nee da's niet super verstandig idd, die moet nog wel ff functioneel blijven hoorquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
ja dat is het kutte
Met bier op hoef je helemaal niet aan die database te beginnen
het is altijd iets kloterig kleins waardoor de hele boel in de soep loopt. Moet je echt goed geconcentreerd zijn om dat te vinden. Vaak is het één vinkje bij de velddefinities, of twee scriptstappen die in de verkeerde volgorde uitgevoerd worden. Nou, ga maar zoeken
Klopt, de temps gaan naar benedenquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
oh nee DIE database heb ik nog geen donder aan gedaan
maar heb je het weer gezien? Lijkt net alsof de winter precies op ons wacht
ehmmmmquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt, de temps gaan naar benedenmaar de echte kou inval komt toch zeker in Dec
![]()
Maakt niet uit, de temps gaan alsnog naar beneden hier in NLquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ehmmmm
We hebben het hier over zuid-Polen speedy
Er is maar één Zuidpoolquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ehmmmm
We hebben het hier over zuid-Polen speedy
Reken er maar niet op...quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:37 schreef Jelleee het volgende:
Even iets anders..
Zou je op de HCCdagen een statief kunnen kopen?
( Ze hebben wel camera's enzo, dus mischien ook statieven? )
Hm, iig. bedankt..quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:45 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Reken er maar niet op...
De digitale camera's die ze daar verkopen zijn meestal van on'Trust'waardig materiaal. Ze hebben vast en zeker geen dSLR's liggen.
oh ja... middaggghh![]()
Bijkomen van een griepaanval is niet prettig..![]()
![]()
Helemaal waar. En nadat ik flink ben uitgelachen door mijn ouders en chef, heb ik besloten dat het ook gewoon een leuke auto is. Ik heb er toch nog van genoten om er even in te rijden, maar het meest genooit ik dat ik hem gisteravond weer mocht terug ruilen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:50 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Het zelfde en ... die 500 is altijd nog beter dan moeten lopen of fietsen![]()
oeiquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
hoi
ik baal
Ik heb vanmiddag in een vlaag van frustratie tegen ene betonnen muurtje aan geschopt en nu is mijn grote teen waarschijnlijk gebroken
goh?quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
nu doetie pijn en vind ik mezelf een lompe lul
geen dokter die er naar gekeken heeft?quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
weet ik veel? rustig aan doen en maar kijken
Nee. Die kijken er naar en roepen er iets over en tapen het in. Been there, done that. Keer of 15 pas of zoquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:43 schreef Xilantof het volgende:
[..]
geen dokter die er naar gekeken heeft?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
ja hoop ik ook... ff wat extra yoghurt eten en zo, dan zal het wel weer verder
Ik weet het niet, hij reageert traag of helemaal niet en ken het verschijnsel niet. Niet zoals nu. Ook als ik hem op iso 1600 zet het zelfde. Soms denk ik aan mijn accu, daar die lens ook stroom vreet met zijn IS. Dit zou het kunnen zijn, want ik vond gisteren dat die accu snel leeg aangaf. Ik weet het ff niet, ben ff radeloos en zeker nu ik hem hard nodig heb.quote:Op zondag 13 november 2005 09:51 schreef Dr_Flash het volgende:
te weinig licht misschien? Heb ik nogal eens last mee...
Dank je Flash, zal misschien de enige optie zijn.quote:Op zondag 13 november 2005 10:05 schreef Dr_Flash het volgende:
geen paniek, gewoon een dagje manual focussen en er dan ens GOED naar kijken
ja zekerquote:Op zondag 13 november 2005 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh XilaBeetje uitgeslapen kerel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |