Wat moet ie dan zeggen...quote:Op zondag 13 november 2005 03:42 schreef ma_jojo het volgende:
"Gaan we bonken?"
Als je zo begint, zou ik ook weigeren.
Brr daar droog ik spontaan van opquote:Op zondag 13 november 2005 03:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wat moet ie dan zeggen...
Zullen we samen de liefde bedrijven?![]()
Van jou verwacht ik ook niks minder dan:quote:Op zondag 13 november 2005 03:48 schreef Xennia het volgende:
[..]
Brr daar droog ik spontaan van op
OT: mogelijk wat aan je technieken, aantrekkelijkheid, uithoudingsvermogen en inventiviteit werken
quote:Op zondag 13 november 2005 03:54 schreef the_legend_killer het volgende:
mep haar !
quote:Speltip #64
Bitchslappen werkt alleen tijdens de daad
Praten wordt zo overschatquote:Op zondag 13 november 2005 03:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Van jou verwacht ik ook niks minder dan:
"Zullen we ranzige zweetdampende sex in keuken hebben..."
Moet het nou persé in de slaapkamer? Kun je niks avondtuurlijker verzinnen?quote:Op zondag 13 november 2005 03:56 schreef Xennia het volgende:
[..]
Praten wordt zo overschat![]()
Me aan mijn haren de slaapkamer insleuren volstaat
Opeens blijkt dat je alleen een stuk haar van het hoofd hebt afgescheurd in je hand hebtquote:Op zondag 13 november 2005 03:56 schreef Xennia het volgende:
[..]
Praten wordt zo overschat![]()
Me aan mijn haren de slaapkamer insleuren volstaat
Dat zijn extensions, das hip tegenwoordigquote:Op zondag 13 november 2005 03:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Opeens blijkt dat je alleen een stuk haar van het hoofd hebt afgescheurd in je hand hebt
Ligt Xennia nog onder in de gang.
Moet ik ze ook maar eens nemenquote:Op zondag 13 november 2005 03:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat zijn extensions, das hip tegenwoordig
Uit ervaring kan ik je vertellen dat je niet aangerand wil worden door een kale pot..quote:Op zondag 13 november 2005 04:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Moet ik ze ook maar eens nemen![]()
Die ken zeker kickboxenquote:Op zondag 13 november 2005 04:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik je vertellen dat je niet aangerand wil worden door een kale pot..
Kan wel, maar ik ga toch voor het comfortquote:Op zondag 13 november 2005 03:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Moet het nou persé in de slaapkamer? Kun je niks avondtuurlijker verzinnen?
Haren trekken<--->Comfortquote:Op zondag 13 november 2005 04:04 schreef Xennia het volgende:
[..]
Kan wel, maar ik ga toch voor het comfort
vertel es!?!?!?quote:Op zondag 13 november 2005 04:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik je vertellen dat je niet aangerand wil worden door een kale pot..
SM en vechtseksquote:Op zondag 13 november 2005 04:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Haren trekken<--->Comfort
Ik zie de overeenkomst niet...
beide!!!quote:Op zondag 13 november 2005 03:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Komt beiden op hetzelfde neer, maar hij zal het nog niet krijgen...
Komt bij beiden op hetzelfde neerquote:
Wat is het in jou dat je alle nachtbagger om een uur of acht omhoog doet schoppen? Werkelijk te sneu.quote:Op zondag 13 november 2005 08:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Drogeren en helemaal aan repen ketsen
quote:Op zondag 13 november 2005 14:04 schreef P0rt0 het volgende:
Smeken ging ook niet. Haar zomaar beetpakken en palen gaat ook niet, want ze is way more stronger dan ik
Wat moet ik doen, want ik wil voor maandag toch sex hebben gehad
Lees: mijn vriendin is sterker dan ik. Denk eerder dat ik ducktape om mijn mond krijg, dan zij.quote:
Het moet op een legale manier gebeuren.. En ik heb ong. nog maar 8uur voordat ik alsnog in huilen uitbarst. ik wil vandaag alsnog een beurt gvdquote:
Is het een koe?quote:Op zondag 13 november 2005 15:37 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Lees: mijn vriendin is sterker dan ik. Denk eerder dat ik ducktape om mijn mond krijg, dan zij.
Hoezo, is dit er?quote:Op zondag 13 november 2005 15:37 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Lees: mijn vriendin is sterker dan ik. Denk eerder dat ik ducktape om mijn mond krijg, dan zij.
En dan in d'r slaap over d'r heen shprietßenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |