ja het wordt spannend.. wat ik zo kan voelen en beschrijf krijg ik te horen dat het indalings wee-en zijnquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:13 schreef Auticia het volgende:
Hey evenstar, het is ongelooflijk offtopic, maar ik klikte even op je sig en...wat ben je al ver! Gaat hard joh!
wanneer kwam je nou ook alweer langs, moet ik dan nog maatregelen nemenquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:59 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ja het wordt spannend.. wat ik zo kan voelen en beschrijf krijg ik te horen dat het indalings wee-en zijndus al lekker voro\zichtig ana het rommelen daar binnen
ben er klaar voor en mannetje ook ... ook rete nieuwschierig
![]()
Gefeli Puckzzzquote:Op woensdag 9 november 2005 09:15 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh
Gisteren 30 euro gewonnen in de staatsloterij. Ik had die loten gekregen bij de Kien-avond van Chris zijn werk, waar ik ook al een Miele stofzuiger had gewonnen
Yeey
OV is gewoon klotequote:Op woensdag 9 november 2005 08:42 schreef Dr_Flash het volgende:
goeiemorgen allemaal
Xila ook weer lekker in klaagmodus
Woeiii, ik ga ook even kijken of ik in de prijzen ben gevallen...quote:Op woensdag 9 november 2005 09:15 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh
Gisteren 30 euro gewonnen in de staatsloterij. Ik had die loten gekregen bij de Kien-avond van Chris zijn werk, waar ik ook al een Miele stofzuiger had gewonnen
Yeey
EN?quote:Op woensdag 9 november 2005 11:39 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Woeiii, ik ga ook even kijken of ik in de prijzen ben gevallen...
vooralsnog het weekend van 20 november ( mochten er geen gekke dingen gebeurenquote:Op woensdag 9 november 2005 01:49 schreef Re het volgende:
[..]
wanneer kwam je nou ook alweer langs, moet ik dan nog maatregelen nemenof zijn jullie dan al met zijn drieen
oef .. maar volgens mij is dat helemaal goed gekomen toch ?quote:Op woensdag 9 november 2005 12:42 schreef Puckzzz het volgende:
Ik hoop het zeker voor je want met 35 weken hoort die uk nog echt in je buik te zitten![]()
alhoewel mijn middelste toen al besloot dat het tijd was, maar daar heeft meneer de dokter nog net een stokje voor kunnen steken, heeft het nog 1 weekje kunnen rekken![]()
Dokters horen hun stokjes nergens voor te steken.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:42 schreef Puckzzz het volgende:
Ik hoop het zeker voor je want met 35 weken hoort die uk nog echt in je buik te zitten![]()
alhoewel mijn middelste toen al besloot dat het tijd was, maar daar heeft meneer de dokter nog net een stokje voor kunnen steken, heeft het nog 1 weekje kunnen rekken![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 13:47 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dokters horen hun stokjes nergens voor te steken.
Ja voor je het weet zijn ze oud jahquote:
On topic: Foto'squote:Op woensdag 9 november 2005 14:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wee-en remmers zijn kut, je wordt er hartstikke misselijk vanplus dat ik al ontsluiting had dus voelde het al alsof de baby op mijn knieen hing (sorrie heren dit moet even
) 1 dag nadat ik met de wee-en remmers was gestopt begon het circus alsnog. Hij wou er gewoon echt uit
hij was wel heel klein 4 en een half pond en 46 cm (1 flinke perswee, 1 dag couveuse, 10 dagen ziekenhuis tot ie 5 pond was), maar nu is ie al 12 en je ziet er nix meer van
harde buiken had ik al vanaf mijn 5e maand heel heftig.
4 en een half pond? Da's toch bijna 7 euro?quote:Op woensdag 9 november 2005 14:05 schreef Puckzzz het volgende:
wee-en remmers zijn kut, je wordt er hartstikke misselijk vanplus dat ik al ontsluiting had dus voelde het al alsof de baby op mijn knieen hing (sorrie heren dit moet even
) 1 dag nadat ik met de wee-en remmers was gestopt begon het circus alsnog. Hij wou er gewoon echt uit
hij was wel heel klein 4 en een half pond en 46 cm (1 flinke perswee, 1 dag couveuse, 10 dagen ziekenhuis tot ie 5 pond was), maar nu is ie al 12 en je ziet er nix meer van
harde buiken had ik al vanaf mijn 5e maand heel heftig.
Welnee man... een pond is veel meer waard... tochquote:Op woensdag 9 november 2005 15:39 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
4 en een half pond? Da's toch bijna 7 euro?
beidequote:Op woensdag 9 november 2005 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Boeken met mooie foto's? Of boeken waar je veel uit kunt leren?
ja kloptquote:Op woensdag 9 november 2005 22:46 schreef pea4fun het volgende:
Gefeliciteerd xila![]()
en die rust zal waarschijnlijk maar betrekkelijk zijn
wit leer tegen zwarte studiowandquote:Op donderdag 10 november 2005 11:11 schreef Re het volgende:
zooooowwwww
mijn wit leren 3 zits pimp bank has arrived![]()
![]()
Aii, wit leerquote:Op donderdag 10 november 2005 11:11 schreef Re het volgende:
zooooowwwww
mijn wit leren 3 zits pimp bank has arrived![]()
![]()
weet ik nog niet, je zal ze eerst langs moeten komen brengen hoor...quote:Op donderdag 10 november 2005 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wit leer tegen zwarte studiowand
Waar komen de vleeshaken en de zweepjeskast?
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:26 schreef Re het volgende:
[..]
weet ik nog niet, je zal ze eerst langs moeten komen brengen hoor...
damnquote:Op donderdag 10 november 2005 17:32 schreef Subhuman het volgende:
Weekend!
Niet dat het een rustig weekend is
Potver! je hele planning ligt nu zeker al door de war?quote:Op donderdag 10 november 2005 17:54 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ja normaal heb ik om 14:15 al weekend maar vandaag moest ik werken tot 15:00!
Ja!quote:Op donderdag 10 november 2005 17:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Potver! je hele planning ligt nu zeker al door de war?
Aha okequote:Op donderdag 10 november 2005 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb vanochtend onderweg naar kantoor nog wat gefisheyed
maar verder niet meer eigenlijk
potver Flash, je loopt me te pestenquote:Op donderdag 10 november 2005 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
heb jij al Pelengfoto's te showen Xila?
oww regen en koud is niet leukquote:Op donderdag 10 november 2005 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi Re
kutweer joh
Rain and ice possible, high 3 ēC
Geldt nu voor Krakķw, 24-11
oeh dat zou sonde zijnquote:Op donderdag 10 november 2005 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi Re
kutweer joh
Rain and ice possible, high 3 ēC
Geldt nu voor Krakķw, 24-11
Mwoa, laten we vieren dat er voor het eerst een relevante weersvoorspelling isquote:
Maar dat kan ook een heel lekker oostblok sfeer geven. Ideaal voor een sfeer imressie van Polen (dat was het toch?)quote:Op donderdag 10 november 2005 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
ja zeker welmaar +3 is dan veel te warm... en "ice possible"
kan me wel een beetje een voorstelling maken van hoe het er daar uit zal zien
Glibberig, vies, zwart, dat wat in het engels "slurry" heet. Geen idee hoe ze dat hier noemen
Ik denk dat we met genoeg materiaal thuis zullen komen om over ieder willekeurig thema een serie van 40 foto's in elkaar te schroevenquote:Op donderdag 10 november 2005 20:28 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Maar dat kan ook een heel lekker oostblok sfeer geven. Ideaal voor een sfeer imressie van Polen (dat was het toch?)
ja maar krakow is erg mooi.... al zou de wijk kasjmir ( sorry voor de spelling fleskequote:Op donderdag 10 november 2005 20:36 schreef PoseidonVS het volgende:
Tof, zo'n grauwe vieze stad is m.i. enorm spannend om te fotograferen.
Zeker met vieze sneeuw smurrie.
Ik ben heel erg benieuwd.
kazimierz, de jodse wijk, waar Schindler's List is opgenomen bedoel je?quote:Op donderdag 10 november 2005 20:39 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ja maar krakow is erg mooi.... al zou de wijk kasjmir ( sorry voor de spelling fleske) met sneeuw smurrie wel weer indrukwekkend zijn denk ik..
Wie weet is Nowa Huta nog wel een uurtje waard voor de maandagavondquote:Op donderdag 10 november 2005 20:36 schreef PoseidonVS het volgende:
Tof, zo'n grauwe vieze stad is m.i. enorm spannend om te fotograferen.
Zeker met vieze sneeuw smurrie.
Ik ben heel erg benieuwd.
quote:Op donderdag 10 november 2005 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie weet is Nowa Huta nog wel een uurtje waard voor de maandagavond
Re?
oh ja die power socket stoelendansquote:Op donderdag 10 november 2005 20:47 schreef Re het volgende:
[..]echt wel,
heb er zin in, heb ook een flinke stekkerdoos gekocht trouwens
ja moet goed zijn voor de 40 kilo elektronicaquote:Op donderdag 10 november 2005 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ja die power socket stoelendans
nou ja, als we allebei een 6bak meenemen zal het wel genoeg zijn
jah zal dan op de Poolse manier gaan hequote:Op donderdag 10 november 2005 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb trouwens nog niks gehoord van die dame waar we bier mee gaan drinken
Neequote:
Klopt als een busquote:
quote:
Poe goeie vraag, ik kan niet meer slapen, laten we het daarop houdenquote:Op vrijdag 11 november 2005 08:19 schreef Xilantof het volgende:
[..]
haha
maare? waarom zo vroeg wakker op je vrije dag?
Goeiemorgen flessiequote:Op vrijdag 11 november 2005 09:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee hallo goeiemorgen allemaal
Geen fotografabel weer vandaag
Ik zal even voor Speedy invallen:quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:12 schreef Dr_Flash het volgende:
wordt het in het weekend nog wat Speedy?
hee! Ik moest het wel even in Speedy style schrijfen he?quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:16 schreef Xilantof het volgende:
"af en toe kans op een bui"
das wel erg onwaarschijnlijk
Ja! uiteraardquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hee! Ik moest het wel even in Speedy style schrijfen he?
Hoi!quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:56 schreef eL. het volgende:
Mogguh,
ik ga mijn leenauto maar weer aanslingeren. Als XM rijder, mag ik een weekend met een Fiat 500 doorbrengen .... past dat ? Nee !.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:00 schreef eL. het volgende:
Ik geloof dat echt iedereen het leuk vindt, behalve ikzelf.... mijn fototas is nog groter dan die 'auto' en .... ach, vanavond lekker de A7 op met die overdekte brommer ....
neem je dan wat extra gewicht mee anders waai je terugquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:00 schreef eL. het volgende:
Ik geloof dat echt iedereen het leuk vindt, behalve ikzelf.... mijn fototas is nog groter dan die 'auto' en .... ach, vanavond lekker de A7 op met die overdekte brommer ....
quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:04 schreef Re het volgende:
[..]
neem je dan wat extra gewicht mee anders waai je terug
Toch hoop ik nog wat mooie foto's te kunnen maken ...ergens omgeving Rotterdam ...of ... heel misschien van het weekend naar de Olmense Zooquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Goeiemorgen flessie
Idd, echt rotweer, in het zuiden zal vanmiddag de zon er een beetje door komen maar daar hebben we weinig aan
Het zelfde en ... die 500 is altijd nog beter dan moeten lopen of fietsenquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:48 schreef eL. het volgende:
Ja jongens bijna 1.90 en ik weeg ook nog eens weinig. Dus ik pas net niet en waai zo weg, ik leg mijn L lens wel even achterin. Fijn weekend en tot gauw.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:53 schreef Ynske het volgende:
* Ynske gluurt hier even om de deur heen:
hoi
Hey Ynskequote:Op vrijdag 11 november 2005 10:53 schreef Ynske het volgende:
* Ynske gluurt hier even om de deur heen:
hoi
heerlijkquote:
Hmmm ...tips ... ik vind dat moeilijk om hierin tips te geven.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
heerlijk
ff een vraagje
morgen rijd de stoomtrein waar ik vrijwilliger ben over het baanvak van NS naar Maastricht.
Ik wilde wat plaatjes gaan schieten.
hebben jullie toevallig tips waar ik het beste aan kan denken?
thcx
zorg jij voor de zonquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:02 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hmmm ...tips ... ik vind dat moeilijk om hierin tips te geven.
Het enige waar ik gelijk aan denk is, hoe mooi het zal zijn die stoom in de zon als die er is, maar ook die wielen van die trein. Statief Ynske, zonder meer meenemen ...zeker met jouw lens.![]()
Eigenlijk ben jij al het zonnetje, maar goed ...ik zal mijn best voor je doen.quote:
Zo lang ze maar leeg zijnquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
hee vriendjes, ik ga weer ff dozen schuiven
quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
hee vriendjes, ik ga weer ff dozen schuiven
Zullen we dit als niet betrouwbaar verklaren?quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zal even voor Speedy invallen:
Redelijk zonnig met af en toe kans op een bui. Wel een beetje aan de frisse kant met een gemiddelde temperatuur van zo'n 13 graden. geloof ik![]()
Ik denk dat we iig kans hebben op mooie wolkpartijen met een lekker zonsondergangetje
mogguh!!
* Puckzzz heeft het kantoorrijk alleen en volgende week ook
En dan met volle energie het weekend inquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
nee het zijn PC's die omgewisseld moeten worden, maar dat noem ik "dozen schuiven" om even de intelligentie van het werk aan te geven
Wel leuk even goed hoor, een vrijdagje no-brainen
zoiets jaquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:09 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
En dan met volle energie het weekend in![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Thuis
Ben al heel wat minder vrolijk over die databasetoestand
Mwoa, het is niet alsof ik er voor betaald wordquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:36 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
![]()
Maar je bent thuis...hebt weekend ...dus nix geen databasetoestand.
nieuw biertje voor de database?quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
ben alweer terugWas erg gezellig
En leerzaam ook
nee da's niet super verstandig idd, die moet nog wel ff functioneel blijven hoorquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
ja dat is het kutte
Met bier op hoef je helemaal niet aan die database te beginnen
het is altijd iets kloterig kleins waardoor de hele boel in de soep loopt. Moet je echt goed geconcentreerd zijn om dat te vinden. Vaak is het één vinkje bij de velddefinities, of twee scriptstappen die in de verkeerde volgorde uitgevoerd worden. Nou, ga maar zoeken
Klopt, de temps gaan naar benedenquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
oh nee DIE database heb ik nog geen donder aan gedaan
maar heb je het weer gezien? Lijkt net alsof de winter precies op ons wacht
ehmmmmquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt, de temps gaan naar benedenmaar de echte kou inval komt toch zeker in Dec
![]()
Maakt niet uit, de temps gaan alsnog naar beneden hier in NLquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ehmmmm
We hebben het hier over zuid-Polen speedy
Er is maar één Zuidpoolquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ehmmmm
We hebben het hier over zuid-Polen speedy
Reken er maar niet op...quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:37 schreef Jelleee het volgende:
Even iets anders..
Zou je op de HCCdagen een statief kunnen kopen?
( Ze hebben wel camera's enzo, dus mischien ook statieven? )
Hm, iig. bedankt..quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:45 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Reken er maar niet op...
De digitale camera's die ze daar verkopen zijn meestal van on'Trust'waardig materiaal. Ze hebben vast en zeker geen dSLR's liggen.
oh ja... middaggghh![]()
Bijkomen van een griepaanval is niet prettig..![]()
![]()
Helemaal waar. En nadat ik flink ben uitgelachen door mijn ouders en chef, heb ik besloten dat het ook gewoon een leuke auto is. Ik heb er toch nog van genoten om er even in te rijden, maar het meest genooit ik dat ik hem gisteravond weer mocht terug ruilen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:50 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Het zelfde en ... die 500 is altijd nog beter dan moeten lopen of fietsen![]()
oeiquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
hoi
ik baal
Ik heb vanmiddag in een vlaag van frustratie tegen ene betonnen muurtje aan geschopt en nu is mijn grote teen waarschijnlijk gebroken
goh?quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
nu doetie pijn en vind ik mezelf een lompe lul
geen dokter die er naar gekeken heeft?quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
weet ik veel? rustig aan doen en maar kijken
Nee. Die kijken er naar en roepen er iets over en tapen het in. Been there, done that. Keer of 15 pas of zoquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:43 schreef Xilantof het volgende:
[..]
geen dokter die er naar gekeken heeft?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
ja hoop ik ook... ff wat extra yoghurt eten en zo, dan zal het wel weer verder
Ik weet het niet, hij reageert traag of helemaal niet en ken het verschijnsel niet. Niet zoals nu. Ook als ik hem op iso 1600 zet het zelfde. Soms denk ik aan mijn accu, daar die lens ook stroom vreet met zijn IS. Dit zou het kunnen zijn, want ik vond gisteren dat die accu snel leeg aangaf. Ik weet het ff niet, ben ff radeloos en zeker nu ik hem hard nodig heb.quote:Op zondag 13 november 2005 09:51 schreef Dr_Flash het volgende:
te weinig licht misschien? Heb ik nogal eens last mee...
Dank je Flash, zal misschien de enige optie zijn.quote:Op zondag 13 november 2005 10:05 schreef Dr_Flash het volgende:
geen paniek, gewoon een dagje manual focussen en er dan ens GOED naar kijken
ja zekerquote:Op zondag 13 november 2005 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh XilaBeetje uitgeslapen kerel?
mooi blauw, met wat mooie wolkjes.quote:Op zondag 13 november 2005 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
ook lekker fotoweer daar bij jou? Het is hier echt strakblauw op het moment![]()
Ik heb er wel een paar gemaakt net...quote:Op zondag 13 november 2005 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Diepe stilte ineensIs iedereen aan het shooten buiten?
Laat zienquote:Op zondag 13 november 2005 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ja wacht, ik beschik sinds vorige week ook over een 58 mm polafilterNog nauwelijks gebruikt, ben nog veel te druk met de fisheye aan het experimenteren
Dat is een busquote:Op zondag 13 november 2005 16:24 schreef -Marjo- het volgende:
Die tram is gaaf!!!
ah okeequote:
jaquote:Op zondag 13 november 2005 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ah okeeLekker familieplaatjes geschoten?
Gaaf, heeft iedereen weer eens recente foto's van iedereenquote:Op zondag 13 november 2005 18:33 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ja
ik moest van iedereen foto's maken
quote:
Fijn om te horenquote:
quote:
Bij mij werkt het meestal andersom: mijn avond is goed als ik laat naar bed ga omdat ik lekker ben wezen stappen of gezellig ergens een filmpje heb gekeken ofzo!quote:Op zondag 13 november 2005 22:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
mijn avond was echt goed. ik denk dat ik maar eens redelijk vroeg mijn nest ik ga
bij mij hoeft het niet laat te worden om het een leuke avond te laten zijnquote:Op zondag 13 november 2005 23:00 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Bij mij werkt het meestal andersom: mijn avond is goed als ik laat naar bed ga omdat ik lekker ben wezen stappen of gezellig ergens een filmpje heb gekeken ofzo!
Oh nee, bij mij hoeft het ook niet laat te worden heb laatst op teamuitje nog nooit zo vroeg zo veel zatte mensen gezien: om half 9 / 9 uur alquote:Op zondag 13 november 2005 23:05 schreef Xilantof het volgende:
[..]
bij mij hoeft het niet laat te worden om het een leuke avond te laten zijn
Ik heb nu een erg leuke avond gehad, die misschien naar andermans maten wat vroeg is.. maar boeiuh
quote:Op zondag 13 november 2005 23:41 schreef Subhuman het volgende:
Gewoon weggaan zonder weltrusten te zeggen he!?
goed bezig zo vroegquote:Op maandag 14 november 2005 07:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goedemorgen![]()
heel weerbericht zitten te typen
hahhaaquote:Op maandag 14 november 2005 07:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
Yep klopt als een bus, ik doe elke dag een weerverslag met op maandag uitgebreid (over de heleweek) in PUB hebben ze wel belangstelling voorfietsen naar school in de regen of niet etc.
ik had hem al even opgezochtquote:Op maandag 14 november 2005 07:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nou moet ik het weerbericht hier dan ook maar posten?
Leuk! Veel plezierquote:Op maandag 14 november 2005 07:15 schreef sararaats het volgende:
ik vertrek zo naar mijn stageplaats
ik doe stage in de verzorging van bejaarden
werkse vandaagquote:Op maandag 14 november 2005 07:15 schreef sararaats het volgende:
ik vertrek zo naar mijn stageplaats
ik doe stage in de verzorging van bejaarden
Okayquote:
quote:Op maandag 14 november 2005 07:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Okay![]()
laters allemaal en geniet nog maar even van deze mooie dag
koude dag bedoel jequote:Op maandag 14 november 2005 07:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Okay![]()
laters allemaal en geniet nog maar even van deze mooie dag
dankjequote:
quote:Op zondag 13 november 2005 22:16 schreef fraubitch het volgende:Jij dan Shark
Met je "leuke" opmerkingen
doe maar nietquote:Op maandag 14 november 2005 09:43 schreef Xilantof het volgende:
Ik ga dood deze week.
ah okee, was fijn je gekend te hebbenquote:Op maandag 14 november 2005 09:43 schreef Xilantof het volgende:
Ik ga dood deze week.
Als je maar lol gehad hebtquote:Op maandag 14 november 2005 10:04 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Goeiemorgen allemaal. Fijn weekend gehad en nog wat leuke foto's geschoten. Kon gelukkig mijn 300D nu wel laten werken zoals het hoort en het waarom ineens ????? weet ik niet.
In Blijdorp geweest, maar vind het fotografische gezien tegenvallen daar ... van datgene wat ik gezien heb. Wel enorm genoten, dat wel.
quote:Op maandag 14 november 2005 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ah okee, was fijn je gekend te hebben
Blijdorp is echt wel goed te doen hoorquote:Op maandag 14 november 2005 10:04 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Goeiemorgen allemaal. Fijn weekend gehad en nog wat leuke foto's geschoten. Kon gelukkig mijn 300D nu wel laten werken zoals het hoort en het waarom ineens ????? weet ik niet.
In Blijdorp geweest, maar vind het fotografische gezien tegenvallen daar ... van datgene wat ik gezien heb. Wel enorm genoten, dat wel.
quote:Op maandag 14 november 2005 10:40 schreef Xilantof het volgende:
[..]
eens zien of ik zo mijn begeleider kan neer-aanschieten. even kijken wat hij aanraad
pssssssst Xil... wil je even in het feedback topic kijken?quote:Op maandag 14 november 2005 10:40 schreef Xilantof het volgende:
[..]
eens zien of ik zo mijn begeleider kan neer-aanschieten. even kijken wat hij aanraad
Cyaankali. Sinaasappelsmaakquote:Op maandag 14 november 2005 10:40 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik heb even vlucht gereageerd, heb het drukdrukdrukquote:Op maandag 14 november 2005 11:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
pssssssst Xil... wil je even in het feedback topic kijken?
En lol heb ik gehadquote:Op maandag 14 november 2005 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je maar lol gehad hebt![]()
Ik hoef ook niet meer naar Blijdorp hoorLeuk voor een keertje, maar verder
Misschien ook mijn afkeer van dieren achter glas of tralies, althans wat die grote dieren betreft. Ik had dolgraag die gorilla koppen op de foto willen zetten ... maar dan zonder glas er tussen. OK, ik weet dat er afscherming moet zijn ... maar toch ... Maar wel schitterend om die dieren te zienquote:Op maandag 14 november 2005 10:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Blijdorp is echt wel goed te doen hoor![]()
Over het algemeen zitten die beesten in de open lucht. Misschien dat je in de zomer moet gaanquote:Op maandag 14 november 2005 12:30 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Misschien ook mijn afkeer van dieren achter glas of tralies, althans wat die grote dieren betreft. Ik had dolgraag die gorilla koppen op de foto willen zetten ... maar dan zonder glas er tussen. OK, ik weet dat er afscherming moet zijn ... maar toch ... Maar wel schitterend om die dieren te zien![]()
van wie kreeg je dat smsje?quote:Op maandag 14 november 2005 15:49 schreef -Marjo- het volgende:
Soms krijg je ineens zomaar een lief smsje en is je hele dag weer goed!!!
Dus jij was het niet???quote:Op maandag 14 november 2005 15:53 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dus toch!
maar ik heb je nummer helemaal niet
Zal ongetwijfeld er mee te maken hebben. Maar welke dierentuinen in NL zijn tijgers zonder glas en gaas te fotograferen?quote:Op maandag 14 november 2005 13:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Over het algemeen zitten die beesten in de open lucht. Misschien dat je in de zomer moet gaan
ARTIS !quote:Op maandag 14 november 2005 18:09 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Zal ongetwijfeld er mee te maken hebben. Maar welke dierentuinen in NL zijn tijgers zonder glas en gaas te fotograferen?
OK thnx!quote:
Deze info is van Amersfoort?quote:Op maandag 14 november 2005 18:34 schreef Jelleee het volgende:
" Vooruitlopend daarop is de Siberische tijgers, de poema, de panter en de sneeuwpanter uit de collectie verdwenen. "
en niet van de koude denk ik?quote:Op maandag 14 november 2005 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn teen is vanavond precies net zo blauw als vanmorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |