Sinds wanneer heeft Scanman een leven buiten fokquote:
Mijn hemel!quote:Op woensdag 9 november 2005 20:20 schreef Muerte het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/files/ScreenShot074a1.jpg]afbeelding][/URL]
Nou ik zou ook niet zo blij zijn als ik er van BB zo bij moest lopen. Zou dat echt niet op prijs stellen.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:25 schreef essie05 het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel jaloers dan??![]()
![]()
Ik vind het gewoon te ordinair voor woorden.Maar goed misschien als ik een man zou zijn....
Nee, ik hoor Ingrid dat zeggen en ik vroeg mij af wat dat betekend...quote:
ze hadden lekker een ander jurkie mogen halen van mijquote:Op woensdag 9 november 2005 20:30 schreef MissX het volgende:
[..]
Nou ik zou ook niet zo blij zijn als ik er van BB zo bij moest lopen. Zou dat echt niet op prijs stellen.
Nou niet overdrijven ik maak gewoon een grapjequote:Op woensdag 9 november 2005 20:31 schreef pullup het volgende:
Misschien ben ik wel jaloers dan??![]()
![]()
Ik vind het gewoon te ordinair voor woorden.Maar goed misschien als ik een man zou zijn....
Is geen jurkje, is een lange bloesquote:Op woensdag 9 november 2005 20:32 schreef danosa het volgende:
[..]
ze hadden lekker een ander jurkie mogen halen van mij
Is er voor ons vrouwen een alternatief dan??quote:Op woensdag 9 november 2005 20:33 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Zullen we dit topic dan maar verlaten, dames?
De heren mogen verder.![]()
quote:
spuwen, kitsen, jutten...quote:Op woensdag 9 november 2005 20:31 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nee, ik hoor Ingrid dat zeggen en ik vroeg mij af wat dat betekend...
Ik maak ook gewoon maar een grapje hoor.Dit is ook geen onderwerp om serieus over te doen toch?quote:Op woensdag 9 november 2005 20:33 schreef essie05 het volgende:
[..]
Nou niet overdrijven ik maak gewoon een grapje![]()
Blote jongens topicquote:Op woensdag 9 november 2005 20:34 schreef essie05 het volgende:
[..]
Is er voor ons vrouwen een alternatief dan??
nouja jeetje die laatste...quote:Op woensdag 9 november 2005 20:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Studentensnolletje zoals ze werkelijk is.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 9 november 2005 20:34 schreef Lkw het volgende:
[..]
Is geen jurkje, is een lange korte bloes![]()
Nee. Zelfs Big Brother zelve is een (soort van) vrouw. Genaamd Hummiequote:Op woensdag 9 november 2005 20:34 schreef essie05 het volgende:
[..]
Is er voor ons vrouwen een alternatief dan??
Die heeft waarschijnlijk gewoon geen tijd nu om iets van zich te laten horen. Zit met z'n neus tegen z'n beeldscherm geplakt om maar niets te hoeven missen van Lieske nu.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |