Cool das precies sjankwal.quote:Op donderdag 10 november 2005 02:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het spel zou keihard worden en ze zou alles doen om de pot te winnen zoiets ook volgens mij.
En als ik al zag hoe ze tekeer ging voor 10.000 wil ik wel misschien wel in de finale zien![]()
Maar dan net niet winnen he
Ze had het eens over iemand die een loterij niet won, omdat het bedrag niet was afgeschreven vanwege rood staan, ze zei toen dat als haar zoiets zou overkomen dat ze van een flat zou springen![]()
Ik niet, ik ga Potter 2 (her) lezen.quote:Op donderdag 10 november 2005 02:37 schreef Day het volgende:
@ Avonne, was dus toch een andere jurk, al lijken ze wel op elkaar, qua model.
Ik gooi de streams even uit en ga een spelleje spelen ter ontspanning.
Geef jullie even een gil er iets gebeurd?
Ja en dan vanavond tegen Men aan emmeren dat je niet voor het geld alles moet doen........ sommige mensen zijn niet te snappenquote:Op donderdag 10 november 2005 02:40 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Klopt helemaal en ook zag je vorige week donderdag tijdens de live uitzending, ik gaaaaa voor het GELD met van die wapperende handjes, van laat maar komen.
Eigenlijk gaf ze in het filmpje al aan, ik ga over lijken.
Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhquote:Op donderdag 10 november 2005 02:41 schreef mijn23 het volgende:
aah dido fluisterde:roel je bent er een uit duizenden ,ben gek op je,truste
Des te meer reden om te denken dat Chantal echt denkt dat ze goed bezig is.quote:Op donderdag 10 november 2005 02:43 schreef Day het volgende:
Ze verwijt Menno ook dat hij een spel speelt, want hij heeft een boek gelezen.
Chantal heeft ALLE BB's gevolgd en over gelezen. Dat is toch een een soort van voorbereiding?
Ja ik denk zeker ook dat dat nare karakter niet helemaal gespeeld is, maar als je een spel gaat spelen is het slim om dichtbij je eigen karakter te blijven, anders kan je makkelijk in de problemen komen.quote:Op donderdag 10 november 2005 02:39 schreef Day het volgende:
[..]
Ze was ook heel erg onzeker toen de stellingen en de scheldwoorden op tv te zien waren, zat alles goed te lullen.
En ik denk ook niet dat Chantal dit speelt. Ze is er gewoon altijd van overtuigd dat ze gelijk heeft (want ze is al 41 en veel verder). En ook al hoort ze later de waarheid, dan nog zal ze er zo'n draai aan geven dat toch op de 1 of andere manier gelijk heeft.
Zag je haar gezicht vanavond toen het scherm aan was en dat ze zei:Volgens mij gaan ze de introductie filmpjes uitzenden, ik dacht echt YES laat die maar eens zien, dan komt er een Chantal naar voren zetten.quote:Op donderdag 10 november 2005 02:44 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja en dan vanavond tegen Men aan emmeren dat je niet voor het geld alles moet doen........ sommige mensen zijn niet te snappen![]()
En stiekem vervang je de naam 'Basilisk' in je gedachten door ''Chantal', of niet dan. Geef maar toequote:Op donderdag 10 november 2005 02:43 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik niet, ik ga Potter 2 (her) lezen.
Ben net bij het punt om de Basilisk te ontmoeten.
Goh, wat heb ik zin om die met een groot zwaard in zijn gore, giftige bek te steken.
[[url=http://img7.picsplace.to/img7/2/harrypotter-basilisk.jpg]afbeelding][/url]
Wel een lekkere kont of hadden die billen meer gehangen zonder string??quote:Op donderdag 10 november 2005 02:45 schreef Muerte het volgende:
Ingrid heeft het niet echt koud geloof ik.
[afbeelding]
mea culpa, mea maxima culpaquote:Op donderdag 10 november 2005 02:48 schreef Kolomo het volgende:
[..]
En stiekem vervang je de naam 'Basilisk' in je gedachten door ''Chantal', of niet dan. Geef maar toe![]()
![]()
Dat is nou zo een mooi voorbeeld waar ik puur haar spel in denk te zienquote:Op donderdag 10 november 2005 02:44 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja en dan vanavond tegen Men aan emmeren dat je niet voor het geld alles moet doen........ sommige mensen zijn niet te snappen![]()
Ik weet niet met wie je het eens bentquote:Op donderdag 10 november 2005 02:46 schreef newsman het volgende:
We zijn het eensch, die Amsterdamsche deugt niet.
quote:Op donderdag 10 november 2005 02:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet niet met wie je het eens bent
Maar iig niet met mij
quote:Op donderdag 10 november 2005 02:52 schreef avonne het volgende:
![]()
welterusten allemaal
het was prettig met U samen te zijn
![]()
Kom je daar nu al achter?quote:Op donderdag 10 november 2005 02:46 schreef newsman het volgende:
We zijn het eensch, die Amsterdamsche deugt niet.
Er is weinig mis met deze kant van haar persoonlijkheid!quote:Op donderdag 10 november 2005 02:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Wel een lekkere kont of hadden die billen meer gehangen zonder string??![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 02:52 schreef avonne het volgende:
![]()
welterusten allemaal
het was prettig met U samen te zijn
![]()
Zijn geld aan het zoeken zeker...quote:Op donderdag 10 november 2005 02:51 schreef Kolomo het volgende:
Is Roel aan de wandel gegaan? Dido is momenteel Roelloos.
"Roelloos"quote:Op donderdag 10 november 2005 02:51 schreef Kolomo het volgende:
Is Roel aan de wandel gegaan? Dido is momenteel Roelloos.
Dan moet je de bijbehorende game aanschaffen!quote:Op donderdag 10 november 2005 02:43 schreef avonne het volgende:
Ik niet, ik ga Potter 2 (her) lezen.
Ben net bij het punt om de Basilisk te ontmoeten.
Goh, wat heb ik zin om die met een groot zwaard in zijn gore, giftige bek te steken.
[[url=http://img7.picsplace.to/img7/2/harrypotter-basilisk.jpg]afbeelding][/url]
Vind je nu echt een klein mannetjequote:Op donderdag 10 november 2005 03:00 schreef scanman01 het volgende:
Late vogel, je stem was zo niet geldig.
Heeft wat over Chantal te zeggenquote:Op donderdag 10 november 2005 03:08 schreef newsman het volgende:
[..]
Vind je nu echt een klein mannetje![]()
Wind je niet op, ze liggen nog steeds braaf te snurken.quote:Op donderdag 10 november 2005 03:09 schreef Sjet het volgende:
Idd streams pleite....... ik heb dat al wel vaker gehad. Ach ja, zul je zien, hebben Dido en Roel eindelijk keiharde sex..........
Toch niet boeiend....
Sjit ja, jammer dat we dat net gemist hebben. Morgen maar ff op tv kijken, zal vast in de live-uitzending komen. Wel fijn dat we nog kunnen zien dat ze genieten van hun sigaretje.quote:Op donderdag 10 november 2005 03:11 schreef Sjet het volgende:
Ow, ff opnieuw streams opgestart.... en ja, daar zijn ze weer. Helaas mensen, Dido en Roel zijn net klaar....![]()
Alles helpt met WC_eendquote:Op donderdag 10 november 2005 03:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heeft wat over Chantal te zeggen
Zit nu zelf te stoken in een opbloeiende romance
euhhhhhhhhhhhhhhhhhhh................dit klopt niet.quote:Op donderdag 10 november 2005 03:19 schreef scanman01 het volgende:
Alles werkt weer goed, dankzij Muerte... Ik wilde het aantal weken tot eind December even uitrekenen en heb daarvoor de pc kalender (rechtsonder) gebruikt. Ben vergeten hem weer terug te zetten en dan werkt fok blijkbaar niet meer met naam/wachtwoord onthouden.
Pffff...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |