waarschuw me even als hij haar naar de keel vliegt.quote:Op donderdag 10 november 2005 01:43 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
ja maar ik hoop zo dat hij opeens VERROT KUTWIJF!!! schreeuwt, ook al is het maar even tussen twee zinnen door (ze luistert toch niet naar wat hij zegt) en dat mis ik dan.
Dat heb ik dus ook op Menno tegen.quote:Op donderdag 10 november 2005 01:40 schreef Cuaderno het volgende:
en menno, bek dat wijf een af en laat niet zo over je heen lopen, sukkel!!!
Ik versta er helaas bijzonder wenig van tot nu toe....quote:Op donderdag 10 november 2005 01:43 schreef FuTilE het volgende:
Wat ligt die Roel weer lijzig te prevelen in dat bed?
Das al niet veel beter dan die Ka...
Rustig rustig.. draai een rustgevend muziekje. Helpt goed, geloof me.quote:Op donderdag 10 november 2005 01:44 schreef mijn23 het volgende:
IK MOET WEG HIER,ga nu pleite want chantal maakt me echt gek,ECHT
En op haar werk willen ze haar ook nooit meer zien!!!quote:Op donderdag 10 november 2005 01:43 schreef Day het volgende:
[..]
Haar familie moet zich gewoon kapotschamen voor d'r.
Ik zap wel eens perongeluk naar de eo jongerendag en moet dan ook om de een of andere vreemde reden blijven kijken. Kan ik ook niets aan doen. Een soort zelfkwelling ofzo...quote:Op donderdag 10 november 2005 01:44 schreef wawawa het volgende:
kan ook niet stoppen met luisteren, waarschijnlijk uit ongeloof. Ze denkt zelfs zijn vrienden te kennen.. Zelfs mijn hond staat nu tegen het beeldscherm te grommen!!
en dat is chantal nu aan het uitleggenquote:Op donderdag 10 november 2005 01:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook op Menno tegen.
Ik denk dat Menno zijn pijlen bewaard voor betere momenten!quote:Op donderdag 10 november 2005 01:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook op Menno tegen.
Die was heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gemeen!quote:Op donderdag 10 november 2005 01:45 schreef newsman het volgende:
Chantal:" je houd alleen maar van de drank, je hebt helemaal geen emotie laten zien Menno, toen begon je te janken"
dat ga ik maar doen want naar dido en roel luisteren ,daar word ik ook weer half ziek vanquote:Op donderdag 10 november 2005 01:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Rustig rustig.. draai een rustgevend muziekje. Helpt goed, geloof me.
Nee, maar dat heb ik al 3 maanden met Roel...quote:Op donderdag 10 november 2005 01:45 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Ik versta er helaas bijzonder wenig van tot nu toe....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |