ja het wordt spannend.. wat ik zo kan voelen en beschrijf krijg ik te horen dat het indalings wee-en zijnquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:13 schreef Auticia het volgende:
Hey evenstar, het is ongelooflijk offtopic, maar ik klikte even op je sig en...wat ben je al ver! Gaat hard joh!
wanneer kwam je nou ook alweer langs, moet ik dan nog maatregelen nemenquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:59 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ja het wordt spannend.. wat ik zo kan voelen en beschrijf krijg ik te horen dat het indalings wee-en zijndus al lekker voro\zichtig ana het rommelen daar binnen
ben er klaar voor en mannetje ook ... ook rete nieuwschierig
![]()
Gefeli Puckzzzquote:Op woensdag 9 november 2005 09:15 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh
Gisteren 30 euro gewonnen in de staatsloterij. Ik had die loten gekregen bij de Kien-avond van Chris zijn werk, waar ik ook al een Miele stofzuiger had gewonnen
Yeey
OV is gewoon klotequote:Op woensdag 9 november 2005 08:42 schreef Dr_Flash het volgende:
goeiemorgen allemaal
Xila ook weer lekker in klaagmodus
Woeiii, ik ga ook even kijken of ik in de prijzen ben gevallen...quote:Op woensdag 9 november 2005 09:15 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh
Gisteren 30 euro gewonnen in de staatsloterij. Ik had die loten gekregen bij de Kien-avond van Chris zijn werk, waar ik ook al een Miele stofzuiger had gewonnen
Yeey
EN?quote:Op woensdag 9 november 2005 11:39 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Woeiii, ik ga ook even kijken of ik in de prijzen ben gevallen...
vooralsnog het weekend van 20 november ( mochten er geen gekke dingen gebeurenquote:Op woensdag 9 november 2005 01:49 schreef Re het volgende:
[..]
wanneer kwam je nou ook alweer langs, moet ik dan nog maatregelen nemenof zijn jullie dan al met zijn drieen
oef .. maar volgens mij is dat helemaal goed gekomen toch ?quote:Op woensdag 9 november 2005 12:42 schreef Puckzzz het volgende:
Ik hoop het zeker voor je want met 35 weken hoort die uk nog echt in je buik te zitten![]()
alhoewel mijn middelste toen al besloot dat het tijd was, maar daar heeft meneer de dokter nog net een stokje voor kunnen steken, heeft het nog 1 weekje kunnen rekken![]()
Dokters horen hun stokjes nergens voor te steken.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:42 schreef Puckzzz het volgende:
Ik hoop het zeker voor je want met 35 weken hoort die uk nog echt in je buik te zitten![]()
alhoewel mijn middelste toen al besloot dat het tijd was, maar daar heeft meneer de dokter nog net een stokje voor kunnen steken, heeft het nog 1 weekje kunnen rekken![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 13:47 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dokters horen hun stokjes nergens voor te steken.
Ja voor je het weet zijn ze oud jahquote:
On topic: Foto'squote:Op woensdag 9 november 2005 14:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wee-en remmers zijn kut, je wordt er hartstikke misselijk vanplus dat ik al ontsluiting had dus voelde het al alsof de baby op mijn knieen hing (sorrie heren dit moet even
) 1 dag nadat ik met de wee-en remmers was gestopt begon het circus alsnog. Hij wou er gewoon echt uit
hij was wel heel klein 4 en een half pond en 46 cm (1 flinke perswee, 1 dag couveuse, 10 dagen ziekenhuis tot ie 5 pond was), maar nu is ie al 12 en je ziet er nix meer van
harde buiken had ik al vanaf mijn 5e maand heel heftig.
4 en een half pond? Da's toch bijna 7 euro?quote:Op woensdag 9 november 2005 14:05 schreef Puckzzz het volgende:
wee-en remmers zijn kut, je wordt er hartstikke misselijk vanplus dat ik al ontsluiting had dus voelde het al alsof de baby op mijn knieen hing (sorrie heren dit moet even
) 1 dag nadat ik met de wee-en remmers was gestopt begon het circus alsnog. Hij wou er gewoon echt uit
hij was wel heel klein 4 en een half pond en 46 cm (1 flinke perswee, 1 dag couveuse, 10 dagen ziekenhuis tot ie 5 pond was), maar nu is ie al 12 en je ziet er nix meer van
harde buiken had ik al vanaf mijn 5e maand heel heftig.
Welnee man... een pond is veel meer waard... tochquote:Op woensdag 9 november 2005 15:39 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
4 en een half pond? Da's toch bijna 7 euro?
beidequote:Op woensdag 9 november 2005 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Boeken met mooie foto's? Of boeken waar je veel uit kunt leren?
ja kloptquote:Op woensdag 9 november 2005 22:46 schreef pea4fun het volgende:
Gefeliciteerd xila![]()
en die rust zal waarschijnlijk maar betrekkelijk zijn
wit leer tegen zwarte studiowandquote:Op donderdag 10 november 2005 11:11 schreef Re het volgende:
zooooowwwww
mijn wit leren 3 zits pimp bank has arrived![]()
![]()
Aii, wit leerquote:Op donderdag 10 november 2005 11:11 schreef Re het volgende:
zooooowwwww
mijn wit leren 3 zits pimp bank has arrived![]()
![]()
weet ik nog niet, je zal ze eerst langs moeten komen brengen hoor...quote:Op donderdag 10 november 2005 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wit leer tegen zwarte studiowand
Waar komen de vleeshaken en de zweepjeskast?
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:26 schreef Re het volgende:
[..]
weet ik nog niet, je zal ze eerst langs moeten komen brengen hoor...
damnquote:Op donderdag 10 november 2005 17:32 schreef Subhuman het volgende:
Weekend!
Niet dat het een rustig weekend is
Potver! je hele planning ligt nu zeker al door de war?quote:Op donderdag 10 november 2005 17:54 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ja normaal heb ik om 14:15 al weekend maar vandaag moest ik werken tot 15:00!
Ja!quote:Op donderdag 10 november 2005 17:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Potver! je hele planning ligt nu zeker al door de war?
Aha okequote:Op donderdag 10 november 2005 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb vanochtend onderweg naar kantoor nog wat gefisheyed
maar verder niet meer eigenlijk
potver Flash, je loopt me te pestenquote:Op donderdag 10 november 2005 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
heb jij al Pelengfoto's te showen Xila?
oww regen en koud is niet leukquote:Op donderdag 10 november 2005 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi Re
kutweer joh
Rain and ice possible, high 3 ēC
Geldt nu voor Krakķw, 24-11
oeh dat zou sonde zijnquote:Op donderdag 10 november 2005 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi Re
kutweer joh
Rain and ice possible, high 3 ēC
Geldt nu voor Krakķw, 24-11
Mwoa, laten we vieren dat er voor het eerst een relevante weersvoorspelling isquote:
Maar dat kan ook een heel lekker oostblok sfeer geven. Ideaal voor een sfeer imressie van Polen (dat was het toch?)quote:Op donderdag 10 november 2005 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
ja zeker welmaar +3 is dan veel te warm... en "ice possible"
kan me wel een beetje een voorstelling maken van hoe het er daar uit zal zien
Glibberig, vies, zwart, dat wat in het engels "slurry" heet. Geen idee hoe ze dat hier noemen
Ik denk dat we met genoeg materiaal thuis zullen komen om over ieder willekeurig thema een serie van 40 foto's in elkaar te schroevenquote:Op donderdag 10 november 2005 20:28 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Maar dat kan ook een heel lekker oostblok sfeer geven. Ideaal voor een sfeer imressie van Polen (dat was het toch?)
ja maar krakow is erg mooi.... al zou de wijk kasjmir ( sorry voor de spelling fleskequote:Op donderdag 10 november 2005 20:36 schreef PoseidonVS het volgende:
Tof, zo'n grauwe vieze stad is m.i. enorm spannend om te fotograferen.
Zeker met vieze sneeuw smurrie.
Ik ben heel erg benieuwd.
kazimierz, de jodse wijk, waar Schindler's List is opgenomen bedoel je?quote:Op donderdag 10 november 2005 20:39 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ja maar krakow is erg mooi.... al zou de wijk kasjmir ( sorry voor de spelling fleske) met sneeuw smurrie wel weer indrukwekkend zijn denk ik..
Wie weet is Nowa Huta nog wel een uurtje waard voor de maandagavondquote:Op donderdag 10 november 2005 20:36 schreef PoseidonVS het volgende:
Tof, zo'n grauwe vieze stad is m.i. enorm spannend om te fotograferen.
Zeker met vieze sneeuw smurrie.
Ik ben heel erg benieuwd.
quote:Op donderdag 10 november 2005 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie weet is Nowa Huta nog wel een uurtje waard voor de maandagavond
Re?
oh ja die power socket stoelendansquote:Op donderdag 10 november 2005 20:47 schreef Re het volgende:
[..]echt wel,
heb er zin in, heb ook een flinke stekkerdoos gekocht trouwens
ja moet goed zijn voor de 40 kilo elektronicaquote:Op donderdag 10 november 2005 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ja die power socket stoelendans
nou ja, als we allebei een 6bak meenemen zal het wel genoeg zijn
jah zal dan op de Poolse manier gaan hequote:Op donderdag 10 november 2005 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb trouwens nog niks gehoord van die dame waar we bier mee gaan drinken
Neequote:
Klopt als een busquote:
quote:
Poe goeie vraag, ik kan niet meer slapen, laten we het daarop houdenquote:Op vrijdag 11 november 2005 08:19 schreef Xilantof het volgende:
[..]
haha
maare? waarom zo vroeg wakker op je vrije dag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |