een zilveren biesje dacht ik.
On topic
Waarom kan Dido haar bek niet houden?
Dat vind ik ook veel erger hoor, maar dat kapsel was een beginnetje. En hoe ze daarna aan de gang is gegaan................quote:Op donderdag 10 november 2005 02:29 schreef Day het volgende:
[..]
Zijn kapsel is nog niet eens het ergst, vind ik.
Hem laten vallen als een baksteen en achter z'n rug om de vreselijkste dingen over hem zeggen, alleen om niet uit de groep gegooid te worden, vind ik veeeeeel erger.
Ze heeft al een paar keer door laten schemeren dat ze zich redelijk overtuigd voelt dat de kijkers haar zullen waarderen. Ze claimt zelfs het morele gelijk, keer op keer.quote:Op donderdag 10 november 2005 02:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze heel bewust bezig is
dat idee had ik al bij haar speech aan tafel "ik geef je een vinger, pak dan mijn hand"quote:Op donderdag 10 november 2005 02:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wel, maar vraag me wel steeds af of zij nou zo slim is, of de rest zo dom.
Nu bewerkt ze Menno en volgens mij alleen maar omdat Rob er ook uit kan en dan moet Menno iemand anders gaan nomineren, daarom papt ze nu aan met Menno denk ik.
en vergeet het meteen doorbriefen aan de groep wat hij had gezegd op die paar momenten dat ze hem nog wel sprakquote:Op donderdag 10 november 2005 02:29 schreef Day het volgende:
[..]
Zijn kapsel is nog niet eens het ergst, vind ik.
Hem laten vallen als een baksteen en achter z'n rug om de vreselijkste dingen over hem zeggen, alleen om niet uit de groep gegooid te worden, vind ik veeeeeel erger.
"Ingrid is eerlijk en oprecht, heeft nooit lelijk over je gepraat, ze kan het niet over haar hart verkrijgen om op je te stemmen. Echt, dat heeft ze niet verdiend, je hebt haar laten vallen, blablabla"quote:Op donderdag 10 november 2005 02:26 schreef Sjet het volgende:
Volgens mij is ze helemaal niet zo zeker, elke keer als de spanning oploopt barst ze in tranen uit.quote:Op donderdag 10 november 2005 02:32 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ze heeft al een paar keer door laten schemeren dat ze zich redelijk overtuigd voelt dat de kijkers haar zullen waarderen. Ze claimt zelfs het morele gelijk, keer op keer.
Als ze echt bewust zou manipuleren, zou ze veel onzekerder moeten zijn op dat vlak.
Aanzoek??quote:Op donderdag 10 november 2005 02:34 schreef scanman01 het volgende:
Latevogel, heb je je email al gelezen ?
Die is van Chatcity.quote:Op donderdag 10 november 2005 02:34 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op donderdag 10 november 2005 02:36 schreef avonne het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik zou eens aan triviant mee moeten doen
Jaaaaaaa...... bllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa daar moest ik ontzettend van over mijn nek....quote:Op donderdag 10 november 2005 02:34 schreef avonne het volgende:
[..]
"Ingrid is eerlijk en oprecht, heeft nooit lelijk over je gepraat, ze kan het niet over haar hart verkrijgen om op je te stemmen. Echt, dat heb je niet verdiend, je hebt haar laten vallen, blablabla"
Het spel zou keihard worden en ze zou alles doen om de pot te winnen zoiets ook volgens mij.quote:Op donderdag 10 november 2005 02:33 schreef Sjet het volgende:
Volgens mij heeft Sjankwal in haar intro-filmpje wel dingen gezegd over dat ze heel bewust zou gaan manipuleren en zo.
Nee. Dido en Roel zijn wakker, maar niet boeiend op dit moment.quote:Op donderdag 10 november 2005 02:37 schreef BlaBlub het volgende:
[te lui om streams aan te gooien-mode]
Slapen ze al?
[/te lui om streams aan te gooien-mode]
Ze was ook heel erg onzeker toen de stellingen en de scheldwoorden op tv te zien waren, zat alles goed te lullen.quote:Op donderdag 10 november 2005 02:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij is ze helemaal niet zo zeker, elke keer als de spanning oploopt barst ze in tranen uit.
Gewoon platte seks in een pisbak op het station van Amersfoort dan?quote:
Klopt helemaal en ook zag je vorige week donderdag tijdens de live uitzending, ik gaaaaa voor het GELD met van die wapperende handjes, van laat maar komen.quote:Op donderdag 10 november 2005 02:33 schreef Sjet het volgende:
Volgens mij heeft Sjankwal in haar intro-filmpje wel dingen gezegd over dat ze heel bewust zou gaan manipuleren en zo.
Dankquote:Op donderdag 10 november 2005 02:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee. Dido en Roel zijn wakker, maar niet boeiend op dit moment.
nee nog nietquote:Op donderdag 10 november 2005 02:34 schreef scanman01 het volgende:
Cool das precies sjankwal.quote:Op donderdag 10 november 2005 02:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het spel zou keihard worden en ze zou alles doen om de pot te winnen zoiets ook volgens mij.
En als ik al zag hoe ze tekeer ging voor 10.000 wil ik wel misschien wel in de finale zien![]()
Maar dan net niet winnen he
Ze had het eens over iemand die een loterij niet won, omdat het bedrag niet was afgeschreven vanwege rood staan, ze zei toen dat als haar zoiets zou overkomen dat ze van een flat zou springen![]()
Ik niet, ik ga Potter 2 (her) lezen.quote:Op donderdag 10 november 2005 02:37 schreef Day het volgende:
@ Avonne, was dus toch een andere jurk, al lijken ze wel op elkaar, qua model.
Ik gooi de streams even uit en ga een spelleje spelen ter ontspanning.
Geef jullie even een gil er iets gebeurd?
Ja en dan vanavond tegen Men aan emmeren dat je niet voor het geld alles moet doen........ sommige mensen zijn niet te snappenquote:Op donderdag 10 november 2005 02:40 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Klopt helemaal en ook zag je vorige week donderdag tijdens de live uitzending, ik gaaaaa voor het GELD met van die wapperende handjes, van laat maar komen.
Eigenlijk gaf ze in het filmpje al aan, ik ga over lijken.
Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhquote:Op donderdag 10 november 2005 02:41 schreef mijn23 het volgende:
aah dido fluisterde:roel je bent er een uit duizenden ,ben gek op je,truste
Des te meer reden om te denken dat Chantal echt denkt dat ze goed bezig is.quote:Op donderdag 10 november 2005 02:43 schreef Day het volgende:
Ze verwijt Menno ook dat hij een spel speelt, want hij heeft een boek gelezen.
Chantal heeft ALLE BB's gevolgd en over gelezen. Dat is toch een een soort van voorbereiding?
Ja ik denk zeker ook dat dat nare karakter niet helemaal gespeeld is, maar als je een spel gaat spelen is het slim om dichtbij je eigen karakter te blijven, anders kan je makkelijk in de problemen komen.quote:Op donderdag 10 november 2005 02:39 schreef Day het volgende:
[..]
Ze was ook heel erg onzeker toen de stellingen en de scheldwoorden op tv te zien waren, zat alles goed te lullen.
En ik denk ook niet dat Chantal dit speelt. Ze is er gewoon altijd van overtuigd dat ze gelijk heeft (want ze is al 41 en veel verder). En ook al hoort ze later de waarheid, dan nog zal ze er zo'n draai aan geven dat toch op de 1 of andere manier gelijk heeft.
Zag je haar gezicht vanavond toen het scherm aan was en dat ze zei:Volgens mij gaan ze de introductie filmpjes uitzenden, ik dacht echt YES laat die maar eens zien, dan komt er een Chantal naar voren zetten.quote:Op donderdag 10 november 2005 02:44 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja en dan vanavond tegen Men aan emmeren dat je niet voor het geld alles moet doen........ sommige mensen zijn niet te snappen![]()
En stiekem vervang je de naam 'Basilisk' in je gedachten door ''Chantal', of niet dan. Geef maar toequote:Op donderdag 10 november 2005 02:43 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik niet, ik ga Potter 2 (her) lezen.
Ben net bij het punt om de Basilisk te ontmoeten.
Goh, wat heb ik zin om die met een groot zwaard in zijn gore, giftige bek te steken.
[[url=http://img7.picsplace.to/img7/2/harrypotter-basilisk.jpg]afbeelding][/url]
Wel een lekkere kont of hadden die billen meer gehangen zonder string??quote:Op donderdag 10 november 2005 02:45 schreef Muerte het volgende:
Ingrid heeft het niet echt koud geloof ik.
[afbeelding]
mea culpa, mea maxima culpaquote:Op donderdag 10 november 2005 02:48 schreef Kolomo het volgende:
[..]
En stiekem vervang je de naam 'Basilisk' in je gedachten door ''Chantal', of niet dan. Geef maar toe![]()
![]()
Dat is nou zo een mooi voorbeeld waar ik puur haar spel in denk te zienquote:Op donderdag 10 november 2005 02:44 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja en dan vanavond tegen Men aan emmeren dat je niet voor het geld alles moet doen........ sommige mensen zijn niet te snappen![]()
Ik weet niet met wie je het eens bentquote:Op donderdag 10 november 2005 02:46 schreef newsman het volgende:
We zijn het eensch, die Amsterdamsche deugt niet.
quote:Op donderdag 10 november 2005 02:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet niet met wie je het eens bent
Maar iig niet met mij
quote:Op donderdag 10 november 2005 02:52 schreef avonne het volgende:
![]()
welterusten allemaal
het was prettig met U samen te zijn
![]()
Kom je daar nu al achter?quote:Op donderdag 10 november 2005 02:46 schreef newsman het volgende:
We zijn het eensch, die Amsterdamsche deugt niet.
Er is weinig mis met deze kant van haar persoonlijkheid!quote:Op donderdag 10 november 2005 02:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Wel een lekkere kont of hadden die billen meer gehangen zonder string??![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 02:52 schreef avonne het volgende:
![]()
welterusten allemaal
het was prettig met U samen te zijn
![]()
Zijn geld aan het zoeken zeker...quote:Op donderdag 10 november 2005 02:51 schreef Kolomo het volgende:
Is Roel aan de wandel gegaan? Dido is momenteel Roelloos.
"Roelloos"quote:Op donderdag 10 november 2005 02:51 schreef Kolomo het volgende:
Is Roel aan de wandel gegaan? Dido is momenteel Roelloos.
Dan moet je de bijbehorende game aanschaffen!quote:Op donderdag 10 november 2005 02:43 schreef avonne het volgende:
Ik niet, ik ga Potter 2 (her) lezen.
Ben net bij het punt om de Basilisk te ontmoeten.
Goh, wat heb ik zin om die met een groot zwaard in zijn gore, giftige bek te steken.
[[url=http://img7.picsplace.to/img7/2/harrypotter-basilisk.jpg]afbeelding][/url]
Vind je nu echt een klein mannetjequote:Op donderdag 10 november 2005 03:00 schreef scanman01 het volgende:
Late vogel, je stem was zo niet geldig.
Heeft wat over Chantal te zeggenquote:Op donderdag 10 november 2005 03:08 schreef newsman het volgende:
[..]
Vind je nu echt een klein mannetje![]()
Wind je niet op, ze liggen nog steeds braaf te snurken.quote:Op donderdag 10 november 2005 03:09 schreef Sjet het volgende:
Idd streams pleite....... ik heb dat al wel vaker gehad. Ach ja, zul je zien, hebben Dido en Roel eindelijk keiharde sex..........
Toch niet boeiend....
Sjit ja, jammer dat we dat net gemist hebben. Morgen maar ff op tv kijken, zal vast in de live-uitzending komen. Wel fijn dat we nog kunnen zien dat ze genieten van hun sigaretje.quote:Op donderdag 10 november 2005 03:11 schreef Sjet het volgende:
Ow, ff opnieuw streams opgestart.... en ja, daar zijn ze weer. Helaas mensen, Dido en Roel zijn net klaar....![]()
Alles helpt met WC_eendquote:Op donderdag 10 november 2005 03:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heeft wat over Chantal te zeggen
Zit nu zelf te stoken in een opbloeiende romance
euhhhhhhhhhhhhhhhhhhh................dit klopt niet.quote:Op donderdag 10 november 2005 03:19 schreef scanman01 het volgende:
Alles werkt weer goed, dankzij Muerte... Ik wilde het aantal weken tot eind December even uitrekenen en heb daarvoor de pc kalender (rechtsonder) gebruikt. Ben vergeten hem weer terug te zetten en dan werkt fok blijkbaar niet meer met naam/wachtwoord onthouden.
Pffff...
quote:Op donderdag 10 november 2005 03:23 schreef newsman het volgende:
[..]
Zoek maar ergens anders vrienden, eerst Tanja en nu Chantal.![]()
Zoek jij maar andere vriendjes, ik zeg lekker geen gedagquote:Op donderdag 10 november 2005 03:25 schreef newsman het volgende:
Ga slapen bye bye.
Kunnen ze lang wachten.quote:Op donderdag 10 november 2005 03:13 schreef Coos het volgende:
Mijn stream 3 en 4 doen het prima hoor.
Regie zit te wachten op een move van Roel want Queen Dido heeft nu een lokmomentje![]()
Hoezo niet? Ik zet de klok weer op de juiste datum en alles werkt weer perfect.quote:Op donderdag 10 november 2005 03:20 schreef newsman het volgende:
[..]
euhhhhhhhhhhhhhhhhhhh................dit klopt niet.
Hoi.quote:Op donderdag 10 november 2005 03:49 schreef BBscanner het volgende:
Anybody out here???
Sorry, daar kan ik je niet mee helpen, mag wel de streams bekijken, maar mag geen geluid aan hebben op mijn werk.quote:Op donderdag 10 november 2005 03:53 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dido en Roel zijn ook nog wakker heIk miste net wat ze zeiden.
Net zoiets als de stomme film, maar dan stomme BB zeg maarquote:Op donderdag 10 november 2005 03:56 schreef Muerte het volgende:
[..]
Sorry, daar kan ik je niet mee helpen, mag wel de streams bekijken, maar mag geen geluid aan hebben op mijn werk.
Callcenterquote:Op donderdag 10 november 2005 03:56 schreef Muerte het volgende:
[..]
Sorry, daar kan ik je niet mee helpen, mag wel de streams bekijken, maar mag geen geluid aan hebben op mijn werk.
Niet helemaal, de mensen hier op FOK! zorgen voor de ondertitels en ach het is een leuk tijdverdrijf en weer eens wat anders als lezen.quote:Op donderdag 10 november 2005 04:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Net zoiets als de stomme film, maar dan stomme BB zeg maar
Oohhhhaaa, snurk , snurk, etc zo nu volg je het ook weer!quote:Op donderdag 10 november 2005 04:07 schreef Muerte het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat ik niet echt mee kan doen met de discussies omdat ik de gesprekken dus niet echt kan volgen.
Maar ik vermaak me prima hoor!![]()
Kijk dat bedoel ik nou, zo blijf ik dus met jullie hulp perfect op de hoogte, dank je wel hoor!quote:Op donderdag 10 november 2005 04:12 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Oohhhhaaa, snurk , snurk, etc zo nu volg je het ook weer!
Vraag dan gewoon wat voor werk hij doet omdat hij tijdens zijn werk !Fok kan lezenquote:
Wat doe je voor werk, in een ziekenhuis ofzo?quote:Op donderdag 10 november 2005 03:56 schreef Muerte het volgende:
Wat voor werk doe jij danquote:Op donderdag 10 november 2005 04:19 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk, in een ziekenhuis ofzo?![]()
Ik werk bij de metro in r'dam en had late dienst en heb geen kinderen dus hoef ik er niet vroeg uitquote:Op donderdag 10 november 2005 04:24 schreef BBscanner het volgende:
Wat voor werk doe jij danals je hier nog zit!
Nee hoor ik werk niet in een ziekenhuis, maar doe internationale planning / coordinatie en aangezien er altijd wel ergens op de wereld gewerkt wordt, is deze afdeling permanent bemand.quote:Op donderdag 10 november 2005 04:19 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk, in een ziekenhuis ofzo?![]()
Ben nog al een nachtmens vandaar dat ik hier vaak s'nachts zit. Aantal jaar als nachtportier gewerkt dan krijg je dat nachtritme wel te pakken. Nu weer aan de studie dus kan zelf me tijd plannen!quote:Op donderdag 10 november 2005 04:26 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik werk bij de metro in r'dam en had late dienst en heb geen kinderen dus hoef ik er niet vroeg uit![]()
Oke dan is er weer duidelijkheid wat we doen als alle andere mensen slapen of werkenquote:Op donderdag 10 november 2005 04:32 schreef BBscanner het volgende:
Ben nog al een nachtmens vandaar dat ik hier vaak s'nachts zit. Aantal jaar als nachtportier gewerkt dan krijg je dat nachtritme wel te pakken. Nu weer aan de studie dus kan zelf me tijd plannen!
Ik zit dus alleen op kantoor met een headset op mijn hoofd, maar ik heb wel een extra monitor gekregen van een vriendelijke meneer van automatisering op voorwaarde dat ik niet naar muziek en gesprekken zou gaan zitten luisteren.quote:
Dat heb je mazzel! Alleen Internet zonder geluid is ook best leuk! Tijdens mijn nachtdiensten had ik ook altijd internet zo heb ik BB1 en 2 gevolgd.quote:Op donderdag 10 november 2005 04:37 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ten eerste leidt dat nogal af en ten tweede zouden andere afdelingen het kunnen horen met als gevolg dat iedereen hetzelfde zou willen en dat kan nu eenmaal niet.
Net antwoord gegeven, kijk je even?quote:Op donderdag 10 november 2005 04:44 schreef BBscanner het volgende:
Nog iemand een idee wie dit zijn BB Trivia
Hij was goedquote:Op donderdag 10 november 2005 05:00 schreef Day het volgende:
[..]
Net antwoord gegeven, kijk je even?
ECH NIE !!! Nooit genoeg Lieske , ( bij gebrek aan Lindaquote:Op woensdag 9 november 2005 20:34 schreef MissX het volgende:
okay hebben we nog niet genoeg foto's?? ga die ff in het liekse topic plaatsen ofzo
quote:Op donderdag 10 november 2005 07:42 schreef milagro het volgende:
Zo effe bijgelezen en Chantal was weer haar gewoonlijke teringzelf
Man, wat zou ik graag even helemaal verbaal los gaan op dat mens
Ongelofelijk blijft het, dat echt niemand dat doet.
Ze gaat maar door en door "je bent jezelf niet, waar is de echte jij, ik heb die wel gezien, en die jij was een toffe gozer, echt, maar ik zie hem nu niet meer, waarom?"
Mijn God!
Moge zij haar hart tot in lengte der dagen en jaren in kokende olie drenkend druipen en van de duivel bezeten en nog veel erger!!!!!!!!!!
Naam weet ik alquote:Op donderdag 10 november 2005 07:59 schreef luciano het volgende:
Moggüh allen tesamen .
Gaan jullie alvast vechten over denken aan de nieuwe topic naam ? Ga ik weer ff werken , zucht .
Je hebt werkpaarden en sierpaarden . Ik lees voor de live uitzending wel weer bij .
Ciaoooooooooooo
Moge god zo vriendelijk zijn dat er geen vent voor chantal te vinden isquote:Op donderdag 10 november 2005 08:05 schreef milagro het volgende:
Moge Chantal met haar tong afbijtend zeven maal, zeventig maal door een brandend braambos moeten kruipen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |