nee.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:41 schreef snellejelle het volgende:
Het is natuurlijk wel de bedoeling dayt je er bij zet wie je feliciteert
sorryquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:47 schreef CyFanate het volgende:
dat onzin onzin kan zijn is duidelijk, maar zo'n onzin... de reden voor de ban is volgens mij ben de meeste van jullie niej eens bekend en toch gaan jullie hun er mee "feliciteren". Volgens mij zijn jullie dan de zielige personen hoor, niet degene die geblokt zijn.
zeg. wat doe je in dit topic als je niemand te feliciteren hebt?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:47 schreef CyFanate het volgende:
dat onzin onzin kan zijn is duidelijk, maar zo'n onzin... de reden voor de ban is volgens mij ben de meeste van jullie niej eens bekend en toch gaan jullie hun er mee "feliciteren". Volgens mij zijn jullie dan de zielige personen hoor, niet degene die geblokt zijn.
Gooi jij eens gauw een paar flessen spiritus over je heen en steek dan de barbeque eens aanquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:47 schreef CyFanate het volgende:
Hehe.... Ieder andere user had allang een ban gehad voor wat jij allemaal flikte gister!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:42 schreef Conflict het volgende:
ik verwacht er nog een van vannacht...
Voor het verneuken van mijn topics?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:37 schreef snellejelle het volgende:![]()
Ken je iemand met een ban? Feliciteer hem/haar hier
![]()
Ik begin, Teardrop-nl en Fisher goed gedaan
zet er ajb wel ff bij wie je feliciteert!
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:47 schreef CyFanate het volgende:
Ooooooooooooooooooow, die is leuk!!!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |