jij ook : adem in.....adem uit......adem in ......adem uit...quote:Op donderdag 10 november 2005 01:32 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Verrekte slim. Ik word echt héééééél agressief nu.
Roel ondergaat het nu nog allemaal omdat hij het tutje wil neuken. Zodra hij dat een paar keer heeft gedaan, kotst hij haar ook uit. Dat geloof ik echt. Dit houdt geen mens vol.quote:Op donderdag 10 november 2005 01:29 schreef Kolomo het volgende:
Dido tegen Roel: "Zal ik je eens wat uitleggen over mijn persoonlijkheid?"![]()
Als ik het zo lees hier ben ik ook blij dat ik wel mag kijken, maar geen geluid aan mag hebben op mijn werk.quote:Op donderdag 10 november 2005 01:30 schreef scanman01 het volgende:
Ik lees hier mee en dank god op mijn blote knieen dat ik Chantal op mute heb staan
Ne die gaat t nog niet snappen.quote:Op donderdag 10 november 2005 01:32 schreef avonne het volgende:
vraagje: als Chantal uit het huis komt, zal ze dan snappen hoe Nederland haar uitkotst?
of lult ze zelfs dat nog recht?
Of Chantal krijgt nu het gevoel dat Menno haar serieus neemt.quote:Op donderdag 10 november 2005 01:26 schreef avonne het volgende:
Godver, hij laat zich inpakken, vrees ik
Rustig nou een btjequote:Op donderdag 10 november 2005 01:34 schreef BB5kijker het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARCH,
Chantal, hou die hoerenkop van je.
dit wordt een nacht wakker liggen
kankerchantal
EN NU DE MUTE KNOP AANquote:Op donderdag 10 november 2005 01:34 schreef BB5kijker het volgende:
Chantal, hou die hoerenkop van je.
dit wordt een nacht wakker liggen
kankerchantal
Dit zijn de leukere gesprekken dan, op dit moment....quote:Op donderdag 10 november 2005 01:35 schreef SuperMOM het volgende:
Dido vraagt aan Roel aangezien hij op andere types valt, waarom hij in GODSNAAM op haar gevallen is dan? Vertel me dat dat eens?
Roel: met andere woorden, hoeveel veren passen er in mijn kont?
Neeheee dat bedoelde Dido niet.... jawel zegt Roel ik weet precies waar dit heen gaat. En het is stil.
quote:Op donderdag 10 november 2005 01:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Day day day... er zit een knop op je pc (mute) die helpt je zo uit de puree. Druk hem in en ga maar mee... de bloemen buiten zetten....
quote:Op donderdag 10 november 2005 01:22 schreef ART het volgende:
De BB-stem vroeg zacht of ook Roel & Dido toch batterijen wilden wisselen (ze kunnen dus per kamer omroepen). 'Voordat jullie gaan slapen. Of iets anders...' En daar ging Dido van uit haar dak. Want de sggestie was duidelijk.
Heb er een BLOEDHEKEL aanquote:Op donderdag 10 november 2005 01:37 schreef newsman het volgende:
Nee idd, ff geen ziektes erbij halen, mag stoer staan maar klinkt niet.
En daarvoor moet Dido nu dank je zeggen tegen haar?????quote:Op donderdag 10 november 2005 01:30 schreef BB5kijker het volgende:
"Ik heb je gespaard"
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik hoorde het haar echt zeggen
"Ik heb je gespaard"
HAHAHAHA,
die kut gelooft haar eigen leugens!
Hoeren hebben geen smaak.quote:Op donderdag 10 november 2005 01:39 schreef it_was_me het volgende:
Heeft Chantal zelf niet in de gaten dat die jurk haar niet past? Haar borsten hangen erlangs!
Hopelijk wordt Chantal direct opgepakt als ze uit dat huis komt. Je mag niet aanzetten tot geweld toch? Dat doet ze wel (kijk maar naar wat reacties hier op Fok, dat gaat nooit goed).quote:Op donderdag 10 november 2005 01:38 schreef avonne het volgende:
Menno, wordt een mens, echt waar....., anders verlies je jezelf, echt waar...., je moet kleur bekennen. Stook niet, want dat is echt het ergste wat je kunt doen, echt waar.... geloof me maar. Mensen willen mensen met moed zien. Wat je voelt, gooi het eruit. Dat doe ik ook
blablabla .......
En rustig door blijven ademen!quote:Op donderdag 10 november 2005 01:38 schreef BB5kijker het volgende:
Pluim voor mezelf.
Hij staat op mute.
En nu rustig tot 10 blijven tellen en rustig doorademen...
Hij dacht, ik laat me nog lekker even goed affikken voor het slapen gaan, de masochist.quote:Op donderdag 10 november 2005 01:39 schreef Kolomo het volgende:
Was Menno trouwens niet bezig met opstaan en weglopen (en wellicht naar bed gaan) op het moment dat Chantal haar prooi besloot aan te vallen? Da's toch alweer een aardig tijdje geleden...![]()
op MUTE zetten, echt, het helptquote:Op donderdag 10 november 2005 01:40 schreef Cuaderno het volgende:
[uit lurkstand]
AAAAAAARRRRRGGGGGG DIT KAN TOCH NIET!!! wat een verschrikkelijk !%^$#$%@@wijf is dat mens. Ik ben gewoon echt boos en zit me hier een partij op te vreten!!! niet normaal!!! en bb zal het allemaal wel weer afzwakken of niet goed in beeld brengen![]()
![]()
![]()
en menno, bek dat wijf een af en laat niet zo over je heen lopen, sukkel!!!
[/uit lurkstand]
Lekker relaxtemundo leventje heb jij johquote:Op donderdag 10 november 2005 01:41 schreef newsman het volgende:
Joechieeeeeeeeeeee, ff een power boost, we hebben de wijnkelder nog, hips ole.
Ik ben trots op jequote:Op donderdag 10 november 2005 01:42 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
op MUTE zetten, echt, het helpt
de info lees je toch wel,
het kraaiengeluid hoor je alleen niet meer.
Dat is me ook opgevallen, ja!quote:Op donderdag 10 november 2005 01:39 schreef SuperMOM het volgende:
Chantal over haar ouders, zus en VRIENDEN, ik heb welgeteld maar 1 keer iemand in de studio voor haar gezien? Waarom komen er geen vrienden voor haar om haar te steunen/verdedigen tijdens de live uitzending?
ja maar ik hoop zo dat hij opeens VERROT KUTWIJF!!! schreeuwt, ook al is het maar even tussen twee zinnen door (ze luistert toch niet naar wat hij zegt) en dat mis ik dan.quote:Op donderdag 10 november 2005 01:42 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
op MUTE zetten, echt, het helpt
de info lees je toch wel,
het kraaiengeluid hoor je alleen niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |