Ja want anders ga ik hier het volledige levensverhaal van Dick Bruna posten en die volposten met smiley's. Want hey, de openingspost zag er groot en professioneel uit. En als een FA of mod die ziet dan moet het topic wel openblijven.quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:27 schreef popolon het volgende:
Ik wacht nog even af.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:30 schreef Xebrozius het volgende:
schijten....
Even gekeken naar je postgeschiedenis, je bent een labiele R&P'er zoals je al duidelijk laat merken. Blijf daar dan ook. Daar wordt je wel begrepen en doodgeknuffeld met pathetische gevoelens.quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:29 schreef GF het volgende:
Je bent zelf een kankernerd dwaas.
Ontken ik ook nergensquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:33 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Even gekeken naar je postgeschiedenis, je bent een labiele R&P'er zoals je al duidelijk laat merken. Blijf daar dan ook. Daar wordt je wel begrepen en doodgeknuffeld met pathetische gevoelens.
0MfG Hij zij lulquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:35 schreef Xebrozius het volgende:
lullen
Ah, welkom gepikeerde slowchattende kankernerd. Hoe voelt het om op je tekortkoming gewezen te worden?quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:36 schreef Cracka-ass het volgende:
Niet doen man, jij bent dan ook gaaf.
zoiets als in Dribbel bestaat 25 jaar!quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:35 schreef Xebrozius het volgende:
Ik kan natuurlijk ook een topic aanmaken, met iets in de trant van;
[willekeurig baggerend slowchat kneusje] is jarig vandaag
En dan de eerste pagina net doen alsof persoon in kwestie jarig is om vervolgens gewoon weer de boel vol te lullen met onzin en smiley's. Hoe geniaal is dat?
Het was een oprechte reactie.quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:38 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ah, welkom gepikeerde slowchattende kankernerd. Hoe voelt het om op je tekortkoming gewezen te worden?
Ik lees me wel in voor ik een topic open ja... Dat mijn ogen nu bloeden is mijn eigen schuld.quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
zoiets als in Dribbel bestaat 25 jaar!![]()
Wat toevallig, die van mij ook!quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:39 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Het was een oprechte reactie.
Toch jammer dat je zo reageerd. Ik dacht eindelijk een toffe gast te hebben gevonden online.quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:40 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Wat toevallig, die van mij ook!
quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:30 schreef cerror het volgende:
Wat voor plaatjes moeten we posten?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:43 schreef Xebrozius het volgende:
Nu snap ik ook waarom ONZ deze reputatie heeft... Wat wil je ook als er geen enkel crewlid wakker is of de moeite neemt om een topic te sluiten met als inhoud: kankernerd, doodgaan, slowchat.
Dan zijn de reguliere topics in ONZ idd een lachertje, vooral niet sluiten hoor...
En dan verwacht je ook nog dat ik je online vriendje ben? Verkracht me dan maar meteen anaal en steek m'n huis in de fik...quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:42 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Toch jammer dat je zo reageerd. Ik dacht eindelijk een toffe gast te hebben gevonden online.
Wat is je punt?quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:45 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
En dan verwacht je ook nog dat ik je online vriendje ben? Verkracht me dan maar meteen anaal en steek m'n huis in de fik...
Ja, geweldige reacties ook in dat topicquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Och, die baggertopics worden echt wel door crewleden gezien hoor....
Nou poepoeh, dan wist ik het wel als baggeraar...quote:
ZIJquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:36 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
0MfG Hij zij lul![]()
![]()
![]()
![]()
!!1111 Pwnd!
ROFLr0fl Lollercopter POEP!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:46 schreef Xebrozius het volgende:
poepoeh
sar-cas-me (het ~)quote:
Ach xeb, maak je maar geen zorgen hoor:quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:46 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja, geweldige reacties ook in dat topic
[..]
Nou poepoeh, dan wist ik het wel als baggeraar...
quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:17 schreef nikky het volgende:
Ik zeg alleen dat we graag in onderbouwde topics onze energie in willen stoppen. Men doet moeite om iets aan de kaak te stellen. En wij kijken en beoordelen of er inderdaad iets mis is
lul je er niet uitquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:49 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
sar-cas-me (het ~)
1 bittere, bijtende spot
Ooohw, dan kan ik met een gerust hart gaan slapen. Er wordt immers naar ons geluistert en men steekt energie in de users. Nou, dat is wel een pak van mijn hart.quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ach xeb, maak je maar geen zorgen hoor:
[..].
Als je al niet kunt inzien dat ik dat ik het met opzet heb gepost dan heb ik vanaf heden enkel medelijden met jou...quote:
duw je je penis straks ook nog even in z'n endeldarmquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:51 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ooohw, dan kan ik met een gerust hart gaan slapen. Er wordt immers naar ons geluistert en men steekt energie in de users. Nou, dat is wel een pak van mijn hart.
Zat ik even fout![]()
.
Dat lijkt me nog altijd aangenamer dan urenlang vertoeven in een of ander dom bagger topic waarin users raaskallend bijna grenzend aan hysterie het ene na het andere topic volkotsen met hun betekenisloze inhoud.quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:53 schreef remlof het volgende:
[..]
duw je je penis straks ook nog even in z'n endeldarm
Hé remlof, even een serieus vraagje hé; is je dochter niet jaloers wanneer je naar de hoeren gaat?quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:53 schreef remlof het volgende:
[..]
duw je je penis straks ook nog even in z'n endeldarm
quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:56 schreef kastanova het volgende:
Hé remlof, even een serieus vraagje hé; is je dochter niet jaloers wanneer je naar de hoeren gaat?
Wel de moeite doen in paint om dat plaatje maken maar niet het lef hebben om werkelijk zulke topics aan te maken omdat je dan weet dat je een ban krijgt. 48 Uur zonder bagger zou je inderdaad niet overleven.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |