quote:Op donderdag 10 november 2005 03:23 schreef newsman het volgende:
[..]
Zoek maar ergens anders vrienden, eerst Tanja en nu Chantal.![]()
Zoek jij maar andere vriendjes, ik zeg lekker geen gedagquote:Op donderdag 10 november 2005 03:25 schreef newsman het volgende:
Ga slapen bye bye.
Kunnen ze lang wachten.quote:Op donderdag 10 november 2005 03:13 schreef Coos het volgende:
Mijn stream 3 en 4 doen het prima hoor.
Regie zit te wachten op een move van Roel want Queen Dido heeft nu een lokmomentje![]()
Hoezo niet? Ik zet de klok weer op de juiste datum en alles werkt weer perfect.quote:Op donderdag 10 november 2005 03:20 schreef newsman het volgende:
[..]
euhhhhhhhhhhhhhhhhhhh................dit klopt niet.
Hoi.quote:Op donderdag 10 november 2005 03:49 schreef BBscanner het volgende:
Anybody out here???
Sorry, daar kan ik je niet mee helpen, mag wel de streams bekijken, maar mag geen geluid aan hebben op mijn werk.quote:Op donderdag 10 november 2005 03:53 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dido en Roel zijn ook nog wakker heIk miste net wat ze zeiden.
Net zoiets als de stomme film, maar dan stomme BB zeg maarquote:Op donderdag 10 november 2005 03:56 schreef Muerte het volgende:
[..]
Sorry, daar kan ik je niet mee helpen, mag wel de streams bekijken, maar mag geen geluid aan hebben op mijn werk.
Callcenterquote:Op donderdag 10 november 2005 03:56 schreef Muerte het volgende:
[..]
Sorry, daar kan ik je niet mee helpen, mag wel de streams bekijken, maar mag geen geluid aan hebben op mijn werk.
Niet helemaal, de mensen hier op FOK! zorgen voor de ondertitels en ach het is een leuk tijdverdrijf en weer eens wat anders als lezen.quote:Op donderdag 10 november 2005 04:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Net zoiets als de stomme film, maar dan stomme BB zeg maar
Oohhhhaaa, snurk , snurk, etc zo nu volg je het ook weer!quote:Op donderdag 10 november 2005 04:07 schreef Muerte het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat ik niet echt mee kan doen met de discussies omdat ik de gesprekken dus niet echt kan volgen.
Maar ik vermaak me prima hoor!![]()
Kijk dat bedoel ik nou, zo blijf ik dus met jullie hulp perfect op de hoogte, dank je wel hoor!quote:Op donderdag 10 november 2005 04:12 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Oohhhhaaa, snurk , snurk, etc zo nu volg je het ook weer!
Vraag dan gewoon wat voor werk hij doet omdat hij tijdens zijn werk !Fok kan lezenquote:
Wat doe je voor werk, in een ziekenhuis ofzo?quote:Op donderdag 10 november 2005 03:56 schreef Muerte het volgende:
Wat voor werk doe jij danquote:Op donderdag 10 november 2005 04:19 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk, in een ziekenhuis ofzo?![]()
Ik werk bij de metro in r'dam en had late dienst en heb geen kinderen dus hoef ik er niet vroeg uitquote:Op donderdag 10 november 2005 04:24 schreef BBscanner het volgende:
Wat voor werk doe jij danals je hier nog zit!
Nee hoor ik werk niet in een ziekenhuis, maar doe internationale planning / coordinatie en aangezien er altijd wel ergens op de wereld gewerkt wordt, is deze afdeling permanent bemand.quote:Op donderdag 10 november 2005 04:19 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk, in een ziekenhuis ofzo?![]()
Ben nog al een nachtmens vandaar dat ik hier vaak s'nachts zit. Aantal jaar als nachtportier gewerkt dan krijg je dat nachtritme wel te pakken. Nu weer aan de studie dus kan zelf me tijd plannen!quote:Op donderdag 10 november 2005 04:26 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik werk bij de metro in r'dam en had late dienst en heb geen kinderen dus hoef ik er niet vroeg uit![]()
Oke dan is er weer duidelijkheid wat we doen als alle andere mensen slapen of werkenquote:Op donderdag 10 november 2005 04:32 schreef BBscanner het volgende:
Ben nog al een nachtmens vandaar dat ik hier vaak s'nachts zit. Aantal jaar als nachtportier gewerkt dan krijg je dat nachtritme wel te pakken. Nu weer aan de studie dus kan zelf me tijd plannen!
Ik zit dus alleen op kantoor met een headset op mijn hoofd, maar ik heb wel een extra monitor gekregen van een vriendelijke meneer van automatisering op voorwaarde dat ik niet naar muziek en gesprekken zou gaan zitten luisteren.quote:
Dat heb je mazzel! Alleen Internet zonder geluid is ook best leuk! Tijdens mijn nachtdiensten had ik ook altijd internet zo heb ik BB1 en 2 gevolgd.quote:Op donderdag 10 november 2005 04:37 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ten eerste leidt dat nogal af en ten tweede zouden andere afdelingen het kunnen horen met als gevolg dat iedereen hetzelfde zou willen en dat kan nu eenmaal niet.
Net antwoord gegeven, kijk je even?quote:Op donderdag 10 november 2005 04:44 schreef BBscanner het volgende:
Nog iemand een idee wie dit zijn BB Trivia
Hij was goedquote:Op donderdag 10 november 2005 05:00 schreef Day het volgende:
[..]
Net antwoord gegeven, kijk je even?
ECH NIE !!! Nooit genoeg Lieske , ( bij gebrek aan Lindaquote:Op woensdag 9 november 2005 20:34 schreef MissX het volgende:
okay hebben we nog niet genoeg foto's?? ga die ff in het liekse topic plaatsen ofzo
quote:Op donderdag 10 november 2005 07:42 schreef milagro het volgende:
Zo effe bijgelezen en Chantal was weer haar gewoonlijke teringzelf
Man, wat zou ik graag even helemaal verbaal los gaan op dat mens
Ongelofelijk blijft het, dat echt niemand dat doet.
Ze gaat maar door en door "je bent jezelf niet, waar is de echte jij, ik heb die wel gezien, en die jij was een toffe gozer, echt, maar ik zie hem nu niet meer, waarom?"
Mijn God!
Moge zij haar hart tot in lengte der dagen en jaren in kokende olie drenkend druipen en van de duivel bezeten en nog veel erger!!!!!!!!!!
Naam weet ik alquote:Op donderdag 10 november 2005 07:59 schreef luciano het volgende:
Moggüh allen tesamen .
Gaan jullie alvast vechten over denken aan de nieuwe topic naam ? Ga ik weer ff werken , zucht .
Je hebt werkpaarden en sierpaarden . Ik lees voor de live uitzending wel weer bij .
Ciaoooooooooooo
Moge god zo vriendelijk zijn dat er geen vent voor chantal te vinden isquote:Op donderdag 10 november 2005 08:05 schreef milagro het volgende:
Moge Chantal met haar tong afbijtend zeven maal, zeventig maal door een brandend braambos moeten kruipen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |