Done.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:22 schreef Insomaniac het volgende:
Fok!Kerstsok
Topic met potentie wordt verneukt.
Gezien, thanks.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/117387
Ik verwacht deze persoon voor middernacht in MED te zien, vragen julie de ban even aan?
Misschien heb je wel gelijk, sommige zijn echter wel ONZ waardig. Maar ik zal er aan denken, thanks.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:04 schreef cyberstalker het volgende:
Er is toch een speciaal feestdagenforum? Is het niet een idee al die sinterklaastopics daarheen te schoppen?
Wat is dit voor nieuwe strategie? Eerst Snakey uitkotsen, dan in eens ophemelen? Zo voelt ie zich in een keer gewild en dan laat je hem vallen als een baksteen. Dat noemen we "iemand breken".quote:
Eeeeeeej, jewettogggggg!quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat is dit voor nieuwe strategie? Eerst Snakey uitkotsen, dan in eens ophemelen? Zo voelt ie zich in een keer gewild en dan laat je hem vallen als een baksteen. Dat noemen we "iemand breken".
Straks zit ie in een hoekje met zijn onderlip te bibberen en zijn traantjes met zijn tong weg te slikken.
Shit, m'n concentratie.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat is dit voor nieuwe strategie? Eerst Snakey uitkotsen, dan in eens ophemelen? Zo voelt ie zich in een keer gewild en dan laat je hem vallen als een baksteen. Dat noemen we "iemand breken".
Straks zit ie in een hoekje met zijn onderlip te bibberen en zijn traantjes met zijn tong weg te slikken.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Shit, m'n concentratie.![]()
Ik was op weg naar mijn 5e orgasme idioot.![]()
Dude, daar is US voor, niet ONZ.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Shit, m'n concentratie.![]()
Ik was op weg naar mijn 5e orgasme idioot.![]()
Daar had ik in 1995 al andere sites voor, newbie.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dude, daar is US voor, niet ONZ..
Is dit sinds 1995 pas je 5e orgasme!quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daar had ik in 1995 al andere sites voor, newbie.![]()
bedanktquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:52 schreef Cynix ® het volgende:
123RiK komt niet meer terug, wegens diverse Policy-overschrijdingen. O.a. ranzige foto's.
quote:Op zondag 13 november 2005 00:10 schreef Pool het volgende:
Hij is al online. Opgelost, slotje.
Luid en duidelijk.quote:Op zondag 13 november 2005 00:17 schreef What het volgende:
Verstehet ihr mich?
De dag dat jij sterft hè...quote:Op zondag 13 november 2005 00:35 schreef Dirkh het volgende:
Ben jij blind? Wat dacht je van een slotje?
Kijk, daar kan ik wat mee.quote:Op zondag 13 november 2005 00:36 schreef Snakey het volgende:
Je zat in het verkeerde subforum, vogel.![]()
Dat is nog niet overlegd met de achterban, derhalve kan ik daar op dit moment geen uitspraken over doen.quote:Op zondag 13 november 2005 00:38 schreef What het volgende:
(Ben je ook zo blij dat Dirkh opgerot is?)
Als je personen aan wil vallen moet je ze persoonlijk aanvallen. Hier heb je er niet zoveel aan.quote:Op zondag 13 november 2005 00:42 schreef What het volgende:
Weet je trouwens wie echt een kankerkop heeft? Static.
Mijn God, dat jullie daar geen einde aan gemaakt hebben is ... nou ja... onbegrijpelijk.
Daar kan ik je alleen maar gelijk in geven. Gelukkig heeft ie zichelf nog niet echt voor lul gezet vanavond.quote:Op zondag 13 november 2005 00:42 schreef What het volgende:
Weet je trouwens wie echt een kankerkop heeft? Static.
Mijn God, dat jullie daar geen einde aan gemaakt hebben is ... nou ja... onbegrijpelijk.
Nee hoor, ik ga meestal nèt op tijd naar bed.quote:Op zondag 13 november 2005 00:43 schreef Alexxxxx het volgende:
ok. nu ben je een bban aan het uitlokken, en is het niet leuk meer
Hoogste tijd dus.quote:Op zondag 13 november 2005 00:44 schreef What het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga meestal nèt op tijd naar bed.
Komt nog, het is nog geen 1 uur.quote:Op zondag 13 november 2005 00:44 schreef Dirkh het volgende:
Gelukkig heeft ie zichelf nog niet echt voor lul gezet vanavond.![]()
Je zit in FB ONZ. Er zal vast wel ergens een SC of FB topic zijn waar je je gal kan spuien. Hier ga ik het verwijderen vanaf nu.quote:Op zondag 13 november 2005 00:50 schreef What het volgende:
Het is echt niet te geloven wat statiic hier kan doen..
Vooral die babbels van hem.
'Maar What, ben je nou niet bang dattie het niet leest?'
'Nee hoor, static is zo'n slet dattie dit ook leest, ik had het ook in VBL kunnen plaatsen, had geen moer uitgemaakt.'
zeikerd, het is zaterdagnachtquote:Op zondag 13 november 2005 03:48 schreef Maanvis het volgende:
Wil bonken, maar mijn vriendin niet -- Een baggertopic. Maar wat is dat? Snakey post er gewoon vrolijk in mee. Het mag dus. HOEZEE!
Als ik zo eens jouw posthistorie bekijk, zie ik dat 90% van jouw topics van een slotje voorzien is. Wie ben jij dan om te beoordelen wat een goed topic is en wat niet?quote:Op zondag 13 november 2005 03:48 schreef Maanvis het volgende:
Wil bonken, maar mijn vriendin niet -- Een baggertopic. Maar wat is dat? Snakey post er gewoon vrolijk in mee. Het mag dus. HOEZEE!
Dat is nou juist het punt. Ik heb ervaring in dat soort dingen.quote:Op zondag 13 november 2005 03:51 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als ik zo eens jouw posthistorie bekijk, zie ik dat 90% van jouw topics van een slotje voorzien is. Wie ben jij dan om te beoordelen wat een goed topic is en wat niet?
Maak er dan eens gebruik van in je eigen topicsquote:Op zondag 13 november 2005 03:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat is nou juist het punt. Ik heb ervaring in dat soort dingen.
Ah, dus baggertopics mogen op specifieke tijden wel en op andere tijden niet?quote:
Dat gaat dus niet, die zitten op slot.quote:Op zondag 13 november 2005 03:54 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maak er dan eens gebruik van in je eigen topics
Kwam door het schopje. Ik heb de laatste twee posts verwijderd en weer open gegooid.quote:Op zondag 13 november 2005 09:45 schreef Klonk het volgende:
[Schokkend] Kermit is dood en dan het slotje van sjago snakey
slotje is wat overdreven naar mijn mening, er werd niet in gebaggerd of wat dan ook
Gil ff in FC (FA topic) dan. Ze kunnen daar zo zien wat je per ongeluk hebt verwijderd.quote:Op zondag 13 november 2005 11:30 schreef Pool het volgende:
Ik schoot zojuist uit met scrollen en heb toen een topic gedelete in plaats van gesloten.![]()
Ik ben vergeten wie de TS was, maar het topic ging over de neonloze junkiesietze en het topic is dicht omdat daar al een topic in KLB over loopt van junkiesietze zelf. Ik ben NEON-LOOS :( :'(
Bedankt voor de tip.quote:Op zondag 13 november 2005 11:49 schreef MUUS het volgende:
[..]
Gil ff in FC (FA topic) dan. Ze kunnen daar zo zien wat je per ongeluk hebt verwijderd.
Ken beure heur..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |