zo !quote:op zondag 13 november 2005 02:06 schreef i_doubt het volgende:
na een aantal keren is mijn vriendje, mijn grote liefde, lichamelijk behoorlijk uitgeput.
en dan kost het een lange slaappartij en een paar uur om weer wat klaar te spelen.
enigszins gefrustreerd - hij ligt al weer te ronken - type ik hier dit stukje.
hem wakker maken, proberen op te winden heeft geen enkele zin.
hij doet dan misschien wel zijn best, maar nog iets presteren ho maar.
het gekreun komt dan alleen nog maar van zijn kant: "oh ik kan niet meer."
kennen jullie dit ook?
en hebben jullie daar een monogame oplossing voor gevonden, of zijn mannen niet tot meer in staat, en heb je je er maar bij neer te leggen?
ja leg je daar maar bij neer, ik vind je verhaal maar vaag en het slaat nergens op, wees tevreden ofzo. een paar keer is genoeg lijkt me zo!quote:op zondag 13 november 2005 02:06 schreef i_doubt het volgende:
na een aantal keren is mijn vriendje, mijn grote liefde, lichamelijk behoorlijk uitgeput.
...... en heb je je er maar bij neer te leggen?
pffffffffff hahahahahaquote:op zondag 13 november 2005 02:48 schreef trents het volgende:
wat zeg je er van als ik eerst jou en daarna wat filosofische werken afwerk?
quote:op zondag 13 november 2005 02:25 schreef alexxxxx het volgende:
daarvoor is de vibrator uitgevonden, mn kind
om vervolgens te zeggen, kijk als je me nu niet neukt dan pik ik er ééntje van het forum af?quote:op zondag 13 november 2005 02:54 schreef xennia het volgende:
volgens mij is ts haar vriend wekken..
dat kan ze pas echt zeggen als ze het geprobeerd heeft! hahaquote:op zondag 13 november 2005 03:24 schreef mr.noodle het volgende:
[..]
als ze daalijk maar niet weer komt klagen dat wij haar ook niet kunnen opwinden
als die zak leeg is, na 3 a 4 keer is die echt wel leeg. dan presteert de lul en het mannelijk aanhangsel (je vriend) echt niet meer. asl ik op een avond 4 keer ben gekomen wil ik ook even een paar uur rust.quote:op zondag 13 november 2005 02:06 schreef i_doubt het volgende:
kennen jullie dit ook?
en hebben jullie daar een monogame oplossing voor gevonden, of zijn mannen niet tot meer in staat, en heb je je er maar bij neer te leggen?
volgens mij heeft dit niet zo veel met zijn wormvormig aanhangsel te maken, maar meer met zijn algehele conditie en slaapbehoeftequote:op zondag 13 november 2005 09:13 schreef deek het volgende:
[..]
als die zak leeg is, na 3 a 4 keer is die echt wel leeg. dan presteert de lul en het mannelijk aanhangsel (je vriend) echt niet meer. asl ik op een avond 4 keer ben gekomen wil ik ook even een paar uur rust.
wat. hoe kom je daar nou bij?quote:op zondag 13 november 2005 02:25 schreef alexxxxx het volgende:
daarvoor is de vibrator uitgevonden, mn kind
van mij?quote:
ik dacht dat mannen onverzadigbare sexbeluste wezens waren.quote:
maar kan toch gebeuren dat je vriendje geen zin heeft een keer, damn alsof jij altijd maar zin hebt en niet een keer te moe bent om te sexen.
wat zou ik moeten vinden?quote:op zondag 13 november 2005 02:16 schreef ondeugend het volgende:
heb je het al wel bij jezelf gezocht ?
no offence trouwens.
heb jij de gehele dag dan een geil poesje?quote:op zondag 13 november 2005 09:43 schreef i_doubt het volgende:
ik dacht dat mannen onverzadigbare sexbeluste wezens waren.
ze denken elke 10 sec aan sex
minstens 10 keer per dag een erectie
maar verder......
als je goed leest slaat het verhaal wel degelijk ergens op. welk woord(en) volg je niet?quote:op zondag 13 november 2005 02:23 schreef 2l0w4zer0 het volgende:
[..]
ja leg je daar maar bij neer, ik vind je verhaal maar vaag en het slaat nergens op, wees tevreden ofzo. een paar keer is genoeg lijkt me zo!![]()
er zijn hier genoeg vrijwilligers die je op een gangbang kunnen cq willen tracterenquote:op zondag 13 november 2005 09:47 schreef i_doubt het volgende:
[..]
als je goed leest slaat het verhaal wel degelijk ergens op. welk woord(en) volg je niet?
ik vind het fijn dat jij kunt bepalen dat een paar keer genoeg voor mij is.
maar deze projectie gaat misschien voor jou op.
er zijn toch nog wel andere projecties denkbaar.![]()
van jou natuurlijkquote:op zondag 13 november 2005 09:43 schreef i_doubt het volgende:
[..]
van mij?
van mijn vriend?
van de actie?
van de non-actie? (zie de nachtelijke bb strems)
[..]
maar verder......
een twe of drie is nog daar aan toe.quote:op zondag 13 november 2005 09:50 schreef deek het volgende:
[..]
er zijn hier genoeg vrijwilligers die je op een gangbang kunnen cq willen tracteren
er staat een iets grotere foto vd avatar in het fotoboek.quote:
natuurlijk. maar een relatie is toch gebaseerd op gelijkwaardigheid en respect.quote:en hoe kom je daar nou bij dat mannen onverzadigbare sexbeluste wezens zijn
daar zit net zo'n groot verschil in tussen de ene man en de andere als bij vrouwen.
prima, maar geen dagen....quote:bovendien na een paar keer is het voor de meeste mannen wel genoeg geweest hoor, gun hem even een paar minuten rust en hij kan er weer tegenaan![]()
ik heb kennelijk een paar vriendjes gehad die daar wel toe in staat waren.quote:je weet blijkbaar nog niet zoveel van mannen af
dus in feite zeg jij inderdaad dat je seksverslaafd bent? daar hebben we psychologen voor en desgewenst ook psychiaters. dit klinkt misschien wat grof, maar het probleem zit bij jou.quote:op zondag 13 november 2005 09:47 schreef i_doubt het volgende:
[..]
als je goed leest slaat het verhaal wel degelijk ergens op. welk woord(en) volg je niet?
dat jij een vrouw die sex wil als een probleem ziet, dat verbaasd me minder..quote:op zondag 13 november 2005 10:23 schreef fuifduif het volgende:
het probleem
fuifduif je spreekt je eigen gruwelijk tegen:quote:op zondag 13 november 2005 10:21 schreef fuifduif het volgende:
ik zelf ben ook niet zo seksverslaafd dat ik meteen zal gaan zeuren wanneer ik niet ieder gewenst moment bevredigd wordt. kom nou. en ik verwacht dat het bij mijn wederhelft ook geen probleem zal zijn.
wat klopt hier niet aan?quote:op zondag 13 november 2005 10:30 schreef deek het volgende:
[..]
fuifduif je spreekt je eigen gruwelijk tegen:
maagd (and proud of it)
ach ja, mensen vinden het leuk om te doen alsof je niet mee kunt praten over dit soort onderwerpen omdat je maagd ben. nou ja, het is achterlijk natuurlijk, want ts is niet representatief. er zijn zoveel mensen die niet zeuren over hun seksleven, dus het is niet zo dat omdat ik maagd ben, ik niet zou kunnen weten hoe het kan zijn. tuurlijk, stel je hebt voor het eerst seks gehad en het is heerlijk en je wilt steeds weer en meer, dat kan natuurlijk omdat je het dan hebt ervaren en er iets in je wordt losgemaakt. maar dan nog: je bent een mensen met het vermogen om rationeel te zijn. je kunt dan simpelweg tegen jezelf zeggen: "nee, het is geven en nemen, mijn partner heeft geen zin en daar moet ik mij bij neerleggen." als je de lichamelijke behoefte stelt boven je vermogen tot rationeel en vooral ook beschaafd denken, dan ben je eigenlijk meer een dier dan een mens.quote:op zondag 13 november 2005 10:37 schreef schotse_hooglander het volgende:
[..]
wat klopt hier niet aan?
hij zal nooit gezeurd hebben lijkt me zo?
lul niet zo slap man,quote:op zondag 13 november 2005 10:44 schreef fuifduif het volgende:
[..]
ach ja, mensen vinden het leuk om te doen alsof je niet mee kunt praten over dit soort onderwerpen omdat je maagd ben. nou ja, het is achterlijk natuurlijk, want ts is niet representatief. er zijn zoveel mensen die niet zeuren over hun seksleven, dus het is niet zo dat omdat ik maagd ben, ik niet zou kunnen weten hoe het kan zijn. tuurlijk, stel je hebt voor het eerst seks gehad en het is heerlijk en je wilt steeds weer en meer, dat kan natuurlijk omdat je het dan hebt ervaren en er iets in je wordt losgemaakt. maar dan nog: je bent een mensen met het vermogen om rationeel te zijn. je kunt dan simpelweg tegen jezelf zeggen: "nee, het is geven en nemen, mijn partner heeft geen zin en daar moet ik mij bij neerleggen." als je de lichamelijke behoefte stelt boven je vermogen tot rationeel en vooral ook beschaafd denken, dan ben je eigenlijk meer een dier dan een mens.
biologisch best verklaarbaar, op een gegeven moment is het sperma op en het kost tijd en energie om dat weer aan te maken.quote:op zondag 13 november 2005 11:20 schreef chandler het volgende:
bekend vehaal, mannen houden het vaak bij 1 keer terwijl vrouwen wel 10x kunnen.. helaas is dat imho gewoon een technisch foutje in de bouw van een man. een vrouw kan gelijk doorgaan terwijl een man echt rust moet hebben cq wil slapen
en zelfs daar is niets mis meequote:op zondag 13 november 2005 17:36 schreef moremini het volgende:
ik ken mannen die maar 1x op een avond kunnen, dus prijs jezelf gelukkig.
precies!quote:op zondag 13 november 2005 16:57 schreef beebje het volgende:
de oplossing is dat hij eerst meer met mij bezig is en dat we daarna pas neuken of met hem verder gaan
ik vind het niet eens meer prettig om na de eerste keer verder te gaan. ten eerste ben ik dan te moe, ten tweede is hij lam en voelt een directe erectie daarna niet echt lekker (beetje spierpijnachtig).quote:op zondag 13 november 2005 18:28 schreef euh.. het volgende:
[..]
precies!
er zijn mensen die hem blijven stimuleren na het klaarkomen... maar dan ben je juist heel erg fout bezig omdat het dan nog veel langer duurt voordat je hem weer kunt gebruiken
idd, vrouwen kunnen wel verwachten dat mannen een paar uurtjes nonstop gaan liggen pompen maar draai het eens om en verbaas je.quote:op zondag 13 november 2005 15:14 schreef zwartemagika het volgende:
probeer zelf eens een tijd achter elkaar die neukbeweging te maken. weet je wel hoe vermoeiend dat isen dat klaarkomen kost voor een man ook nog eens ontiegelijk veel energie. laat 'm lekker tegen je aanslapen, hij heeft z'n rust wel verdiend hoor
klopt, het voelt dan wat zeurderig aan. kan het niet uitleggen maar het is idd niet echt lekker te noemen.quote:op maandag 14 november 2005 06:45 schreef fuifduif het volgende:
[..]
ik vind het niet eens meer prettig om na de eerste keer verder te gaan. ten eerste ben ik dan te moe, ten tweede is hij lam en voelt een directe erectie daarna niet echt lekker (beetje spierpijnachtig).
je raakt er idd heel makkelijk wat kilo's mee kwijt, ideaal als je wilt afvallenquote:op maandag 14 november 2005 09:54 schreef hollander172 het volgende:
[..]
idd, vrouwen kunnen wel verwachten dat mannen een paar uurtjes nonstop gaan liggen pompen maar draai het eens om en verbaas je.het kost meer energie dan je zou verwachten....
das idd een goeie, je moet niets verwachten, ik weet uit ervaring dat ik van verwachtingen heel gefrustreerd kan rakenquote:op maandag 14 november 2005 13:12 schreef erodome het volgende:
ik weet van mezelf dat ik een groter libido heb als de meeste mensen blijkbaar, het is vrij lastig om mij echt totaal bevredigd achter te laten, dat betekend dat ik zo nu en dan gewoon genoegen moet nemen met wat ik krijg, mijn verwachtingspatroon los moet laten en gewoon moet genieten
jij moet niet mee lullen, jij bent nog maagd.quote:op maandag 14 november 2005 06:45 schreef fuifduif het volgende:
[..]
ik vind het niet eens meer prettig om na de eerste keer verder te gaan. ten eerste ben ik dan te moe, ten tweede is hij lam en voelt een directe erectie daarna niet echt lekker (beetje spierpijnachtig).
jezus wat kun jij zeikenquote:op zondag 13 november 2005 02:06 schreef i_doubt het volgende:
en dan kost het een lange slaappartij en een paar uur om weer wat klaar te spelen.
enigszins gefrustreerd - hij ligt al weer te ronken - type ik hier dit stukje.
hem wakker maken, proberen op te winden heeft geen enkele zin.
hij doet dan misschien wel zijn best, maar nog iets presteren ho maar.
het gekreun komt dan alleen nog maar van zijn kant: "oh ik kan niet meer."
kennen jullie dit ook?
mee eensch is,..quote:op dinsdag 15 november 2005 14:06 schreef belusting het volgende:
na een aantal keren vind ik dat ie best mag slapen!
komt ook door een of ander stofje dat hem in slaap brengt na de daad
als je na een aantal keren niet genoeg hebt, heb je hulp nodig of elke week een nieuwe vriend
kijk dat vind ik nou wel weer geilquote:op dinsdag 15 november 2005 14:08 schreef ynske het volgende:
[..]
hihi zelf ben ik meestal degene die ligt te ronken![]()
quote:op dinsdag 15 november 2005 15:06 schreef purplerose het volgende:
jezus wat miepmuts ben je zeg
wees nou es blij met elke beurt die je krijgt en geef hem tussendoor de tijd die die nodig heeft om weer te herstellen. dan speel je maar wat meer met je eigen clit en neemt er een vibo bij
graag gedaan,..quote:
generaliserend reagerend op de opquote:op zondag 13 november 2005 02:16 schreef ondeugend het volgende:
zo !
dat is wel erg generaliserend zeg.
heb je het al wel bij jezelf gezocht ?
je bent gewoon niet lekker genoegquote:op zondag 13 november 2005 09:43 schreef i_doubt het volgende:
[..]
van mij?
van mijn vriend?
van de actie?
van de non-actie? (zie de nachtelijke bb strems)
[..]
maar verder......
hoe poud ben je kev? (als ik vragen mag)quote:op dinsdag 15 november 2005 20:25 schreef kevin_vs_ps3 het volgende:
ik kan het maar 1 x doen. daarna wil mijn grote vriend niet meer opstijgen. nou ja miss is dat omdat ik pas ontmaagd ben
(een week geleden) en dat het vanzelf beter gaat
![]()
misschien doet je vriend wel iets fout.. als je 3 keer echt bevredigd wordt, zou het in ieder geval genoeg moeten zijn, als mijn vriendin dan nog zou zeuren, doe ik gewoon watjes inde oren hoor.. na 3 keer is het bedtijdquote:op zondag 13 november 2005 09:47 schreef i_doubt het volgende:
[..]
ze wil niet 1 keertje maar meerdere keertjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |