Done.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:22 schreef Insomaniac het volgende:
Fok!Kerstsok
Topic met potentie wordt verneukt.
Gezien, thanks.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/117387
Ik verwacht deze persoon voor middernacht in MED te zien, vragen julie de ban even aan?
Misschien heb je wel gelijk, sommige zijn echter wel ONZ waardig. Maar ik zal er aan denken, thanks.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:04 schreef cyberstalker het volgende:
Er is toch een speciaal feestdagenforum? Is het niet een idee al die sinterklaastopics daarheen te schoppen?
Wat is dit voor nieuwe strategie? Eerst Snakey uitkotsen, dan in eens ophemelen? Zo voelt ie zich in een keer gewild en dan laat je hem vallen als een baksteen. Dat noemen we "iemand breken".quote:
Eeeeeeej, jewettogggggg!quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat is dit voor nieuwe strategie? Eerst Snakey uitkotsen, dan in eens ophemelen? Zo voelt ie zich in een keer gewild en dan laat je hem vallen als een baksteen. Dat noemen we "iemand breken".
Straks zit ie in een hoekje met zijn onderlip te bibberen en zijn traantjes met zijn tong weg te slikken.
Shit, m'n concentratie.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat is dit voor nieuwe strategie? Eerst Snakey uitkotsen, dan in eens ophemelen? Zo voelt ie zich in een keer gewild en dan laat je hem vallen als een baksteen. Dat noemen we "iemand breken".
Straks zit ie in een hoekje met zijn onderlip te bibberen en zijn traantjes met zijn tong weg te slikken.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Shit, m'n concentratie.![]()
Ik was op weg naar mijn 5e orgasme idioot.![]()
Dude, daar is US voor, niet ONZ.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Shit, m'n concentratie.![]()
Ik was op weg naar mijn 5e orgasme idioot.![]()
Daar had ik in 1995 al andere sites voor, newbie.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dude, daar is US voor, niet ONZ..
Is dit sinds 1995 pas je 5e orgasme!quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daar had ik in 1995 al andere sites voor, newbie.![]()
bedanktquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:52 schreef Cynix ® het volgende:
123RiK komt niet meer terug, wegens diverse Policy-overschrijdingen. O.a. ranzige foto's.
quote:Op zondag 13 november 2005 00:10 schreef Pool het volgende:
Hij is al online. Opgelost, slotje.
Luid en duidelijk.quote:Op zondag 13 november 2005 00:17 schreef What het volgende:
Verstehet ihr mich?
De dag dat jij sterft hè...quote:Op zondag 13 november 2005 00:35 schreef Dirkh het volgende:
Ben jij blind? Wat dacht je van een slotje?
Kijk, daar kan ik wat mee.quote:Op zondag 13 november 2005 00:36 schreef Snakey het volgende:
Je zat in het verkeerde subforum, vogel.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |