Goeiemorgen flessiequote:Op vrijdag 11 november 2005 09:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee hallo goeiemorgen allemaal
Geen fotografabel weer vandaag
Ik zal even voor Speedy invallen:quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:12 schreef Dr_Flash het volgende:
wordt het in het weekend nog wat Speedy?
hee! Ik moest het wel even in Speedy style schrijfen he?quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:16 schreef Xilantof het volgende:
"af en toe kans op een bui"
das wel erg onwaarschijnlijk
Ja! uiteraardquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hee! Ik moest het wel even in Speedy style schrijfen he?
Hoi!quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:56 schreef eL. het volgende:
Mogguh,
ik ga mijn leenauto maar weer aanslingeren. Als XM rijder, mag ik een weekend met een Fiat 500 doorbrengen .... past dat ? Nee !.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:00 schreef eL. het volgende:
Ik geloof dat echt iedereen het leuk vindt, behalve ikzelf.... mijn fototas is nog groter dan die 'auto' en .... ach, vanavond lekker de A7 op met die overdekte brommer ....
neem je dan wat extra gewicht mee anders waai je terugquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:00 schreef eL. het volgende:
Ik geloof dat echt iedereen het leuk vindt, behalve ikzelf.... mijn fototas is nog groter dan die 'auto' en .... ach, vanavond lekker de A7 op met die overdekte brommer ....
quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:04 schreef Re het volgende:
[..]
neem je dan wat extra gewicht mee anders waai je terug
Toch hoop ik nog wat mooie foto's te kunnen maken ...ergens omgeving Rotterdam ...of ... heel misschien van het weekend naar de Olmense Zooquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Goeiemorgen flessie
Idd, echt rotweer, in het zuiden zal vanmiddag de zon er een beetje door komen maar daar hebben we weinig aan
Het zelfde en ... die 500 is altijd nog beter dan moeten lopen of fietsenquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:48 schreef eL. het volgende:
Ja jongens bijna 1.90 en ik weeg ook nog eens weinig. Dus ik pas net niet en waai zo weg, ik leg mijn L lens wel even achterin. Fijn weekend en tot gauw.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:53 schreef Ynske het volgende:
* Ynske gluurt hier even om de deur heen:
hoi
Hey Ynskequote:Op vrijdag 11 november 2005 10:53 schreef Ynske het volgende:
* Ynske gluurt hier even om de deur heen:
hoi
heerlijkquote:
Hmmm ...tips ... ik vind dat moeilijk om hierin tips te geven.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
heerlijk
ff een vraagje
morgen rijd de stoomtrein waar ik vrijwilliger ben over het baanvak van NS naar Maastricht.
Ik wilde wat plaatjes gaan schieten.
hebben jullie toevallig tips waar ik het beste aan kan denken?
thcx
zorg jij voor de zonquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:02 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hmmm ...tips ... ik vind dat moeilijk om hierin tips te geven.
Het enige waar ik gelijk aan denk is, hoe mooi het zal zijn die stoom in de zon als die er is, maar ook die wielen van die trein. Statief Ynske, zonder meer meenemen ...zeker met jouw lens.![]()
Eigenlijk ben jij al het zonnetje, maar goed ...ik zal mijn best voor je doen.quote:
Zo lang ze maar leeg zijnquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
hee vriendjes, ik ga weer ff dozen schuiven
quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
hee vriendjes, ik ga weer ff dozen schuiven
Zullen we dit als niet betrouwbaar verklaren?quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zal even voor Speedy invallen:
Redelijk zonnig met af en toe kans op een bui. Wel een beetje aan de frisse kant met een gemiddelde temperatuur van zo'n 13 graden. geloof ik![]()
Ik denk dat we iig kans hebben op mooie wolkpartijen met een lekker zonsondergangetje
mogguh!!
* Puckzzz heeft het kantoorrijk alleen en volgende week ook
En dan met volle energie het weekend inquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
nee het zijn PC's die omgewisseld moeten worden, maar dat noem ik "dozen schuiven" om even de intelligentie van het werk aan te geven
Wel leuk even goed hoor, een vrijdagje no-brainen
zoiets jaquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:09 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
En dan met volle energie het weekend in![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Thuis
Ben al heel wat minder vrolijk over die databasetoestand
Mwoa, het is niet alsof ik er voor betaald wordquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:36 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
![]()
Maar je bent thuis...hebt weekend ...dus nix geen databasetoestand.
nieuw biertje voor de database?quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
ben alweer terugWas erg gezellig
En leerzaam ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |