waarschuw me even als hij haar naar de keel vliegt.quote:Op donderdag 10 november 2005 01:43 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
ja maar ik hoop zo dat hij opeens VERROT KUTWIJF!!! schreeuwt, ook al is het maar even tussen twee zinnen door (ze luistert toch niet naar wat hij zegt) en dat mis ik dan.
Dat heb ik dus ook op Menno tegen.quote:Op donderdag 10 november 2005 01:40 schreef Cuaderno het volgende:
en menno, bek dat wijf een af en laat niet zo over je heen lopen, sukkel!!!
Ik versta er helaas bijzonder wenig van tot nu toe....quote:Op donderdag 10 november 2005 01:43 schreef FuTilE het volgende:
Wat ligt die Roel weer lijzig te prevelen in dat bed?
Das al niet veel beter dan die Ka...
Rustig rustig.. draai een rustgevend muziekje. Helpt goed, geloof me.quote:Op donderdag 10 november 2005 01:44 schreef mijn23 het volgende:
IK MOET WEG HIER,ga nu pleite want chantal maakt me echt gek,ECHT
En op haar werk willen ze haar ook nooit meer zien!!!quote:Op donderdag 10 november 2005 01:43 schreef Day het volgende:
[..]
Haar familie moet zich gewoon kapotschamen voor d'r.
Ik zap wel eens perongeluk naar de eo jongerendag en moet dan ook om de een of andere vreemde reden blijven kijken. Kan ik ook niets aan doen. Een soort zelfkwelling ofzo...quote:Op donderdag 10 november 2005 01:44 schreef wawawa het volgende:
kan ook niet stoppen met luisteren, waarschijnlijk uit ongeloof. Ze denkt zelfs zijn vrienden te kennen.. Zelfs mijn hond staat nu tegen het beeldscherm te grommen!!
en dat is chantal nu aan het uitleggenquote:Op donderdag 10 november 2005 01:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook op Menno tegen.
Ik denk dat Menno zijn pijlen bewaard voor betere momenten!quote:Op donderdag 10 november 2005 01:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook op Menno tegen.
Die was heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gemeen!quote:Op donderdag 10 november 2005 01:45 schreef newsman het volgende:
Chantal:" je houd alleen maar van de drank, je hebt helemaal geen emotie laten zien Menno, toen begon je te janken"
dat ga ik maar doen want naar dido en roel luisteren ,daar word ik ook weer half ziek vanquote:Op donderdag 10 november 2005 01:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Rustig rustig.. draai een rustgevend muziekje. Helpt goed, geloof me.
Nee, maar dat heb ik al 3 maanden met Roel...quote:Op donderdag 10 november 2005 01:45 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Ik versta er helaas bijzonder wenig van tot nu toe....
Dat heet verbazing Scanman!!quote:Op donderdag 10 november 2005 01:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zap wel eens perongeluk naar de eo jongerendag en moet dan ook om de een of andere vreemde reden blijven kijken. Kan ik ook niets aan doen. Een soort zelfkwelling ofzo...
Ik ben nog zó boos, zóóóó boos, dat ik nu wat collega's van haar ga mailen met de vraag of ze geschrokken zijn nu ze de ware Chantal hebben gezien. De vraag of ze nog ooit iets tegen haar vertellen. Misschien antwoordt er wel iemand.quote:Op donderdag 10 november 2005 01:45 schreef Coos het volgende:
[..]
En op haar werk willen ze haar ook nooit meer zien!!!![]()
ik hoop het echt, echt, echt!!!quote:Op donderdag 10 november 2005 01:46 schreef wawawa het volgende:
en dan vindt Menno het nog lief van haar ook.. Hij moet nu wel een spel spelen, want dit kan niet!!
Is ook alles behalve rustgevend inderdaad.quote:Op donderdag 10 november 2005 01:47 schreef mijn23 het volgende:
[..]
dat ga ik maar doen want naar dido en roel luisteren ,daar word ik ook weer half ziek van
Zei ze dat?quote:Op donderdag 10 november 2005 01:45 schreef newsman het volgende:
Chantal:" je houd alleen maar van de drank, je hebt helemaal geen emotie laten zien Menno, toen begon je te janken"
quote:Op donderdag 10 november 2005 01:44 schreef wawawa het volgende:
kan ook niet stoppen met luisteren, waarschijnlijk uit ongeloof. Ze denkt zelfs zijn vrienden te kennen.. Zelfs mijn hond staat nu tegen het beeldscherm te grommen!!
quote:Op donderdag 10 november 2005 01:47 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, maar dat heb ik al 3 maanden met Roel...
Ik vraag me af hoe de jeugd van Menno eruitgezien moet hebben. Volgens mij werd hij dagelijks om 19u stipt door zijn moeder de kolenkit ingestampt met de memorable woorden "Bek dicht en slapen"... Een andere verklaring kan ik niet vinden voor dit type kwezelige onderdanigheid..
Verbazing.... dat is het inderdaad. Is sla iedere keer weer volkomen ondersteboven als ik die beelden zie. Dan denk ik: "Dit kán toch niet waar zijn". Na een minuut of 10 realiseer ik me dat het echt waar is en dat ik niet naar een animatie ofzo zit te kijken... en dan zap ik weer verderquote:Op donderdag 10 november 2005 01:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat heet verbazing Scanman!!
Dat je dit nog mag meemaken in 2005 denk je dan.
Heel naturel.![]()
Niet doen hoor, ik heb ook nog mute. En zelfs nu ben ik nog boos.quote:Op donderdag 10 november 2005 01:48 schreef Kolomo het volgende:
En, heeft Joost iets in te brengen? Ik durf zelf helaas nog steeds niet aan de un-muteknop te komen.![]()
Nee heeft toch ook wel iets van doen met jezelf te kwellen.. Tenminste, in dit geval met Chankwal.. Ze verbaast me namelijk niets meer, ze doet me echter wel naar adem happen in de negatieve zin van het woord..quote:Op donderdag 10 november 2005 01:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat heet verbazing Scanman!!
Dat je dit nog mag meemaken in 2005 denk je dan.
Heel naturel.![]()
start digging !quote:Op donderdag 10 november 2005 01:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Lekker relaxtemundo leventje heb jij joh![]()
Hoe krijg ik ook een wijnkelder??![]()
misschien een petitie aanbieden, ik teken wel! ik heb afgelopen tijd al vaak gedacht het diepste dieptepunt en de minste lage streek van heer te hebben gezien, maar dit slaat werkelijk alles...quote:Op donderdag 10 november 2005 01:48 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Ik ben nog zó boos, zóóóó boos, dat ik nu wat collega's van haar ga mailen met de vraag of ze geschrokken zijn nu ze de ware Chantal hebben gezien. De vraag of ze nog ooit iets tegen haar vertellen. Misschien antwoordt er wel iemand.
Graven?? Jij als oud klojo had allang, net als APK, Gert, Jappie en b.v. Grobbekuiken, in mijn kelder kunnen dwalen. Maar ik heb alleen geen wijn.quote:
Ik wordt hier echt geweldadig van.quote:Op donderdag 10 november 2005 01:44 schreef mijn23 het volgende:
IK MOET WEG HIER,ga nu pleite want chantal maakt me echt gek,ECHT
Vermoedelijk wel...quote:Op donderdag 10 november 2005 01:47 schreef svann het volgende:
Inspirerende bedpraat over iemand die gras met een nagelschaartje knipte.
Ze wachten gewoon tot iedereen de moed heeft opgegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |