zo !quote:op zondag 13 november 2005 02:06 schreef i_doubt het volgende:
na een aantal keren is mijn vriendje, mijn grote liefde, lichamelijk behoorlijk uitgeput.
en dan kost het een lange slaappartij en een paar uur om weer wat klaar te spelen.
enigszins gefrustreerd - hij ligt al weer te ronken - type ik hier dit stukje.
hem wakker maken, proberen op te winden heeft geen enkele zin.
hij doet dan misschien wel zijn best, maar nog iets presteren ho maar.
het gekreun komt dan alleen nog maar van zijn kant: "oh ik kan niet meer."
kennen jullie dit ook?
en hebben jullie daar een monogame oplossing voor gevonden, of zijn mannen niet tot meer in staat, en heb je je er maar bij neer te leggen?
ja leg je daar maar bij neer, ik vind je verhaal maar vaag en het slaat nergens op, wees tevreden ofzo. een paar keer is genoeg lijkt me zo!quote:op zondag 13 november 2005 02:06 schreef i_doubt het volgende:
na een aantal keren is mijn vriendje, mijn grote liefde, lichamelijk behoorlijk uitgeput.
...... en heb je je er maar bij neer te leggen?
pffffffffff hahahahahaquote:op zondag 13 november 2005 02:48 schreef trents het volgende:
wat zeg je er van als ik eerst jou en daarna wat filosofische werken afwerk?
quote:op zondag 13 november 2005 02:25 schreef alexxxxx het volgende:
daarvoor is de vibrator uitgevonden, mn kind
om vervolgens te zeggen, kijk als je me nu niet neukt dan pik ik er ééntje van het forum af?quote:op zondag 13 november 2005 02:54 schreef xennia het volgende:
volgens mij is ts haar vriend wekken..
dat kan ze pas echt zeggen als ze het geprobeerd heeft! hahaquote:op zondag 13 november 2005 03:24 schreef mr.noodle het volgende:
[..]
als ze daalijk maar niet weer komt klagen dat wij haar ook niet kunnen opwinden
als die zak leeg is, na 3 a 4 keer is die echt wel leeg. dan presteert de lul en het mannelijk aanhangsel (je vriend) echt niet meer. asl ik op een avond 4 keer ben gekomen wil ik ook even een paar uur rust.quote:op zondag 13 november 2005 02:06 schreef i_doubt het volgende:
kennen jullie dit ook?
en hebben jullie daar een monogame oplossing voor gevonden, of zijn mannen niet tot meer in staat, en heb je je er maar bij neer te leggen?
volgens mij heeft dit niet zo veel met zijn wormvormig aanhangsel te maken, maar meer met zijn algehele conditie en slaapbehoeftequote:op zondag 13 november 2005 09:13 schreef deek het volgende:
[..]
als die zak leeg is, na 3 a 4 keer is die echt wel leeg. dan presteert de lul en het mannelijk aanhangsel (je vriend) echt niet meer. asl ik op een avond 4 keer ben gekomen wil ik ook even een paar uur rust.
wat. hoe kom je daar nou bij?quote:op zondag 13 november 2005 02:25 schreef alexxxxx het volgende:
daarvoor is de vibrator uitgevonden, mn kind
van mij?quote:
ik dacht dat mannen onverzadigbare sexbeluste wezens waren.quote:
maar kan toch gebeuren dat je vriendje geen zin heeft een keer, damn alsof jij altijd maar zin hebt en niet een keer te moe bent om te sexen.
wat zou ik moeten vinden?quote:op zondag 13 november 2005 02:16 schreef ondeugend het volgende:
heb je het al wel bij jezelf gezocht ?
no offence trouwens.
heb jij de gehele dag dan een geil poesje?quote:op zondag 13 november 2005 09:43 schreef i_doubt het volgende:
ik dacht dat mannen onverzadigbare sexbeluste wezens waren.
ze denken elke 10 sec aan sex
minstens 10 keer per dag een erectie
maar verder......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |