tis iets anders ja, je zit er meer met je neus opquote:Op maandag 7 november 2005 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik doe 'm iedere dag in de krant maar het is anders als je het op een scherm moet invullen, lijkt wel.
De grootste Menno-basher is dan weg. Maar misschien heeft hij dit labiele zooitje al genoeg vergiftigd.quote:Op maandag 7 november 2005 23:31 schreef Lamon het volgende:
Nu het eigenlijk vrij zeker is dat Rob eruit gaat donderdag (jammer), vraag ik me af of dat nu eigenlijk nog wat gaat opleveren in de groepsverhoudingen.
Ik zie het er eigenlijk niet leuker van worden. Maar misschien mis ik iets?
Ja, maar wij teveel BBquote:Op maandag 7 november 2005 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Die vrouw kijkt gewoon té veel televisie....
Neu, weinig gebeurd, elke keer als het spannend dreigt te worden, grijpt Menno in.quote:Op maandag 7 november 2005 23:27 schreef Sonique het volgende:
Zo te lezen niet echt veel gemist, of lees ik nu echt te vlug (3 paginas in 1 minuut :p )
Nog aanvullingen..
Ligt eraan welke moeilijkheidsgraad hèquote:Op maandag 7 november 2005 23:22 schreef lovebear het volgende:
[..]
Als je t een btje doorkrijgt is t een eitje![]()
Chantal stikt naar vis.quote:Op maandag 7 november 2005 23:31 schreef Sonique het volgende:
Waarom zitten ze buiten eigenlijk?
Hebben ze het warm ofzo?
Dat is elke keer een andere.quote:Op maandag 7 november 2005 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De allereerste die je ziet als je de website opslaat![]()
Bij denksprot heb 2 of 3 graden, neem altijd de moeilijkstequote:Op maandag 7 november 2005 23:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ligt eraan welke moeilijkheidsgraad hè
Soms moét je dat gewoon even kwijt hè.quote:
Weetje ik zat te denken onder het werk (ja ik weet het...)quote:Op maandag 7 november 2005 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De grootste Menno-basher is dan weg. Maar misschien heeft hij dit labiele zooitje al genoeg vergiftigd.
Terwijl een van zijn krakersvriendjes, met hetzelfde kapsel als Roel bij BVD zit te vertellen over de vrijheid van meningsuiting.quote:Op maandag 7 november 2005 23:33 schreef Sonique het volgende:
Roel, hier val je toch echt finaal door de mand....
Nou, dan doe je nu toch even de evil sudokuquote:Op maandag 7 november 2005 23:36 schreef lovebear het volgende:
[..]
Bij denksprot heb 2 of 3 graden, neem altijd de moeilijkste![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 23:36 schreef Gert het volgende:
Eej Wicked, toch maar een fotootje van jezelf als avatar genomen?![]()
ff checken...
ah, miss Pallenberg again.![]()
ik kijk ook Idols, jaquote:Op maandag 7 november 2005 23:33 schreef Sonique het volgende:
En Roel kijkt dus Idols?
Roel, hier val je toch echt finaal door de mand....
Hoezo is het Menno's schuld dat Dido dan weg moet? (Ja ik weet het, álles is inmiddels Menno's schuld...) Maar hij heeft niet op haar gestemd.quote:Op maandag 7 november 2005 23:37 schreef Sonique het volgende:
[..]
Weetje ik zat te denken onder het werk (ja ik weet het...)
En eigenlijk is het best wel goed voor Menno als Rob er niet uitgaat donderdag...
Het beste voor Menno is als Dido weg gaat...
Dan wordt Menno nog verder afgestoten (Dido is weg, Roel gaat over de rooie, en vervloekt Menno want het is zijn schuld. Rob kan daar ook lekker in mee gaan, wat MEnno alleen maar populairder zal maken (bij mij weliig)...
Maar ik zie Rob 10 keer liever gaan dan RobDido....
Het meeste effect zou er idd zijn als of Dido of Roel zou vertrekken, wat emoties aangaat.quote:Op maandag 7 november 2005 23:37 schreef Sonique het volgende:
[..]
Weetje ik zat te denken onder het werk (ja ik weet het...)
En eigenlijk is het best wel goed voor Menno als Rob er niet uitgaat donderdag...
Het beste voor Menno is als Dido weg gaat...
Dan wordt Menno nog verder afgestoten (Dido is weg, Roel gaat over de rooie, en vervloekt Menno want het is zijn schuld. Rob kan daar ook lekker in mee gaan, wat MEnno alleen maar populairder zal maken (bij mij weliig)...
Maar ik zie Rob 10 keer liever gaan dan Rob....
Ze solliciteert voor een baan in een musical bij v/d Endequote:
Ja maar jij profileerd je niet als alternatieve, niet commerciele, recalsitrante kraker (die zelf kut muziek maakt en in een kraakpand woont waar hij niet kan terugkeren)quote:
Daar maak je wel grote kans op nuquote:Op maandag 7 november 2005 23:40 schreef Bocaj het volgende:
/offtopic on
Ik zit es effe verder te kijken wat Fok! zoal te bieden heeft....
Wisten jullie dat er ook bn'ers op fok! zitten (Max Westerman, Lucille Werner , Rob Geus (smaakpolitie) )
Weet alleen niet of het ook de echten zijn...
/offtopic off
Nu mij niet gaan bashen hoor....
quote:Op maandag 7 november 2005 23:40 schreef Bocaj het volgende:
/offtopic on
Ik zit es effe verder te kijken wat Fok! zoal te bieden heeft....
Wisten jullie dat er ook bn'ers op fok! zitten (Max Westerman, Lucille Werner , Rob Geus (smaakpolitie) )
Weet alleen niet of het ook de echten zijn...
/offtopic off
Nu mij niet gaan bashen hoor....
iets te diep in het glaasje gekeken.quote:Op maandag 7 november 2005 23:41 schreef Black_Orchid het volgende:
Loopt die debiele Naath weer te gorgelen.
Ik denk juist dat als Roel vertrekt de boel helemaal gaat inzakken, nu heb je tenminste nog kans op fikse spanningen en eventuele dreigementen van Roel, denk dat het beste is als Rob vertrekt (huishouden een puinhoop etc) of Dido (Roel over de zeik)quote:Op maandag 7 november 2005 23:41 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het meeste effect zou er idd zijn als of Dido of Roel zou vertrekken, wat emoties aangaat.
Menno zou ook veel effect hebben, omdat ze daar niet meer over zouden kunnen klagen, maar ik denk dat daarna al snel Roel of Dido of beiden de nieuwe slachtoffers zouden worden.
Ik niet. En ik haat Chantal ook niet.quote:Op maandag 7 november 2005 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
Om de rest te steunen: ik kijk ook Idols.
da's gezondquote:Op maandag 7 november 2005 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
Om de rest te steunen: ik kijk ook Idols.
Goed, dan zeg ik het nog eens heel lang-zaam. De al-ler-eers-te toen ik de web-site op-sloegquote:Op maandag 7 november 2005 23:44 schreef Arcee het volgende:
Met welke sudoku was je nou bezig, Wickedangel?
koffers pakken is verplicht hoorquote:Op maandag 7 november 2005 23:44 schreef Inca het volgende:
Dido gaat donderdag der koffers pakken
kijken wat roel en natte lie dan doen
Huh?quote:Op maandag 7 november 2005 23:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Dat andere fotootje kan ik niet meer gebruiken.
ik ben dan ook geen ventquote:Op maandag 7 november 2005 23:42 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja maar jij profileerd je niet als alternatieve, niet commerciele, recalsitrante kraker (die zelf kut muziek maakt en in een kraakpand woont waar hij niet kan terugkeren)
Ik kijk ook Idols en mag Chantal ook niet, nou hier schieten we wat mee opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |