Hij moet gewoon heel goed zijn in het volledige plaatje zien misschien.quote:Op donderdag 10 november 2005 01:50 schreef FuTilE het volgende:
Dit kan echt geen spel van Menno zijn, niemand heeft zoveel absorptievermogen. Niemand!
Ja, maar IK SNAP DIT ECHT NIET. Hoe kun je dit nu over je heen laten komen zonder op enig moment in opstand te komen?!?! Dat kan toch niet?quote:Op donderdag 10 november 2005 01:50 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Zeg ik dacht dat wij het eens waren?
Jakkkkk dat hoorde ik haar ook zeggen!!quote:Op donderdag 10 november 2005 01:45 schreef newsman het volgende:
Chantal:" je houd alleen maar van de drank, je hebt helemaal geen emotie laten zien Menno, toen begon je te janken"
Wat Lamon ook zegt: Menno gaat ze uit lachen en wel heel erg. Hij heeft al een keer gezegd dat het lachen hun wel zou vergaan als ze de banden zien na afloop.quote:Op donderdag 10 november 2005 01:55 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, maar IK SNAP DIT ECHT NIET. Hoe kun je dit nu over je heen laten komen zonder op enig moment in opstand te komen?!?! Dat kan toch niet?
dank jequote:Op donderdag 10 november 2005 01:55 schreef newsman het volgende:
Mooie tt late vogel
Ik verwacht dat Dido haar ook niet zal vergeten, als ze mag blijven morgen.quote:Op donderdag 10 november 2005 01:55 schreef scanman01 het volgende:
Zowel Menno als Joost kunnen puntjes bij mij scoren als ze morgen gewoon Chantal nomineren
Als het een beetje beroerd loopt, komt ze er namelijk weer onderuit.
Ze heeft hem geraakt door de opmerkingen over Ingrid.quote:Op donderdag 10 november 2005 01:57 schreef bloodymary het volgende:
Shit, laat het hem toch niet zo onverschillig.....
Maar die was volgens mij het meest pissig op Lieske, dus die zal eerst de klos zijn. Ok mooi!quote:Op donderdag 10 november 2005 01:58 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Dido haar ook niet zal vergeten, als ze mag blijven morgen.
Tuurlijkquote:Op donderdag 10 november 2005 01:58 schreef latevogel het volgende:
[..]
ja leer
maar heb je ook biertjeeee![]()
Hij treedt uit.quote:Op donderdag 10 november 2005 01:55 schreef FuTilE het volgende:
Ja, maar IK SNAP DIT ECHT NIET. Hoe kun je dit nu over je heen laten komen zonder op enig moment in opstand te komen?!?! Dat kan toch niet?
Nee, ik zit met open mond tot en met de aftiteling te kijken.quote:Op donderdag 10 november 2005 01:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Verbazing.... dat is het inderdaad. Is sla iedere keer weer volkomen ondersteboven als ik die beelden zie. Dan denk ik: "Dit kán toch niet waar zijn". Na een minuut of 10 realiseer ik me dat het echt waar is en dat ik niet naar een animatie ofzo zit te kijken... en dan zap ik weer verder
Helemaal niet mooiquote:Op donderdag 10 november 2005 01:59 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Maar die was volgens mij het meest pissig op Lieske, dus die zal eerst de klos zijn. Ok mooi!
hij moest eens weten dat zij degene is geweest die tussen hun heeft lopen stokenquote:Op donderdag 10 november 2005 01:59 schreef Day het volgende:
[..]
Ze heeft hem geraakt door de opmerkingen over Ingrid.
Stom wijf
Misschien is dat wel zo, maar dit is geen bewuste tactiek. Hij is kennelijk echt de weg kwijt, het levert hem niets op om de verdwaalde twintiger te spelen en zich naar dit soort uitspraken te voegen. Integendeel, uiteindelijk zal hij het huis uitgestemd worden omdat hij te weinig karakter toont. Hij kan imho beter de gulden middenweg bewandelen. Een neutrale opstelling aanhouden, je vooral onthouden van roddel en achterklap, maar je zeker niet zomaar vanalles in de schoenen laten schuiven door dit uitgekookte mens.quote:Op donderdag 10 november 2005 01:57 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Wat Lamon ook zegt: Menno gaat ze uit lachen en wel heel erg. Hij heeft al een keer gezegd dat het lachen hun wel zou vergaan als ze de banden zien na afloop.
Mooi gesproken...quote:Op donderdag 10 november 2005 01:57 schreef avonne het volgende:
Dat was een monoloog van 63 minuten
en Menno is KO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |