mooi blauw, met wat mooie wolkjes.quote:Op zondag 13 november 2005 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
ook lekker fotoweer daar bij jou? Het is hier echt strakblauw op het moment![]()
Ik heb er wel een paar gemaakt net...quote:Op zondag 13 november 2005 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Diepe stilte ineensIs iedereen aan het shooten buiten?
Laat zienquote:Op zondag 13 november 2005 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ja wacht, ik beschik sinds vorige week ook over een 58 mm polafilterNog nauwelijks gebruikt, ben nog veel te druk met de fisheye aan het experimenteren
Dat is een busquote:Op zondag 13 november 2005 16:24 schreef -Marjo- het volgende:
Die tram is gaaf!!!
ah okeequote:
jaquote:Op zondag 13 november 2005 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ah okeeLekker familieplaatjes geschoten?
Gaaf, heeft iedereen weer eens recente foto's van iedereenquote:Op zondag 13 november 2005 18:33 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ja
ik moest van iedereen foto's maken
quote:
Fijn om te horenquote:
quote:
Bij mij werkt het meestal andersom: mijn avond is goed als ik laat naar bed ga omdat ik lekker ben wezen stappen of gezellig ergens een filmpje heb gekeken ofzo!quote:Op zondag 13 november 2005 22:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
mijn avond was echt goed. ik denk dat ik maar eens redelijk vroeg mijn nest ik ga
bij mij hoeft het niet laat te worden om het een leuke avond te laten zijnquote:Op zondag 13 november 2005 23:00 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Bij mij werkt het meestal andersom: mijn avond is goed als ik laat naar bed ga omdat ik lekker ben wezen stappen of gezellig ergens een filmpje heb gekeken ofzo!
Oh nee, bij mij hoeft het ook niet laat te worden heb laatst op teamuitje nog nooit zo vroeg zo veel zatte mensen gezien: om half 9 / 9 uur alquote:Op zondag 13 november 2005 23:05 schreef Xilantof het volgende:
[..]
bij mij hoeft het niet laat te worden om het een leuke avond te laten zijn
Ik heb nu een erg leuke avond gehad, die misschien naar andermans maten wat vroeg is.. maar boeiuh
quote:Op zondag 13 november 2005 23:41 schreef Subhuman het volgende:
Gewoon weggaan zonder weltrusten te zeggen he!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |