Oh, ik vind het best even interessant weer eigenlijk.quote:Op maandag 7 november 2005 21:53 schreef TheVulture het volgende:
Rob lult over zijn been, da's lang geleden dat ik hem daar over heb gehoord trouwens... alleen jammer dat ie dit verhaal op dag 3 al zo'n 333 keer uit de doeken had gedaan...
Ook heeft roel nu al zeker 3 keer gezegd dat hij Menno een paar ketsen wilde geven maar als Menno erbij zit is die angstvallig stilquote:Op maandag 7 november 2005 21:56 schreef Ferdii het volgende:
weet niet meer wie het vroeg in het laatste SC topic, geen zin meer om het op te zoeken
roel heeft menno wel bedreigt. roel zei dat als menno het waagde dat hij ze ex zou bellen als hij eruit zal gaan dat ze broers wel raad met hem wisten
was ikquote:Op maandag 7 november 2005 21:56 schreef Ferdii het volgende:
weet niet meer wie het vroeg in het laatste SC topic, geen zin meer om het op te zoeken
roel heeft menno wel bedreigt. roel zei dat als menno het waagde dat hij ze ex zou bellen als hij eruit zal gaan dat ze broers wel raad met hem wisten
ik dacht dat dreigen met lichamelijk geweld niet mocht volgens de regels. lijkt me dat BB op zijn minst een sanctie moet geven!quote:Op maandag 7 november 2005 21:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ook heeft roel nu al zeker 3 keer gezegd dat hij Menno een paar ketsen wilde geven maar als Menno erbij zit is die angstvallig stil
Dat is dus het mooiste van alles... Roel heeft het zelf aan Menno gevraagd bij een eerdere nominatie...quote:Op maandag 7 november 2005 21:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
was ikmaar waarom zou Menno Roel's ex willen bellen. je wil toch niks te maken hebben met een wijf waar die Roel met zijn borrelworstje in heeft liggen porren
ik val in herhaling maar wat een kneusquote:Op maandag 7 november 2005 21:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is dus het mooiste van alles... Roel heeft het zelf aan Menno gevraagd bij een eerdere nominatie...
Roel- de immer humoristische kastmiet haalt zijn broer erbijquote:Op maandag 7 november 2005 22:02 schreef Lipgloss het volgende:
Roel en meppen? Dat lossen de broers van Roel wel op, tóch!
Toch niet over dat ze 't zo fijn vond dat ze vrij was met de vuurwerkramp, hè?quote:Op maandag 7 november 2005 22:06 schreef Falco het volgende:
Aah zo zielig. Lieske probeert weer eens een verhaal te vertellen, maar voor de clou krijgt ze geen ruimte.
He he die topic kende ik nog nietquote:Op maandag 7 november 2005 22:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Roel- de immer humoristische kastmiet haalt zijn broer erbij
Ze hebben daar zéker tijd zat, ja.quote:Op maandag 7 november 2005 22:07 schreef Pinball het volgende:
Lieske als iedereen smeekt om eens de clou van haar ellenlange verhaal te vertellen: "Net alsof je de bus moet halen, je hebt toch tijd zat!"
ze had blijkbaar 3 weken vrij van school omdat alle ramen uit het gebouw geslagen waren...quote:Op maandag 7 november 2005 22:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Toch niet over dat ze 't zo fijn vond dat ze vrij was met de vuurwerkramp, hè?
Ik kan hier echt geen grap meer over maken ...ik sta echt met m'n mond vol tanden ...waar zijn ze op geselecteerd ???quote:Op maandag 7 november 2005 22:05 schreef TheVulture het volgende:
Lieske vond de Vuurwerkramp wel fijn, hoefde ze drie weken niet naar school omdat deze in de wijk stond die was getroffenHoe kun je het uit je bek krijgen....
Niet iedereen. Éen iemand heeft maar tot donderdag.quote:
inderdaad ja, ze had drie weken vrij en dat vond ze fijn... hoe kun je het serieus uit je strot krijgenquote:Op maandag 7 november 2005 22:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Toch niet over dat ze 't zo fijn vond dat ze vrij was met de vuurwerkramp, hè?
True.quote:Op maandag 7 november 2005 22:11 schreef Pinball het volgende:
Niet iedereen. Éen iemand heeft maar tot donderdag.
Is niet zielig hoor. Het boeit Lieske zelf ook voor geen meterquote:Op maandag 7 november 2005 22:06 schreef Falco het volgende:
Aah zo zielig. Lieske probeert weer eens een verhaal te vertellen, maar voor de clou krijgt ze geen ruimte.
De wát-game???quote:Op maandag 7 november 2005 21:30 schreef versabommie het volgende:
even voor de duidelijkheid: ik heb Yantjes toegevoegd in de user survivalgame...
quote:Op maandag 7 november 2005 22:12 schreef APK het volgende:
Hahaha!
Arcee heeft weer gewonnen met zijn lagere user-id.![]()
Is niet zo slim idd.. maar ze was 14 ofzo toen dat gebeurde?quote:Op maandag 7 november 2005 22:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
inderdaad ja, ze had drie weken vrij en dat vond ze fijn... hoe kun je het serieus uit je strot krijgen
Sommige dingen moe je gewoon geen grappen maken, gewoon FOUTquote:Op maandag 7 november 2005 22:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik kan hier echt geen grap meer over maken ...ik sta echt met m'n mond vol tanden ...waar zijn ze op geselecteerd ???
Naat over dat been en nu lieske...gewoon 2 van die uitsmijters op 1 avond![]()
Mike's topic was te vroeg, in beiden was al flink gepost, Arcee's OP, ik heb de knoop maar doorgehakt voor men in beide topics ging doorposten.quote:Op maandag 7 november 2005 22:11 schreef scanman01 het volgende:
(btw, wel lullig dat het andere topic dicht is. Sorry arcee, heeft niets met jou te maken)
dat heb ik dus ook, alleen Menno en in mindere mate Lieske en Dido vind ik nog te pruimen... de rest is chemisch afval dat zo snel mogelijk vernietigd moet wordenquote:Op maandag 7 november 2005 22:13 schreef Byker het volgende:
Je zal maar in het huis zitten.
Wie moet je in hemels naam nomineren (te veel keus)
De user survival gamequote:
En ze heeft blijkbaar nog niets bijgeleerdquote:Op maandag 7 november 2005 22:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is niet zo slim idd.. maar ze was 14 ofzo toen dat gebeurde?
maar nu is ze 19 en zou ze toch wel beter moeten weten en het niet als een grappige anekdote moeten brengen...quote:Op maandag 7 november 2005 22:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja maar nu toch niet meer. Ze zal nu toch wel beseffen dat zo'n uitspraak not done isquote:Op maandag 7 november 2005 22:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo te vroeg?? Er wordt wel vaker al een nieuw topic klaargezet voordat de oude vol is. Dan kunnen we tenminste snel door. Ik vond het een beetje vreemd dat die andere gesloten werd, maar goed... ik ben dan ook geen mod hierquote:Op maandag 7 november 2005 22:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Mike's topic was te vroeg, in beiden was al flink gepost, Arcee's OP, ik heb de knoop maar doorgehakt voor men in beide topics ging doorposten.
Dat heeft niets met uitspraak te maken, nu moet ze weten wat voor gevolgen het heeft gehadquote:Op maandag 7 november 2005 22:14 schreef scanman01 het volgende:
Laag userid ruled.quote:Op maandag 7 november 2005 22:12 schreef APK het volgende:
Hahaha!
Arcee heeft weer gewonnen met zijn lagere user-id.![]()
quote:
*kent zijn plaats*quote:Op maandag 7 november 2005 22:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Mike's topic was te vroeg, in beiden was al flink gepost, Arcee's OP, ik heb de knoop maar doorgehakt voor men in beide topics ging doorposten.
Stupid, hoe kon ik het toch zo fout schrijven.. servival game bedoel ik natuurlijkquote:
Was een grapje deze xquote:Op maandag 7 november 2005 22:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Kan er hier dan verdomme helemaal niemand meer spellen![]()
Tjonge jonge... Leer schrijven man....![]()
Er schijnt een vacature te zijn, of is die al vervuld?quote:Op maandag 7 november 2005 22:18 schreef scanman01 het volgende:
<..> maar goed... ik ben dan ook geen mod hier
Ze zegt ook niet dat ze het nu zo voelt. Zo voelde ze het toen. Ik had het idee dat ze erom lachte omdat ze nu dat gevoel van toen ook belachelijk vond.quote:Op maandag 7 november 2005 22:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja maar nu toch niet meer. Ze zal nu toch wel beseffen dat zo'n uitspraak not done is
denk dat leeftijd geen rol speelt in deze als ze het op haar 19e voor gans het land met droge ogen verteldquote:Op maandag 7 november 2005 22:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat weet ik tochquote:
Ja ja tegenwoordig ook Reality TV in het basispakketquote:Op maandag 7 november 2005 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Chantal zit een broodje-aap verhaal te vertellen over een man en een vrouw die nadat ze met elkaar naar bed zijn geweest er achter komen dat ze broer en zus zijn.
Die vrouw kijkt gewoon té veel televisie....
Jerry Springerquote:Op maandag 7 november 2005 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Chantal zit een broodje-aap verhaal te vertellen over een man en een vrouw die nadat ze met elkaar naar bed zijn geweest er achter komen dat ze broer en zus zijn.
Chantal is zover heen met tv kijken dat ze de wereld van jerry springer als haar realiteit zietquote:Op maandag 7 november 2005 22:21 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja ja tegenwoordig ook Reality TV in het basispakket![]()
Dat is wél echt gebeurd...quote:Op maandag 7 november 2005 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Weet ik lolquote:Op maandag 7 november 2005 22:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat weet ik toch![]()
Ik maakte dezelfde grap, alleen jij was eerder
ik moet ook wel lachen ind e uitwedstrijd tegen twente om die vuurwerkgeluiden de laatste tijd..grappen maken =relativerenquote:Op maandag 7 november 2005 22:22 schreef Pinball het volgende:
En trouwens, je kan toch zeker tegenwoordig wel grappen maken over die vuurwerkramp?
Iedereen hier doet net alsof dat gisteren was? Er zijn al tsunami-grappen met baarden, en die was toch, hoe zal ik het zeggen, van iets andere orde van grootte.
Goed plan.quote:Op maandag 7 november 2005 22:23 schreef scanman01 het volgende:
Wel weer saai in het huis. Ik denk dat ik zo nog maar een sudoku puzzeltje ga doen ofzo
quote:Op maandag 7 november 2005 22:18 schreef Pinball het volgende:
Laag userid ruled.
Wachten tot de vorige vol is ook trouwens.
idd, ik heb gvd een trauma nu en durf me sinas niet meer op te drinkenquote:Op maandag 7 november 2005 22:25 schreef MPJT het volgende:
Waarom moeten we horen hoe Rob zit te schijten
Is weer eens wat anders dan dat gezeik van 'm de hele dag.quote:Op maandag 7 november 2005 22:25 schreef MPJT het volgende:
Waarom moeten we horen hoe Rob zit te schijten
quote:Op maandag 7 november 2005 22:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik moet ook wel lachen ind e uitwedstrijd tegen twente om die vuurwerkgeluiden de laatste tijd..grappen maken =relativeren
True, maar dan lopen er niet al 2 topics naast elkaar. Maar goed, laat mij ook eens een verkeerde afweging maken, dan.quote:Op maandag 7 november 2005 22:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo te vroeg?? Er wordt wel vaker al een nieuw topic klaargezet voordat de oude vol is. Dan kunnen we tenminste snel door.
quote:Op maandag 7 november 2005 22:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan dat gezeik van 'm de hele dag.![]()
Ja maar Lieske bracht het nogal serieus en niet echt als grap.quote:Op maandag 7 november 2005 22:22 schreef Pinball het volgende:
En trouwens, je kan toch zeker tegenwoordig wel grappen maken over die vuurwerkramp?
Iedereen hier doet net alsof dat gisteren was? Er zijn al tsunami-grappen met baarden, en die was toch, hoe zal ik het zeggen, van iets andere orde van grootte.
Dat wordt elkaar in no time naar nul servivalen.quote:
In twente? meerdere malenquote:Op maandag 7 november 2005 22:28 schreef Bocaj het volgende:
[..]
en hebben ze nog nooit geprobeerd je kop van je romp te halen?
het was net een Warzone daar in de Roombeek....quote:Op maandag 7 november 2005 22:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar Lieske bracht het nogal serieus en niet echt als grap.
Ik heb trouwens destijds wel een enorme blunder begaan door de zomer na die ramp tijdens mijn vakantie in Kreta een meisje aan te spreken en toen ik hoorde dat ze uit Enschede kwam de "grap" te maken: "goh, ze kunnen bij jullie wel snel herstructureren" . Haar gezicht betrok, haar huis bleek weggevaagd
quote:Op maandag 7 november 2005 22:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon je topic klaarzetten en 'm pas posten zo gauw de vorige op slot zit?quote:Op maandag 7 november 2005 22:18 schreef scanman01 het volgende:
Hoezo te vroeg?? Er wordt wel vaker al een nieuw topic klaargezet voordat de oude vol is. Dan kunnen we tenminste snel door.
Ja hallooooooo? Ik was er allang overheen hoor....nu gewoon weer verder...geen halszaak.quote:Op maandag 7 november 2005 22:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon je topic klaarzetten en 'm pas posten zo gauw de vorige op slot zit?
Leuk spel zegquote:
Wist je trouwens dat het beter is om pas een nieuw topic te maken als het oude al op slot zit? Volgens mij was de jouwe al open voordat de andere sloot namelijk!quote:Op maandag 7 november 2005 22:36 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ja hallooooooo? Ik was er allang overheen hoor....nu gewoon weer verder...geen halszaak.
(nogmaals, ik ken mijn plaats als newbee...)![]()
Ja, drukke bb dagen (weekopdracht, exit etc pffffff)quote:Op maandag 7 november 2005 22:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Leuk spel zeg![]()
Ik ga nu slapen, drukke dagen voor de boeg
Tot donderdag.
quote:
Truste.quote:Ik ga nu slapen, drukke dagen voor de boeg
Tot donderdag.
Trustenquote:Op maandag 7 november 2005 22:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Leuk spel zeg![]()
Tot donderdag.
trustequote:Op maandag 7 november 2005 22:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Leuk spel zeg![]()
Tot donderdag.
quote:Op maandag 7 november 2005 22:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Leuk spel zeg![]()
Tot donderdag.
Nice one, very smooth!quote:Op maandag 7 november 2005 22:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zegt ook niet dat ze het nu zo voelt. Zo voelde ze het toen. Ik had het idee dat ze erom lachte omdat ze nu dat gevoel van toen ook belachelijk vond.
Maargoed, misschien komt dat weer omdat ik Lieske leuk vind
quote:Op maandag 7 november 2005 22:38 schreef Wickedangel het volgende:
Avond![]()
Nog iets enerverends gebeurd?![]()
Behalve nepdrollen... humor![]()
En als-ie op 300 staat en sluit en er staat diréct een nieuw topic dan is dat niet handig?quote:Op maandag 7 november 2005 22:38 schreef Gert het volgende:
In de praktijk werkt wat Scanman zegt gewoon prima.
Je moet niet al een nieuw topic klaar gaan zetten als we ergens op 260 zitten. Maar boven de 280, zeker als het snel gaat, is dat alleen maar handig.
Flugeltje heeft daar 'mannetjes' voor...quote:Op maandag 7 november 2005 22:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
niet teveel glasheldere priet praat uitslaan he![]()
Chantal is echt een BB/TV-encyclopedie... zelfs de groeven zitten er in en de bladzijden zijn smoezelig...quote:Op maandag 7 november 2005 22:40 schreef jv52 het volgende:
chamtal en lieske kennen alle voorgaande BB-afleveringen en hun bewoners en wie wat deed goed van buiten,
Afwezig?quote:Op maandag 7 november 2005 22:40 schreef Ferdii het volgende:
http://www.mediactua.nl/ jat foto's van fok!
check de eerste foto op de site, tis dat ze er bij zetten dat het van fok afwezig is
Dankquote:Op maandag 7 november 2005 22:40 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
Niets gebeurd.
Vannacht wel: er was ophef over Nathalie die expres Menno's bed vuil maakt. Maar dat staat wel in de streamverslagen.
Bij mij om de haverklap. Willen ze er zelf goede sier mee maken.quote:Op maandag 7 november 2005 22:28 schreef Bocaj het volgende:
en hebben ze nog nooit geprobeerd je kop van je romp te halen?
Terugkijkend schaam ik me de ballen uit mijn broek dat ik toen al zo snel na die ramp zo'n grap durfde te maken....quote:Op maandag 7 november 2005 22:32 schreef Bocaj het volgende:
[..]
het was net een Warzone daar in de Roombeek....
Natuurlijk. Maar in de praktijk blijt gewoon vaak dat mensen op elkaar gaan zitten wachten. En dat er dan ineens drie tegelijk worden geopend. Dus als iemand er al eentje heeft klaargezet, is dat handiger.quote:Op maandag 7 november 2005 22:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
En als-ie op 300 staat en sluit en er staat diréct een nieuw topic dan is dat niet handig?
Klassejustitiequote:Op maandag 7 november 2005 22:43 schreef Gert het volgende:
Dit staat overigens los van de regels omtrent welk topic gesloten moet worden. Het lijkt me volkomen duidelijk dat 3-cijferige uid's te allen tijde voorrang hebben.![]()
gnagnagna, dat zég je toch niet gnagnagnagnaquote:
Dan gaan ze bij 280 met drie tegelijk alvast een klaarzetten.quote:Op maandag 7 november 2005 22:43 schreef Gert het volgende:
Natuurlijk. Maar in de praktijk blijt gewoon vaak dat mensen op elkaar gaan zitten wachten. En dat er dan ineens drie tegelijk worden geopend. Dus als iemand er al eentje heeft klaargezet, is dat handiger.
quote:Op maandag 7 november 2005 22:51 schreef Lipgloss het volgende:
Ik ben er ook helemaal klaar mee! (voor vandaag)
Truste allemaal
Arcee, het gaat over het algemeen echt príma hier. Er is alleen maar gelazer als jij voorgetrokken wordt.quote:Op maandag 7 november 2005 22:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan gaan ze bij 280 met drie tegelijk alvast een klaarzetten.Maakt dus niks uit. Gewoon wachten tot-ie op slot zit en wie dan 't eerst opent, die wordt 't. Is altijd volledig eenduidig.
You bastard.quote:Op maandag 7 november 2005 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Arcee, het gaat over het algemeen echt príma hier. Er is alleen maar gelazer als jij voorgetrokken wordt.
You welcome.quote:
quote:Op maandag 7 november 2005 23:00 schreef TheVulture het volgende:
Dat zingen moet echt ophouden....
zingen het is gewoon blèren schreeuwenquote:Op maandag 7 november 2005 23:00 schreef TheVulture het volgende:
Dat zingen moet echt ophouden....
haantjes gedrag, hè, Menno <> Robquote:Op maandag 7 november 2005 23:01 schreef Pinball het volgende:
OMG Arcee en Gert.. zjin jullie nu nóg bezig?
Als jullie zo doorgaan heeft Mike de volgende al weer klaar staan.
ik heb geen idee hoe oud Arcee is, maar volgens mij is hij jonger dan Gert..... dus....quote:Op maandag 7 november 2005 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Maar wie is Menno en wie is Rob?![]()
Rob is die ene waar al een been onder zijn lichaam is weggeschoptquote:
Kweenie.... ik lijk een beetje op Bas Westerweel. Wie kan ik dan het beste zijn?quote:Op maandag 7 november 2005 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Maar wie is Menno en wie is Rob?![]()
Krijn Torringaquote:Op maandag 7 november 2005 23:08 schreef Gert het volgende:
Kweenie.... ik lijk een beetje op Bas Westerweel. Wie kan ik dan het beste zijn?![]()
mine mine mine !quote:Op maandag 7 november 2005 23:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Kweenie.... ik lijk een beetje op Bas Westerweel. Wie kan ik dan het beste zijn?![]()
* CartWOman roept yantjesquote:Op maandag 7 november 2005 23:07 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Rob is die ene waar al een been onder zijn lichaam is weggeschopt![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 23:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Verkrachten op Afstand noemen ze dat ook welquote:
Hoeveel ledematen mis jij?quote:Op maandag 7 november 2005 23:08 schreef Gert het volgende:
Leuk spelletje!quote:
mi toequote:Op maandag 7 november 2005 23:10 schreef Morwen het volgende:
Ik wil aparte groepjes zodat er weer ongestoord geroddeld kan worden![]()
Ja, ze zijn sowieso niet allemaal heel tekstvast.quote:Op maandag 7 november 2005 23:09 schreef D.Rose het volgende:
hoe komt Lieske er de hele tijd bij dat het 'do you feel my heart breathing' is?
quote:
nee, dank je dat geroddel komt mijn strot uit.quote:Op maandag 7 november 2005 23:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Verkrachten op Afstand noemen ze dat ook wel![]()
Ik wil aparte groepjes zodat er weer ongestoord geroddeld kan worden![]()
Ik heb het ook een beetje gehad met dat geklaag over Menno eigenlijk.quote:Op maandag 7 november 2005 23:06 schreef TheVulture het volgende:
het wordt tijd dat Menno naar bed gaat... dan gaat de rest weer roddelen en kunnen wij ons weer irriteren...
understatementquote:Op maandag 7 november 2005 23:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, ze zijn sowieso niet allemaal heel tekstvast.
zo hebben wel meer nummers hun onschuld verloren vanavondquote:Op maandag 7 november 2005 23:12 schreef Morwen het volgende:
Ik vond Narcotic van Liquido een goed nummer![]()
Verdorie, die kan ik dus nooit meer normaal draaien heh![]()
Zelfs dat is beter dan dit geblaatquote:Op maandag 7 november 2005 23:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee, dank je dat geroddel komt mijn strot uit.
Menno dit Joost dit
quote:Op maandag 7 november 2005 23:13 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb het ook een beetje gehad met dat geklaag over Menno eigenlijk.
Die gast doet niets fout (ook niets goeds trouwens), wat zien zij toch wat ik niet zie?
En ze vallen iedere keer vreselijk in herhaling als ze het over Menno hebben, iedere keer hetzelfde "spelletjes spelen"-gezeik.
Ik zie Menno helemaal geen spelletjes spelen, het is gewoon een saaie sufkop, die al zijn populariteit te danken heeft aan het feit dat ze maar over hem door blijven ouwehoeren.
of 'het dorp'quote:Op maandag 7 november 2005 23:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
zo hebben wel meer nummers hun onschuld verloren vanavond
Under the bridge as I speak![]()
Hear, hear!quote:Op maandag 7 november 2005 23:13 schreef Lamon het volgende:
Ik heb het ook een beetje gehad met dat geklaag over Menno eigenlijk.
Die gast doet niets fout (ook niets goeds trouwens), wat zien zij toch wat ik niet zie?
En ze vallen iedere keer vreselijk in herhaling als ze het over Menno hebben, iedere keer hetzelfde "spelletjes spelen"-gezeik.
Ik zie Menno helemaal geen spelletjes spelen, het is gewoon een saaie sufkop, die al zijn populariteit te danken heeft aan het feit dat ze maar over hem door blijven ouwehoeren.
En? Was het een beetje straal ?quote:Op maandag 7 november 2005 23:16 schreef regenworm het volgende:
Lekker een pissende nath op stream 1.
Die Mel was wel de lekkerste.quote:Op maandag 7 november 2005 23:18 schreef TheVulture het volgende:
Ze hebben het wel op de dode artiesten he... Rene Klijn, Mel van Mel & Kim!
true.. doodzonde dat die niet meer rondlooptquote:
Geen meatloaf gebash aubquote:Op maandag 7 november 2005 23:20 schreef versabommie het volgende:
godver is het meatloafbashingday daar in dat hok ?
( o )quote:Op maandag 7 november 2005 23:19 schreef D.Rose het volgende:
die had de grootste...uhhh.... bruine ogen
hallo ze moeten gewoon hun zender af doen.quote:Op maandag 7 november 2005 23:17 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
En? Was het een beetje straal ?
Je kan ook je geluid uitzetten
Als je t een btje doorkrijgt is t een eitjequote:Op maandag 7 november 2005 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
Die sudoku is helemaal niet makkelijk![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 23:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ook echt iets voor een wiskundemeisje als Jane.
Ja, Dido zei dat het EENMALIG was, die zoenpartij.quote:Op maandag 7 november 2005 23:21 schreef farceman het volgende:
Heeft iemand dit gesprek gehoord? staat op detalpa site? Wat is ernog meer gezegd?
"Hé maar ehh, hij kan wel een beetje zoenen of niet?", wil Nathalie weten over Roel. "Ja, echt lekker", vertelt Dido. "Interessant", zegt Nathalie. "
Ik doe 'm iedere dag in de krant maar het is anders als je het op een scherm moet invullen, lijkt wel.quote:Op maandag 7 november 2005 23:22 schreef lovebear het volgende:
[..]
Als je t een btje doorkrijgt is t een eitje![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 23:23 schreef Lamon het volgende:
Zijn ze uitgezocht op een compleet gemis aan toonvastheid eigenlijk?
Neem 9 mensen uit een willekeurige kroeg, laat ze samen zingen en het klinkt ergens naar. Losjes in koor zingen klinkt heel gauw fatsoenlijk als het ook maar het minste beetje toonvast is omdat je de individuele zwakheden van de stemmen afzonderlijk niet meer hoort. Daar heeft mijn vroegere cabaretvereniging jaren dankbaar gebruik van gemaakt.
Maar dit klinkt echt nergens naar.
heb jij handgraten op voorraad liggen.quote:Op maandag 7 november 2005 23:21 schreef Black_Orchid het volgende:
Wie gaat er even aan de andere kant van die muur roepen dat ze hun bek moeten houden met dat kattegejank??![]()
Welke niet?quote:Op maandag 7 november 2005 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
Die sudoku is helemaal niet makkelijk![]()
Kijk uit ik zag Rob net gaanquote:Op maandag 7 november 2005 23:22 schreef regenworm het volgende:
hallo ze moeten gewoon hun zender af doen.![]()
![]()
Onbegrijpelijk wat wil die dido nu eigenlijk...?!quote:Op maandag 7 november 2005 23:24 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja, Dido zei dat het EENMALIG was, die zoenpartij.
Zoals viel te verwachten.
Inderdaad! Valt me ook altijd op.quote:Op maandag 7 november 2005 23:23 schreef Lamon het volgende:
Zijn ze uitgezocht op een compleet gemis aan toonvastheid eigenlijk?
Neem 9 mensen uit een willekeurige kroeg, laat ze samen zingen en het klinkt ergens naar. Losjes in koor zingen klinkt heel gauw fatsoenlijk als het ook maar het minste beetje toonvast is omdat je de zwakheden van de stemmen afzonderlijk niet meer hoort. Daar heeft mijn vroegere cabaretvereniging jaren dankbaar gebruik van gemaakt.
Maar dit klinkt echt nergens naar.
Nietes.quote:
Die héle makkelijke op websudoku.comquote:
in het huis blijven en winnenquote:Op maandag 7 november 2005 23:25 schreef farceman het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk wat wil die dido nu eigenlijk...?!
Winnen?quote:Op maandag 7 november 2005 23:25 schreef farceman het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk wat wil die dido nu eigenlijk...?!
1tje maar??? Dat is niet genoeg om Gna Gna Gna het zwijgen op te leggen.quote:Op maandag 7 november 2005 23:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
heb jij handgraten op voorraad liggen.
Dan wil ik er wel één over de muur gooien
quote:Op maandag 7 november 2005 23:27 schreef Sonique het volgende:
Goeie 'savonds, daar ben ik weer (Menno's schuld trouwens)...
Ja, maar wélke?quote:Op maandag 7 november 2005 23:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die héle makkelijke op websudoku.comMisschien is het te laat op de avond.
Mijn leverancier Samir A zit in de bakquote:Op maandag 7 november 2005 23:27 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
1tje maar??? Dat is niet genoeg om Gna Gna Gna het zwijgen op te leggen.
De allereerste die je ziet als je de website opslaatquote:
tis iets anders ja, je zit er meer met je neus opquote:Op maandag 7 november 2005 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik doe 'm iedere dag in de krant maar het is anders als je het op een scherm moet invullen, lijkt wel.
De grootste Menno-basher is dan weg. Maar misschien heeft hij dit labiele zooitje al genoeg vergiftigd.quote:Op maandag 7 november 2005 23:31 schreef Lamon het volgende:
Nu het eigenlijk vrij zeker is dat Rob eruit gaat donderdag (jammer), vraag ik me af of dat nu eigenlijk nog wat gaat opleveren in de groepsverhoudingen.
Ik zie het er eigenlijk niet leuker van worden. Maar misschien mis ik iets?
Ja, maar wij teveel BBquote:Op maandag 7 november 2005 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Neu, weinig gebeurd, elke keer als het spannend dreigt te worden, grijpt Menno in.quote:Op maandag 7 november 2005 23:27 schreef Sonique het volgende:
Zo te lezen niet echt veel gemist, of lees ik nu echt te vlug (3 paginas in 1 minuut :p )
Nog aanvullingen..
Ligt eraan welke moeilijkheidsgraad hèquote:Op maandag 7 november 2005 23:22 schreef lovebear het volgende:
[..]
Als je t een btje doorkrijgt is t een eitje![]()
Chantal stikt naar vis.quote:Op maandag 7 november 2005 23:31 schreef Sonique het volgende:
Waarom zitten ze buiten eigenlijk?
Hebben ze het warm ofzo?
Dat is elke keer een andere.quote:Op maandag 7 november 2005 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De allereerste die je ziet als je de website opslaat![]()
Bij denksprot heb 2 of 3 graden, neem altijd de moeilijkstequote:Op maandag 7 november 2005 23:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ligt eraan welke moeilijkheidsgraad hè
Soms moét je dat gewoon even kwijt hè.quote:
Weetje ik zat te denken onder het werk (ja ik weet het...)quote:Op maandag 7 november 2005 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De grootste Menno-basher is dan weg. Maar misschien heeft hij dit labiele zooitje al genoeg vergiftigd.
Terwijl een van zijn krakersvriendjes, met hetzelfde kapsel als Roel bij BVD zit te vertellen over de vrijheid van meningsuiting.quote:Op maandag 7 november 2005 23:33 schreef Sonique het volgende:
Roel, hier val je toch echt finaal door de mand....
Nou, dan doe je nu toch even de evil sudokuquote:Op maandag 7 november 2005 23:36 schreef lovebear het volgende:
[..]
Bij denksprot heb 2 of 3 graden, neem altijd de moeilijkste![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 23:36 schreef Gert het volgende:
Eej Wicked, toch maar een fotootje van jezelf als avatar genomen?![]()
ff checken...
ah, miss Pallenberg again.![]()
ik kijk ook Idols, jaquote:Op maandag 7 november 2005 23:33 schreef Sonique het volgende:
En Roel kijkt dus Idols?
Roel, hier val je toch echt finaal door de mand....
Hoezo is het Menno's schuld dat Dido dan weg moet? (Ja ik weet het, álles is inmiddels Menno's schuld...) Maar hij heeft niet op haar gestemd.quote:Op maandag 7 november 2005 23:37 schreef Sonique het volgende:
[..]
Weetje ik zat te denken onder het werk (ja ik weet het...)
En eigenlijk is het best wel goed voor Menno als Rob er niet uitgaat donderdag...
Het beste voor Menno is als Dido weg gaat...
Dan wordt Menno nog verder afgestoten (Dido is weg, Roel gaat over de rooie, en vervloekt Menno want het is zijn schuld. Rob kan daar ook lekker in mee gaan, wat MEnno alleen maar populairder zal maken (bij mij weliig)...
Maar ik zie Rob 10 keer liever gaan dan RobDido....
Het meeste effect zou er idd zijn als of Dido of Roel zou vertrekken, wat emoties aangaat.quote:Op maandag 7 november 2005 23:37 schreef Sonique het volgende:
[..]
Weetje ik zat te denken onder het werk (ja ik weet het...)
En eigenlijk is het best wel goed voor Menno als Rob er niet uitgaat donderdag...
Het beste voor Menno is als Dido weg gaat...
Dan wordt Menno nog verder afgestoten (Dido is weg, Roel gaat over de rooie, en vervloekt Menno want het is zijn schuld. Rob kan daar ook lekker in mee gaan, wat MEnno alleen maar populairder zal maken (bij mij weliig)...
Maar ik zie Rob 10 keer liever gaan dan Rob....
Ze solliciteert voor een baan in een musical bij v/d Endequote:
Ja maar jij profileerd je niet als alternatieve, niet commerciele, recalsitrante kraker (die zelf kut muziek maakt en in een kraakpand woont waar hij niet kan terugkeren)quote:
Daar maak je wel grote kans op nuquote:Op maandag 7 november 2005 23:40 schreef Bocaj het volgende:
/offtopic on
Ik zit es effe verder te kijken wat Fok! zoal te bieden heeft....
Wisten jullie dat er ook bn'ers op fok! zitten (Max Westerman, Lucille Werner , Rob Geus (smaakpolitie) )
Weet alleen niet of het ook de echten zijn...
/offtopic off
Nu mij niet gaan bashen hoor....
quote:Op maandag 7 november 2005 23:40 schreef Bocaj het volgende:
/offtopic on
Ik zit es effe verder te kijken wat Fok! zoal te bieden heeft....
Wisten jullie dat er ook bn'ers op fok! zitten (Max Westerman, Lucille Werner , Rob Geus (smaakpolitie) )
Weet alleen niet of het ook de echten zijn...
/offtopic off
Nu mij niet gaan bashen hoor....
iets te diep in het glaasje gekeken.quote:Op maandag 7 november 2005 23:41 schreef Black_Orchid het volgende:
Loopt die debiele Naath weer te gorgelen.
Ik denk juist dat als Roel vertrekt de boel helemaal gaat inzakken, nu heb je tenminste nog kans op fikse spanningen en eventuele dreigementen van Roel, denk dat het beste is als Rob vertrekt (huishouden een puinhoop etc) of Dido (Roel over de zeik)quote:Op maandag 7 november 2005 23:41 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het meeste effect zou er idd zijn als of Dido of Roel zou vertrekken, wat emoties aangaat.
Menno zou ook veel effect hebben, omdat ze daar niet meer over zouden kunnen klagen, maar ik denk dat daarna al snel Roel of Dido of beiden de nieuwe slachtoffers zouden worden.
Ik niet. En ik haat Chantal ook niet.quote:Op maandag 7 november 2005 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
Om de rest te steunen: ik kijk ook Idols.
da's gezondquote:Op maandag 7 november 2005 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
Om de rest te steunen: ik kijk ook Idols.
Goed, dan zeg ik het nog eens heel lang-zaam. De al-ler-eers-te toen ik de web-site op-sloegquote:Op maandag 7 november 2005 23:44 schreef Arcee het volgende:
Met welke sudoku was je nou bezig, Wickedangel?
koffers pakken is verplicht hoorquote:Op maandag 7 november 2005 23:44 schreef Inca het volgende:
Dido gaat donderdag der koffers pakken
kijken wat roel en natte lie dan doen
Huh?quote:Op maandag 7 november 2005 23:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Dat andere fotootje kan ik niet meer gebruiken.
ik ben dan ook geen ventquote:Op maandag 7 november 2005 23:42 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja maar jij profileerd je niet als alternatieve, niet commerciele, recalsitrante kraker (die zelf kut muziek maakt en in een kraakpand woont waar hij niet kan terugkeren)
Ik kijk ook Idols en mag Chantal ook niet, nou hier schieten we wat mee opquote:
Hey Bongquote:Op maandag 7 november 2005 23:40 schreef BONG4002 het volgende:
Is onze Menno nog onder het land der levenden of is hij ten ruste in zijn bed?
Oja, * BONG4002 kijkt dus ook Idols
Nathalie is dan idd helemaal d'r plekje kwijt. Als je alleen al bekijkt hoe ze gister bij Dido ging liggen op Roel's bed....... Nathalie is Koningin Dido's secundante en wat moet ze nou als de Queen exit gaat ?? En Roel.... ach Roel bezat zich met een kratje bier, krijgt een kwaaie dronk en neemt wraak op óf Ingrid, Lieske of Chantal, want uiteindelijk hebben zij Dido op de bank gezetquote:Op maandag 7 november 2005 23:44 schreef Inca het volgende:
Dido gaat donderdag der koffers pakken
kijken wat roel en natte lie dan doen
jij ookquote:Op maandag 7 november 2005 23:47 schreef Maerycke het volgende:
Oh.. en een hele goedeavond/nacht mensen
Ik zou Nathalie weleens afgezeikt willen zien worden door de juryquote:Op maandag 7 november 2005 23:44 schreef elskreeft het volgende:
voorrondes van Idols leveren veel leukere beelden op dan een zingende Calimero met mutsje!!
my god wat stelt ze zich aan
quote:Op maandag 7 november 2005 23:45 schreef Wickedangel het volgende:
Goed, dan zeg ik het nog eens heel lang-zaam. De al-ler-eers-te toen ik de web-site op-sloeg![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 23:35 schreef Arcee het volgende:
Dat is elke keer een andere.
Eronder staat het nummer: "Easy Puzzle... ".
En met een zwarte trui, het krakersuniformquote:Op maandag 7 november 2005 23:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Terwijl een van zijn krakersvriendjes, met hetzelfde kapsel als Roel bij BVD zit te vertellen over de vrijheid van meningsuiting.
Het gaat over een spandoek met de tekst: mensen verbrand, Verdonk bedankt. Dit spandoek werdt door een 100 man sterke politie macht van de gevel gehaald maar er was niemand bij gearresteerd want de wet zegt dat het mag. Dus een aanklacht formuleren is zinloos voor justitie.![]()
Tja...als er niets in dat huis gebeurd.![]()
Sonneveld.quote:Op maandag 7 november 2005 23:48 schreef regenworm het volgende:
Chantal gaat slapen en ingrid ligt al op bed.
Joost met zijn zonneveld nummer.
Hoe verkracht je een mooi nummer volume op 10 zetten
quote:Op maandag 7 november 2005 23:47 schreef Maerycke het volgende:
Oh.. en een hele goedeavond/nacht mensen
Was opeens verdwenen. Dan komen ze erachter dat je een foto gebruikt en dan istie opeens weg of verborgen, misschien kost het ze geld ofzo, of heeft het met copyright te maken, geen idee. Ik heb het wel eens eerder gehad.quote:Op maandag 7 november 2005 23:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh?Nou maak je me toch nieuwsgierig, hoezo niet?
![]()
Hoiquote:
Je bedoeld de survival game? Daar ben ik niet meer aan toegekomen helaasquote:vergeet je ook niet te stemmen
moet wat vlotter gaan
Wat je zegt, de bewoners geven Menno van alles wel de schuld tegenwoordig (alleen al het afwas verhaal van vanaochtend)quote:Op maandag 7 november 2005 23:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoezo is het Menno's schuld dat Dido dan weg moet? (Ja ik weet het, álles is inmiddels Menno's schuld...) Maar hij heeft niet op haar gestemd.
Helaas had ik ze al aangedaan voordat ik hier kwam kijkenquote:Op maandag 7 november 2005 23:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
geluid hoef je niet aan te zetten
Ja dat had ik gelezen hoorquote:
je mag nog nu en morgen voor nu moe je snelzijnquote:Op maandag 7 november 2005 23:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi![]()
[..]
Je bedoeld de survival game? Daar ben ik niet meer aan toegekomen helaas
quote:Op maandag 7 november 2005 23:46 schreef ruby het volgende:
Jezus, kom ik ff een kijkje nemen, zit Nathalie te kermen.
Evening.
quote:Op maandag 7 november 2005 23:51 schreef elskreeft het volgende:
Chantal gaat d'r ouders opeten met kerst....
gebraden kraai smaakt toch nietquote:Op maandag 7 november 2005 23:51 schreef elskreeft het volgende:
Chantal gaat d'r ouders opeten met kerst....
Nou, zeg dat dan.quote:
Yep, haar ouders zullen trots zijn.quote:Op maandag 7 november 2005 23:52 schreef Inca het volgende:
ja hoor ing is super populair
chantal in de pan zal wel taai vlees zijn met een lekkere vet rand.quote:Op maandag 7 november 2005 23:53 schreef elskreeft het volgende:
om die reden hebben haar ouders alle kersten hiervoor Chantal nog niet in de pan geflikkerd!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |