Hey Bongquote:Op maandag 7 november 2005 23:40 schreef BONG4002 het volgende:
Is onze Menno nog onder het land der levenden of is hij ten ruste in zijn bed?
Oja, * BONG4002 kijkt dus ook Idols
Nathalie is dan idd helemaal d'r plekje kwijt. Als je alleen al bekijkt hoe ze gister bij Dido ging liggen op Roel's bed....... Nathalie is Koningin Dido's secundante en wat moet ze nou als de Queen exit gaat ?? En Roel.... ach Roel bezat zich met een kratje bier, krijgt een kwaaie dronk en neemt wraak op óf Ingrid, Lieske of Chantal, want uiteindelijk hebben zij Dido op de bank gezetquote:Op maandag 7 november 2005 23:44 schreef Inca het volgende:
Dido gaat donderdag der koffers pakken
kijken wat roel en natte lie dan doen
jij ookquote:Op maandag 7 november 2005 23:47 schreef Maerycke het volgende:
Oh.. en een hele goedeavond/nacht mensen
Ik zou Nathalie weleens afgezeikt willen zien worden door de juryquote:Op maandag 7 november 2005 23:44 schreef elskreeft het volgende:
voorrondes van Idols leveren veel leukere beelden op dan een zingende Calimero met mutsje!!
my god wat stelt ze zich aan
quote:Op maandag 7 november 2005 23:45 schreef Wickedangel het volgende:
Goed, dan zeg ik het nog eens heel lang-zaam. De al-ler-eers-te toen ik de web-site op-sloeg![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 23:35 schreef Arcee het volgende:
Dat is elke keer een andere.
Eronder staat het nummer: "Easy Puzzle... ".
En met een zwarte trui, het krakersuniformquote:Op maandag 7 november 2005 23:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Terwijl een van zijn krakersvriendjes, met hetzelfde kapsel als Roel bij BVD zit te vertellen over de vrijheid van meningsuiting.
Het gaat over een spandoek met de tekst: mensen verbrand, Verdonk bedankt. Dit spandoek werdt door een 100 man sterke politie macht van de gevel gehaald maar er was niemand bij gearresteerd want de wet zegt dat het mag. Dus een aanklacht formuleren is zinloos voor justitie.![]()
Tja...als er niets in dat huis gebeurd.![]()
Sonneveld.quote:Op maandag 7 november 2005 23:48 schreef regenworm het volgende:
Chantal gaat slapen en ingrid ligt al op bed.
Joost met zijn zonneveld nummer.
Hoe verkracht je een mooi nummer volume op 10 zetten
quote:Op maandag 7 november 2005 23:47 schreef Maerycke het volgende:
Oh.. en een hele goedeavond/nacht mensen
Was opeens verdwenen. Dan komen ze erachter dat je een foto gebruikt en dan istie opeens weg of verborgen, misschien kost het ze geld ofzo, of heeft het met copyright te maken, geen idee. Ik heb het wel eens eerder gehad.quote:Op maandag 7 november 2005 23:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh?Nou maak je me toch nieuwsgierig, hoezo niet?
![]()
Hoiquote:
Je bedoeld de survival game? Daar ben ik niet meer aan toegekomen helaasquote:vergeet je ook niet te stemmen
moet wat vlotter gaan
Wat je zegt, de bewoners geven Menno van alles wel de schuld tegenwoordig (alleen al het afwas verhaal van vanaochtend)quote:Op maandag 7 november 2005 23:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoezo is het Menno's schuld dat Dido dan weg moet? (Ja ik weet het, álles is inmiddels Menno's schuld...) Maar hij heeft niet op haar gestemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |