Ja want anders ga ik hier het volledige levensverhaal van Dick Bruna posten en die volposten met smiley's. Want hey, de openingspost zag er groot en professioneel uit. En als een FA of mod die ziet dan moet het topic wel openblijven.quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:27 schreef popolon het volgende:
Ik wacht nog even af.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:30 schreef Xebrozius het volgende:
schijten....
Even gekeken naar je postgeschiedenis, je bent een labiele R&P'er zoals je al duidelijk laat merken. Blijf daar dan ook. Daar wordt je wel begrepen en doodgeknuffeld met pathetische gevoelens.quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:29 schreef GF het volgende:
Je bent zelf een kankernerd dwaas.
Ontken ik ook nergensquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:33 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Even gekeken naar je postgeschiedenis, je bent een labiele R&P'er zoals je al duidelijk laat merken. Blijf daar dan ook. Daar wordt je wel begrepen en doodgeknuffeld met pathetische gevoelens.
0MfG Hij zij lulquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:35 schreef Xebrozius het volgende:
lullen
Ah, welkom gepikeerde slowchattende kankernerd. Hoe voelt het om op je tekortkoming gewezen te worden?quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:36 schreef Cracka-ass het volgende:
Niet doen man, jij bent dan ook gaaf.
zoiets als in Dribbel bestaat 25 jaar!quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:35 schreef Xebrozius het volgende:
Ik kan natuurlijk ook een topic aanmaken, met iets in de trant van;
[willekeurig baggerend slowchat kneusje] is jarig vandaag
En dan de eerste pagina net doen alsof persoon in kwestie jarig is om vervolgens gewoon weer de boel vol te lullen met onzin en smiley's. Hoe geniaal is dat?
Het was een oprechte reactie.quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:38 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ah, welkom gepikeerde slowchattende kankernerd. Hoe voelt het om op je tekortkoming gewezen te worden?
Ik lees me wel in voor ik een topic open ja... Dat mijn ogen nu bloeden is mijn eigen schuld.quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
zoiets als in Dribbel bestaat 25 jaar!![]()
Wat toevallig, die van mij ook!quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:39 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Het was een oprechte reactie.
Toch jammer dat je zo reageerd. Ik dacht eindelijk een toffe gast te hebben gevonden online.quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:40 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Wat toevallig, die van mij ook!
quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:30 schreef cerror het volgende:
Wat voor plaatjes moeten we posten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |