Hij is mod. Hij heeft al het een en ander aan ervaring van wat datgene een geslaagd topic is of kan zijn en of al tig keer is bedacht en uiteindelijk beslist of het open blijft.quote:
Ik heb meer zoiets van als mensen er schijnbaar nog steeds lol in hebben iemand anders niet kan bepalen of dit wel of niet zo is. Ik heb nooit gesnapt waarom mod's vaak te pas en te onpas met slotjes lopen gooien. T' ljkt altijd wel of ze het interessant vinden ofzo :Squote:Op zaterdag 12 november 2005 01:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hij is mod. Hij heeft al het een en ander aan ervaring van wat datgene een geslaagd topic is of kan zijn en of al tig keer is bedacht en uiteindelijk beslist of het open blijft.
Dat en het was ook een enorm kuttopic.quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hij is mod. Hij heeft al het een en ander aan ervaring van wat datgene een geslaagd topic is of kan zijn en of al tig keer is bedacht en uiteindelijk beslist of het open blijft.
Neequote:Op zaterdag 12 november 2005 01:40 schreef Crazyivan het volgende:
Prutsers zijn jullie, met een veel hoger nummer dan ik. Hup dat topic weer open, om nog enige geloofwaardigheid over te houden.
Kunnen de mensen die in dit topic niets te zoeken hebben SVP weer terug gaan naar hun dagelijkse bezigheden? Dank u.quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kunnen de mensen die in dit topic niets te zoeken hebben SVP weer terug gaan naar hun dagelijkse bezigheden? Dank u.
Dit ís zijn dagelijkse bezigheid.quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kunnen de mensen die in dit topic niets te zoeken hebben SVP weer terug gaan naar hun dagelijkse bezigheden? Dank u.
Dank je. Ik vondt ze ook wel aardig.quote:Je suggesties zijn 'leuk',
Is dat zo? Heb jij niet stiekem gedacht, dit wordt niets dus over enkele maanden is er wel de kans dat ik moderator wordt?quote:je misinterpretaties aandoenlijk.
Het topic gaat nergens over? Ok, die mag je even uitleggen, geef eens aan wat het nergens is. Ik zie namelijk een duidelijk onderwerp het falende "A whole different ballgame." Ik zie users die reageren op dat, dus vertel eens waar gaat het off topic?quote:Dit topic gaat nergens over, slotje derhalve.
Whehehehe.quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:02 schreef -Angel- het volgende:
Dank je. Ik vondt ze ook wel aardig.
Ik vraag me dan ook af wat het nut ervan is om zulk soort topics te sluiten??quote:
Hoezo stiekem? Je mag best weten dat ik een week bij yvonne op de stoep heb geslapen om mijn modschap af te dwingen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:02 schreef -Angel- het volgende:
Is dat zo? Heb jij niet stiekem gedacht, dit wordt niets dus over enkele maanden is er wel de kans dat ik moderator wordt?
Tuurlijk, het maakt niet uit wat er geopend wordt, een reactie komt altijd wel. Het gaat er niet om dat er daadwerkelijk iets offtopic gaat, dat zie je me dan ook niet zeggen. Het slaat nergens op om hier op terug te komen zonder duidelijke reden behalve een schop na geven aan exmods. Je topic had verder van geen kant humor. En als dat je bedoeling niet was dan past het sowieso niet in ONZ. Dan open je er maar een topic over in FB. (quote:Het topic gaat nergens over? Ok, die mag je even uitleggen, geef eens aan wat het nergens is. Ik zie namelijk een duidelijk onderwerp het falende "A whole different ballgame." Ik zie users die reageren op dat, dus vertel eens waar gaat het off topic?
Kenmerkt zich wel voor degene die hier moderators zijn. Zelfspot is er niet bij, we nemen alles serieus.quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:35 schreef Snakey het volgende:
Het slaat nergens op om hier op terug te komen zonder duidelijke reden behalve een schop na geven aan exmods. Je topic had verder van geen kant humor.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:35 schreef Snakey het volgende:
Dan open je er maar een topic over in FB. ()
En meteen permbannen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:53 schreef FlyingFox het volgende:
Nj, pool, dinges:
Zou iemand even de offtopicposts van o.a. Jett uit dit topic kunnen halen? Dank je wel.
*** Het 'Alternatieve FOK!-awards 2005' topique! ***
Of enkel postrechten in PUB, kan ze alle IQ-loze-bagger-kwijlers mooi daar houden.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:56 schreef FlyingFox het volgende:
Zo van, dat je achteraf denkt van, die hebben we góéd gebanned. Zo iets.
Jij bent echt wel beter en leuker dan de vorige Snakey.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
[..]
Ik zat al mee te lezen, momentje.
Sorryquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:53 schreef FlyingFox het volgende:
Nj, pool, dinges:
Zou iemand even de offtopicposts van o.a. Jett uit dit topic kunnen halen? Dank je wel.
*** Het 'Alternatieve FOK!-awards 2005' topique! ***
Of bij betreffende users het linkje naar ONZ in de index ''stiekum'' (quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Of enkel postrechten in PUB, kan ze alle IQ-loze-bagger-kwijlers mooi daar houden.
Gij slinkse en snode plannenmaker!quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:59 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Of bij betreffende users het linkje naar ONZ in de index ''stiekum'' (![]()
![]()
! ) linken naar PUB. Meesterlijk.
Vroegah welquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:00 schreef FlyingFox het volgende:
Bedankt snakey. Ik had het zelf niet beter kunnen doen.
Pleasure.quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:00 schreef FlyingFox het volgende:
Bedankt snakey. Ik had het zelf niet beter kunnen doen.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:01 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Gij slinkse en snode plannenmaker!
Het zou best kunnen werken..
[afbeelding]
Zodra je de bagger uit je ogen hebt gewassen met je kutwashandjes mag je terug komen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:16 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Thumbs up for NJ's moderatiebeleid
[afbeelding]
Je hebt zo net een mooi topic om zeep geholpen![]()
Ik wens jou zo'n washandje toequote:Op zaterdag 12 november 2005 20:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zodra je de bagger uit je ogen hebt gewassen met je kutwashandjes mag je terug komen.![]()
Oftewel, NJ heeft het terecht gesloten, het was een baggertopic.
Als jij mijn rug even kan doen ben ik je eeuwig dankbaar.quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:23 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Ik wens jou zo'n washandje toe![]()
Nee laat maar door iemand anders doen met een hele grote duimquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als jij mijn rug even kan doen ben ik je eeuwig dankbaar.![]()
Ik vind je nu leukerderder dan *toen*.quote:
Nuecken dan maar he?quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:28 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik vind je nu leukerderder dan *toen*.
Dawast.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:28 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik vind je nu leukerderder dan *toen*.
Dawast.
Ben blij dat ik zit.quote:
Kun jij die duim van Sterke_Yerke even "afwerken",quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]Het blijft wel Snakey hoor. Gewoon een misselijk lui mannetje die er drie uur over doet om een sluitpost te schrijven. En dan bestaat die sluitpost uit niet meer dan twee woorden.
Snakey
Oh, excuus.quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:30 schreef Insomaniac het volgende:
Dat zei ik net al, MUUS.
Ach, hij begrijpt nu wat we zeggen en wij snappen wat hij zegt.quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]Het blijft wel Snakey hoor. Gewoon een misselijk lui mannetje die er drie uur over doet om een sluitpost te schrijven. En dan bestaat die sluitpost uit niet meer dan twee woorden.
Snakey
Vrouwenquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:31 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ben blij dat ik zit.. Bankhangen, koffie, teveel vreten en teveel sigaretten... meer zit er niet meer in vandaag. Zelfs plassen is teveel moeite.
Toch bedankt..
En wat zegt dat over jou?quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
VrouwenDie ene keer in de week dat ik nuchter ben zijn ze ongesteld of hebben ze het wel gehad en willen ze op de bank zitten.
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |