Denk je echt dat er morgen genomineerd gaat worden?quote:Op donderdag 10 november 2005 01:55 schreef scanman01 het volgende:
Zowel Menno als Joost kunnen puntjes bij mij scoren als ze morgen gewoon Chantal nomineren
Als het een beetje beroerd loopt, komt ze er namelijk weer onderuit.
Habemus Papam!quote:Op donderdag 10 november 2005 02:00 schreef svann het volgende:
[..]
Hij treedt uit.
Hij wist Tanja ook errug lang aan te horen.
Wat zei ze over Ingrid dan, was even drinken pakken en ineens zat ie te huilen en had Chantla hem in een wurggreepquote:Op donderdag 10 november 2005 01:59 schreef Day het volgende:
[..]
Ze heeft hem geraakt door de opmerkingen over Ingrid.
Stom wijf
Hier ook, alleen duurt het net even iets langerquote:Op donderdag 10 november 2005 02:00 schreef Coos het volgende:
Maar dit is 2005 en het wordt nooit meer zoals het was.![]()
Maar we wennen. Daar in zwolle jullie toch ook?
Ga jij eens 8 weken terug lezen!!quote:Op donderdag 10 november 2005 02:01 schreef svann het volgende:
[..]
Denk je echt dat er morgen genomineerd gaat worden?
YES, goed idee.quote:Op donderdag 10 november 2005 01:48 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Ik ben nog zó boos, zóóóó boos, dat ik nu wat collega's van haar ga mailen met de vraag of ze geschrokken zijn nu ze de ware Chantal hebben gezien. De vraag of ze nog ooit iets tegen haar vertellen. Misschien antwoordt er wel iemand.
Geen bloody mary?quote:Op donderdag 10 november 2005 02:00 schreef bloodymary het volgende:
He lekker, een Dommelschje. Maar ik heb nu eigenlijk meer zin in een glaasje rose...
Tuurlijk.. Bier voor iedereenquote:Op donderdag 10 november 2005 02:04 schreef wawawa het volgende:
zeg Scanman, ik post hier dan wel voor het eerst, maar mag ik direct mee doen met dat biertje?
De emoties, gesprekken en beelden van zojuist.. Heb heel hard bier nodig en mensen die over dezelfde traumatische ervaring kunnen praten..![]()
ow dat gaat steeds beter hierquote:Op donderdag 10 november 2005 02:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk.. Bier voor iedereen
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik wel, geen probleem. Maar misschien is het leuk om er een topic van te maken, zodat iedereen wat kan schrijven aan haar collega's (vooral sterkte wensen natuurlijk) en dan alles in zijn geheel naar alle collega's mailen. Die adressen hebben we, wil ik best doen hoor.quote:Op donderdag 10 november 2005 02:03 schreef avonne het volgende:
[..]
YES, goed idee.
durf ik natuurlijk weer niet.
Kun je dan effe een nieuw topic openen als je antwoord krijgt?
Trouwens Dommelsch is niet te zuipen, dan maar Palm.quote:Op donderdag 10 november 2005 02:05 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Nee, dat is meer voor het weekend, doordeweeks geen sterke drank, alleen bier en wijn!
Geweldigquote:Op donderdag 10 november 2005 02:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk.. Bier voor iedereen
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
ik zou zeggen, laat em lekker op mute staanquote:Op donderdag 10 november 2005 02:07 schreef scanman01 het volgende:
Is er nu nog daadwerkelijk iemand die het kan doorstaan om Chantal te beluisteren? Misschien is ze wel heel lief nu. Dan moet er wel iemand zijn die verslag doet van dat 8e wereldwonder.
Ik ben nog zó boos,quote:Op donderdag 10 november 2005 02:07 schreef scanman01 het volgende:
Is er nu nog daadwerkelijk iemand die het kan doorstaan om Chantal te beluisteren? Misschien is ze wel heel lief nu. Dan moet er wel iemand zijn die verslag doet van dat 8e wereldwonder.
Ik denk dat er vanaf nu wekelijks iemand uit gaat ja. Dan neem ik aan dat de finale met 3 personen is. Als het met 4 of 5 is, zal er morgen nog niet genomineerd worden.quote:Op donderdag 10 november 2005 02:01 schreef svann het volgende:
[..]
Denk je echt dat er morgen genomineerd gaat worden?
Nee, Chantal laat zich zelden uit in dat soort termen. Ze wijdt een hele beargumentering aan de diskwalificatie van een bepaald persoon en laat vervolgens haar gesprekspartner tot de beknopte conclusie komen (teringdwerg, typhusventje, arrogante etc.etc). Dat is haar modus operandi.quote:Op donderdag 10 november 2005 02:04 schreef golfer het volgende:
Bijna alle teksten op de flatscreen/plasmascherm waren afkomstig van Chankwal.
Die wordt, nadat straks Rob het huis moet verlaten, als eerste op de korrel genomen door BB/Hummie.
Don't you fuck with Hummie.
Whehehe... je kan ook een compilatie maken van de laatst topics... of iets dergelijks. Maar een los topic is ook een prima idee waarschijnlijk.quote:Op donderdag 10 november 2005 02:06 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Ik wel, geen probleem. Maar misschien is het leuk om er een topic van te maken, zodat iedereen wat kan schrijven aan haar collega's (vooral sterkte wensen natuurlijk) en dan alles in zijn geheel naar alle collega's mailen. Die adressen hebben we, wil ik best doen hoor.
Ze doet het nu van person to person.quote:Op donderdag 10 november 2005 02:08 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Ik ben nog zó boos,
en ik luister al zeker een kwartier niet meer...
Precies!quote:Op donderdag 10 november 2005 02:08 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, Chantal laat zich zelden uit in dat soort termen. Ze wijdt een hele beargumentering aan de diskwalificatie van een bepaald persoon en laat vervolgens haar gesprekspartner tot de beknopte conclusie komen (teringdwerg, typhusventje, arrogante etc.etc). Dat is haar modus operandi.
Morgen dan. Ik ga pitten. HOEWEL, ik vrees dat dat nog even woelen wordt. Als ik maar niet van die heks droom!!!quote:Op donderdag 10 november 2005 02:08 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Whehehe... je kan ook een compilatie maken van de laatst topics... of iets dergelijks. Maar een los topic is ook een prima idee waarschijnlijk.
een beter biertje is dabquote:Op donderdag 10 november 2005 02:06 schreef newsman het volgende:
[..]
Trouwens Dommelsch is niet te zuipen, dan maar Palm.
Het is wel warmer geworden het gesprek. Maar het is nu meer mama Chantal die Menno wil helpen in zijn quest naar volwassenheid.quote:Op donderdag 10 november 2005 02:07 schreef scanman01 het volgende:
Ja, dat vind ik ook nogal wonderlijk. Ingrid verloor haar interesse nadat ze Menno toegetakeld had met die tondeuse, vlak daarna kon Menno niks meer goed doen en werd hem vanalles verweten... Waarschijnlijk was zijn reactie niet zoals ze had gehoopt.quote:Op donderdag 10 november 2005 02:06 schreef Lamon het volgende:
Ingrid niets gedaan? Nou breekt mijn klomp.
Okee, het komt idd voort uit onzekerheid, maar het was echt Ingrid die het eerst debiel ging doen.
Teringdwerg, typhusventje zijn uitspraken van Ingrid hoor... niet van Chantal.quote:Op donderdag 10 november 2005 02:08 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, Chantal laat zich zelden uit in dat soort termen. Ze wijdt een hele beargumentering aan de diskwalificatie van een bepaald persoon en laat vervolgens haar gesprekspartner tot de beknopte conclusie komen (teringdwerg, typhusventje, arrogante etc.etc). Dat is haar modus operandi.
Gelukkig hen jij er nog voor een alternatieve gezichtshoek.quote:Op donderdag 10 november 2005 02:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sjankwal zit gewoon te vissen naar de tactiek van Menno. En Menno blijft gewoon lekker oppervlakkig....
Sjankwal krijgt geen grip op hem en daar wordt ze tuureluurs van
Oe, je zal toch maar een hele nacht Chantal's gekraai door je hoofd hebben spoken... Lijkt me geen pretje inderdaad! Slaap lekker in ieder geval en veel succes met in slaap vallen!quote:Op donderdag 10 november 2005 02:09 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Morgen dan. Ik ga pitten. HOEWEL, ik vrees dat dat nog even woelen wordt. Als ik maar niet van die heks droom!!!
En wop, mn hartslag gaat direct weer de hoogte in!quote:Op donderdag 10 november 2005 02:08 schreef Day het volgende:
Chantal zegt dat Ingrid het altijd voor Menno opneemt!
Dat staat er toch ook?quote:Op donderdag 10 november 2005 02:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Teringdwerg, typhusventje zijn uitspraken van Ingrid hoor... niet van Chantal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |