Denk je echt dat er morgen genomineerd gaat worden?quote:Op donderdag 10 november 2005 01:55 schreef scanman01 het volgende:
Zowel Menno als Joost kunnen puntjes bij mij scoren als ze morgen gewoon Chantal nomineren
Als het een beetje beroerd loopt, komt ze er namelijk weer onderuit.
Habemus Papam!quote:Op donderdag 10 november 2005 02:00 schreef svann het volgende:
[..]
Hij treedt uit.
Hij wist Tanja ook errug lang aan te horen.
Wat zei ze over Ingrid dan, was even drinken pakken en ineens zat ie te huilen en had Chantla hem in een wurggreepquote:Op donderdag 10 november 2005 01:59 schreef Day het volgende:
[..]
Ze heeft hem geraakt door de opmerkingen over Ingrid.
Stom wijf
Hier ook, alleen duurt het net even iets langerquote:Op donderdag 10 november 2005 02:00 schreef Coos het volgende:
Maar dit is 2005 en het wordt nooit meer zoals het was.![]()
Maar we wennen. Daar in zwolle jullie toch ook?
Ga jij eens 8 weken terug lezen!!quote:Op donderdag 10 november 2005 02:01 schreef svann het volgende:
[..]
Denk je echt dat er morgen genomineerd gaat worden?
YES, goed idee.quote:Op donderdag 10 november 2005 01:48 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Ik ben nog zó boos, zóóóó boos, dat ik nu wat collega's van haar ga mailen met de vraag of ze geschrokken zijn nu ze de ware Chantal hebben gezien. De vraag of ze nog ooit iets tegen haar vertellen. Misschien antwoordt er wel iemand.
Geen bloody mary?quote:Op donderdag 10 november 2005 02:00 schreef bloodymary het volgende:
He lekker, een Dommelschje. Maar ik heb nu eigenlijk meer zin in een glaasje rose...
Tuurlijk.. Bier voor iedereenquote:Op donderdag 10 november 2005 02:04 schreef wawawa het volgende:
zeg Scanman, ik post hier dan wel voor het eerst, maar mag ik direct mee doen met dat biertje?
De emoties, gesprekken en beelden van zojuist.. Heb heel hard bier nodig en mensen die over dezelfde traumatische ervaring kunnen praten..![]()
ow dat gaat steeds beter hierquote:Op donderdag 10 november 2005 02:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk.. Bier voor iedereen
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik wel, geen probleem. Maar misschien is het leuk om er een topic van te maken, zodat iedereen wat kan schrijven aan haar collega's (vooral sterkte wensen natuurlijk) en dan alles in zijn geheel naar alle collega's mailen. Die adressen hebben we, wil ik best doen hoor.quote:Op donderdag 10 november 2005 02:03 schreef avonne het volgende:
[..]
YES, goed idee.
durf ik natuurlijk weer niet.
Kun je dan effe een nieuw topic openen als je antwoord krijgt?
Trouwens Dommelsch is niet te zuipen, dan maar Palm.quote:Op donderdag 10 november 2005 02:05 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Nee, dat is meer voor het weekend, doordeweeks geen sterke drank, alleen bier en wijn!
Geweldigquote:Op donderdag 10 november 2005 02:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk.. Bier voor iedereen
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |