Nee het word Rob, anders waren die 10.000 eurie niet zeker.quote:Op donderdag 10 november 2005 02:16 schreef Wup het volgende:
[..]
Roel mag wel weg, da's leuk voor Dido drama
Heb jij nog zo'n jonge vrouw!quote:Op donderdag 10 november 2005 02:16 schreef Bijna35 het volgende:
Ik gebruik even de account van mijn vrouw.
Waarom kan ik als scanman01 niet meer reageren?
Vertel Scanquote:Op donderdag 10 november 2005 02:17 schreef scanman01 het volgende:
Er is iets heel vreemds aan de hand
quote:Op donderdag 10 november 2005 02:12 schreef avonne het volgende:
Na 82 minuten laat de dodelijke vrouwtjesspin haar prooi los.
Geband voor spam na alle Lieske plaatjes.quote:Op donderdag 10 november 2005 02:16 schreef Bijna35 het volgende:
Ik gebruik even de account van mijn vrouw.
Waarom kan ik als scanman01 niet meer reageren?
Slaap lekkerquote:Op donderdag 10 november 2005 02:18 schreef Snaptnix het volgende:
Anyway. Weer veels te laat geworden eigenlijk.
Duik dus snel m'n bed in. Tot morgen allemaal
Vertel?quote:Op donderdag 10 november 2005 02:17 schreef scanman01 het volgende:
Met jou en je onvermogen tot reageren dat toch geen onvermogen lijkt nav deze post, of toch op de streams?quote:Op donderdag 10 november 2005 02:17 schreef scanman01 het volgende:
Sjankwal zei; " je HUILT alleen maar van de drank"........ is toch een beetje andersquote:Op donderdag 10 november 2005 01:45 schreef newsman het volgende:
Chantal:" je houd alleen maar van de drank, je hebt helemaal geen emotie laten zien Menno, toen begon je te janken"
Daarom heb ik een wijnkelder dayquote:Op donderdag 10 november 2005 02:18 schreef Day het volgende:
[..]
Vertel?
Ik ben nu weer rustig, je biertje heeft geholpen, thx!
Enne als je je cookies ff dumpt enzo ? dan nog steeds ?quote:Op donderdag 10 november 2005 02:18 schreef scanman01 het volgende:
Is er ook een mod aanwezig?
Ik moet iedere keer weer inloggen. Net kon ik helemaal niet meer reageren. Het 'reageer vlak' onderaan de pagina is bij mij ook verdwenen.
Dit was de eerste.quote:Op donderdag 10 november 2005 02:16 schreef golfer het volgende:
Ow, en stond er aan het begin van het flattscreen/gammascherm niet in beeld: one woman show?
Al die (door haar) Chankwal (uitgelokte) gezegde uitspraken?
Echt: zij is de volgende die aan de beurt is!
dat had ik ook uurtje geledenquote:Op donderdag 10 november 2005 02:18 schreef scanman01 het volgende:
Ik moet iedere keer weer inloggen. Net kon ik helemaal niet meer reageren. Het 'reageer vlak' onderaan de pagina is bij mij ook verdwenen.
Probeer anders even je browser uitzetten, cookies verwijderen en daarna opnieuw inloggen.quote:Op donderdag 10 november 2005 02:18 schreef scanman01 het volgende:
ik ben het spoor kwijt geraakt met dat geldquote:Op donderdag 10 november 2005 02:17 schreef newsman het volgende:
Nee het word Rob, anders waren die 10.000 eurie niet zeker.
Slaat natuurlijk op Tanja, lijkt me.quote:
Stond dat er?quote:Op donderdag 10 november 2005 02:16 schreef golfer het volgende:
Ow, en stond er aan het begin van het flattscreen/gammascherm niet in beeld: one woman show?
Al die (door haar) Chankwal (uitgelokte) gezegde uitspraken?
Echt: zij is de volgende die aan de beurt is!
De eerste regel was letterlijk, maar niemand heeft dezelfde menigquote:Op donderdag 10 november 2005 02:19 schreef Sjet het volgende:
[..]
Sjankwal zei; " je HUILT alleen maar van de drank"........ is toch een beetje anders
Maar ze blijft hoerestreken uithalen, wat ze ook zegt
Je kan lullen wat je wilt en een aversie tegen haar hebben, maar ondertussen manipuleert ze de helezooi, dat is best knapquote:Op donderdag 10 november 2005 02:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
WonderlijkZiekelijk eerder.
![]()
Wat kan dat mens konkelen en kromlullen zeg. Met haar: Ik ben verder en volwassener als jij.... Laat me niet lachen zeg. Tis een derderangs egoistische kleuter met een veels te grote mond en erg hoogirritatie gehalte. En iedreen moet zich maar aanpassen naar de maatstaven van Sjankwal anders spoor je niet. gek wijf.......![]()
Had er al een hekel aan, maar nu![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |