damnquote:Op donderdag 10 november 2005 17:32 schreef Subhuman het volgende:
Weekend!
Niet dat het een rustig weekend is
Potver! je hele planning ligt nu zeker al door de war?quote:Op donderdag 10 november 2005 17:54 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ja normaal heb ik om 14:15 al weekend maar vandaag moest ik werken tot 15:00!
Ja!quote:Op donderdag 10 november 2005 17:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Potver! je hele planning ligt nu zeker al door de war?
Aha okequote:Op donderdag 10 november 2005 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb vanochtend onderweg naar kantoor nog wat gefisheyed
maar verder niet meer eigenlijk
potver Flash, je loopt me te pestenquote:Op donderdag 10 november 2005 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
heb jij al Pelengfoto's te showen Xila?
oww regen en koud is niet leukquote:Op donderdag 10 november 2005 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi Re
kutweer joh
Rain and ice possible, high 3 ēC
Geldt nu voor Krakķw, 24-11
oeh dat zou sonde zijnquote:Op donderdag 10 november 2005 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi Re
kutweer joh
Rain and ice possible, high 3 ēC
Geldt nu voor Krakķw, 24-11
Mwoa, laten we vieren dat er voor het eerst een relevante weersvoorspelling isquote:
Maar dat kan ook een heel lekker oostblok sfeer geven. Ideaal voor een sfeer imressie van Polen (dat was het toch?)quote:Op donderdag 10 november 2005 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
ja zeker welmaar +3 is dan veel te warm... en "ice possible"
kan me wel een beetje een voorstelling maken van hoe het er daar uit zal zien
Glibberig, vies, zwart, dat wat in het engels "slurry" heet. Geen idee hoe ze dat hier noemen
Ik denk dat we met genoeg materiaal thuis zullen komen om over ieder willekeurig thema een serie van 40 foto's in elkaar te schroevenquote:Op donderdag 10 november 2005 20:28 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Maar dat kan ook een heel lekker oostblok sfeer geven. Ideaal voor een sfeer imressie van Polen (dat was het toch?)
ja maar krakow is erg mooi.... al zou de wijk kasjmir ( sorry voor de spelling fleskequote:Op donderdag 10 november 2005 20:36 schreef PoseidonVS het volgende:
Tof, zo'n grauwe vieze stad is m.i. enorm spannend om te fotograferen.
Zeker met vieze sneeuw smurrie.
Ik ben heel erg benieuwd.
kazimierz, de jodse wijk, waar Schindler's List is opgenomen bedoel je?quote:Op donderdag 10 november 2005 20:39 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ja maar krakow is erg mooi.... al zou de wijk kasjmir ( sorry voor de spelling fleske) met sneeuw smurrie wel weer indrukwekkend zijn denk ik..
Wie weet is Nowa Huta nog wel een uurtje waard voor de maandagavondquote:Op donderdag 10 november 2005 20:36 schreef PoseidonVS het volgende:
Tof, zo'n grauwe vieze stad is m.i. enorm spannend om te fotograferen.
Zeker met vieze sneeuw smurrie.
Ik ben heel erg benieuwd.
quote:Op donderdag 10 november 2005 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie weet is Nowa Huta nog wel een uurtje waard voor de maandagavond
Re?
oh ja die power socket stoelendansquote:Op donderdag 10 november 2005 20:47 schreef Re het volgende:
[..]echt wel,
heb er zin in, heb ook een flinke stekkerdoos gekocht trouwens
ja moet goed zijn voor de 40 kilo elektronicaquote:Op donderdag 10 november 2005 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ja die power socket stoelendans
nou ja, als we allebei een 6bak meenemen zal het wel genoeg zijn
jah zal dan op de Poolse manier gaan hequote:Op donderdag 10 november 2005 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb trouwens nog niks gehoord van die dame waar we bier mee gaan drinken
Neequote:
Klopt als een busquote:
quote:
Poe goeie vraag, ik kan niet meer slapen, laten we het daarop houdenquote:Op vrijdag 11 november 2005 08:19 schreef Xilantof het volgende:
[..]
haha
maare? waarom zo vroeg wakker op je vrije dag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |