Als je maar lol gehad hebtquote:Op maandag 14 november 2005 10:04 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Goeiemorgen allemaal. Fijn weekend gehad en nog wat leuke foto's geschoten. Kon gelukkig mijn 300D nu wel laten werken zoals het hoort en het waarom ineens ????? weet ik niet.
In Blijdorp geweest, maar vind het fotografische gezien tegenvallen daar ... van datgene wat ik gezien heb. Wel enorm genoten, dat wel.
quote:Op maandag 14 november 2005 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ah okee, was fijn je gekend te hebben
Blijdorp is echt wel goed te doen hoorquote:Op maandag 14 november 2005 10:04 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Goeiemorgen allemaal. Fijn weekend gehad en nog wat leuke foto's geschoten. Kon gelukkig mijn 300D nu wel laten werken zoals het hoort en het waarom ineens ????? weet ik niet.
In Blijdorp geweest, maar vind het fotografische gezien tegenvallen daar ... van datgene wat ik gezien heb. Wel enorm genoten, dat wel.
quote:Op maandag 14 november 2005 10:40 schreef Xilantof het volgende:
[..]
eens zien of ik zo mijn begeleider kan neer-aanschieten. even kijken wat hij aanraad
pssssssst Xil... wil je even in het feedback topic kijken?quote:Op maandag 14 november 2005 10:40 schreef Xilantof het volgende:
[..]
eens zien of ik zo mijn begeleider kan neer-aanschieten. even kijken wat hij aanraad
Cyaankali. Sinaasappelsmaakquote:Op maandag 14 november 2005 10:40 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik heb even vlucht gereageerd, heb het drukdrukdrukquote:Op maandag 14 november 2005 11:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
pssssssst Xil... wil je even in het feedback topic kijken?
En lol heb ik gehadquote:Op maandag 14 november 2005 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je maar lol gehad hebt![]()
Ik hoef ook niet meer naar Blijdorp hoorLeuk voor een keertje, maar verder
Misschien ook mijn afkeer van dieren achter glas of tralies, althans wat die grote dieren betreft. Ik had dolgraag die gorilla koppen op de foto willen zetten ... maar dan zonder glas er tussen. OK, ik weet dat er afscherming moet zijn ... maar toch ... Maar wel schitterend om die dieren te zienquote:Op maandag 14 november 2005 10:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Blijdorp is echt wel goed te doen hoor![]()
Over het algemeen zitten die beesten in de open lucht. Misschien dat je in de zomer moet gaanquote:Op maandag 14 november 2005 12:30 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Misschien ook mijn afkeer van dieren achter glas of tralies, althans wat die grote dieren betreft. Ik had dolgraag die gorilla koppen op de foto willen zetten ... maar dan zonder glas er tussen. OK, ik weet dat er afscherming moet zijn ... maar toch ... Maar wel schitterend om die dieren te zien![]()
van wie kreeg je dat smsje?quote:Op maandag 14 november 2005 15:49 schreef -Marjo- het volgende:
Soms krijg je ineens zomaar een lief smsje en is je hele dag weer goed!!!
Dus jij was het niet???quote:Op maandag 14 november 2005 15:53 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dus toch!
maar ik heb je nummer helemaal niet
Zal ongetwijfeld er mee te maken hebben. Maar welke dierentuinen in NL zijn tijgers zonder glas en gaas te fotograferen?quote:Op maandag 14 november 2005 13:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Over het algemeen zitten die beesten in de open lucht. Misschien dat je in de zomer moet gaan
ARTIS !quote:Op maandag 14 november 2005 18:09 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Zal ongetwijfeld er mee te maken hebben. Maar welke dierentuinen in NL zijn tijgers zonder glas en gaas te fotograferen?
OK thnx!quote:
Deze info is van Amersfoort?quote:Op maandag 14 november 2005 18:34 schreef Jelleee het volgende:
" Vooruitlopend daarop is de Siberische tijgers, de poema, de panter en de sneeuwpanter uit de collectie verdwenen. "
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |